duok nusikopijuotvirai nusipirkit programa,,ir laida ,,patis perprogramuosit
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#1021
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 18:26
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1022
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 18:28
laida turi,,,,ir filtra reikia mehaniskai isdauzytiduok nusikopijuot
#1023
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 18:36
vyras,o ka darysi kai uzlenksi variklini kompa ir bus "immobiliser fault"..? o uzlenkti kompa su kiniskais kabeliais oj kaip paprasta bet sutvarkyti,patikek,nera lengvavirai nusipirkit programa,,ir laida ,,patis perprogramuosit
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 lapkričio 06 - 18:39
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1024
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 18:38
siaip pas mane isliurlitas tas filtras, tik buvo kadais ismete klaida, bet daba nebemeta, jei dar kada pasireiks, reiks tada jau softa perrasyt. Laida turiu.laida turi,,,,ir filtra reikia mehaniskai isdauzyti
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1025
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 18:50
keista kad klaidos nemeta,,ka te prihimicijas jau esisiaip pas mane isliurlitas tas filtras, tik buvo kadais ismete klaida, bet daba nebemeta, jei dar kada pasireiks, reiks tada jau softa perrasyt. Laida turiu.
#1026
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 19:50
ten man saulius yr pareguliaves, bet kazko vistiek po dvieju metu ismete ale beda su PAF, bet daba nebemet.keista kad klaidos nemeta,,ka te prihimicijas jau esi
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1027
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 22:52
tada ,,vel taisysimvyras,o ka darysi kai uzlenksi variklini kompa ir bus "immobiliser fault"..? o uzlenkti kompa su kiniskais kabeliais oj kaip paprasta bet sutvarkyti,patikek,nera lengva
#1028 Svečias_pirat_*
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 00:26
#1029
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 11:50
na kad tie emuliatoriai jau praeitis,,be to dar regeneracijos vyksta,yra gi budas programiskai isjungti FAP ,ir nereikia kazka dar konstruoti teptis rankas,prijungi laida prie auto, ir turi auto be FAPLabas.Jei ka domina, gaminame elektroninius emu (mikrovaldiklio pagrindu) visiems automobiliams.Idedame patys arba galime parduoti irenginuka kartu su detaliomis instrukcijomis, kaip patiems isideti sita emu i konkretu automobili.veiksmas Siauliuose. ( email.: [email protected] , skype: epirat )
#1030
Parašyta 2010 gruodžio 15 - 12:54
#1031
Parašyta 2010 gruodžio 15 - 13:36
nepergyvenk greit pajausi, siulyciau to nelaukt, o pasijunk ir paziurek kame beda.sveiki visi, uzsidege ir pas mane engyne antipoliution fault,bet viskas vaziuoja gerai,jokiu pasaliniu bedu...
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1032
Parašyta 2010 gruodžio 15 - 15:37
po keliu uzvedimu uzges lemputesveiki visi, uzsidege ir pas mane engyne antipoliution fault,bet viskas vaziuoja gerai,jokiu pasaliniu bedu...
#1033
Parašyta 2010 gruodžio 15 - 17:22
#1034 Svečias_audrute_*
Parašyta 2010 gruodžio 27 - 13:09
Sveiki,Kur gali buti gedimas,tai dega tai nedega ''antipolution fault''.406 2001m 2.2HDI.Gal kas susidure?
atipraslydimo sistemos mane nera.Uzrasas uzsidega pravaziavus be sustojimo kokius 80-120km,
o po to po keliu uzgesinimu uzvedimu dingsta.Vazinejant trumpais atstumais jis niekada neuzsidega.
Aisku kai uzsidega ''antipollution fault'' digsta trauka.
O kai del diagnostikos ,tai kaip ta klaida nustatyti ,kai tai klaida yra tai jos ner...
Turiu labai didele problema. Mano mashiniukas Peugeot 406, 2.0 l Hdi, 80kw. Pirma karta ismete antipolution fault kai dar buvau uzsipylusi vasarinio kuro ir nebuvo keistas kuro filtras ir greiciausiai uzsalo...paskui pasikeiciau kuro filtra, uzpyliau normaliai zieminio kuro ir lyg ir viskas buvo gerai....po keliu savaiciu teko keisti sankaba su diskatorium ir smagraciu...susitvarkiau sankaba ir kuciom isvaziavau is vln i alt...nuvaziavus apie 40 km masina issijunge ir ismete antipolution fault. Po to kai sustojom, uzvesti nepavyko...viena sustojimo priezastis buvo ta, kad kuro bake buvo uzstrigusi plude ir rode, kad kuro yra nors po to pabaladojus ji nukrito iki 0...galvojom, kad ta ir buvo priezastis...uzsipylem 20 l dyzelio ir vaziavom toliau nors dege geltona siurbliuko lempute...pravaziavus 50 km vel ismete antipolution fault ir vel mashina sustojo ir neleido kurti....tai tiek supratau, kad mashina pradejo daug ryti kuro ir jam pasiekus min lygi uzblokuoja kuro padavima i kuro filtra...gal kas nors susidure su tokia problema???
