Peršokti prie turinio


94m. 306 S16 "Le mans"


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#1 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 10 - 13:18

Sveiki, jau nepirma kart pasitaike tokia bedele, bet vis pamirsdavau pasikonsultuoti, taigi mano 306 S16 LeMans edition , uzmynus gaza iki galo ir staigiai perjungiant begi, kai apsukos buna ant redlino t.y. kzkur 7.5 apsuku masina uzdusta , tada tenka vel imint sankaba ir spaust gaza, kad ji vel atsigautu, kartais prireikia tik gaza kelis kart greit spustelt. Galvojau, kad oro filtras uzsikimses, bet ji pasikeiciau ir vistiek tas pats... Gal bus minciu ? :blink: Dekui isanksto...
  • 0

#2 amalas

amalas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 201
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Juodas P205 XS 1.4 '89m. (ex),
    Juodas P306 XT 1.8 '94m. (ex),
    Raudona Toyota Corolla 1.4 VVT-I '03m. TTE styling.

Parašyta 2008 birželio 10 - 15:29

Gaila pežuko... :(
  • 0

#3 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 10 - 15:32

Na jei nebutu labai priziuretas , gal ir butu gaila...bet...
  • 0

#4 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 10 - 21:22

Visu pirma nelabai prikerpu kaip tu pasieki 7.5 apsuku? Pas mane limitatorius suveikia ties 7.0. Gal pas tave tokio nera? Ar pats ji nujungei? (butu idomu suzhinot kaip :beer: ). Panashiai manishkis elgesi, bet tik panashiai (ne ant tokiu aukshtu apsuku). Viskas aprashyta shichia. Gal irgi zhvakese beda.
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#5 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 11 - 08:47

Pas mane apsukos uzkyla iki 8.0 iki pat redlino galo, kai pirkau jau ribotuvo nebuvo. Pas man perjungiant begi ant zemu apsuku ir greitai nieko nesidaro, bet kas auksciau 6.5 ir staigiai perjungiant iskart dusta...Gal oro mazokai pagauna. Apie zvakes net nepagalvojau, reiks issitirt.
  • 0

#6 Svečias_julijo_*

Svečias_julijo_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 17 - 16:08

draugui taip buvo, tai oro paemimo slanga susispausdavo kai pasiekdavo panasias apsukas
  • 0

#7 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 17 - 19:42

draugui taip buvo, tai oro paemimo slanga susispausdavo kai pasiekdavo panasias apsukas

Kiek laiko oro filtro nekeite? :lol: :lol: :lol:
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#8 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 18 - 08:56

Gal dar kokiu minciu del tos bedos butu pas klubiecius...nes vakar apturejau gedos ir peugeot ir vyriskajai giminei :( Prie sankrizos pristojo renault Wiliams, su mergina uz vairo...jinai man palinksejo, kad suprasciau jog metas i dvikova, o as gailiai nuleidau akis ir jau supratau, kad teks raudonuot... taigi pirmu begiu lygi kova, bet imynus antra uzdusau...tai pabaiga visiems aiski, kad gavau i kaulus per kokius 100 metru :blush: tai reikia rimtu patarimu, gal kuro sistemoje kas nors ? ps: zvakes pakeistos... :(
  • 0

#9 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 birželio 18 - 11:00

Gauti i kaulus nuo Williamso visai ne geda, bet jei tai buvo clio 16v, tai tada ja apturejai. ka gali zinot gal ta "skarbonke" prachipuota, gal dar tiesioginis ismetimas, gal dar koks velnias. Beje turbut esi mates tokias kreives kaip KW/aps. ir Nm/aps. pasiziurek itu kreiviu galus. Ne veltui gamintojai deklaruoja kad toks ar anoks variklis ispaudza didziausia galia prie tam tikru apsisukimu. manyciau laikas ismokt kalt aukstesne saiba prie 6000-6500 ir nebus problemu. Teisingai galvoji ,kad truksta oro, taip ir yra. Vienintelis patarimas tai daryt kazka panasaus,kaip dare cia vienas klubietis.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#10 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 18 - 22:53

Kaip, visgi, keista matyt tokius pasisakymus, kaip pvz -"jei mashina neina kaip turetu eit darant vat shitaip, tai tada nebedarykit vat shitaip, o darykit va taip va, ir problemu nebus"... Kas per patarimai, MKS999? Tu gal ir kai patalynei keisti ateina metas tik ishverti kita puse ir toliau sau ramiai naudoji? Be to, mes gal tau i darzhelinokus panashus, kad nezhinotumem kada "shaibas mest"? Mes S16 vairuojam, po galais, ne ekonomijos labui tokius isigijom, ir kaip juos vairuot reikia, bei kaip jie turetu eiti mes, patikek, zhinom. Nustumti problema i antra plana visada galima, o vat mes shiuo atveju ishsprest ja bandom. Beje, apie koki tu klubieti kalbejai? Kas ten ir kaip dare? Beje, Dropping, Kazhkaip panasheja, kad ir manoji problemike pamazhu grizhta. Kas idomiausia dusineja dazhniausiai ( bent jau man taip pasirode ), kai variklis pilnai iki darbines temperaturos pakyla. Be to - mano ishbandyti variantai - filtras (idejau sportini), zhvakes (idejau visishkai naujas kaip tik shitam pugui skirtas NGK), perrinkau visa vakuumo sistema ( net nezhinau, ar pas tave tokie dalykai yra kaip diafragmos? Nezhinau, ar le mans skiriasi kuom nors sistemishkai nuo manojo). Jei tokie dalykai yra, ar bandei sistemos sandaruma patikrint? Po to pravaliau ipurshkimo sistema ( ne mechanishkai - brudo i benza pamaishiau ), pasikeichiau kuro filtra, problemyte tikrai minimaliai, bet visgi ishliko... Manau mano atveju belieka tik kompiuterine diagnostika ( nemanau, kad butu pagrindinis dirzhas klaidingai uzhdetas - nebutu tokios galios, ir variklis taip tolygiai nedirbtu ). Zhmona pakars - jau kiek sukishta, o rezultato nematyt... Nu, matyt, ale neypach...
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#11 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 19 - 09:27

