Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kietųjų dalelių filtras (FAP)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2394

#1801 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 gegužės 08 - 13:34

tai vat, sveiki pas amne ant 1.6hdi pradejo mest klaida depoluttion foult ar pns, visa masina trukciojo, dumino, visi pozymiai kad uzsikises fap, tad mokykloj pasiraiau su destytoju(mokinuos automechanika) ir jis patare pabandyt papilda maximose 14lt kainuoja yra kataliko ir fap filtro atsikrai parduodami, tad nusipirkau, uzsipyliau ta buteliuka ant 30litru ir ka manot? po mazdaug 50km nuvaziuotu pajutau dideli skyrtuma, labai retai kada sutrukcioja, trauka zymiai pagerejo, dumingumas dingo. dabar papilda naudoju taip - uzsipilu 30ltr kuro ta visa buteliuka ipilu, ir taip kas antra pilima po 30ltr. tiesa pasakius as tikrai netikejau kad pades :) bet eilini karta mokytojo zodziai pasiteisino, kad kekvienas priedas bent kaskiek padeda automobiliui

ir kas per papildas??? pavadinimas kaip atrodo gal įmesi foto ?
Žinant FAP sistemos veikimo principa, panašus etapas vyksta ir tvarkingoj sistemoj, tiesiog kompui uzfiksavus FAP uzsikisima, paduodamas skystis (šiuo atveju EOLYS) į bendrą baką atitinkamai dozuojant, kuris degdamas kartu su kuru paduodamu į variklį sukelia temperaturą išmetimo sistemoje, tuo išdegindamas pati FAP'ą.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#1802 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gegužės 08 - 23:26

ir kas per papildas??? pavadinimas kaip atrodo gal įmesi foto ?
Žinant FAP sistemos veikimo principa, panašus etapas vyksta ir tvarkingoj sistemoj, tiesiog kompui uzfiksavus FAP uzsikisima, paduodamas skystis (šiuo atveju EOLYS) į bendrą baką atitinkamai dozuojant, kuris degdamas kartu su kuru paduodamu į variklį sukelia temperaturą išmetimo sistemoje, tuo išdegindamas pati FAP'ą.

Eolys nieko nedidina, jo pagalba suodziai geriau sudega esant MAZESNEM temperaturom kietuju daleliu filtre t.y. nereik taip kankint masina su priverstine regeneracija ir didint ismetimo temperaturu iki kosminiu lygiu.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gegužės 08 - 23:26

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1803 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gegužės 09 - 08:26

Tai nera kankinimas. Priesingai - toks pavaziavimas isvalo visa ismetimo sistema, nes vazinejant ties 2000 RPM nuo suodziu uzsisika viskas kas eina uz ismetimo katoliko. Jau geriau retkarciais pasmaugti masina, nei po to vargti su apsikta suodziais turbina :D
  • 0

#1804 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 gegužės 09 - 09:38

ir kas per papildas??? pavadinimas kaip atrodo gal įmesi foto ?
Žinant FAP sistemos veikimo principa, panašus etapas vyksta ir tvarkingoj sistemoj, tiesiog kompui uzfiksavus FAP uzsikisima, paduodamas skystis (šiuo atveju EOLYS) į bendrą baką atitinkamai dozuojant, kuris degdamas kartu su kuru paduodamu į variklį sukelia temperaturą išmetimo sistemoje, tuo išdegindamas pati FAP'ą.

Eolys nieko nedidina, jo pagalba suodziai geriau sudega esant MAZESNEM temperaturom kietuju daleliu filtre t.y. nereik taip kankint masina su priverstine regeneracija ir didint ismetimo temperaturu iki kosminiu lygiu.

tai kodel tada regeneracija daroma prie 3000RPM ??? kai net diagnostika pajungus regeneracija darant apsukos automatiskai sukeliamos.
kam dar neaisku kaip veikia FAP, paziurekit video: mygt nuoroda

Šį pranešimą redagavo xzibit: 2013 gegužės 09 - 09:39

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#1805 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 09 - 10:59

