Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#481 Svečias_audukas_*
Parašyta 2009 birželio 09 - 17:11
#482 Svečias_audukas_*
Parašyta 2009 birželio 09 - 17:15
#483 Svečias_audukas_*
Parašyta 2009 birželio 09 - 17:18
#484
Parašyta 2009 birželio 09 - 17:52
niekas tamsta nemoke jusu kad nesigaudant visai geriau patyleti? ;)kazkam bus dar didesnis navaras kai zmones prades masinas remontuoti greziodami skyles
#485
Parašyta 2009 birželio 09 - 17:53
jai idemiai paskaitytym ka auksciau rasiau - kad SAVO NEJUDINAU!!!!.dabar atsakymai i daug nuomoniu
1. Pries pirkdamas masina labai viska paskaiciavau, leidau sau isleist apie 30gabalu ir gaut ekonomiska vaziavima su geru komfortu, ir is Audi, Volvo, Citroen, Peugeot,Saab issirinkai butent 607, ieskojau butent dyzelio, ar protingas sprendimas ce jau sprendziam kiekvienas pagal save nusistate savo poreikius automobiliui.
2. Ce ziuriu biski kaikas maiso Katalizatoriu ir FAP
3. Jei tu sugebejai isardyt duslintuva it tame keramikiniame blokelyje tik skyles isgreziot, sveikinu kazkas GENIJUS :DDD
4. As nesu Asilas kuris mokes SPA centrui 3000 gabalus kad man isplaus filtra ir ipils Eolys, Savikaina sakykim 500lt, pelnas 2500 , jus pasidomekti labiau apie ta Fap ir tada putokites, beje pries perkant zinojau ir apie fapa, ir kainas visu detaliu butinu, ir islaikyma, sakot Audi ar BMW pigiau islaikyt kaip pastebejot 1 punkte apie BMW net neuzsiminiau, labiausiai norejau Volvo bet detaliu kainas zinom, na dar Saab bet dyzelis 9-5 eina tik nuo 2004, kas norit padiskutuot sita tema
labai laukiu jusu minciu
O tu turbut net nenutuoki kam skyles didesnio diametro butu reikalingos; )
#486
Parašyta 2009 birželio 10 - 07:48
ai nu jo yra kas geriau gaudosiniekas tamsta nemoke jusu kad nesigaudant visai geriau patyleti? ;)
Visi kazkodel durni vaziuoja kastruoti fap'akolkas dar neiisiaiskinau iki galo, bet man toks vaizdas uz ta kastracija kur lupa po 500 lt yra didelis navaras kazkam i kisene. Realiai gal isvis uztenka ta sietka FAP filtro pasalinti arba pragrezioti dideles skyles ir tinkamas varzas sulituoti ant FAP skyscio bakelio laido ir gal prie pacio FAL filtro. Ir nei ten kokiu dyzelio pylimo i ta bakeli (nes kam jis reikalingas? ) nei ka.
#487 Svečias_audukas_*
Parašyta 2009 birželio 10 - 11:42
#488 Svečias_audukas_*
Parašyta 2009 birželio 10 - 11:43
#489
Parašyta 2009 birželio 10 - 12:32
Jeigu nematai logikos, tai nereiškia, kad supranti. O skylės reikalingos. Jeigu atkreipei demesį, tai prieš ir po fapo jungiasi du vamzdeliai. Žinai kam jie? 150% kad nežinai. Va čia tavo logika ir baigiasi. O esmė ta, kad jie yra slėgio davikliai. Kaip jumi manote kompas supranta kada fapas užsikišęs? Ogi principas paprastas kaip 2x2. Kai įeinančio ir išeinančio slėgių skirtumas pasidaro per didelis vyksta filtro "valymas". O va skylės ir grežiojamos tam, kad tas slėgių skirtumas būtų "kaip naujo" fapo.kastravau fap, nes man atejo laikas ta padaryt, masina praejo 250.000 ir automatiskai patys zinom kas buna, daug kalbeta apie tai. o kad sakot nesigaudau tai kazkaip nematau logikos kam tos skyles didesnio diametro, a bent buvot isarde ta glusaka, vat kai isardysit pamatysit kad ten jokio tikslo grest, arba islupi visa arba palieki taip kaip yra, ten kermaika koreta, as nenoriu ce didziuotis bet sitam reikale jau ko ko tai patirties turiu daug, kaip ir del langu pakeleju
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#490
Parašyta 2009 birželio 10 - 14:10
yra dvi logiskos iseitis....o ka
Stopforce siulai be kastracijos del FAp?