MKS999 nekomentuoju...Gauti i kaulus visada geda, ar tai wiliams ar tai bmw...pasivazinejus daugiau nereikia jokiu kreiviu, nes viska tiksliai ir pats issiaiskini.... As pasikeiciau zvakes , oro , benzo filtra...dabar liko prasivalyti kuro sistema, vyrukas , kuris tai daro , sake kad yra sansu , kad pades. Taip pat kuro slegi reiktu pasimatuot gali buti , kad ten kzkas...kai pasitvarkysiu, pranesiu...
  • 0

#12 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 birželio 19 - 09:45

Zhmona pakars - jau kiek sukishta, o rezultato nematyt... Nu, matyt, ale neypach...

cia uz tai, kad zmonos skarbonkes niekaip padeti negali??? :D
  • 0
Roots to roots

#13 alek

alek
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 189
  • Automobilis:pegeot

Parašyta 2008 birželio 19 - 10:18

Tai sliegi As Tau iskart ir pamatuosiu
  • 0

#14 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 19 - 10:41

Nu va dar geriau :D
  • 0

#15 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 birželio 19 - 11:05

matau nieko nesupratot , todel kaip mokomaja priemone siulau jum "youtube". iveskit 306s16 arba gti-6, paziurekit kuo daugiau filmuku, gal apturesit sau naudos. aciu, daugiau komentaru is mano puses nebus.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#16 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 19 - 11:41

Nesupratau...ka butent siulai paziureti ? Kaip vazinejasi su S16 ? :blink:
  • 0

#17 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 19 - 19:39

MKS999, kiek tau metu?... (retorinis klausimas, nes nelabai tiketina, kad pilnametystes sulaukes asmuo galetu but tiek nesupratingas). Sakom gi, kad kazhkas negerai, reishkia negerai, o "negerai" turi buti shalinamas, jei mashina nori tinkamai prizhiuret. O ir pachiam mokomoji priemone - pasiskaityk forumo taisyklese, ten turetu buti parashyta, kad reiktu priesh pasisakant temoje paskaityti truputi, kas joje jau yra. Jei butum taip ir padares, butum pastebejes, kad mes su Dropping kalbejom ne tik apie 6500, 7000 bei net 8000, o dar net ir apie ribotuvus, ju ishemima (nulauzhima), taigi tikrai butum suprates, kad tavo pamokeles apie tai, kaip reikia vazhiuot chia ne vietoj... Gerai, kad nusprendei neberashyt, o dar geriau, kad paskaitei ;] Cr, :beer:
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#18 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 20 - 23:54

Niek nebus - teks maut pas komputerastus... <_<
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#19 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 27 - 18:25

Dropping, kaip reikalai ten su tavo le manu? Pas man yr shiokiu tokiu naujienu, jei taip galima pasakyt - ne ish shio, ne ish to, jau keletas dienu ish eiles problema nebeishkyla - tiesiog dingo. Primechiau viena varianta, bet vienas toks zhmogelis (Peugeot daliu pardavejas) nelabai tikejo, kad shitaip galejo but, bet man vis dar butent taip ir atrodo. Esme tame, kad priesh atsirandant tai bedai buvo daromas shioks toks remontas, ir akumas buvo atjungtas kuriam laikui, ish kart po ko ir pradejo jaustis tas dusimas. Visa ta laika vis atjunginedavau akuma, nes shi bei ta dar reikejo patvarkyt, ir ji reikedavo atjungt. Problema dingo mazhdaug praejus savaitei ar dviems nuo tos akimirkos, kai paskutini karta akumas buvo atjungtas. Prisiminiau kazhkur skaites (tiesa tai buvo apie 406us), kad restartavus kompa kazhkur apie savaite - dvi gali justis kazhkokios tai problemos (nes kompas ish naujo derinasi prie tavo vazhiavimo manieros ir panashiai), kurios po to turetu dingt. Nebepamenu kur tai buvau rades, bet shaltinis speju buvo gan toks patikimas (oficiali rashliava). Tai ar galejo taip but kas nors gal zhino? Dropping, ar nebuvai atjunges akumo, ar dar kaip resetines kompo?
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#20 Svečias_Dropping_*

Svečias_Dropping_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 liepos 04 - 09:19

Taigi beda pas mane ta pati liko ir iskilo daugiau ^_^ . Kadangi kraustausi is vienos vietos i kita, tai neturejau laiko su saviske darbuotis. Del kompo restartavimo esu girdejes, taciau saviskei akumo neatjunginejau. Beje, pas mano zmonele taip pat buvo Opel tigras, kuriai tekdavo labai daznai ta kompa restartuoti, nes buvo bedu su paciu kompu (lemputes degdavosi visos kurios noredavo, apsukos sokinedavo ir t.t.) , taigi niekam nezinant tos bedos jinai buvo parduota ir pakeista i peugeot 206. Kai tik atrasiu laisvo laiko ir pinigo (kuris dabar labai issilakstes) iskart pasidarysiu kuro valyma. Tu gal esi sau keites amortizatorius ? ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0