xenon bedos
#41
Posted 2008 October 31 - 09:54
#42
Posted 2008 October 31 - 10:19
sitie neturetu kelt problemuta kokius tuos zenonus pirkti kad visakas butu ok
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#43
Posted 2008 October 31 - 10:55
Maciau maximos lentynose prikrauta situ, gales visokiu golfu ir bmw savininkai isimesti ir vaidinti, kad turi xenonussitie neturetu kelt problemu
#44
Posted 2008 October 31 - 12:06
#45
Posted 2008 October 31 - 12:46
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#46
Posted 2008 October 31 - 13:50
Buvau nusipirkes osram blue vision, mokejau uz 2lemputes H7 ir gabaritus apie 100Lt pries kokius 2metus Eolte Kaune, sviete balciau, bet ne i melsvuma, nors lemputes su melynu fonu.Isidejus xenon skirtumas akivaizdus baltumo atveju ;)jo kaina 40-50 lt bet sviecia balciau, tikrai verta
#47
Posted 2008 October 31 - 14:31
hm.. ar tikrai tiek daug? maciau maksimoi ar tai 12.99lt, ar tai 13.99.. gal ne tokios..jo kaina 40-50 lt bet sviecia balciau, tikrai verta
#48
Posted 2008 November 05 - 12:26
Mano zenonai 55 W, taipkad veikimo metu reikalauja lygiai tiek pat galios, kaip iki tol buvę halogenai. Tuo tarpu įjungimo metu jiems reikalinga aukšta įtampa (nemaišyti su galia!), kuri pagal užrašytus duomenis yra iki 23 kV. Tie blokeliai tam ir stovi, kad iš 12 V sukurtų reikiamą uždegimui įtampą.kaip jie gali naudot 35W jei ima daugiau sroves uz 55W lemputes a? :mad: truksta man zodziu..... jei dar kyla klausimu tai uzbaigsiu ka norejau pasakyt, taip paleidimo metu 3-8 sekundes jie ima daugiau sroves, bet kai isisviecia jie ima maziau sroves as net esu rases tikslius skaicius ir jei reiks viska pakartosiu.... o paleidimas per rele tik tam kad jis butu momentinis, staigus ir uztiktintas ko negali padaryti jungikliai, beje kai kuriuose masinose tos reles stovi gamykliskai, tada nereikia dedant xenonus statyt reliu
#49
Posted 2008 November 06 - 22:04
o tai kad sukelti itampa galios jau nebereikia jo? jei pas tave maximos zenonai tai tikiu, kad jie 55W, bet jei pas tave xenonai tai jie 50W (pasitikslink ;) ) taip kad 23 kV itampa buna tik tol kol isiziebia tikri xenonai toliau ji krenta iki 400 voltu... gal dar yra neaiskumu kam?Mano zenonai 55 W, taipkad veikimo metu reikalauja lygiai tiek pat galios, kaip iki tol buvę halogenai. Tuo tarpu įjungimo metu jiems reikalinga aukšta įtampa (nemaišyti su galia!), kuri pagal užrašytus duomenis yra iki 23 kV. Tie blokeliai tam ir stovi, kad iš 12 V sukurtų reikiamą uždegimui įtampą.
#50
Posted 2008 November 06 - 23:18
kepimo folija-ar izoliuti nuo korpuso?Kažkas kažkada kažkur paporino, kad xenonų blokeliai gali būti nekokybiški ir gali trukdyti mašinos kompui. Jei kas tokią problemą įtaria, galima paprastai liaudiškai padaryt eksperimentą - blokelius apsukti folija (kepimo, konditerine), kuri ekranizuoja sklindančius trukdžius. Jei nepadės - sliekai kitur...
praktiniai pastebejimai-jei xseneonu blokas "prispaustas"prie ipurskimo kompo-tai streikavimai "pakenciami". jei prideta "putoplasto" ir aukstos itampos laidai neakranuoti( kepimo folija ;) ),tai bedos pasireiskia net iki radijos uzstrigimo.
net originaliuose xsenonuose pakeitus lemputes i "melynas"(pigias,nekokybiskas spektro atzvilgiu),pasireiskia gedimai,kuriems jautriausi 807,citroen c8 -ypatingai."gazo" sklendes potenciometru nesutapimas.ko pasekoje uzsidega "chekas",dingsta jautrumas ekseleratoriaus "spaudimui".kazkodel fiatui "ulise"-tai ne motais.nors ta pati elektronika,visi kompjuteriai tie patys.visas skirtumas-"pravodkeje",jos isdestyme,jos "pynime".taip pat ir xsenonu instaliavime-vienam modeliui tiko-kitam -ne,nors atrodo tas pat.
pasiteiraukit 407 turetuju,kuriems "istaliavo" xsenonus.90% sugedo valytuvai.tai galioja ir wolksvagenams,audi,ir t.t. LIN protokolu bendraujantys kompjuteriai-sena sistema,taciau gamintojai ja taip supaprastino(nueme apsugas nuo elekrostatines itampos),kad remontuojant reikia ne tik pakeisti "nusprogusias" detales,bet tenka sudeti ir"trukstamas "detales.