A. Moki pinigus (didelius), statai nauja filtra, t.t.
B. Vaziuoji pas meistra, kad iskastruotu, sutvarkytu elektronika t.t.
ir viena nelogiska:
C: bandai susitvarkyti pats
siulau A
#491 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 birželio 10 - 14:58
Servisam tik daugiau darbo ateitije................
FAP- tai Peugeot pagaminta tehnologija, kuria jie didziojasi ne be reikalo. Su FAP Renault sumazino CO2 ismetima ant 20 gr/km. Ir tai labai daug.
Po 400-500km. filtras uzsikimsa ir gavus signala nuo davikliu isijungia regeneravimo rezimas (sodziu isdeginimas) - tai papildomai ipurskimas degalu ir oro i ipurskimo kolektori +skystis/priedas (su ceriju priedu).
Skystis dar reikalingas tam kad mazinti suodziu degimo temperatura. 5 ltr. uztenka 80000 km.
p.s. FAP filtras ne reikalauja valimo ir aptarnavimo. Givenimas ligus automobilio tarnavimo laikui. FAP -PAGERINA !!!! kuro degima ir net galima sakiti kad siek tiek didina galia ir ekonomiskuma.................
....................Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 birželio 10 - 15:54
#492
Parašyta 2009 birželio 10 - 15:43
#493 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 birželio 10 - 16:13
OOOO......Renault suodzius degina su kuru, peugeot suodzius degina naudodamas eoyls. Tai kad baigiasi ant o nereiskia kad sistemos vienodos.
na apsirikau ... Peugeot pavadinau Renault........... galu gale as jau pripraties prie kibiro purvo sau ant galvos Peugeot forume.
Teksta jau pataisiau! bla. bla... bla...
Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 birželio 10 - 16:17
#494 Svečias_audukas_*
Parašyta 2009 birželio 10 - 16:28
#495
Parašyta 2009 birželio 11 - 11:56
FAPAS kaip tik mazina galia, nekalbek veju ;)Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
Servisam tik daugiau darbo ateitije................
FAP- tai Peugeot pagaminta tehnologija, kuria jie didziojasi ne be reikalo. Su FAP Renault sumazino CO2 ismetima ant 20 gr/km. Ir tai labai daug.
Po 400-500km. filtras uzsikimsa ir gavus signala nuo davikliu isijungia regeneravimo rezimas (sodziu isdeginimas) - tai papildomai ipurskimas degalu ir oro i ipurskimo kolektori +skystis/priedas (su ceriju priedu).
Skystis dar reikalingas tam kad mazinti suodziu degimo temperatura. 5 ltr. uztenka 80000 km.
p.s. FAP filtras ne reikalauja valimo ir aptarnavimo. Givenimas ligus automobilio tarnavimo laikui. FAP -PAGERINA !!!! kuro degima ir net galima sakiti kad siek tiek didina galia ir ekonomiskuma.................
....................Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
#496
Parašyta 2009 birželio 11 - 11:58
gal tu greziai su rankiniu graztu? Be to skyles ir kitaip galima pradidinti ;)Darka, nu tu isgrezk fape skyles ir pamatysi kad vargai be reikalo, ten keramika kuria greziant tu tik trupinsi ir dar labiau uzkimsi savo fap, net kompresorius ant 3baru man neispute, nu tai as nzn ar as logikos neturiu ce ne man spresti, o Stop force pilnai sutinku su 3 punktais,manau ce ir esme kas nori kist nezmoniskus pinigus, kas nori pigiau garzaiuke, o kas geba savo jegom susitvarkyti, o ce del kito veikejo Meistras berods, na as labai abejoju ar fap prideda arkliu, kai jis kemsas viskas gryzta i EGR, tai peilis turbinai ir t.t, kaip tik be fapo masina pagyveja ir plius ekonomija padideja sakykim apie 1 proc, ce aisku priklauso nuo variklio bukles ir kitu jau parametru juk, man asmeniskai kazkur maziau ima iki 1litro
#497 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 birželio 11 - 13:40
FAPAS kaip tik mazina galia, nekalbek veju ;)Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
Servisam tik daugiau darbo ateitije................
