Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 205


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 254

#221 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 spalio 18 - 13:21

Skaitinėjau temą, bet nelabai radau tikslaus atsakymo.

Kas brangiausia 205 taisyti? Palyginimui paimkime 406. Ten torsiorinė galinė pakaba ir guoliai ar kaip? :)

ziurint vaziuokle., ner nieko brangesnio uz 406., gal net pigiau viskas. brangiausiai kastuojantis remontas galinis torsionas. bet ji atsiremontuosi viena kart gyvenime ir vazinesi patenkintas. dede turejo 205 1,9 dyzeliuka., praktiskai neatsimenu kada jis butu remontaves vaziuokle :hmm:

O tai 205 buvo su 1.9td? ar be t? :) KIek vartojo kuro?

buvo paprastas dyzeliukas. ant kuro cia buvo tikrai ekonomiskas., dede uzsipildavo kad ir 5 ltr jis nemazai pramaldavo tiek po klaipeda - ir dituva., kad pamirsdavo dar. virs 6 litru nepaimdavo niekad klaipedoj. tausotas buvo masiniukas., perleido paskiau mano pusbroliui., ir tas paskui dar atvazinejo virs keliu metu :good:
dabar paziurejus i autogida - skelbimus., tokio grazucio nesimato koks buvo turetas ten.. cia pavarge ir niurus atrodo .. nu nebent adamsus :blush:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 spalio 18 - 13:22

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#222 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 spalio 18 - 13:51

Vat idomu pasidare ar ikisti galima butu 1.9 td nuo 406 i si masiniuka. Ir ar labai daug vargo, nes labai vylioja svoris automobilio kas reiškia jog ir važiuoja greičiau ir valgo mažiau kaip suprantu. :/
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#223 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2012 spalio 18 - 15:01

Vat idomu pasidare ar ikisti galima butu 1.9 td nuo 406 i si masiniuka. Ir ar labai daug vargo, nes labai vylioja svoris automobilio kas reiškia jog ir važiuoja greičiau ir valgo mažiau kaip suprantu. :/

taigi klube yra ir 2.1td 205-as. Kaip tik parduodamas :)
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#224 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 spalio 18 - 15:55

Vat idomu pasidare ar ikisti galima butu 1.9 td nuo 406 i si masiniuka. Ir ar labai daug vargo, nes labai vylioja svoris automobilio kas reiškia jog ir važiuoja greičiau ir valgo mažiau kaip suprantu. :/

viskas imanoma. ir lengviau manyciau nei 2,1 kaip cia vieno yra :blush:
bet kisti reiketu is kokio tai 405 ar 306 iki 94 metu kur nera variklio ecu kur valdo siurblio paankstinima, maziau pisiaus su pravodke . :shy:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#225 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 spalio 18 - 19:27

Beje, o kaip su galinėm sėdinėm 205? :] Kalba apie dviejų durų modelį eina. Ten yra vietos atsiseti dviems žmonėms ar ne? :D Gal kas galėtu detalia foto pasidalinti kaip galas atrodo ir ką ten galima sumąstyti , nes googleje nelabai yra. :/
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#226 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 spalio 19 - 08:54

Normaliai tos vietos gale, kaip pas 206ta tiek pat. Paprastam modelyje labiausiai uzpisantis dalykas yra sakes stabiliztoriaus ivores, greit pareina ir juda ratas pirmyn atgal, gydoma dedant gti vaziuokle be stabilizatoriaus(~200-300lt) nu ir gera kebula rast sunku yra.. R

Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2012 spalio 19 - 08:54

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#227 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 19 - 08:59

Štai keleta FOTO:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Reikia tik nepatingeti ieskoti, apie 205-ta yra tiek info ir medziagos, kad oj oj oj :wh:

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 19 - 09:01

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#228 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 spalio 19 - 09:29

Normaliai tos vietos gale, kaip pas 206ta tiek pat. Paprastam modelyje labiausiai uzpisantis dalykas yra sakes stabiliztoriaus ivores, greit pareina ir juda ratas pirmyn atgal, gydoma dedant gti vaziuokle be stabilizatoriaus(~200-300lt) nu ir gera kebula rast sunku yra..

