Bet kolektoriaus neatlaikymas, tai jau cia vadinciau sensacija.parodyk man negendancia masina...Na nebesikisiu as i tas diskusijas, nes vel kazkuom apkaltins. Turejau is pradziu dyzeli, paskui benzina, paskui dujos-benzina ir dabar du dyzelius.
Is visu situ masinu parejo kolektorius. Spekite kuom varoma ji buvo?

Benzas - dyzelius
#81
Parašyta 2008 birželio 17 - 07:48
#82
Parašyta 2008 birželio 17 - 07:50
Na gal einame lenktyniu kas toliau nuvaziuosdyzelis buvo,yra,ir bus s... traktoriusdujine auto kaip buvo sudas yra sudas ir bus sudas, kodel isidejus dujas i nauja auto ji netenka garantijos, jei tokia superine iranga ?????
Del FAP, senu auto nzn kas kaip, domejausi 308, labai nezymiai dyzelio eksploatacija brangesne, nezymiai, FAP'as pildomas berods kas 120t, aisku jei vaziuojanti metus kaip as po 50-60t tik dyzelius jei apie 20t benzas. Pabandzius 1,6benza turbo imu baisiai abejoti kas kaip. Sena auto tik dyzelis.![]()

#83
Parašyta 2008 birželio 17 - 11:10
nu. pvz lemanse avdzes su pyzhais negi ant dyzeliaus vaziavo...pasaka be galo...
pasitrauksiu kol neiklimpau i sita liuna... bet pabaigai pasakysiu kad dyzelis vistiek neatstos benzino kadangi su dyzeliu nepasieksi tokio greicio kaip su benzinu... ir jus cia gali pasakot ka tik norit apie savo ekonomijas ir gedimus benzininiu varikliu bet yra kaip yra...

#84
Parašyta 2008 birželio 17 - 11:49
tai vaziuoti niekas nedraudzianu. pvz lemanse avdzes su pyzhais negi ant dyzeliaus vaziavo...

#85
Parašyta 2008 birželio 17 - 11:56
#86
Parašyta 2008 birželio 17 - 12:01
#87
Parašyta 2008 birželio 17 - 12:10
pasaka be galo... laugh.gif pasitrauksiu kol neiklimpau i sita liuna... bet pabaigai pasakysiu kad dyzelis vistiek neatstos benzino kadangi su dyzeliu nepasieksi tokio greicio kaip su benzinu... ir jus cia gali pasakot ka tik norit apie savo ekonomijas ir gedimus benzininiu varikliu bet yra kaip yra... sleep.gif
o koks tas pirmasis(ar kaip ji pavadint) benzininis greitis kuris dyzeliui neiveikiamas? o jei paziurejus i tai kad vazineji su 605 2.0 LPg(lavonas nu sakyk kanori) tai apskritai geriau patylet.
Ramunas
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2008 birželio 17 - 12:12
#88
Parašyta 2008 birželio 17 - 13:18
Todel, kad ten uzdraustas turbinu naudojimas, kitokios rusies kuro naudojimas ir ten pilamas tikrai kad ne benzinas, ir tas kuras pilamas prie atitinkamos temperaturos ir tt. Daugiau reiketu dometis autosportu ir nekiltu bereikalingu klausimu.nu tai pala pala as tai su savo cia nelyginu... o kodel f-1 su dyzeliu nevazineja?
pasaka be galo... laugh.gif pasitrauksiu kol neiklimpau i sita liuna... bet pabaigai pasakysiu kad dyzelis vistiek neatstos benzino kadangi su dyzeliu nepasieksi tokio greicio kaip su benzinu... ir jus cia gali pasakot ka tik norit apie savo ekonomijas ir gedimus benzininiu varikliu bet yra kaip yra... sleep.gif
o koks tas pirmasis(ar kaip ji pavadint) benzininis greitis kuris dyzeliui neiveikiamas? o jei paziurejus i tai kad vazineji su 605 2.0 LPg(lavonas nu sakyk kanori) tai apskritai geriau patylet.
Ramunas
#89
Parašyta 2008 birželio 17 - 13:30

Šį pranešimą redagavo Dziao: 2008 birželio 17 - 13:32
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#90
Parašyta 2008 birželio 17 - 13:51
#91
Parašyta 2008 birželio 17 - 13:55
dyzeliu varomos masinos brangesnes negu benzinu...La!!!
Naujas dyzelius - aisku brungiau, kaip ir naujas universalas / SW brangiau !!! - O kaip su naudotom auto kainom siandiena turgej ar kur kitur???
Styra
#92
Parašyta 2008 birželio 17 - 14:33
Brangu gi, mlia! A tu matei kiek dabar saliarka Statoile kinuoja? O iš bačkos gi nepilsi į F1....... o kodel f-1 su dyzeliu nevazineja?
Kita vertus - juk akivaizdu, kad su dyzeliu reikia dafiga nuvažiuot, kad atsipirktų. O jie gi ten ten važiuoja du savaitgalius ir meta motorą į šrotą. Gaila būtų gi gerą dyzelį išmest. Tai ir degina benzininius

#94
Parašyta 2008 birželio 17 - 14:37
Dar prie to pačio - jei benzininiuose nebūtų montuojamas įpurškimas, jei būtų naudojam apatiniai kabantys vožtuvai o ne visokie DOHC'ai su 4-5v./cil., kintamom fazėm ir pan. - nifyga ir tie nevalintų....... dar prie to pacio jei dyzeliuose nebutu montuojamos turbinos is ju nieko gero ir nelabai butu...

#95
Parašyta 2008 birželio 17 - 14:57
Dar prie to pačio - jei benzininiuose nebūtų montuojamas įpurškimas, jei būtų naudojam apatiniai kabantys vožtuvai o ne visokie DOHC'ai su 4-5v./cil., kintamom fazėm ir pan. - nifyga ir tie nevalintų....




#96
Parašyta 2008 birželio 17 - 18:54
apie 2,7HDI netaupuma pries 3,0Lapie ka placiau ?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#97
Parašyta 2008 birželio 17 - 19:23
2.7hdi pagal kataloga is oficialaus saito valgo 10 - 11 litru mieste. 3.0 valgo 14-15 (oficialiai 13.9 atrodo). tai va db man paaiskinkit, turim dvi auto tos pacios klases panasios galios tai per kuria vieta taupom ??? atsizvelgiam i masinos/kuro/eksplotacijos kainu skirtuma. nemanau kad skirtumas bus didelis jei bus isvis....apie 2,7HDI netaupuma pries 3,0L
nieko nesakau tarp mazu kubaturu auto taip skirtumas yra bet tarp didesniu ...
#98
Parašyta 2008 birželio 17 - 19:40
Šį pranešimą redagavo Pilotas: 2008 birželio 17 - 19:42
#99
Parašyta 2008 birželio 17 - 19:48


#100
Parašyta 2008 birželio 17 - 19:54
Šį pranešimą redagavo Pilotas: 2008 birželio 17 - 19:54
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0