Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#441
Posted 2009 June 03 - 19:55
#442
Posted 2009 June 03 - 20:53
#443
Posted 2009 June 03 - 21:06
#444
Posted 2009 June 04 - 07:16
Mielasis, gerbiu tavo nuomone, taciau saule nebutinai sukasi aplink zeme, net jei tu taip manai. AdBlue, ipiltas ir trilitri stiklaini ir padetas ant automobilio stogo tinka nebent prie masinos spalvos. Taciau kaip Eolys'o pakaitalas jis niekam tikes ir nevartotinas, nes jo paskirtis "truputi" kitokia.manau tinka pats pyliau is furos
#446 Svečias_Hausas_*
Posted 2009 June 04 - 09:21
#447
Posted 2009 June 04 - 09:46
#448
Posted 2009 June 04 - 09:51
Ypac laukiu pareiskimu is tokiu kaip Darka, aroone ir visu kitu 'prijaucianciu' konstrukcijos keitimao poto tehnikine praeisi? kiek zinau griezteja tikrinimas nuo liepos menesio
#449
Posted 2009 June 04 - 10:14
Mielas kolega, ir vel neatidziai skaitai forumo temas. Jei surasi nors viena mano zinute apie nelegalu konstrukcijos keitimo propagavima ar skatinima - statau. Jei mano automobilyje (tiek turimame, tiek buvusiuose) surasi nors viena konstrukcijos pakeitima - statau dvigubai tiek. Jei nori pasidrabstyti putomis ar siaip ka mielo pasakyti man asmeniskai - asmeniniu zinuciu dezute tamistai visuomet atvira.Ypac laukiu pareiskimu is tokiu kaip Darka, aroone ir visu kitu 'prijaucianciu' konstrukcijos keitima
#450
Posted 2009 June 04 - 13:32
#451
Posted 2009 June 04 - 13:49
Labai geras pastebejimas, aisku tik ne visiem ;),,prijaucianciu,, buvo kabutese
#452
Posted 2009 June 04 - 14:28
Nu ir. Gi galima važinėt ir be oro filtro ar kuro filtro. Gi kaip kam patogiau. Antras dalykas, pvz maniškis 307 turi matarą 1,6HDi bet be fap. Tie patys matarai gali būti montuojami ir su fap. Ir varikliai absoliučiai identiški DV6TED4. Tai ką man dabar daryt? Įsistatyt fap? Esmė, kad fap yra kaip optional detalė. Jeigu išmetamos dujos stovi tavrkingai normose, tai vualia. Kita vertus galbūt su netvarkingu fap išmetamos dujos gali būti blogesnės nei apskritai be jo. Beto išmetamų dujų kenksmingumas dar priklauso ir nuo oro bei kuro filtrų būklės ir ne tik nuo jų. Beje, o jūs oro ir kuro filtrus dedat pagal gamintojo reikalavimus ar visi reikalavimai baigiasi tik tuom, kad filtras būtų reikiamos formos ir kuo pigesnis? Bijau, kad toli gražu ne visada.Ypac laukiu pareiskimu is tokiu kaip Darka, aroone ir visu kitu 'prijaucianciu' konstrukcijos keitima
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#453
Posted 2009 June 04 - 14:52
Pastebejimas del kabuciu priimtas. O pasiulymas operuoti veikianti daikta daugiau negu keistas
#454
Posted 2009 June 04 - 15:54
laabai pagirtinas aroone požiūris.. Tačiau jei lietuvoje galima registruoti mašiną ir važinėti su ja ir be FAP filtro (kaip pvz 2.2 HDi juk yra ir su FAP ir be FAP) tai manau didelio nusikaltimo tie, kurie iškastruoja savo auto tikrai nedaro.. o be to lengvatų už tai kad teršia aplinka mažiau mašina su FAP negauna.. O tai reiškia kad valsybei yra pofik.. Tai paprasti lietuviai ir skaičiuojasi.. Kuro priedas nepigus.. be to firtrą irgi reikia keist kas kažkiek K km, tad pigiau nuvažiuoti pas Spakeną.. Ir piniginė nerėkia.. ir manau tikrai labiau neteršia aplinkos nei tą kuri važinėja iš vis be FAP.. Lyg ir logiška..Pastebejimas del kabuciu priimtas. O pasiulymas operuoti veikianti daikta daugiau negu keistas
P.S. aš FAP pašalinau pasvėręs visus už ir prieš..
Edited by anra2626, 2009 June 04 - 15:56.
#455 Svečias_Hausas_*
Posted 2009 June 04 - 16:03
O ar ilgai dar laikys FAP, jei yra noras AdBlue skysti pilt?Pastebejimas del kabuciu priimtas. O pasiulymas operuoti veikianti daikta daugiau negu keistas
Tai gal geriau is karto kastruot
Edited by Hausas, 2009 June 04 - 16:04.
#456
Posted 2009 June 04 - 16:49
Kolega, 2.2hdi visi su fap buvo yra ir turi buti ;) kastruoti,nekastruoti tai jau kiekvieno asmeninis reikalas ir sazines reikalas...taip kaip dyzelio suodziai vezines ligas sukelia Visi nauji,europietiski dyzeliniai automobilai su suodziu filtrais gaminami ;) tiesiog Vag grupes inzinieriai sukonstrave be Eolys skyscio naudojimo..nors ir yra suodziu filtras(regeneracija pastoviai daroma) ;)laabai pagirtinas aroone požiūris.. Tačiau jei lietuvoje galima registruoti mašiną ir važinėti su ja ir be FAP filtro (kaip pvz 2.2 HDi juk yra ir su FAP ir be FAP) tai manau didelio nusikaltimo tie, kurie iškastruoja savo auto tikrai nedaro.. o be to lengvatų už tai kad teršia aplinka mažiau mašina su FAP negauna.. O tai reiškia kad valsybei yra pofik.. Tai paprasti lietuviai ir skaičiuojasi.. Kuro priedas nepigus.. be to firtrą irgi reikia keist kas kažkiek K km, tad pigiau nuvažiuoti pas Spakeną.. Ir piniginė nerėkia.. ir manau tikrai labiau neteršia aplinkos nei tą kuri važinėja iš vis be FAP.. Lyg ir logiška..
P.S. aš FAP pašalinau pasvėręs visus už ir prieš..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#457
Posted 2009 June 04 - 17:05
#458
Posted 2009 June 04 - 17:08
Kodel tu taip nori ta AdBlue ipilti? I dyzeliniu PSA automobiliu maitinimo sistema reikia pilti tik dyz. kura bei Eolys'a.o jai pilsiu blue ta skysti blogai lb nebus? nebus tas pats kas salerkos ipilti?
#459
Posted 2009 June 04 - 17:11
#460
Posted 2009 June 05 - 11:09
Tiesa ar melas, kad ziema Eolys megsta uzsalti?Kodel tu taip nori ta AdBlue ipilti? I dyzeliniu PSA automobiliu maitinimo sistema reikia pilti tik dyz. kura bei Eolys'a.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users