Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#721
Posted 2010 April 01 - 20:54
'89 205 CJ 1.4TU
#722
Posted 2010 April 01 - 23:11
dabar ir fapas ,,,najas su 5 skilutem,mat ir jokiu klaidu del jo nera,o kaip tau xzbit gal jau irgi issiaiskinai ka norsvot ir se jum Armonds buvo teisus maladec problema isspresta
#723
Posted 2010 April 02 - 17:15
'89 205 CJ 1.4TU
#724
Posted 2010 April 02 - 21:23
idomu kurioja vietoja tas lygio daviklis stoviech nenuvaziavau dar diagnostikos pas savo ta meistriuka, buvau pas kita haliava diagnostika dare bet lygtai eolio bakelio lygio daviiklis parejes, vis del to reiks vaziuot pas tikraji meistriuka neburt, nes jis su lexia pasijunges tiksliai pasakys ir pakrapstys, o mes salone bosha maigem sededami tai kol kas pas mane situacija ta pati su skylutem ir klaida vazineju
#725
Posted 2010 April 03 - 12:55
'89 205 CJ 1.4TU
#726
Posted 2010 April 03 - 21:04
Aga,pataike,atspejo... matuokles naujos kaina~350lt.kitaiskais zaisliukais pasitiketi rizikingavot ir se jum Armonds buvo teisus maladec problema isspresta
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#727
Posted 2010 April 03 - 21:28
na gal jisej snajperisAga,pataike,atspejo... matuokles naujos kaina~350lt.kitaiskais zaisliukais pasitiketi rizikinga
#728
Posted 2010 April 03 - 21:38
deja kaina isvertus litais ,apie 150 ,o vis tik tas zaisliukas rode tiesa,ir be to servise kur dabar dirbu yra ir rimtesne diagnostika ,ir parode ta pati,ka ir tas zaisliukas,be to as yrgi nesu toks zaliasAga,pataike,atspejo... matuokles naujos kaina~350lt.kitaiskais zaisliukais pasitiketi rizikinga
#729
Posted 2010 April 08 - 10:55
#730
Posted 2010 April 08 - 17:24
1 isgreziojau ,ir pasitikrinau ,ismetimas geras,tehnikini praeisiu,2 kvapo masinos viduja nejauciu jokio,nes ir nedumija is viso,nebent kur nors butu kiauras dugnas,3 visa sistema ,supranta kad fapas tvarkoi,kitaip tuj isiziebtu lempute,ERG sistema veikia puikiai,patikrinta,tikrai neuzglusinau,nes uzglusinus meta defektyve,taip kad tik reikia zinoti kokio didzio tas skyle ,ir kiek ju reikia grezti,kad perkricio daviklis gautu is fap atitinkama slegi,taip kad nereikia lia.lia,viskas isbandyta,aisku as niekam cia nesiulau grezioti,bet faktai lieka faktais ,jai viska ta ka isvardinau reikia keisti ,tai uz ta kaina geriau kita masina nusipirktiNenoriu kartotis apie FAP, nes jau aprašiau http://www.peugeot-k...28&hl=fap&st=30 . Su savo tais gręžiojimais pirma: nepraeisite technikinės, pasiūlys pasikeisti išmetimo sistemos dalis; antra: galėsit važinėti su išmetamųjų dujų kvapu salone; trečia: bet koks kastravimas mašinai kenkia. Čia kaip ir su EGR vožtuvu - pravaliau važiuoju ir valio, o kad bet koks gedimas mašinoj iš bet kur neatsiranda tai dzin.
