pulsuoja trauka
#1
Posted 2008 August 19 - 14:11
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#2
Posted 2008 August 19 - 18:52
Visų pirma nujaučiu, kad nieks neinformuotas apie įrangos tipą. Antra - ką reiškia "pulsavimas"? Prie kokių apsukų? Momentinis susitampymas, ar traukos kitimas prisipylus dujų kitoje kolonėlėje? Ką reiškia "benzinu lyg ir normaliai"? Normaliai, ar tamposi, bet mažiau?..Gal kas nujauciat del ko ant duju pulsuoja trauka. Tai geresne tai prastesne trauka. Su benzinu lyg ir normaliai
#3
Posted 2008 August 19 - 18:58
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#4
Posted 2008 August 19 - 19:15
#5
Posted 2008 August 19 - 19:56
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Posted 2008 August 19 - 20:39
Reduktoriaus diafragmą įtarčiau. Kas, kad keistas, bet dujų padavimo tolygumas priklauso nuo diafragmos minkštumo.4 meati bet pries metus darytas kap remontas keistas reduktorius ir kiti svarbus elementai. Tik va slangos zejau biski jau paaizejusios
Šiaip, tai galybė priežasčių - oro filtras (ypač vasaros mėnesiais), prisikaupęs dujų kondensatas reduktoriuje, nepakankamas aušinimo skysčio kiekis (aukščiau stovinčiam reduktoriui - "peilis") ir t.t. ir t.t....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users