Siuo atveju PhanT teisus...eolys nepadidina degalu degimo temperaturos, o sumazina suodziu uzsidegimo teperatura...regeneneracijos metu temperatura filtre sukeliama iki 400 laipsniu ir suodziai sudega, peugeot variklis negali daugiau ikaitinti ismetimo del konstrukciniu savybiu..pvz.: toyta ar opelis moka ikaitinti ismetima iki 600 laipsniu, tada priedu nebereikia, o vat pugai negali pasiekti tokios temp. del to reikalingas degima palengvinantis priedas...jei pasigilintumete i pateikta video medziaga, pamatytumet, kad regenarcijos metu degalai ipurskiami i ismetimo cikla, t.y. ispurskiami duslituvan, kad padetu sudeginti suodzius, o degalai neturintys priedo neturi tokio efektyvumo siame procese, del to be eolio uzsukisa suodziu filtras....siaip jei sutvarkai visa sistema, kad veiktu tinkamai ir paleidi priverstine regeneracija tai filtras dazniausiai issivalo be plovimo, taciau jeigu jau stipriai uzkepes, tai nepades niekas, nei plovimas, nei regeneracija...neseniai turejau klienta, kuris norejo, kad suodziu filtras butu pas ji, salint nenorejo, tai sutvarkem sistema, uzpildem skyscio, sutvarkem kas priklauso su kompu, paleidom regeneracija ir viskas is filtro isruko pro duslintuva....ant asfalto liko metro skersmens plemas nuo suodziu....o jei norit, kad filtras maziau kistusi, tai tikrai reikia kartais pralekti red line'ais, tada ir regeneracija efektyvesne buna ir ji vyksta reciau...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#1806 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 gegužės 09 - 12:09

Siuo atveju PhanT teisus...eolys nepadidina degalu degimo temperaturos, o sumazina suodziu uzsidegimo teperatura...regeneneracijos metu temperatura filtre sukeliama iki 400 laipsniu ir suodziai sudega, peugeot variklis negali daugiau ikaitinti ismetimo del konstrukciniu savybiu..pvz.: toyta ar opelis moka ikaitinti ismetima iki 600 laipsniu, tada priedu nebereikia, o vat pugai negali pasiekti tokios temp. del to reikalingas degima palengvinantis priedas...jei pasigilintumete i pateikta video medziaga, pamatytumet, kad regenarcijos metu degalai ipurskiami i ismetimo cikla, t.y. ispurskiami duslituvan, kad padetu sudeginti suodzius, o degalai neturintys priedo neturi tokio efektyvumo siame procese, del to be eolio uzsukisa suodziu filtras....siaip jei sutvarkai visa sistema, kad veiktu tinkamai ir paleidi priverstine regeneracija tai filtras dazniausiai issivalo be plovimo, taciau jeigu jau stipriai uzkepes, tai nepades niekas, nei plovimas, nei regeneracija...neseniai turejau klienta, kuris norejo, kad suodziu filtras butu pas ji, salint nenorejo, tai sutvarkem sistema, uzpildem skyscio, sutvarkem kas priklauso su kompu, paleidom regeneracija ir viskas is filtro isruko pro duslintuva....ant asfalto liko metro skersmens plemas nuo suodziu....o jei norit, kad filtras maziau kistusi, tai tikrai reikia kartais pralekti red line'ais, tada ir regeneracija efektyvesne buna ir ji vyksta reciau...

ok matosi kad ipurskiama ismetimo cikle kur patenka i dulsintuva, bet ten ipurskiamas dyzelino ir eolio misinys, nes eolys tiesiai nepaduodamas, o tik per dyz. kuro baka patenka iki variklio(kaip matosi filmuke).
:good: na musu diskusija tikiuos bus naudinga ir kitiems ir taps labiau suprantama sistema ;)

peace :beer:
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#1807 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2013 gegužės 09 - 12:43

buteliuka masinoj dabar palikes, tai yra rusiskas priedas, melynoj bonkutei, yra didziosiose maksimose. manau tikrai sutaupysiu nes as kuo toliau tai vis retinsiu papildo pilima, manau geriau nei pildytis isnaujo ta eoli. ir dar plius tas priedas valo apskritai visa sistema. na nezinau jusu nuomone kokia, bet mano nuomone tai geras dalykas, ir sakykit ka norit nepakeisiu savo nuomones, nes isbandytas praktiskai ir rezultatai pastebeti labai greit.
  • 0

