Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nedirba cilindras


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#1 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2008 birželio 19 - 10:25

Sveiki. Kita savaite varysiu i mehari, bet ligi tol gal pats ka padaryt speciau, nes taip vaziuoti neina. Uzsivedus saltutele masina viskas buna lyg ok, bet pasilus atsijungia vienas cilindras. Pirma syki taip nutikus nukelinejau uzkurtam varikliui esant pypkes nuo zvakiu ir klausiau ar yra kibirkstis (zn kad nelabai gerai dariau). Po kazkurio cilindro tokio patikrinimo jis atsigavo. poto pasikeiciau zvakes ir viskas bw ok jau gal 1-2 menesius. Vakar vaziavau 150 km/h kokias 5minutes, tada uzsidege CHECK ENGINE. Sumazinus greiti uzgeso, padidinus ir pavaziavus didesniu vel uzsidega. taip ir zaidziau iki vilniaus su greiciu ir lempute. O poto ir miro cilindras. Pertrikrinus paklibinus, nuemus uzdejus zvaklaidzius pora syk buvo susitvarke, bet laikinai. Dbr isvis judu tik su 3 cilindrais (kartais galiu pagalvot kad tik 2, t.y. be abieju viduriniu). Jokios lemputes nedega nereikalingos, zvakes sudetos NGK (ar NKG, nepamenu brando :) ). Gal butu patarimu? Nes siuo metu esu ne kaune keleta dieneliu, iki kauno grizt noreciau su visais cilindrais, bo dabar i kalniuka net nelabai uztraukia. :)

cia idomi tema kai neveikia 2 cilindrai, tikiuosi ne tas pats, ne komutatorius.. Nes cilindrai visgi atsigauna kas kiek laiko. Laidu varzos - 3 laidai ~3kOm, paskutinysis ~5kOM.

Patarkit kaip tik galit ka galima padaryti ne garaze, bet turint butiniausius irankius :unsure:


P.S. kai dirbo 2 cilindrai jautesi kurkas labiau, sankaba net prikaitines buvau kai ji automatine pas automatine greitdeze, vos pavaziavo.
  • 0

#2 Svečias_Pinkissas_*

Svečias_Pinkissas_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 19 - 11:45

Man yra buve panasiai su ford mondeo, irgi nedirbo 1 ar 2 cilindrai. Tai po ilgu speliojimu ir ieskojimu radau viena fyske issimovusia palindes po masina. Bet man pastoviai nedirbo, tai gal pas tave laidai kur nors nelabai kontaktuoja.
  • 0

#3 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 birželio 19 - 13:37

dazniausia priezastis nedirbancio cilindro ar dvieju, tai "babina",gan daznai buna pramustas jos korpusas,pabandyk ja pasikeisti. nebutina savo nuiminet,tik paimk kita pasijunk zvaklaidzius ir fyske. jau ne vienam tai yra pagelbeje. tinka ir nuo paprasto 2.0 taip pat ir nuo 1.8,bei citroenu su tais paciais varikliais.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#4 Radradratorius

Radradratorius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 377
  • Vieta:Leigh-On-Sea, essex, UK
  • Automobilis:306 GTI-6, Jinlun Texan 125

Parašyta 2008 birželio 19 - 19:56

Tau kartais aushinimo skystis nedingsta? neruduoja? neburbuliuoja gazuojant? benzinu nesmirda (pats skystis)? Jei taip, tai gali buti aushinimo skystis patenka i cilindra ir tokiu budu neleidzhia jam dirbti. Labai panashi situacija yra buvusi mano zhmonos skarbonkei. Kol shaltas variklis - spaudimo aushinimo skystyje nera, todel variklis dirba gerai, nes skystis nesugeba patekt i degimo kamera, pakilus temperaturai, kyla spaudimas, vanduo verzhiasi i kamera ir neleidzhia cilindrui dirbti. Tiesa, jei palikti aushinimo skyschio kamshteli nuimta, variklis gerai dirba kur kas ilgiau (spaudimas nepakyla). Pakeitem galvutes tarpine - problema buvo ishspresta. Tai tik viena ish tikimybiu, kuria, manychiau, butu verta patikrinti, juolab, kad taip tikrai buna.
  • 0
Uzhauges noriu buti Algimantu Chekuoliu

#5 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2008 birželio 19 - 21:41

Tau kartais aushinimo skystis nedingsta? neruduoja? neburbuliuoja gazuojant? benzinu nesmirda (pats skystis)?

Ausinimo skystis dingsta labai labai letai ir palengva, nes yra mikro skyle kazkur radiatoriaus virsuje (maciau ziema kai pro ten garavo), stipresni dingimo tikrai nera.

Man yra buve panasiai su ford mondeo, irgi nedirbo 1 ar 2 cilindrai. Tai po ilgu speliojimu ir ieskojimu radau viena fyske issimovusia palindes po masina. Bet man pastoviai nedirbo, tai gal pas tave laidai kur nors nelabai kontaktuoja.

