labas.norejau pasidomet,kaip reikalai po FAP isgrezimo.kaip reaguoja variklis,kompas.ar nera pasaliniu reiskiniu?o as irgi nevariau i diagnostika,dega tas defektyve kaip deges,bet auto eina gerai,gali but kad pas mane tas perkricio daviklis uzstriges,todel ir nemete kad filtras uzsikiso,ir dega defektyve,na aisku ir neveikia sistema kad regeneruotusi,kaip ramus rase,bet man servise keite jie ta sensoriu,ir is kart po to ir dege defektyve
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#701
Parašyta 2010 kovo 24 - 14:11
#702
Parašyta 2010 kovo 24 - 16:31
'89 205 CJ 1.4TU
#703
Parašyta 2010 kovo 24 - 17:41
nu pravaziavau jau tris su puse tukstancio ,jokio blogumo nepajutau,papildomu klaidu kompas nemeta,tik kaip rasiau pries tai defektyve kaip mete taip ir meta,traukimasaisku pagerejo ,o ir kuro sanaudos mazesneslabas.norejau pasidomet,kaip reikalai po FAP isgrezimo.kaip reaguoja variklis,kompas.ar nera pasaliniu reiskiniu?
#704
Parašyta 2010 kovo 24 - 18:01
taigi nusipirkau EBAY skaneri MaxScan GS500 ,nes nusibodo uz diagnostikas moketi,prijungiau prie savo pugo ,del to depolition defektyve,ismete kad oro srauto matuokle kalta,istrinus klaida,po kokio 15 km vaziavimo vel uzsidega,tai laukiu kol atsius man ta matuokle,daugiau jokiu klaidu nemeta,o tame eolio bakeli buvau ikises viela kad paziureti ar jo yra ,tai dar ,daugiau kaip puse bakelio yra,o istrynus ta matuokles klaida automobilija, ta 15 km nemeta,o ant skanerio rodo tuoj pat po istrinimo,zodziu pakeisiu matuokle ir bus matyti kaip toliau,bet vaziavimui tas defektyve tikrai netrukdodaryta diangostika del antipolution system defective klaida meta del eolio skyscio bakelyje, pas mane uzpilta saliara pilnas bakelis, neveikia lygio daviklis daignostikos kompas raso additive level too low. reiks krapstytis ar kontakto ner ar daviklyje esme, ar kitam meistrui nuvarysiu.
#705
Parašyta 2010 kovo 24 - 18:11
del eolio bakelio,tai gal teikia ji nusimti,ir paziureti,aisku jai as teisingai supratau,kad ten viduja yra koks lygio daviklis,o gal tiesiog yra koks jutiklis kaip pvz, langu apiplovimo bakeliui ,ar kaip ausinimo skyscio,o gal visai tokio ten nera,paprasciausiai ivedi i kompa kiek ipilei,reiks pasidomettuo klausimu,jai yra skiscio ,o meta kad nera ,hmmdaryta diangostika del antipolution system defective klaida meta del eolio skyscio bakelyje, pas mane uzpilta saliara pilnas bakelis, neveikia lygio daviklis daignostikos kompas raso additive level too low. reiks krapstytis ar kontakto ner ar daviklyje esme, ar kitam meistrui nuvarysiu.
