Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#1421
Posted 2011 December 13 - 19:28
#1422 Svečias_Lakūnas_*
Posted 2011 December 14 - 17:03
#1423
Posted 2011 December 14 - 17:26
Perki srotini bakeli ir keiti,jei pinigo negaila...pakeitus garantiju nera kad viskas veiks be priekaistu(pasirodys tarkim kad fapas uzsikises),bet patirtis tokia kad salinsi fapa anksciau ar veliau,veliau ir velu gali buti kai purkstukus reanimuot/keist,turbina keisti reiks...Perskaičiau nemažai jūsų patarimu, bet pasigedau informacijos apie suodžių valymo sistemos atstatyma, kad viskas veiktu kaip priklauso, juk išmesti ta FAP bet kada galima bus.
Pas mane tokia beda iškylo, diagnostikai pasakė, kad nebeveikia eolio siublys ir lygio davyklis ir pasiulė keisti visa bakeli už 1500 lt. O man atrodo, kad čia tikrai yra protingu žmonių kurie galetu ta siurbliuką ir davyklį paleisti, arba pakeisti.
Tai laukiu jusu patarimu šiuo klausimu.
Masina nubegusi virs 150000 kalade duslintuve kaip vezys varikliui
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1424
Posted 2011 December 14 - 17:27
savartyne prieš pora metu už bakelį kartu su trim litrais eolio prašė 300lt.Pas mane tokia beda iškylo, diagnostikai pasakė, kad nebeveikia eolio siublys ir lygio davyklis ir pasiulė keisti visa bakeli už 1500 lt. O man atrodo, kad čia tikrai yra protingu žmonių kurie galetu ta siurbliuką ir davyklį paleisti, arba pakeisti.
Tai laukiu jusu patarimu šiuo klausimu.
#1425
Posted 2011 December 14 - 17:36
ne visada signalizuoja antipolition,jei masina bukina pilnai galimas dalykas kad regeneruoja(kaitina duslintuva,srebia kuro)aisku kad gali buti del FAP, bet turetu atitinkama klaida ismesti,o kad ismete ,,antipolition ,,tai daug kas gali buti,cia reiktu pasijungti prie kompo,,,ir dar net nesu bandes tokiu dideliu apsukunzn kodel bet moder... istrina vis mano tema.... tai pasireiksiu kitose....
masina butu 607 2.2HDI 01m
zodziu beda tokia... ispradziu prasidejo netraukti nuo kazkur 3,5k apsuku laikai tarkim 4 begiu dugna viskas gerai turba uzpucia greitis kyla,bet... nuo kokiu 3,5k apsuku ima krist galia ir ties 4 stukom sustoja.nors laikai dugna. poto paspaudus pirmiem saltukams ryte pastebejau kad begejantis pradejo tampytis,susylo,lyg ir gerai buvo.. vakare vel vaziavau ir 3 begiu paspaudus iki dugno ties kazkur 3.500 aps masina uzgeso ismete antipoliution system fault,nuredejau kur sustot galima buvo,bandyt kurt,nesyveda. palaukiau siek tiek kokiu 10min uzsivede,ant laisvu dirba normaliai vaziuot vaziuoja tik nera traukos(liko tampimasis) ir kuro sanaudos ant borto kompo padidejo. dar toks pastebejimas,kad pvz ant laisvu vienodai laikai gaza ~3000 aps tai varyklis netolygiai dirba,tarsi kura tai duoda tai ne,sunku paaiskint rasant. gali but del fapo tokia beda? ( minusas dar tas kad diagnostika neveikia)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1426
Posted 2011 December 15 - 09:55
#1427 Svečias_Dainava1_*
Posted 2011 December 17 - 11:29
Peuogeot 4,6 coupe 2,2 HDI 2002 m. Rida 180800 km.
180100 km. pardejo mirkseti suodziu filtro lempute skydelyje, lydima uzraso displejuje"Unblock diesel filter". Po dar keliu simtu kilometru prisjunge ir geltono motoriuko lempute su "Antiplution fault" su visais galios ribojimais. Kauno Peugeot centras tuo metu negalejo priimti diagnostikai ir remontui(sugedusi iranga ir elektrikas stazuoteje), patys rekomendavo A.Sinkevičiaus firmą. Kaunas, Ateities pl. 30H tel 837-380326 8-699-31033 8-687-89009. Po diegnostikos, kuri parode turbut visas galimas regeneravimo sistemos klaidas (priedo siurblio klaida, bako dangtelio kalida, priedo minimalaus lygio klaida, priedo ECU klaida, preido ipylimu skaiciaus klaida, UZSKIMSTAS SUODZIU FILTRAS KLAIDA) taip pat fiziskai patikrino, kad skystys sitemoje tikrai ne tas, koks turi buti, vienintels pasiulymas buvo- mesti salin usikisusi filtra ir preprogramuoti kompiuteri. 60 lt diganostika, 400 lt perprogramavinas su ismetimu kad kompas niekada nebeiskotu suodziu sistemos. Pasiūlė ir padaryti sąmatą kiek atsieitų remontas kad viskas funkcionuotų, taciau pasiuliau nebegaisti laiko. Rezultatas- filtro nera.
