Nedirba cilindras
#1
Parašyta 2008 birželio 19 - 10:25
cia idomi tema kai neveikia 2 cilindrai, tikiuosi ne tas pats, ne komutatorius.. Nes cilindrai visgi atsigauna kas kiek laiko. Laidu varzos - 3 laidai ~3kOm, paskutinysis ~5kOM.
Patarkit kaip tik galit ka galima padaryti ne garaze, bet turint butiniausius irankius
P.S. kai dirbo 2 cilindrai jautesi kurkas labiau, sankaba net prikaitines buvau kai ji automatine pas automatine greitdeze, vos pavaziavo.
#2 Svečias_Pinkissas_*
Parašyta 2008 birželio 19 - 11:45
#3
Parašyta 2008 birželio 19 - 13:37
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#4
Parašyta 2008 birželio 19 - 19:56
#5
Parašyta 2008 birželio 19 - 21:41
Ausinimo skystis dingsta labai labai letai ir palengva, nes yra mikro skyle kazkur radiatoriaus virsuje (maciau ziema kai pro ten garavo), stipresni dingimo tikrai nera.Tau kartais aushinimo skystis nedingsta? neruduoja? neburbuliuoja gazuojant? benzinu nesmirda (pats skystis)?
Laidus kurie ateina i skirstytuva, pacius zvaklaidziu tikrinau. beto nekontakto metu turetu neprognzuojamai atsirast/dingt veikimas cilindro, o bac ir neveikia. potojau jau veikia. Nera kad stovint prie sankryzos ar kol per miesta pervaziuoju 2 kart atsijungtu ir poto vel veikt pradetu jieMan yra buve panasiai su ford mondeo, irgi nedirbo 1 ar 2 cilindrai. Tai po ilgu speliojimu ir ieskojimu radau viena fyske issimovusia palindes po masina. Bet man pastoviai nedirbo, tai gal pas tave laidai kur nors nelabai kontaktuoja.
Man butu idomu pameginti, bet kodel reikia konrecios babinos? Na as nzn, nuo modelio priklausomai skiriasi? Nemeginau, bet manau butu verta skirstytuva skirejika ar pan issivalyt, ar yra toks pas mane? Pas mane BOSH degimas, pritvirtinta tiesiai prie variklio galvos jeigu gerai tas detales ismanau. Pas rusiskas auto budavo i skirstytuva jungiasi laidas is babinos+kiekvienam cilindrui po laida, o pas mane ju vistik 4, o ne 5. Papasakokit kur si detale, pravalyt jau manau mokesiu. Tas bosh degimas, kas vercia abejoti tos vietos ardymu pravalymams, prisuktas varztais, nes paprastai kiek zinau buna visokie spaustukai ar pan, kad nesunkiai eitu nuardyti.dazniausia priezastis nedirbancio cilindro ar dvieju, tai "babina",gan daznai buna pramustas jos korpusas,pabandyk ja pasikeisti. nebutina savo nuiminet,tik paimk kita pasijunk zvaklaidzius ir fyske. jau ne vienam tai yra pagelbeje. tinka ir nuo paprasto 2.0 taip pat ir nuo 1.8,bei citroenu su tais paciais varikliais.
Galima apie sia procedura placiau?
Šį pranešimą redagavo Tyro: 2008 birželio 19 - 21:42
#6
Parašyta 2008 birželio 20 - 07:17
galimas variantas del tarpines. maniskiam p405 taip buvo . salta ok . pasilus nenori dirbt, bet prie visa ko dar ir uzsisiurbdavo.Tau kartais aushinimo skystis nedingsta? neruduoja? neburbuliuoja gazuojant? benzinu nesmirda (pats skystis)? Jei taip, tai gali buti aushinimo skystis patenka i cilindra ir tokiu budu neleidzhia jam dirbti. Labai panashi situacija yra buvusi mano zhmonos skarbonkei. Kol shaltas variklis - spaudimo aushinimo skystyje nera, todel variklis dirba gerai, nes skystis nesugeba patekt i degimo kamera, pakilus temperaturai, kyla spaudimas, vanduo verzhiasi i kamera ir neleidzhia cilindrui dirbti. Tiesa, jei palikti aushinimo skyschio kamshteli nuimta, variklis gerai dirba kur kas ilgiau (spaudimas nepakyla). Pakeitem galvutes tarpine - problema buvo ishspresta. Tai tik viena ish tikimybiu, kuria, manychiau, butu verta patikrinti, juolab, kad taip tikrai buna.
is pradziu skystis dingdavo labai mazai, bet veliau progresavo iki 1l per savaite.
nuemus galva radau kad du cilindrai gaudavo po porcija ausinimo skyscio.
o patikrint paprasta- siltam varikliui atsuki radijatoriaus kamsti ir ziuri as darosi.
jei skystis stovi viename lygyje, neburbuliuoja - viskas ok.
jei priesingai - reiks galva kelt, o tada ziuret kas ir kaip.
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#7
Parašyta 2008 birželio 20 - 09:03
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#8
Parašyta 2008 birželio 20 - 11:45
#9
Parašyta 2008 birželio 20 - 12:18
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#10
Parašyta 2008 birželio 20 - 12:25
#11
Parašyta 2008 birželio 20 - 12:31
Vo vo... Vis tik ar ne vožtuvas?...... Girdejosi lengvas saudymas ...
#12
Parašyta 2008 birželio 20 - 12:43
#13
Parašyta 2008 birželio 20 - 13:00
Neteisingas atsakymas.... Dujos labiau slegiasi nei skystis....
#14
Parašyta 2008 birželio 20 - 13:59
#15
Parašyta 2008 birželio 20 - 14:41
Vat tas žodelis "tik" viską keičia....kaltinciau komutatoriu... tik nedirbo 2 cilindrai...
#16
Parašyta 2008 birželio 20 - 17:38
#17
Parašyta 2008 birželio 20 - 19:06
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#18
Parašyta 2008 birželio 20 - 21:06
#19
Parašyta 2008 birželio 20 - 21:45
Zinoma smagu kai pakeiti detale kuri atrodo kaip semkos ir nesitiki is to nieko, o ji ir buna toji panaceja liutui ;) Nesupratau is posto kas per detale buvo kalta del to neveikimozinai-skupus du kartus moka. ;) su panasiu gedimu 605 zmogus keite zvakes,laidus,babina,kompa (su draugeliais bendrom jegom,tipo detales "papigiai" -tas pats-durniuoja 1-2 cilindrai.diagnostika atlikau be kompo(turiu senoms masinoms pasidares multi-testeri).pinigai-20 lt.(pasidare gaila "vargso liuto") diagnoze 100% .detale(nauja ) parduotuveje- 60 lt. atvaziaves pats isidejo(itariu nelabai tikejo kad pades-draugeliai nuteike motoro remontui).
butu is karto atlekes-40 lt(cia be gailescio) ,bet kiek daliu keite,kuro sudegino vos birbdamas?
malonu ziureti i zmogaus veida,kai jis susvinta is laimes. ;)
Šį pranešimą redagavo Tyro: 2008 birželio 20 - 21:46
#20
Parašyta 2008 birželio 21 - 11:02
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0