Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kietųjų dalelių filtras (FAP)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2394

#501 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 14:05

Manau visiem kurie čia dabar "aršiai" dirkutuoja verta apsilankyti čia

Aciu uz palaikima!
MALACIUS kad susidomejei ir radai tiesa o ne garazininku bla...bla....
  • 0

#502 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 birželio 11 - 14:36

Aciu uz palaikima!
MALACIUS kad susidomejei ir radai tiesa o ne garazininku bla...bla....

kad maziau tersia aplinka - sutinku, bet kad kuro suvartojima mazina ir galia didina - tai cia lygu tokiems pat paistalams kaip ir Xado, kuro priedai ir t.t. ;)
  • 0

#503 anra2626

anra2626
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 72
  • Vieta:Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDi

Parašyta 2009 birželio 11 - 14:47

Aciu uz palaikima!
MALACIUS kad susidomejei ir radai tiesa o ne garazininku bla...bla....

Šiaip tai kad ten nėra tiksliai parašyti kad FAP didina galią.. Ten kaba eina apie HDi dyzeliuką su FAP.. o dėl galios tai manau neveltui ten paminėta Common Rail.. Ir jei gerai suprantu angliškai tai ekonomiją bei galia būtenti ir duoda Common Rail o ne fap.. FAP duoda mažiau teršalų į aplinką..

Mastant logiškai be duslintuvo mašina turi daugiau arkliu nei su juo.. kiekvienas trukdis išmetamosioms dujom mažina galią.. nes ji prarandama būtent išmetamų dujų išstūmimui.. tai be fap galios tikrai turi būti daugiau ir tai lyk kaip ir matematikoj kaip 2x2 turįtų būt aišku.. visiems.. o dačkikai ten kur preiš ir po fap stovi jie tikrina tik praeinamumą jei jis praeinamumas geras motoras dirba kaip dirbo jei pablogeja iki tam tikros ribos daro regeneraciją.. bet tai tikrai ekonomijos ir galios nedaduoda..

Šį pranešimą redagavo anra2626: 2009 birželio 11 - 14:48

  • 0

#504 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 birželio 11 - 15:31

FAP- tai Peugeot pagaminta tehnologija, kuria jie didziojasi ne be reikalo. Su FAP Renault sumazino CO2 ismetima ant 20 gr/km. Ir tai labai daug.
Po 400-500km. filtras uzsikimsa ir gavus signala nuo davikliu isijungia regeneravimo rezimas (sodziu isdeginimas) - tai papildomai ipurskimas degalu ir oro i ipurskimo kolektori +skystis/priedas (su ceriju priedu).
Skystis dar reikalingas tam kad mazinti suodziu degimo temperatura. 5 ltr. uztenka 80000 km.
...
p.s. FAP filtras ne reikalauja valimo ir aptarnavimo. Givenimas ligus  automobilio tarnavimo laikui. FAP -PAGERINA !!!! kuro degima ir net galima sakiti kad siek tiek didina galia ir ekonomiskuma.................

FAPAS kaip tik mazina galia, nekalbek veju ;)

LABAI PROTINGIEMS RASOM.......
FAP filtras aprupina pilna kuro sudegima ir reiskia lygiagreciai padidina galinguma ir variklio sukimo momenta.

eik per nauja pamoku ruosti pasaulio nejuokines, nu rimtai, gana jau :doh:

As ne jokinu o rasau oficialu Peugeot inzineriu pareiskima. O tu gal garaze atradai kokiu nors tehniniu patobulinimu?
Peugeot inzineriai tikriausiai durniai o jusu atradimas"kastracija" nusipelne nobelio premijos.