FAP- tai Peugeot pagaminta tehnologija, kuria jie didziojasi ne be reikalo. Su FAP Renault sumazino CO2 ismetima ant 20 gr/km. Ir tai labai daug.
Po 400-500km. filtras uzsikimsa ir gavus signala nuo davikliu isijungia regeneravimo rezimas (sodziu isdeginimas) - tai papildomai ipurskimas degalu ir oro i ipurskimo kolektori +skystis/priedas (su ceriju priedu).
Skystis dar reikalingas tam kad mazinti suodziu degimo temperatura. 5 ltr. uztenka 80000 km.
p.s. FAP filtras ne reikalauja valimo ir aptarnavimo. Givenimas ligus automobilio tarnavimo laikui. FAP -PAGERINA !!!! kuro degima ir net galima sakiti kad siek tiek didina galia ir ekonomiskuma.................
....................Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
LABAI PROTINGIEMS RASOM.......
FAP filtras aprupina pilna kuro sudegima ir reiskia lygiagreciai padidina galinguma ir variklio sukimo momenta.
#498
Parašyta 2009 birželio 11 - 13:44
eik per nauja pamoku ruosti pasaulio nejuokines, nu rimtai, gana jau
FAPAS kaip tik mazina galia, nekalbek veju ;)Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
Servisam tik daugiau darbo ateitije................
FAP- tai Peugeot pagaminta tehnologija, kuria jie didziojasi ne be reikalo. Su FAP Renault sumazino CO2 ismetima ant 20 gr/km. Ir tai labai daug.
Po 400-500km. filtras uzsikimsa ir gavus signala nuo davikliu isijungia regeneravimo rezimas (sodziu isdeginimas) - tai papildomai ipurskimas degalu ir oro i ipurskimo kolektori +skystis/priedas (su ceriju priedu).
Skystis dar reikalingas tam kad mazinti suodziu degimo temperatura. 5 ltr. uztenka 80000 km.
p.s. FAP filtras ne reikalauja valimo ir aptarnavimo. Givenimas ligus automobilio tarnavimo laikui. FAP -PAGERINA !!!! kuro degima ir net galima sakiti kad siek tiek didina galia ir ekonomiskuma.................
....................Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
LABAI PROTINGIEMS RASOM.......
FAP filtras aprupina pilna kuro sudegima ir reiskia lygiagreciai padidina galinguma ir variklio sukimo momenta.
#500 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 birželio 11 - 14:00
As ne jokinu o rasau oficialu Peugeot inzineriu pareiskima. O tu gal garaze atradai kokiu nors tehniniu patobulinimu?eik per nauja pamoku ruosti pasaulio nejuokines, nu rimtai, gana jau
FAPAS kaip tik mazina galia, nekalbek veju ;)Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
Servisam tik daugiau darbo ateitije................
FAP- tai Peugeot pagaminta tehnologija, kuria jie didziojasi ne be reikalo. Su FAP Renault sumazino CO2 ismetima ant 20 gr/km. Ir tai labai daug.
Po 400-500km. filtras uzsikimsa ir gavus signala nuo davikliu isijungia regeneravimo rezimas (sodziu isdeginimas) - tai papildomai ipurskimas degalu ir oro i ipurskimo kolektori +skystis/priedas (su ceriju priedu).
Skystis dar reikalingas tam kad mazinti suodziu degimo temperatura. 5 ltr. uztenka 80000 km.
p.s. FAP filtras ne reikalauja valimo ir aptarnavimo. Givenimas ligus automobilio tarnavimo laikui. FAP -PAGERINA !!!! kuro degima ir net galima sakiti kad siek tiek didina galia ir ekonomiskuma.................
....................Kastruokit, pjaukit,....... gudraukit ir dalinkites patirtim............
LABAI PROTINGIEMS RASOM.......
FAP filtras aprupina pilna kuro sudegima ir reiskia lygiagreciai padidina galinguma ir variklio sukimo momenta.
Peugeot inzineriai tikriausiai durniai o jusu atradimas"kastracija" nusipelne nobelio premijos.
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0