Gal kas turit rimtu minciu, kas gali buti, nes kiek skaiciau su sita klaida gali buti daug priezasciu...
Nesinori vel mesti pinigus, nes vien uz sankaba palikau 2000 LT
Sėkmės,
audrute
#1035
Parašyta 2010 gruodžio 27 - 14:16
na is tikruju nieko cia nepribursi,,,vienintelis kelias disagnostikaSveiki,Kur gali buti gedimas,tai dega tai nedega ''antipolution fault''.406 2001m 2.2HDI.Gal kas susidure?
atipraslydimo sistemos mane nera.Uzrasas uzsidega pravaziavus be sustojimo kokius 80-120km,
o po to po keliu uzgesinimu uzvedimu dingsta.Vazinejant trumpais atstumais jis niekada neuzsidega.
Aisku kai uzsidega ''antipollution fault'' digsta trauka.
O kai del diagnostikos ,tai kaip ta klaida nustatyti ,kai tai klaida yra tai jos ner...
Turiu labai didele problema. Mano mashiniukas Peugeot 406, 2.0 l Hdi, 80kw. Pirma karta ismete antipolution fault kai dar buvau uzsipylusi vasarinio kuro ir nebuvo keistas kuro filtras ir greiciausiai uzsalo...paskui pasikeiciau kuro filtra, uzpyliau normaliai zieminio kuro ir lyg ir viskas buvo gerai....po keliu savaiciu teko keisti sankaba su diskatorium ir smagraciu...susitvarkiau sankaba ir kuciom isvaziavau is vln i alt...nuvaziavus apie 40 km masina issijunge ir ismete antipolution fault. Po to kai sustojom, uzvesti nepavyko...viena sustojimo priezastis buvo ta, kad kuro bake buvo uzstrigusi plude ir rode, kad kuro yra nors po to pabaladojus ji nukrito iki 0...galvojom, kad ta ir buvo priezastis...uzsipylem 20 l dyzelio ir vaziavom toliau nors dege geltona siurbliuko lempute...pravaziavus 50 km vel ismete antipolution fault ir vel mashina sustojo ir neleido kurti....tai tiek supratau, kad mashina pradejo daug ryti kuro ir jam pasiekus min lygi uzblokuoja kuro padavima i kuro filtra...gal kas nors susidure su tokia problema???
Gal kas turit rimtu minciu, kas gali buti, nes kiek skaiciau su sita klaida gali buti daug priezasciu...
Nesinori vel mesti pinigus, nes vien uz sankaba palikau 2000 LT
Sėkmės,
audrute
#1036
Parašyta 2010 gruodžio 27 - 16:34
tai tiek supratau, kad mashina pradejo daug ryti kuro ir jam pasiekus min lygi uzblokuoja kuro padavima i kuro filtra...gal kas nors susidure su tokia problema???
kazkur kazka girdejau kad kuro siurbliai pas situos durnioja, forume galite paieskoti
Nesinori vel mesti pinigus, nes vien uz sankaba palikau 2000 LT
na nieko sau sankaba...
www.kirana.eu
#1037 Svečias_Pug206_*
Parašyta 2011 sausio 06 - 19:52
#1038
Parašyta 2011 sausio 18 - 12:17
o ar klaipedoj yra tokiu meistru kurie galetu pašalint ta fap filtrą.Panevezyje yra kur viska sutvarko...
#1039
Parašyta 2011 vasario 01 - 17:08
Šį pranešimą redagavo Gince: 2011 vasario 01 - 17:14
#1040
Parašyta 2011 vasario 01 - 18:44
grezi antra dali-didesne,pirma mazesne-katalizatorius..Sveiki. Užsikišo ir mano pežui FAP'as. Anksčiau kai buvo užkištas, tai diagnostikoj ant apsukų išdeginom, bet dabar kompas net nemetė jokių klaidų - uždusintas visai, net praplėšė tą lanksčią išmetimo dalį už turbinos. Pravažinėjau su dūmų kvapu gal mėnesį, nei geso ir važiavo normaliai. Tai va, pasiskaitęs nuorodose paskerdžiau aš tą puslę į dvi dalis, tik ten nesupratau ar abi gręžti, ar tik didžiąją? Žadu penkias skyles daryti 6 mm grąžtu .
Laukiu Jūsų patarimų, būsiu dėkingas.
Pežas 607 2000 2,2 HDI
Vartotojų skaito šią temą: 11
narių: 0, svečių: 11, slaptų narių: 0