MEISTERI - paskaityk dar kartą tą "oficialu Peugeot inzineriu pareiskima". Ir paaiškink 'garažiniams pezėtojams':
FAP filtre kaupiami suodžiai o paskui sudeginami, teisingai? Degindami suodžius ne degimo kameroje, o supaprastintai pavadinkime - duslintuve (papildomai purkšdami kurą), kaip:
- Didina galia ir sukimo momentą? Gal reaktyvinė trauka per duslintuvą generuojama? :)
- Didina ekonomiškumą? Papildomai purkšdamas kurą suodims 'dusliaroje' išdeginti?
- Mažina CO2? degindamas suodis?? (HC junginius ir O2 paversdamas į CO2 ir H2O)?
P.S. Tu tikras tuo, kad saliara įpurškiama į kaip tu ten jį pavadinai - 'įpurškimo klitorį'? Ai 'kolektori'? Kas tas yr? Gal visgi purškia į degimo kamerą?
Eik dar pasiskaityti "oficialu Peugeot inzineriu pareiskima", tada pas garažinius pezėtojus grįšk.
Kad ir aukščiau duotu linku pasinaudok. Ten (kaip jau anra2626 minėjo) - galios, sukimo momento prieaugis ir kuro ekonomijos bei CO2 sumažėjimas - HDI lyginant su ankstesniais dyzeliniais varikliais. Dėl common rail, tiesioginio įpurškimo etc.
FAP'o vienintelis darbas - suodžių (matomo juodo dūmo) eliminavimas. Aukščiau minėtų parametrų FAP'as negerina.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#505 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 15:44

tiems kurie nori daugiau ziniu.......



http://www.psa-peuge...lais/index.html






psa peugeot citroen
  • 0

#506 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 birželio 11 - 15:52

tiems kurie nori daugiau ziniu.......



http://www.psa-peuge...lais/index.html






psa peugeot citroen

nu baik tu pagaliau svaigti, jei tu tik moki skaityti straipsnius ir visiskai neismai technikos (o tai tikrai matosi kad nesuvoki tokiu dalyku kaip ismetimas ir t.t.) tuomet gal nerekia cia kisti bukos ir neteisingos savo nuomones a? ;)
  • 0

#507 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 birželio 11 - 16:01

tiems kurie nori daugiau ziniu.......

Žinių nelabai daugiau radau nei anksčiau pateiktame peugeot.com linke.
Gražiau pateikta - tikrai taip.

O jei prie esmės grįžti. Tai ar pagrįsi savo teiginius apie FAP'o įtaką ekonomijai, galiai, sukimo momentui ir CO2 kiekiams?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#508 Svečias_audukas_*

Svečias_audukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 16:31

gal jus vistik Spakenas paklauskit ir nesigincykit, aisku galia dideja jomajo, ispajauk katalizatoriu ir istatyk vamzdi kads bus, padides galia. Isimk fapa taipogi, man rods ce pyksta labiausiai tie kurie net to fapo savo rankomis nera liete ir burba, zodziu nebesigincysiu ce su jumis apie FAP milijonas temo, beto pats geriausias specialistas manau Spakenas, ne veltui SPA centruose dirbo ir vykdavo i stazuotes ir t.t
  • 0

#509 Svečias_audukas_*

Svečias_audukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 16:46

o geriausiai siulau visiems ce kurie labai arsiai rekia :D nuvarom pas spakena, sumokam uz jo paskaita ir tada pamatysim kas ce buvo teisus, o kad fapas galinguma didina nu tai No coment, jis mazina ji, o to labiau kai prisikemsa, prisik tulika primesk visokiu veju nu tai ir ka reik daryt, Skyles greziosit, nea manau salinsit viska po nafik :D
  • 0

#510 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 17:22

Žinių nelabai daugiau radau nei anksčiau pateiktame peugeot.com linke.
Gražiau pateikta - tikrai taip.

O jei prie esmės grįžti. Tai ar pagrįsi savo teiginius apie FAP'o įtaką ekonomijai, galiai, sukimo momentui ir CO2 kiekiams?

as rasiau oficialu teigini peugeot inzineriu! Ir nemanau kad lietuvoje atrado stebukla be FAP.
CO2 tikrai sumazeja ant 20 gr/km. - tai faktas!
del ekonomiskumo - irgi faktas!
O del galios as rasiau.................