Pliusai:
1. Padidejusi trauka
2. Sumazejusios kuro sanaudos. Tiskliai kiek, ngaliu pasakyti, nes dar per mazai km nuvaziuota
MINUSAI:
1. UZSPAUDUS GAZĄ DŪMŲ PADUODAMA I APLINKĄ GEROOKAI. PASIZIURI TUO METU PER GALINIO VAIZDO VEIDRODELI IR LIUDNA DAROSI
2. TECH APZIURA BUS 2013 11 MEN, (nes si buvo 11 men) NEZINAU KAIP SEKSIS TUOMET.
Isvada: kito kelio nėra, susitaikyk su dūmais uz saves, arba nespausk stipriai gazo.
Del juodu dumu FORUMO nariai gali pradeti komentuoti kad gal ipurskimo sitema netvarkoje, taciau diagnostikos metu taip pat buvo patirkintas ir variklio purkstuku darbas. Skaiciai tokie. Ipurskimo korekcija, mm3/ciklas:
cilindrai: 1-as 0.51; 2-as 0.67; 3-as-1.14; 4-as -0.04
Kiek zinau infromacijos, traktuojama, kad purkstukas laikomas probleminiu tada, kai ipurskimo korekcija virsija 3 mm3/ciklas. Iki tol skaitoma kad purkstukiai idealus.
Po sio remonto dumu NEBEISVENGSI
#1428
Posted 2011 December 17 - 14:01
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1429 Svečias_Dainava1_*
Posted 2011 December 17 - 14:09
Na, gal kai dumu nebuvo nei kiek ir jie tsirado, skirumas jauciamas. O suodziu filtro mano auto nebera.sveikinu gal dvigubai permokejus, o del dumu tai cia kazkas pas tamsta negerai, pas mane tokio bajerio nera. cia siaip filtras nuo suodziu yra
Pasidalinau patrimi.
Labai sveikintina, kai jus irgi dalijates patirtimi (pavyzdziui kad permoketa dvigubai uz kompiuterio perprogramavima). Jei pasakytumete kur sie dabrai atleikami uz 200 litu, kitiems vartotojams tai praverstu ateityje.
#1430
Posted 2011 December 17 - 15:19
#1431
Posted 2011 December 17 - 15:25
#1432
Posted 2011 December 17 - 16:51
#1433
Posted 2011 December 17 - 18:33
na ir pripiskinai cia,FAP visiskai nieko nekainuoja,,katalizatoriau keramika kainuoja,jau apie tai kalbeta cia kazkur,emuliatoriu deti atgivenes reikalas,o programa kiek girdejau geriausia pas RamusIšvada viena su tais FAP: JOKIŲ AUTOSERVISŲ PASLAUGŲ !
Jei jau atėjo ta valanda, kai už AdBlue skystį nenorit mokėti ir neteršti gamtos, tai stenkitės FAP'ą(keramiką iš vidaus) išmušti patys. Už tą išmuštą keramiką dar ir pinigų gausit, nes keramikoje yra Platinos, Paladžio ir kitų "brangenybių". Jei apsiimsit "naglų" supirkinėtojų paslaugomis, jie atliks ekspertizes ir pasakys Jums, jog pirks už pusę kainos keramiką, nors ji verta dvigubai. Geriau susiraskit "tašką", kur superka be ekspertizių. Bet Jūsų valia rinktis.
Visą tą keramiką galit sutrupinti beišmušant arba išimti sveiką, supjausčius katalizatorių(FAP) arba atsukant gražiai varžtukus. Pas vienus būna vientisas bakelis FAP'o, pas kitus iš dviejų dalių, kurios tvirtinasi varžtais.
"Operacijai" atlikti tereikia "duobės",suvirintojo, "bulgarkės" ir atsuktuvo.
O programavimą palikit specialistams. Vieni "išprogramuos" už 400 LT, kiti sudės emuliatorius į kuriuos pilsit dyzelinį kurą, dar kiti už 150LT + diagnostiką gausit ir dar klaidas ištrins. Specialistai - vartotojas Ramus(Vilnius), Špakėnas(Panevėžys), chiptuning.lt Mindaugas(Kaunas).
Pats pasirinkau visai kitą alitkėją iš Žiežmarių.
Netingėkit paieškoti kokybiškiausio ir mažiausiai kainuojančio varianto.
#1434 Svečias_Dainava1_*
Posted 2011 December 17 - 18:38
#1435
Posted 2011 December 17 - 19:44
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#1436
Posted 2011 December 17 - 22:20
#1437 Svečias_Lakūnas_*
Posted 2011 December 21 - 15:15
#1438
Posted 2011 December 21 - 21:51
#1439
Posted 2011 December 21 - 22:00
o mechaniškai?neišlupai?307 2.0 hdi ,FAP programiskai pasalintas Mazeikiuose, vel atsirado trauka,o kas bus toliau -matysime.
#1440
Posted 2011 December 21 - 22:13
17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users