#1808 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gegužės 09 - 13:40

Tai nera kankinimas. Priesingai - toks pavaziavimas isvalo visa ismetimo sistema, nes vazinejant ties 2000 RPM nuo suodziu uzsisika viskas kas eina uz ismetimo katoliko. Jau geriau retkarciais pasmaugti masina, nei po to vargti su apsikta suodziais turbina :D

Na, sutinku su tavim pilnai, siuolaikinis dyzelis = REIKIA aukstu apsuku. Ne apie tai sneku biski, praputimas yra vienas dalykas, o "pradeginimas", kai ecu darp post ipurskima, atidaro pasildyto oro padavima ir suaktyvina visa imanoma elektronika - tai visai kas kita. Tai vat del to, kaip jau anksciau mineta, geriau kartais paciam "su vejeliu", naturaliai FAP'a prapusti, negu kad vazineti metant begius iki 2k ir verst sistema daryti priverstine regeneracija.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1809 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 10 - 08:15

siaip su diagnostines irangos pagalba paleista priverstine regeneracija yra gan kraupus procesas...variklis dirba aukstom apsukom ilga laika, is visur verziasi dumai, aplink baisus karstis, tiek motoras, tiek ismetimas ziauriai ikaista...siaip nerekomenduojama daryti jei nezinoma kada pagrindinis dirzas keistas ir tepalai kada keisti...nes tvarkingas motoras pilnai atlaiko si procesa be jokiu pasekmiu apart issivaliusio filtro, o stai jei koks pridveses pasitaikytu, tai gali visko buti...girdejau vienas meistriukas darydamas regeneracija uzkale motora 406 pugo...tai skandalas nezmoniskas buvo, klientas rekia kad jie atgrubnagiai, jie rekia kad kliento masina lavonas, tai dabar po teismus tamposi...na o siaip visiem sekmes ir meskit jus tuos fapus lauk, pajausit kaip sugris pabege arkliai.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#1810 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gegužės 10 - 09:34

Va, va. Jeigu neesate zalieji, lupate lauk sita "geri" ir prailginate masinos variklio ir siaip su juo susijusiu mazgu tarnavimo laika. Nes pasikartosiu jau nezinia kelinta karta. Uzsikimsusio fapo (ankstesnio seimininko) pasekmes, kai net dregname garaze gazuojant mano masina NEMETE jokio dumo (tech apziuroje parode 0.0 ismetimas :D :D :D) as vis dar srebiu ir apie tai rasau kitose temose (turbina pilna suodziu, purkstukai xz ka daro).

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gegužės 10 - 09:34

  • 0

#1811 mindlt

mindlt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Hyundai i40 2013 m. 1.7 CRDI 85 kW

Parašyta 2013 gegužės 10 - 10:45

Gal kas galite protingai apšviesti, kokiomis apsukomis reikia važiuoti (vidutinėmis sąlygomis), kad suodžiai filtre būtų daugiau mažiau pašalinti be priverstinės regeneracijos. Nes važiuojant plentu ir vykstant regeneracijai tai baltų dūmų šleifas iš paskos tai OHOHO, aplinkiniai dzyvijasi (automobilis NISSAN X-TRAIL, motoras RENAULT 2.0 cdi)
  • 0
1990 Citroen CX universalas 2,5 D, buvęs 1992 Citroen XM hečbekas 2,1 TD, buvęs 2000 Peugeot 406 universalas 2,0 HDI, buvęs 2013 Hyundai i40 universalas 1,7 CRDI, naudojamas

#1812 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gegužės 10 - 11:13

Tokio dalyko speju tu neisgausi, kad kuo maziau regeneruoti. Filtras jis ir yra tam, kad kas kazkiek laiko regeneruotusi kai uzsikemsa. Jei neklystu, pas peugeot tai ji vyksta kas preliminariai 600-1000 km. O vien nuo vaziavimo jis ir kimsis ir regeneruosis. Tokia jo paskirtis. :) Gal ir galima suodziu kieki gal kiek pamazinti - vaziuoti ne maziau 2000 RPM (kad butu optimalus oro ir degalu misinukas) bet galutinis rezultatas toks, kad suodziai iseidineja ir sustoja ties filtru, o po to sudeginami nekenkiant gamtai.
  • 0