'' FAP filtras aprupina PILNA KURO SUDEGIMA ir reiskia LIGIAGRECIAI padidina galinguma ir variklio sukimo momenta" :ax:
  • 0

#511 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 17:35

labai patiko :D

'įpurškimo klitorį'
Gal reaktyvinė trauka per duslintuvą generuojama?


SUPER!!! :D :D :D

skaitikit , o gal ir neskaitikit................
RU aprasimas

tik atkrepkit demesi kad parasita .... EDC perdave valdima ir atitinkamai kuro, oro ir ismet. duju recirkuliavima, turbo ir.t.t. , nes davikliai leido maksimaliai optimizuoti kuro sudeginima.

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 birželio 11 - 18:14

  • 0

#512 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 birželio 11 - 17:53

Žinių nelabai daugiau radau nei anksčiau pateiktame peugeot.com linke.
Gražiau pateikta - tikrai taip.

O jei prie esmės grįžti. Tai ar pagrįsi savo teiginius apie FAP'o įtaką ekonomijai, galiai, sukimo momentui ir CO2 kiekiams?

as rasiau oficialu teigini peugeot inzineriu! Ir nemanau kad lietuvoje atrado stebukla be FAP.
CO2 tikrai sumazeja ant 20 gr/km. - tai faktas!
del ekonomiskumo - irgi faktas!
O del galios as rasiau.................

'' FAP filtras aprupina PILNA KURO SUDEGIMA ir reiskia LIGIAGRECIAI padidina galinguma ir variklio sukimo momenta" :ax:

MEISTERI, arba klok paminetus faktus ant ekrano, arba nebedaryk gedos savo servisui.
nes duotuose saltiniuose tu tavo isvardintu faktu niekur nepamaciau...

P.S. o gal tu tuos angliskus puslapius skaitai su kokiu online automatiniu verteju i lietuviu kalba, tada suprasciau is kur tie netikslumai :hmm:

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2009 birželio 11 - 17:59

  • 0

#513 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 18:13

Žinių nelabai daugiau radau nei anksčiau pateiktame peugeot.com linke.
Gražiau pateikta - tikrai taip.

O jei prie esmės grįžti. Tai ar pagrįsi savo teiginius apie FAP'o įtaką ekonomijai, galiai, sukimo momentui ir CO2 kiekiams?

as rasiau oficialu teigini peugeot inzineriu! Ir nemanau kad lietuvoje atrado stebukla be FAP.
CO2 tikrai sumazeja ant 20 gr/km. - tai faktas!
del ekonomiskumo - irgi faktas!
O del galios as rasiau.................

'' FAP filtras aprupina PILNA KURO SUDEGIMA ir reiskia LIGIAGRECIAI padidina galinguma ir variklio sukimo momenta" :ax:

MEISTERI, arba klok paminetus faktus ant ekrano, arba nebedaryk gedos savo servisui.
nes duotuose saltiniuose tu tavo isvardintu faktu niekur nepamaciau...

P.S. o gal tu tuos angliskus puslapius skaitai su kokiu online automatiniu verteju i lietuviu kalba, tada suprasciau is kur tie netikslumai :hmm:

tiesa sakus man reikejo vietoi zuodzio LIGIAGRECIAI panauduoti
NETESIOGIAI.
Gal but tada butu maziau triuksmo is nieko. B)