#731
Posted 2010 April 08 - 21:01
Jei jau apsisprendet atsikratyti fap sistemos tai bent civilizuotai galejai tai atlikti(pilnai pasalinus,pastatyti emuliatoriu,arba perprogramuoti kompa)1 isgreziojau ,ir pasitikrinau ,ismetimas geras,tehnikini praeisiu,2 kvapo masinos viduja nejauciu jokio,nes ir nedumija is viso,nebent kur nors butu kiauras dugnas,3 visa sistema ,supranta kad fapas tvarkoi,kitaip tuj isiziebtu lempute,ERG sistema veikia puikiai,patikrinta,tikrai neuzglusinau,nes uzglusinus meta defektyve,taip kad tik reikia zinoti kokio didzio tas skyle ,ir kiek ju reikia grezti,kad perkricio daviklis gautu is fap atitinkama slegi,taip kad nereikia lia.lia,viskas isbandyta,aisku as niekam cia nesiulau grezioti,bet faktai lieka faktais ,jai viska ta ka isvardinau reikia keisti ,tai uz ta kaina geriau kita masina nusipirkti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#732
Posted 2010 April 08 - 22:40
is kur as cia ta emuliatoriu paimsiu cia toi saly,siaip masinu nemoka remontuoti,o dar emuliatorius ,kol isaiskinsi vietiniams servizo darbuotojams kas tai yra o apie kompo programa is vis nieko nenutuokia,as gi rasiau anksciau ,kad cia ne lietuva,ne stebuklu salis,kad visko primastytu,o gryzes lietuvon gal toki daigta ir nupirkciau ateiciai ,bet kol kas jokiu nusiskundimu neturiu,trauka gera,kuro sanaudos normos ribose,defektyve nesviecia po nosimJei jau apsisprendet atsikratyti fap sistemos tai bent civilizuotai galejai tai atlikti(pilnai pasalinus,pastatyti emuliatoriu,arba perprogramuoti kompa)
#733
Posted 2010 April 09 - 09:07
Edited by Gincex, 2010 April 09 - 09:10.
#734
Posted 2010 April 09 - 10:27
tai ir vot beda kad as ne Kaune,tuo labiau ne Lietuvoja,tu kitam poste rasai kad nereikia kastruoti,grezioti ir panasiai,o pats jau iskastraves savo liutaŠiaip Kaune deda tuos emuliatorius ir normaliai padaro, nežinau ar parduoda į rankas ?
#735
Posted 2010 April 17 - 21:09
Karomyslai įspausti kur remiasi vožtuvas kai kurie iki 2mm.Kažkiek laiko pavažinėjus antipolliution fault vėl išmetė ir dabar staigiai akseleruojant vėl atsiranda. Problema liko.Važiuosim lexia jungt.Klausimas butu,o ties kuria vieta jie suskile ar ismalti karomyslai?gal fotke galima?(idomu pasidare)
Problema dėl antipolliution fault išspresta.Pas mane labai tarškėjo vožtuvų pakėlėjai (karomyslai) , labiausiai sudaužyti pakeisti naujais 5vnt. Dingo visi mikrotrūkčiojimai akseleruojant, taip pat bėda dėl didesnio negu 100km/h greičio.
Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.Grynai taip kaip pas mane.
Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam
Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks
Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)
Ok sekmes
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.
Trumpiau tariant išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai visai arba dalinai neatsidarydavo ( 5vnt. ) dėl sudaužytų pakėlėjų .
#736 Svečias_skirminas_*
Posted 2010 April 26 - 09:23
#737
Posted 2010 April 26 - 09:57
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#738
Posted 2010 April 26 - 11:44
emuliatorius yra vietoi perkricio daviklio dedamas ,o man jau 8000 tukstanciai vazineju ,ir jokiu problemu ,su pragreziotu fapTiesa pasakius nelabai suprantu kokie ir kur tie emuliatoriai dedasi. Jeigu visi davikliai, egr vožtuvai veikia, o tik užsiraukė pats FAP, būbini jį lauk ir nesuki smegenų. Jeigu yra bėdų išvardintuose davikliuose, pasitvarkyt vistiek nepakenktų.
#739
Posted 2010 April 26 - 11:48
jaigu nenori dideliu pinigu moketi tai mesk lauk ta fapa,bet aisku geriau kad veikia ERG sistema,o tehnikine praeisi,fapas reikalingas del juodudumu sulaikimo,bet isemus fap,tik kai stipriai paspausi ekseliarotoriu ismes truputi juoda dumelilaba norejau paklausti kaip technikine praeina kastratas? nes turiu problemu su fap
#740 Svečias_MEISTERIS_*
Posted 2010 April 26 - 12:59
Gal ir klistu , bet tech. apziuroje dizeliu duminguma matoja gazojant o ne ant laisvu apsuku kaip benzininius.jaigu nenori dideliu pinigu moketi tai mesk lauk ta fapa,bet aisku geriau kad veikia ERG sistema,o tehnikine praeisi,fapas reikalingas del juodudumu sulaikimo,bet isemus fap,tik kai stipriai paspausi ekseliarotoriu ismes truputi juoda dumeli
Siandien apziura praleis o po kazkiek laiko, manau bus problemu, nes TUVLITA dabar kompjuterizoja visu parametru duomenu spausdinima
o ne irasima ranka kaip anksciau.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users