#706
Parašyta 2010 kovo 24 - 19:51
Ant kiek sumazejo kuro sanaudos?nu pravaziavau jau tris su puse tukstancio ,jokio blogumo nepajutau,papildomu klaidu kompas nemeta,tik kaip rasiau pries tai defektyve kaip mete taip ir meta,traukimasaisku pagerejo ,o ir kuro sanaudos mazesnes
#707
Parašyta 2010 kovo 24 - 21:37
Speju:100gramu/ 100km fapas apsoliuciai neitakoja sanaudu,ar ant tiek kiek nepajusi....kazkokia iliuzijaAnt kiek sumazejo kuro sanaudos?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#708
Parašyta 2010 kovo 24 - 21:41
sekmes "remonte"!o pakeitus matuokle paaiskes kad ne matuokleje problemoszodziu pakeisiu matuokle ir bus matyti kaip toliau,bet vaziavimui tas defektyve tikrai netrukdo
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 kovo 24 - 21:41
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#709
Parašyta 2010 kovo 24 - 21:45
OI oi ,kaip tu megsti pasisaipyti,pakeisiu pamatysiu,ne karve kainavo ,labai dideliu specu vaizduoji,nepyk,bet tavo visi laiskai,tik pasijuokti,o ne ka nors patarti,cia gi forumas ,o ne reklamasekmes "remonte"!o pakeitus matuokle paaiskes kad ne matuokleje problemos
#710
Parašyta 2010 kovo 24 - 21:54
as vazineju daugiausia mieste,dauguma kamsciai,tai su 60 litru pravaziuodavau,kazkur 650 km,o dabar pravaziavau su 60 litru 680,na cia apitiksliai,yra vienas dalykas kai varyklis kvepuoja laisvai ,ir kai variklis yra dusinamas,to hemarojaus,aisku kol varyklis ir visa sistema nauja ,galbut gerai tie visi fapai,aisku niekam nesakau to pasidaryti ,jai veikia sistema tai ir gerai,bet jai reikia sumoketi uz tuos remontus tokia kaina ,kad antra auto galima nupirkti,tai jau darosi neidomuAnt kiek sumazejo kuro sanaudos?
#711
Parašyta 2010 kovo 24 - 22:00
Ramus teisus , skaitit klaidos ir triti cia ne diagnostika . kokios parametros to matoklio ? skaneri turi . problemos gali but ir su recerkuliacija , vakumas , instaliacija .... ir dar kada skaitei klaidos ant fapa ne buvo klaidos ? gal jisei ir ne kaltos buvo ?OI oi ,kaip tu megsti pasisaipyti,pakeisiu pamatysiu,ne karve kainavo ,labai dideliu specu vaizduoji,nepyk,bet tavo visi laiskai,tik pasijuokti,o ne ka nors patarti,cia gi forumas ,o ne reklama
#712
Parašyta 2010 kovo 24 - 22:15
buvo 5 klaidos,bet cia todel kad as ,kai tvarkiau buvau daug fiskiu atjunges,ir nenuemes klemos nuo akumuliatoriaus,ir dar kai istraukiu fiske nuo matuokles,vazineju kaip vaziaves jokiu papildomu klaidu ,toks jausmas kad vafse ji nereikalinga ,be to dabar dirbu pats autoservise,na daugiau su MERSAIS uzsiiminejam,ten irgi yra diagnostikos kompas,ant jo pajungus ta pacia klaida fiksuoja,zodziu uzsakiau ta matuokle ,gal kita savaite atves,ir bus matyti,jai nepades ieskosim slieku kitur,nematau dideliu problemuRamus teisus , skaitit klaidos ir triti cia ne diagnostika . kokios parametros to matoklio ? skaneri turi . problemos gali but ir su recerkuliacija , vakumas , instaliacija .... ir dar kada skaitei klaidos ant fapa ne buvo klaidos ? gal jisei ir ne kaltos buvo ?