galu gale radau ir apie galinguma......
skaitikit

FAP filtras Peugeot RU

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 birželio 11 - 18:17

  • 0

#514 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 birželio 11 - 19:33

galu gale radau ir apie galinguma......
skaitikit

FAP filtras Peugeot RU

ok, saltini, kuri citavai, jog FAP'as dadeda galios ir ekonomiskumo, idejai.
bet tai nera faktai. tai pardavejo reklama ir, jei butum atidziau paskaites visus kitus saltinius, pats suprastum jog ji klaidinga.
Be to, ten minimas naujausios kartos FAP'as, kuris, kaip zada pardavejas, tarnauti turetu tiek pat, kiek pats auto. Is kitu saltiniu to nepamenu - nu bet gal jie numate jog 4007 daugiau 250kkm netrauks :ax:
O sioje temoje buvo diskutuojama apie pirmosios kartos FAP'o kastravima, kuris turetu but keiciamas kas 80kkm ir kainuoja koki trecdali masinos vertes...
  • 0

#515 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 birželio 11 - 19:46

Žinių nelabai daugiau radau nei anksčiau pateiktame peugeot.com linke.
Gražiau pateikta - tikrai taip.

O jei prie esmės grįžti. Tai ar pagrįsi savo teiginius apie FAP'o įtaką ekonomijai, galiai, sukimo momentui ir CO2 kiekiams?

as rasiau oficialu teigini peugeot inzineriu! Ir nemanau kad lietuvoje atrado stebukla be FAP.
CO2 tikrai sumazeja ant 20 gr/km. - tai faktas!
del ekonomiskumo - irgi faktas!
O del galios as rasiau.................

'' FAP filtras aprupina PILNA KURO SUDEGIMA ir reiskia LIGIAGRECIAI padidina galinguma ir variklio sukimo momenta" :ax:

MEISTERI, arba klok paminetus faktus ant ekrano, arba nebedaryk gedos savo servisui.
nes duotuose saltiniuose tu tavo isvardintu faktu niekur nepamaciau...

P.S. o gal tu tuos angliskus puslapius skaitai su kokiu online automatiniu verteju i lietuviu kalba, tada suprasciau is kur tie netikslumai :hmm:

tiesa sakus man reikejo vietoi zuodzio LIGIAGRECIAI panauduoti
NETESIOGIAI.
Gal but tada butu maziau triuksmo is nieko. B)

galu gale radau ir apie galinguma......
skaitikit

FAP filtras Peugeot RU

dabar zinau i kuri servisa net oro pripusti negalima vaziuoti jei tokie "specai" dirba :doh:

Tiktai skaityti bemoka, supratimo 0, o isigilinti irgi nenori :wacko:
  • 0

#516 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 birželio 11 - 19:47

o geriausiai siulau visiems ce kurie labai arsiai rekia :D nuvarom pas spakena, sumokam uz jo paskaita ir tada pamatysim kas ce buvo teisus, o kad fapas galinguma didina nu tai No coment, jis mazina ji, o to labiau kai prisikemsa, prisik tulika primesk visokiu veju nu tai ir ka reik daryt, Skyles greziosit, nea manau salinsit viska po nafik :D

spakenas ai geras $ kolkas kala su FAP salinimu ir nemanau kad subtilybes visas atskleis ;)
  • 0

#517 Svečias_audukas_*

Svečias_audukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 21:17

spakenas nemanykit kad vien fap uzsiima, jis specas prancuzu masinu ir pas ji eiles jis bapkes taip a taip kala, xren jam dirbt PSA kazkam tarnaut jei varo ant saves ir yra savo srities specialistas :) as pats su juo snekejau tai paliko dideli ispudi, matos zmogus kaip sneka zino pasakius savo masinos metus visas subtilybes ir t.t o del Meisterio man ir kazkoks keistas esi, nzn gal tik neseniai ta servisa atidariai ar kaip ce bet sory reklama pavarei tokia kad pas tave tikrai pugo nevesciau, bet ce tik mano nuomone, galbut tu ir gerai tvarkai ne man spresti, ir del tu vertimu kazkas gerai pastebejo jau zadejau rasyt kad gal MEISTERIS vercia viska su Google translate, as ir galiu duomenis pateikt, nes daug domejaus ta tema ir net cd isirasiau tik va reiks pasiknist jei rasiu ji tai butinai imesiu
  • 0