#1813 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 11 - 08:37

ai nezinau, kaip ten tai gamtai nekenkia...kas mate regeneracija gyvai, nemanau, kad taip mano...dumu kamuoliai, karstis, smarve...tiek kad kietuju daleliu emisija bendroj sumoj mazesne, o siaip tai nieko gero is to fap'o...o dar tas eolys koks brudas...jei kas laike jo buteliuka rankose ir skaite instrukcija, tas zino koks ten velnias, o kas neskaite tai tik tiek pacituosiu: patekes ant odos sukelia alergija, issausejima, skilinejima.:D ir siaip ji gaminant nemanau, kad super zaliosios technologijos panaudojamos...isvis tie suodziu filtrai tera akiu dumimas, nes automobilio tech. aprasyme skaiciukus padaro labai grazius ir ilenda i kokios nors euro direktyvos normas, bet...yra ju pagaminimas, yra ju eksploatacija, yra aplinkai kenksmingi kuro priedai, yra regeneracija ir t.t. ir panasiai, vien zo overall gaunas, kad tas ant to iseina...gaila nieks tokiu tyrimu nedaro, nes europoj taptu labai nepopuliariu ir dideliu priesu...o siaip butu idomu skaiciukai bendroj sumoj, ar atsiperka investicijos i suodziu filtra...o jei dar pamastytume, kad automobiliai ismeta tik 2 proc. pasaulio isskiriamos tarsos, tai suprastume kad is FAP'o tera tik naglas vardas, daugiau nieko.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#1814 stanakas

stanakas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2013 gegužės 11 - 08:50

Daro tuos tyrimus ir apie elektromobilius daro, tik kad niekam neparanku jog jie būtų plačiai paviešinti. Praktiškai visa tokia "ekologija" yra taršos perkėlimas iš miesto į kaimą arba iš vakarų į rytus.
  • 0

#1815 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 gegužės 11 - 09:01

siaip su diagnostines irangos pagalba paleista priverstine regeneracija yra gan kraupus procesas...variklis dirba aukstom apsukom ilga laika, is visur verziasi dumai, aplink baisus karstis, tiek motoras, tiek ismetimas ziauriai ikaista...siaip nerekomenduojama daryti jei nezinoma kada pagrindinis dirzas keistas ir tepalai kada keisti...nes tvarkingas motoras pilnai atlaiko si procesa be jokiu pasekmiu apart issivaliusio filtro, o stai jei koks pridveses pasitaikytu, tai gali visko buti...girdejau vienas meistriukas darydamas regeneracija uzkale motora 406 pugo...tai skandalas nezmoniskas buvo, klientas rekia kad jie atgrubnagiai, jie rekia kad kliento masina lavonas, tai dabar po teismus tamposi...na o siaip visiem sekmes ir meskit jus tuos fapus lauk, pajausit kaip sugris pabege arkliai.:)

Tiesa. Man paciam dare regeneracija tai kompas laiko 4000RPM praktiskai 5-8min. Tada dar 3000RPM atvesinimui 5-8min :D Siaip jei viskas tvarkoj su motoru tai turetu atlaikyt. Bet visko buna, ne karta mates servizuose BMW'us, Opelius su 60-80K ridom uzkalusius. Zafira nauja visos 4 forsunkes parejusios jau prie 75K ir stumoklis skiles. Niekad negali but 100% garantuotas, bet siaip HDI varikliai nera brangus (kaip dauguma su L4 tipo vazineja) tai ir remontuot nera brangu, viskas paprasta. Uzkals - pasikeisit. O siaip, jei norit ilgaamzisko variklio, geresnes traukos, mazesniu sanaudu ir problemu. Pjaut lauk reik ta FAP'a ir glusint EGR'a. Skirtumas jauciasi.
  • 0