Laidus kurie ateina i skirstytuva, pacius zvaklaidziu tikrinau. beto nekontakto metu turetu neprognzuojamai atsirast/dingt veikimas cilindro, o bac ir neveikia. potojau jau veikia. Nera kad stovint prie sankryzos ar kol per miesta pervaziuoju 2 kart atsijungtu ir poto vel veikt pradetu jie

dazniausia priezastis nedirbancio cilindro ar dvieju, tai "babina",gan daznai buna pramustas jos korpusas,pabandyk ja pasikeisti. nebutina savo nuiminet,tik paimk kita pasijunk zvaklaidzius ir fyske. jau ne vienam tai yra pagelbeje. tinka ir nuo paprasto 2.0 taip pat ir nuo 1.8,bei citroenu su tais paciais varikliais.

Man butu idomu pameginti, bet kodel reikia konrecios babinos? :) Na as nzn, nuo modelio priklausomai skiriasi? Nemeginau, bet manau butu verta skirstytuva skirejika ar pan issivalyt, ar yra toks pas mane? Pas mane BOSH degimas, pritvirtinta tiesiai prie variklio galvos jeigu gerai tas detales ismanau. Pas rusiskas auto budavo i skirstytuva jungiasi laidas is babinos+kiekvienam cilindrui po laida, o pas mane ju vistik 4, o ne 5. Papasakokit kur si detale, pravalyt jau manau mokesiu. Tas bosh degimas, kas vercia abejoti tos vietos ardymu pravalymams, prisuktas varztais, nes paprastai kiek zinau buna visokie spaustukai ar pan, kad nesunkiai eitu nuardyti. :blush:
Galima apie sia procedura placiau?

Šį pranešimą redagavo Tyro: 2008 birželio 19 - 21:42

  • 0

#6 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2008 birželio 20 - 07:17

Tau kartais aushinimo skystis nedingsta? neruduoja? neburbuliuoja gazuojant? benzinu nesmirda (pats skystis)? Jei taip, tai gali buti aushinimo skystis patenka i cilindra ir tokiu budu neleidzhia jam dirbti. Labai panashi situacija yra buvusi mano zhmonos skarbonkei. Kol shaltas variklis - spaudimo aushinimo skystyje nera, todel variklis dirba gerai, nes skystis nesugeba patekt i degimo kamera, pakilus temperaturai, kyla spaudimas, vanduo verzhiasi i kamera ir neleidzhia cilindrui dirbti. Tiesa, jei palikti aushinimo skyschio kamshteli nuimta, variklis gerai dirba kur kas ilgiau (spaudimas nepakyla). Pakeitem galvutes tarpine - problema buvo ishspresta. Tai tik viena ish tikimybiu, kuria, manychiau, butu verta patikrinti, juolab, kad taip tikrai buna.

galimas variantas del tarpines. maniskiam p405 taip buvo . salta ok . pasilus nenori dirbt, bet prie visa ko dar ir uzsisiurbdavo.
is pradziu skystis dingdavo labai mazai, bet veliau progresavo iki 1l per savaite.
nuemus galva radau kad du cilindrai gaudavo po porcija ausinimo skyscio.

o patikrint paprasta- siltam varikliui atsuki radijatoriaus kamsti ir ziuri as darosi.
jei skystis stovi viename lygyje, neburbuliuoja - viskas ok.
jei priesingai - reiks galva kelt, o tada ziuret kas ir kaip.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#7 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 birželio 20 - 09:03

dvi pagrindines priezastis paiskinom, duok dieve ,kad butu tik babina tai pakainuos apie50lt ir vel leksi, bet jei prapusta tarpine tada laukia islaidos. paiskinau nuo kokiu varikliu tinka , nuo 16v netinka , tinka nuo 1.8, 2.0 ir 2.0 turbo. daznai buna , kad pramusta tarpine tarp2-3 cilindru , tada gali ir nepusti antifrizo, paprasciausias varijantas pasimatuoti kompresija siltam varikliui, procedura paprasta o viskas greit paiskeja.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#8 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 birželio 20 - 11:45

O kodėl nieks nepaminėjo pradegusio vožtuvo? Pamatavus kompresiją, gali paaiškėt. O kodėl negalėtų būti padegęs stūmoklis? Man asmeniškai pasitaikęs atvejis, kai stūmoklio liejinys iš šono pradegė pro du kompresinius žiedus. O kodėl negalėtų būti pažeista įsiurbimo kolektoriaus tarpinė ties tuo cilindru? Jei ima papildomą orą, gaunasi per liesas mišinys ir cilindras nebeduoda reikalingos galios (lyg neveikia). Šiaip, neturint patirties tas namudunis būrimas dažniausiai būna neproduktyvus. Diagnostika - visagalė....
  • 0
... labai piktas diedas...

