Peršokti prie turinio


Nuotrauka

del bingo kompo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2008 liepos 28 - 06:23

pas mane stovi duju kompas "Bingo" meistras sake kad gali but lembda zondas ka puliuoja gali but dar pats duju daviklis mires kur reaguoja nuo lambdos ir del to pugui uzein dusimas. Gal esat kas susidure su tuo?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#2 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2008 liepos 29 - 07:39

na tai visko gali buti.o tai ka,meistras nesugebejo patikrinti konkreciau?Lambdos itampa matoma programoje-vien paziurejus i ji viskas bus aisku.Tas daviklis ,kuris nuo lambdos reaguoja (tikriausiai kalba apie zingsnini varikliuka-duju dozatoriu)tai jis tikrinamas irgi nesunkiai.Tai kad manau arba meistas tingejo,arba nezinojo....ieshkok kitu...
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#3 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2008 liepos 29 - 11:43

Cia "nidoj" taip pasake. Sake tipo kazkokios programos netur. Bandysiu kreiptis i tuos kur ant kelmes isvaziavo
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#4 Svečias_koshmaras_*

Svečias_koshmaras_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugpjūčio 04 - 00:42

Turiu pas save Bingo s6. Antra mašina su ta pačia sistema problemos tos pačios. Ant dujų CO, CH skaičiukai puikūs, ant benzo bardakas. Užtikau kai su praėjusia mašina praeidinėjau TA. Prametė dėl išmetamų dujų. važiavau pas dujininkus reguliuoti, sako liamda kreiva. Pasikeičiau liamda nuvažiavau, "sureguliavo". TA vėl prametė. Maniau variklyje bėdos, TA įsigijau, o dėl išmetimo ant benzo nekapsčiau, palikau. Pasikeičiau mašiną, persidėjau dujas. Nuvažiavau pas Eimutį reguliuotis. Vėl ta pati istorija. Pradėjau kapstyt. Štai ką radom (kolkas teorija, bet planuoju artimiausiu metu patikrinti). Bingo kompas jungiasi tarp liambdos ir ECU. Jam priimtini zondo tipai: 0-1V ir dar keturi variantai tarp 0 ir 5 voltu. originalus pežo liamda ant laisvų generuoja apie 1V. Šiaip jo darbinis diapazonas 0,8-1,2V. Jei LPG kompui nurodai, kad zondas 0-1V tipo jis leidžia nustatyti vidutinę signalo reikšmę tarp 0,4-0,6V kai turėtų būti 1V. Tai kokį tas LPG kompas emuliuoja signalą ir perdavinėją į ECU išvis patyliu. Taigi mes pasitarėme ir nusprendėme: įvirinsime lizdą į dusliarkė antram zondui, iš pirmo signalą padavinėsim tiesiai į ECU iš antro šuntavę, kad jis kristų 0,5V į Bingo kompą. (žinoma variantas pasistatyt zondą kuris iškart dirba 0-1V diapazone, bet kadangi senojoje mašinoje stovi nenaudojamas praktiškai naujas pežinis zondas šuntuosiu). Kai išbandysiu galėsiu paviešinti rezultatus. Jei įdomu dujininkų forume buvau radęs schemutę Bingo LPG kompui pasijungti prie PC (dariausi, detalės atsiėjo iki 10Lt, veikia), o softas iš gamintojo puslapio... prisijungi NB ir važiuoji, tada matai kaip ten tas Bingo elgiasi su tavo mašiniuku, ar pakankamai dujų duoda, ar aktuatorius (varikliukas reguliuojantis dujų padavimą) vaikšto ir tt. Gali ir pats "reguliavimą" atlikti: paspaudi programoje mygtuką "Skaitymas" ir seki ekrano instrukcijas, servise nieko daugiau nedaro, o lupa minimum 20Lt :)....