#1816 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gegužės 11 - 10:54

ai nezinau, kaip ten tai gamtai nekenkia...kas mate regeneracija gyvai, nemanau, kad taip mano...dumu kamuoliai, karstis, smarve...tiek kad kietuju daleliu emisija bendroj sumoj mazesne, o siaip tai nieko gero is to fap'o...o dar tas eolys koks brudas...jei kas laike jo buteliuka rankose ir skaite instrukcija, tas zino koks ten velnias, o kas neskaite tai tik tiek pacituosiu: patekes ant odos sukelia alergija, issausejima, skilinejima.:D ir siaip ji gaminant nemanau, kad super zaliosios technologijos panaudojamos...isvis tie suodziu filtrai tera akiu dumimas, nes automobilio tech. aprasyme skaiciukus padaro labai grazius ir ilenda i kokios nors euro direktyvos normas, bet...yra ju pagaminimas, yra ju eksploatacija, yra aplinkai kenksmingi kuro priedai, yra regeneracija ir t.t. ir panasiai, vien zo overall gaunas, kad tas ant to iseina...gaila nieks tokiu tyrimu nedaro, nes europoj taptu labai nepopuliariu ir dideliu priesu...o siaip butu idomu skaiciukai bendroj sumoj, ar atsiperka investicijos i suodziu filtra...o jei dar pamastytume, kad automobiliai ismeta tik 2 proc. pasaulio isskiriamos tarsos, tai suprastume kad is FAP'o tera tik naglas vardas, daugiau nieko.:)

Viskas labai paprasta,-pagal EU direktyvas yra matuojamos tam tikros išmetamųjų dujų nominantės. t.y. CO junginiai ir kiti dalykai,kuriuos aptinka šiai dienai sukurti jutikliai. Niekas net nekalba apie žalą gamtai gaminant akumus ar net vario ar aliuminio gamybos procesų pašalinį poveikį. Reikia BABKES išmelšti tai ir melžia. O mums tik lieka mastyti,kaip įsipaišyti į mus supančią aplinką ....protingu snukiu.
  • 0

#1817 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gegužės 13 - 09:12

Teko skaityti straipsni, kad jeigu siai dienai visa zmonija isnyktu, tai po 100 ar tai 300 metu (kas visatos mastais yra LABAI mazai) zemeje neliktu zmoniui egzistavimo pedsaku. Realiai gamtos apsauga yra greiciau ne gamtos apsauga, o "zmogui patogaus gerbuvio" kuriama legenda pavadinta zemes gelbejimu. Nes kas nukentetu nuo tarsos tai tik mes patys, o ne gamta. Gamta sugebetu susitvarkyti. Musu planeta dar ne tokius dalykus mate kaip maksimos maiseliai ir anglies dvideginio ismetimas is masinos duslintuvu. Issiverziantys ugnikaliniai tiek pritersia gamta, kad isdvestume kaip muses nuo tersalu ar saules trukumo jei jie imtu rimciau spurdeti. As nesakau, kad mes turime sikti kur papuola (ne uzpakaliais turiu omeni sikti), bet kad esame grazioje formoje apipisinejami su ta tarsa, tai cia faktas.
  • 0

#1818 kazlas21

kazlas21
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:307HDI

Parašyta 2013 gegužės 16 - 09:52

Mieli kolegos, gal galite rekomenduoti kokį auksarankį Vilniuje kuris padarytų operaciją mano liūtui? Neperseniausiai įsigijau 307, iš pradžių bandžiau pilti eolį, regeneruoti filtrą, bet jau atsibodo visos klaidos "unblock diesel filter" ir t.t. ;) nori važiuoti smagiai ir teršti gamtą, gamtai atsilyginsiu rūšiuodamas atliekas :good: Kiek skaičiau, tai vienas profas šitos srities yra Panevėžyje, bet gal tokį ir Vilniuje žinot? Tai jei kokį kontaktą turite, prašau, pasidalinkite su manimi. 865755747 arba [email protected] Ačiū kolegos :)

Šį pranešimą redagavo kazlas21: 2013 gegužės 16 - 10:07

  • 0

#1819 CHELSEA

CHELSEA
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 118
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 407 2.0HDI 2006

Parašyta 2013 gegužės 19 - 11:57

Sveiki, Ar galit pasidalinti patirtimi, kiek laiko uztrunka pasalinti FAP : programiskai atjungti ir mechaniskai ji isoperuoti ? Ar tai ilga operacija ?
  • 0
neturiu merginos,nes zmona neleidzia

#1820 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2013 gegužės 19 - 12:02

Sveiki,

Ar galit pasidalinti patirtimi, kiek laiko uztrunka pasalinti FAP : programiskai atjungti ir mechaniskai ji isoperuoti ? Ar tai ilga operacija ?

programiškai 10-15min. Išpjaut nuo dusliarkos iki valandos.
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0