#51
Posted 2008 November 06 - 23:45
xsenonu amperazas(net paleidimo)yra 1,5-3 kartus mazesnis uz SALTO volframo siulo (ijungimo metu) imama srove.nors saugikliai stovi 10a-trumpos, 15a -ilgos(cia kad "mirsejima" atlaikytu),taciau isijungimo metu(pikinis ampermetras) fiksuoja ~40a srove.tik pikas trunka maziau mili sekundes,todel saugiklis nespeja "perkaisti-perdegti".svarbiausiai nepamirsk kad xenonu valgomas amperazas yra gerokai didesnis nei standartiniu lempuciu todel juos patartina jungt tiesiainuo akumo per rele. O reles valdyma jungt nuo standartiniu lempu laidu
xsenonu iejime pastatyti droseliukai(apsaugo ir nuo sroves piko,kol kraunasi kondencatoriai,ir nuo auksto daznio "prasiskverbimo" i maitinimo grandine. problema isejimo laiduose-tai antenos-sukuriamas elektrostatinis laukas-KW,yslidzio metu-elektromagnetinis laukas, +aukstas daznis=diele kryptine skvarba(ekranu,rezonatoriu aplink sociai,tik "suderink").jei mastote-darykite isvadas i ka labiausia reikia kreipti demesi. ;)
#52
Posted 2008 November 07 - 02:35
#53
Posted 2008 November 09 - 13:16
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#54
Posted 2008 November 09 - 13:26
Vertex-ai tinka? Kaune su montavimo kaina - 300...gerai o kur nebrangus ir neblogus galima nusipirkti xenonus?
#55
Posted 2008 November 09 - 14:06
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#56
Posted 2008 November 09 - 14:10
8-663-63443.
#57
Posted 2008 November 09 - 14:12
ne i tema bet pazvegt galima kokiu tik pavadinimu nera siom lemputems apibudinti:zenonai,xsenoneonai,axionai
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#58
Posted 2008 November 09 - 14:22
Montavimo instrukcijoje saugiklį rekomenduoja keisti į 20 ir daugiau amperų, tačiau po tamstos žinutės aišku kodėl man neperdega gamintojo numatytinors saugikliai stovi 10a-trumpos, 15a -ilgos(cia kad "mirsejima" atlaikytu),taciau isijungimo metu(pikinis ampermetras) fiksuoja ~40a srove.tik pikas trunka maziau mili sekundes,todel saugiklis nespeja "perkaisti-perdegti".
twarius, bent jau Vertex tai būna 35 arba 55 W. Kai pirkau, ant dėžės buvo užrašytas antrasis skaičius.
#59
Posted 2008 November 09 - 14:29
kiek mokejai uz xenonus?Montavimo instrukcijoje saugiklį rekomenduoja keisti į 20 ir daugiau amperų, tačiau po tamstos žinutės aišku kodėl man neperdega gamintojo numatyti
twarius, bent jau Vertex tai būna 35 arba 55 W. Kai pirkau, ant dėžės buvo užrašytas antrasis skaičius.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#60
Posted 2008 November 09 - 16:02
Matyt as patenku i tuos 10 procentu ;)kepimo folija-ar izoliuti nuo korpuso?
praktiniai pastebejimai-jei xseneonu blokas "prispaustas"prie ipurskimo kompo-tai streikavimai "pakenciami". jei prideta "putoplasto" ir aukstos itampos laidai neakranuoti( kepimo folija ;) ),tai bedos pasireiskia net iki radijos uzstrigimo.
net originaliuose xsenonuose pakeitus lemputes i "melynas"(pigias,nekokybiskas spektro atzvilgiu),pasireiskia gedimai,kuriems jautriausi 807,citroen c8 -ypatingai."gazo" sklendes potenciometru nesutapimas.ko pasekoje uzsidega "chekas",dingsta jautrumas ekseleratoriaus "spaudimui".kazkodel fiatui "ulise"-tai ne motais.nors ta pati elektronika,visi kompjuteriai tie patys.visas skirtumas-"pravodkeje",jos isdestyme,jos "pynime".taip pat ir xsenonu instaliavime-vienam modeliui tiko-kitam -ne,nors atrodo tas pat.
pasiteiraukit 407 turetuju,kuriems "istaliavo" xsenonus.90% sugedo valytuvai.tai galioja ir wolksvagenams,audi,ir t.t. LIN protokolu bendraujantys kompjuteriai-sena sistema,taciau gamintojai ja taip supaprastino(nueme apsugas nuo elekrostatines itampos),kad remontuojant reikia ne tik pakeisti "nusprogusias" detales,bet tenka sudeti ir"trukstamas "detales.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users