Šį pranešimą redagavo koshmaras: 2008 rugpjūčio 04 - 00:50

  • 0

#5 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2008 rugpjūčio 04 - 14:29

tie kas lupa tik 20 lt matyt taip ir regulioja.As ir kiti mazhdaug ismanantys dujininkai lupa po 80 lt uz tai kad daro ,kad nebutu bedu su benzinu. Na gerai ,ikishi tu antra lambda zonda ir ka tai duos? ka matys benzo kompas ,kai variklis dirbs dujomis?ogi nieko gero-benzo kompas visvien bandys adaptuotis pagal duju misini.Nes kai variklis dirba dujomis lambda signalas buna lietesnis,labai dazhnai jo skvarbumas buna ne toks ,kuri turi matyti benzo kompas ir t.t. Yra keli budai apgauti kompa: 1.pats paprasciausias:pajungi prie bingo violetinio laido tik zondo signala(pilko nejungi) o antra gala gala perkirpto zondo laido,kuris eina i benzobloka kabini prie relites ,kuri isijungus dujoms tiesiog atjungs zonda ir benzo kompas nematys jokio signalo.Pagalvos kad zondas "mire" ir nedarys jokios adaptacijos benzinui.Kai ijungsi benzina,kompas vel gaus signala ir benzosmegenys gales vel valdyti padieti. 2.jungi skopa prie zondo ir mazhdaug matuoji vidutine reikshme zondo generuojmaons itampos.Poto pajungi emuliacija (violetinis is bingo-i zonda,pilkas -i benokompa)ir nustatai emuliacijos lygi pats,velgi pajungus skopa.Darai taip ,kad vidurkis buvu toks pats ,kuris buvo beninu.Ten zaidi su reikshmem "high level" "low level" berods-nepamenu tiksliai..tada benzokompas matys mazhdaug toki pat signala kaip ir su benzinu. 3.Darai benokompui "reset memory".Surandi laida ,kuris nuolat maitina kompa.Kerpi ji per relite,o relite uzmaitini nuo uzdegimo pliuso.Kai ijungi degima benzo kompas irgi isijungs.Tokiu budu kas kart ,kai tu isjungsi varikli ,benzo komas bus resetuojamas,t.y. bus istrinta visa adaptacija ir veiks tik baziniai nustatymai.Kartais visai neblogas varintas,bet reikia pries tai isitikinti,ar po resetinimo gerai dirbs. Manau pabandyk 1 varinata,jei nepavyks -daryk antra. pries darant pakeitimus ,visada resetuok benzo kompa ,atjungus jo maitinima(pagrindine fishke,arba akumo klema) bent 15 minuciu.poto uzvesk ir duok jam padirbti kokius 10-20 minuciu kol neprades stabiliai dirbti ir CO bus normalus.Tada ijung dujas ,pavazinek valandele,vel ant stendo ir ijungi benza.Matuoju CO ir darai isvadas-pavyko ar ne.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#6 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 rugpjūčio 04 - 16:53

sveiki, norejau paklaust prie to pacio del tos adaptacijos ir benzo ECU nusigaravimo - taip iseitu ar kokybiskai viskas dirba ir sureguliuota benzo ECU mato ir koreguojasi pagal lambda? ar dar kazka gali matyt: nu net nzn - temperaturu skirtumai, detonacija, vakuumu skirtumai? :wacko: nu kas dar gali numusinet benzo ECU? kokie parametrai? zinojau kad blokas pats ten biski reguliuojasi ten savo ribose, bet taip iseina kad jis labai viska "ima i galva" kad nuproteja :) dar norejau paklaust kas per dalykas "nepriklausoma duju iranga" nepamenu tikslaus pavadinimo, bet jos nebuna suristos su benzu... dekojam uz atsakymus?
  • 0

#7 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2008 rugpjūčio 04 - 19:49

pagrindine adaptacija beabejo del zondo signalo.Del detonacijos ir temp daviklio atidirba tik uzprogramuotas zemelapis. Nepriklausomos duju irangos kaip ir nera,nes zondas nuolat sujungras su benzo bloku-pirmos kartos iranga ten ar penktos. Arciau tiesos tik duju ipurskimo sistema,nes ten duju kompas prisirisa prie benzino purkstuko signalo ir jei gerai meistriukai suderins sistema(padaro klibravima taip,kad benzo blokas nematytu ipurskimo laiko skirtumo kai variklis dirba dujomis arba benzinu),tai benzo blokas nedarys neteisingos adaptacijos.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#8 Svečias_Tautvydasm_*

Svečias_Tautvydasm_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 08 - 08:22

as binge kely link kelmes dejausi ir prisiziuriu ten... ir esu labai patenkintas, nei lupa, nei bedoje palieka. dar va ir saituka grazu pasidare www.bingas.lt
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0