#9 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2008 birželio 20 - 12:18

na forume diagnostikos nepadarysim, bet paburt galim ....
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#10 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2008 birželio 20 - 12:25

Kaip supratau daugiau nei anksciau padaryti pats turimom salygom nepadarysiu -_- Buvau siryt uzkures, tai dirba ne visi cilindrai kaip ir vakar pries uzgesinant, tas faktas kad salta dirba gerai atpuola :o Keista kad stebetinai per anksti persijunge i dujas, nes variklis dar saltas buvo (pirmasyk siandien uzkuriau). ANtra syk uzvedus lyg jau nepersijunge. Girdejosi lengvas saudymas ko vakar pavykdavo neisgirst. Turbut daug kas ir paaiskes po diagnostikos :(
  • 0

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 birželio 20 - 12:31

... Girdejosi lengvas saudymas ... :(

Vo vo... Vis tik ar ne vožtuvas?...
  • 0
... labai piktas diedas...

#12 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2008 birželio 20 - 12:43

Nepatikrinsiu gi dabar :) Su technika dar pazindinuosi :blush: Seip manau vostuvui nlb sveika ten varikli besikaupiantis misinys kuris net negalvoja sudegt. Dujos labiau slegiasi nei skystis.
  • 0

#13 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 birželio 20 - 13:00

... Dujos labiau slegiasi nei skystis....

Neteisingas atsakymas. <_<
  • 0
... labai piktas diedas...

#14 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Parašyta 2008 birželio 20 - 13:59

kaltinciau komutatoriu: man taip buvo (pagal tavo aprasyma babina tokia pat) tik nedirbo 2 cilindrai ir kol masina salta is ryto dar kokias 5 min vaziavimo dirbdavo tvarkingai. Tas kad pas tave jau ir is ryto nebedirba nei kiek, gali but kalti silti orai, nes man tai buvo atsitike saltesniu sezonu ir is ryto budavo gerokai salciau
  • 0

#15 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2008 birželio 20 - 14:41

kaltinciau komutatoriu... tik nedirbo 2 cilindrai...

Vat tas žodelis "tik" viską keičia....
  • 0
... labai piktas diedas...

#16 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2008 birželio 20 - 17:38

neguldyciau galvos del sio skaiciiaus, laukiu diagnostikos.. pagal ankstesniaja forumo tema as taip maniau, nors butu paciam ir piniginei geriau kad babina. :unsure:
  • 0

#17 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 birželio 20 - 19:06

teisingai diagnostika visagale, jei kauno mehari darysi tai tikrai gerai daro , uz tuos litus zmogelis dar ir pasikrapsto. tik bus gaila jei pasirodys, kad nuejes komutatorius ar babina , uz tuos litus ka sumokesi (60-80lt) gal geriau butu paimt deze :beer: ir su draugais pasedet? tik kai susitvarkysi, parasyk cia i foruma ,kas buvo , kiek kainavo. nes pastebiu tokia tendencija, zmones dazniausiai po to kai susitvarko uzmirsta pasidalint informacija su kitais, man idomu nes pats turiu 605 2.0turbo. is anksto aciu.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#18 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 birželio 20 - 21:06

zinai-skupus du kartus moka. ;) su panasiu gedimu 605 zmogus keite zvakes,laidus,babina,kompa (su draugeliais bendrom jegom,tipo detales "papigiai" -tas pats-durniuoja 1-2 cilindrai.diagnostika atlikau be kompo(turiu senoms masinoms pasidares multi-testeri).pinigai-20 lt.(pasidare gaila "vargso liuto") diagnoze 100% .detale(nauja ) parduotuveje- 60 lt. atvaziaves pats isidejo(itariu nelabai tikejo kad pades-draugeliai nuteike motoro remontui). butu is karto atlekes-40 lt(cia be gailescio) ,bet kiek daliu keite,kuro sudegino vos birbdamas? malonu ziureti i zmogaus veida,kai jis susvinta is laimes. ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#19 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2008 birželio 20 - 21:45

zinai-skupus du kartus moka. ;) su panasiu gedimu 605 zmogus keite zvakes,laidus,babina,kompa (su draugeliais bendrom jegom,tipo detales "papigiai" -tas pats-durniuoja 1-2 cilindrai.diagnostika atlikau be kompo(turiu senoms masinoms pasidares multi-testeri).pinigai-20 lt.(pasidare gaila "vargso liuto") diagnoze 100% .detale(nauja ) parduotuveje- 60 lt.  atvaziaves pats isidejo(itariu nelabai tikejo kad pades-draugeliai nuteike motoro remontui).
butu is karto atlekes-40 lt(cia be gailescio) ,bet kiek daliu keite,kuro sudegino vos birbdamas?

malonu ziureti i zmogaus veida,kai jis susvinta is laimes. ;)

Zinoma smagu kai pakeiti detale kuri atrodo kaip semkos ir nesitiki is to nieko, o ji ir buna toji panaceja liutui ;) Nesupratau is posto kas per detale buvo kalta del to neveikimo :)

Šį pranešimą redagavo Tyro: 2008 birželio 20 - 21:46

  • 0

#20 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 birželio 21 - 11:02

Negi tikiesi, kad taip ims ir papasakos kas per detale kalta? Cia gi zmogaus verslas, jei ims visiems informacija dalint uz dyka - zluges.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0