#518 Svečias_audukas_*

Svečias_audukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 21:21

p407 nu tas fap nu nieko ten mandro istikro, isardyk nu pamatysi, nezinau ar pakarsit ce mane bet galima sakyt kad pas musu dyzeliuku yra dvigubas katalizatorius ir tiek, tik fap biski mandrysciu iddeta ale daciku skysciu reik, sukure tam nes EU direktyva reikalauja tarsa mazinti, o naujoves kainuoja tai SPA uz ekologija is musu pasiema dvigubai dar, JEI TAIP TAI NAFIK :D
  • 0

#519 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 birželio 12 - 02:21

Žinių nelabai daugiau radau nei anksčiau pateiktame peugeot.com linke.
Gražiau pateikta - tikrai taip.

O jei prie esmės grįžti. Tai ar pagrįsi savo teiginius apie FAP'o įtaką ekonomijai, galiai, sukimo momentui ir CO2 kiekiams?

as rasiau oficialu teigini peugeot inzineriu! Ir nemanau kad lietuvoje atrado stebukla be FAP.
CO2 tikrai sumazeja ant 20 gr/km. - tai faktas!
del ekonomiskumo - irgi faktas!
O del galios as rasiau.................

'' FAP filtras aprupina PILNA KURO SUDEGIMA ir reiskia LIGIAGRECIAI padidina galinguma ir variklio sukimo momenta" :ax:

Tai papasakok galų gale - iš kur tą "oficialu teigini peugeot inzineriu" traukei? Nes jau nervai nebelaiko. Parodyk tą teiginį. Gal ten parašyta - 1.4l HDi su FAP CO2 išmeta 20g/km mažiau nei 3.0l V6 benzininis??

Žiū 307 (10psl.) ir 307SW (12psl) bukletėlius. Čia vienintelius dabar peugeot.lt puslapy kabančius radau, kuriuose greta būtų sustatyti tie patys HDi varikliai ir su ir be FAP. Palygink kuro sunaudoimą ir taip tavo išliaupsintą 'faktais paremtą' CO2 sumažinimą (až penktadaliu!). Smulkmena, bet ne į tą pusę svarstyklių lėkštelė svyra...

Dėl galios 'padidėjimo' (nes pilnai sudeginamas kuras). Lygegrečiai, netiesiogiai - koks skirtumas kaip čia šikną besukiosi. Kartoju dar kartą - juk FAP atveju kuras (tiksliau - iš jo likę suodžiai) pilnai baigiamas deginti nebe variklyje, bet išmetimo sistemoje. Iš kur gali būti tas mistinis galios prieaugis?
Nebent tešlagalvių marketologų išverstuose tekstuose (manau to 4007 RU atvejis).

Ir baik paistyti apie lietuvius išradusius HDi be FAP. Ne iš gero gyvenimo juos pjausto. Kalba ne apie tai.
O apie tai - kad baigtum svaigti apie FAP kaip apie absoliutų gėrį. Nuo kurio ir valinti pradeda, ir kuro mažiau ėda ir planetą nuo CO2 gelbėja...
Stebuklų nebūna. FAP'as suodis išvalo. Bet kokia kaina? Šiek tiek (pakankamai nežymiai) kenčia kiti parametrai. Jau ne kartą čia minėti - galia, ekonomija, CO2. Na ir kaina. Tiek gamybos tiek eksploatacijos. Jei dėl ekologijos pamišusiems vakariečiams px tokia smulkmena ('pliusas' gamtai viską nusveria), tai lietuvaičiams papildomas litas iš kišenės 'už orą' - sunkiai suvokiamas pinigų švaistymas. Prioritetai kiti ir tiek.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#520 Svečias_audukas_*

Svečias_audukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 12 - 12:58

ispjovus katalizatoriu, trauka pagereja ar ne? patvirtink arba paneik
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0