#713
Parašyta 2010 kovo 24 - 22:29
su atjungt fiske tureio but ne viena o dvi klaidos , ant oro temperaturini davilki ir ant oro sraurtobuvo 5 klaidos,bet cia todel kad as ,kai tvarkiau buvau daug fiskiu atjunges,ir nenuemes klemos nuo akumuliatoriaus,ir dar kai istraukiu fiske nuo matuokles,vazineju kaip vaziaves jokiu papildomu klaidu ,toks jausmas kad vafse ji nereikalinga ,be to dabar dirbu pats autoservise,na daugiau su MERSAIS uzsiiminejam,ten irgi yra diagnostikos kompas,ant jo pajungus ta pacia klaida fiksuoja,zodziu uzsakiau ta matuokle ,gal kita savaite atves,ir bus matyti,jai nepades ieskosim slieku kitur,nematau dideliu problemu
Šį pranešimą redagavo romanas29: 2010 kovo 24 - 22:30
#714
Parašyta 2010 kovo 25 - 11:41
'89 205 CJ 1.4TU
#715
Parašyta 2010 kovo 25 - 14:05
na pas mane temperaturos daviklis ant fapo,yra tik vienas,o kokia muzika jis groja dar nesuprantu,del tu dvieju vamzdeliu ,kurie eina i perkricio davikli,as taip pat galiu abu numauti ir jokiu klaidu nemeta,nezinau gal mano auto yra kas nors perdaryta,nes tikraikai uzsikiso turejo mest klaida ,bet deja jokiu papildomu nemaciau,ir iki namu davaziavau numoves ta zarnele ,kuri eina pries fapa,na svarbu kad dabar eina o toliau pakeisiu ta matuokle,ir matysiu ar dar mes ta defektyveSiaip palaikau armonds, kas krapstes pati FAP zino kad i ji eina du vamzdeliai kurie slegi matuoja pries ir po jo, bei du temperaturos davikliai kurie matuoja temperatura pries ir po FAP'o, reiks man savo pasikrapstyt del to eolio lygio daviklio
#716
Parašyta 2010 kovo 25 - 16:54
buna fapfilras tik su viena davikljona pas mane temperaturos daviklis ant fapo,yra tik vienas,o kokia muzika jis groja dar nesuprantu,del tu dvieju vamzdeliu ,kurie eina i perkricio davikli,as taip pat galiu abu numauti ir jokiu klaidu nemeta,nezinau gal mano auto yra kas nors perdaryta,nes tikraikai uzsikiso turejo mest klaida ,bet deja jokiu papildomu nemaciau,ir iki namu davaziavau numoves ta zarnele ,kuri eina pries fapa,na svarbu kad dabar eina o toliau pakeisiu ta matuokle,ir matysiu ar dar mes ta defektyve
#717
Parašyta 2010 kovo 29 - 14:57
Problema dėl antipolliution fault išspresta.Pas mane labai tarškėjo vožtuvų pakėlėjai (karomyslai) , labiausiai sudaužyti pakeisti naujais 5vnt. Dingo visi mikrotrūkčiojimai akseleruojant, taip pat bėda dėl didesnio negu 100km/h greičio.Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.Grynai taip kaip pas mane.
Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam
Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks
Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)
Ok sekmes
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.
Trumpiau tariant išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai visai arba dalinai neatsidarydavo ( 5vnt. ) dėl sudaužytų pakėlėjų .
#718
Parašyta 2010 kovo 29 - 19:24
Klausimas butu,o ties kuria vieta jie suskile ar ismalti karomyslai?gal fotke galima?(idomu pasidare)Problema dėl antipolliution fault išspresta.Pas mane labai tarškėjo vožtuvų pakėlėjai (karomyslai) , labiausiai sudaužyti pakeisti naujais 5vnt. Dingo visi mikrotrūkčiojimai akseleruojant, taip pat bėda dėl didesnio negu 100km/h greičio.
Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.Grynai taip kaip pas mane.
Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam
Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks
Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)
Ok sekmes
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.
Trumpiau tariant išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai visai arba dalinai neatsidarydavo ( 5vnt. ) dėl sudaužytų pakėlėjų .
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#719
Parašyta 2010 kovo 31 - 18:25
gal kas galetu pasakyti kur randasi katalizatoriaus siurblys? ir kiek kainuoja uzpildyti katalizatoriaus skyscio talpa?gali buti blogas kontaktas...tie davikliai panasus i abs daviklius(magnetinis laukas) ;)
#720
Parašyta 2010 balandžio 01 - 13:07
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 balandžio 01 - 13:08
Vartotojų skaito šią temą: 19
narių: 0, svečių: 19, slaptų narių: 0