R

O ta gti važiuoklę kartais nėra sunku rasti? Ir čia kaip suprnatu viskas įeis? Pusašiai ir t.t.? :shy:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#229 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 spalio 19 - 09:50

traversas ir sakes. Visa kita lieka senojo, nebent sugalvotum dar det stabiliza tai reiktu tada ir amortikus keist. Bet traktoriam ir siaip ne gti'skem anas visiskai nereikalingas.. Traversa jei ka turiu ant pardavimo uz koki 180 pinigu. Sakes naudotos po 30, bet reiks sarnyrus restauruotis, gal pavyks uz panasiai ir geru gaut. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#230 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 spalio 21 - 23:24

O kokių modelių yra tų 205-ų? Žiūri vieni sveria 880kg kažkur, kiti jau net virš 1200kg. Čia nuo variklio priklauso toks skirtumas ar ten kebulas kažkoks ypatingas? Kalba eina apie dviejų durų 205. :hmm:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#231 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 spalio 22 - 06:40

Pasiskaityk. Nors nuotraukos tikrai ne visu modifikaciju yra.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#232 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 14:19

Planai planai planai. Renku informaciją.

Štai kas būna Peugeot 205 kai atsitrenkia 70km/h greičiu.



Vaizdelis ne koks, nelabai gerai nuteikia.
Bet kai pasižiūri ralines 205 versijas tai nesimato jau tokio daužymosi. Taigi kiek mano maža patirtis leidžia suprasti tam padeda rėmai kurie yra virinami viduje. Dėl rėmų salone aišku, padeda apsivertimo atveju, bet kas dėl smūgio į priekį? (kaip crash teste) Ten gal po kapotu irgi rėmai yra virinami ar kaip? :/
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#233 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 16:23

O koks vaizdelis nuteiktu geriau? Tokiu greiciu i stacionaru stulpa 406 taip pat graziai susiraitytu. Paskutiniu saugumo elementu prifarsiruoti automobiliai gal ir pasirodytu tokiam teste geriau... Bent jau lavona lengviau atpazinti butu. :dntknw: Beje, gal kaip pirmam 205-tam nori pasiimti mano melyna dyzeli? :ax:
  • 0
kažkaip.....

#234 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 17:13

O koks vaizdelis nuteiktu geriau? Tokiu greiciu i stacionaru stulpa 406 taip pat graziai susiraitytu. Paskutiniu saugumo elementu prifarsiruoti automobiliai gal ir pasirodytu tokiam teste geriau... Bent jau lavona lengviau atpazinti butu. :dntknw:


Beje, gal kaip pirmam 205-tam nori pasiimti mano melyna dyzeli? :ax:

Na tai vat ir įdomu kodėl raliniai geriau atrodo. Priekyje virina kokius nors rėmus ar ne? :/

Čia tu kaltas Stopai ir tavo mėlynas 205. :D Bet daug pinigų prašysi, o man pagrindė tik kėbulo reikėtu, nes variklis mėtosi kažkoks. Jeigu neklystu Passato. Dabar žvalgausi, bet kad ieškosiu kol nerasiu tai tikrai. ;)
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#235 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 18:18

Kokie raliniai? Niekas siaip nedaro crash testu i stulpa. Paprastai trenkiama dalis priekio i bloka.
  • 0
kažkaip.....

#236 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 18:25

O koks vaizdelis nuteiktu geriau? Tokiu greiciu i stacionaru stulpa 406 taip pat graziai susiraitytu. Paskutiniu saugumo elementu prifarsiruoti automobiliai gal ir pasirodytu tokiam teste geriau... Bent jau lavona lengviau atpazinti butu.  :dntknw:


Beje, gal kaip pirmam 205-tam nori pasiimti mano melyna dyzeli?  :ax:

Na tai vat ir įdomu kodėl raliniai geriau atrodo. Priekyje virina kokius nors rėmus ar ne? :/

Čia tu kaltas Stopai ir tavo mėlynas 205. :D Bet daug pinigų prašysi, o man pagrindė tik kėbulo reikėtu, nes variklis mėtosi kažkoks. Jeigu neklystu Passato. Dabar žvalgausi, bet kad ieškosiu kol nerasiu tai tikrai. ;)

tipo pasato varikli zadi isidet ar kazka panasaus? :unsure:
kiek tau metu? vairuotojo pazymejimo turbut dar neturi ir po kapotu tik read-only teisemis esi lankesis? :hmm:

ralinems masinoms po kapotu turbut nieko nevirina, bet vairuotojo ir sturmano vietos apsaugomos nuo smugiu is visu pusiu, ne tik nuo vertimosi.

kas liecia ta filmuka, tai nors NCAP'e sito testo nera, bet naujesnese masinose salono erdve turetu daug maziau deformuotis, vairuotojas su keleiviu turbut atsipirktu koju luziais.
beje, testuojamas nuliovas, nuo konvejerio tik nuriedejes egzempliorius, o realybeje 25 metu senumo kelisyk dauztas-tampytas puvekas gali daug blogiau pasirodyti ir prie mazesnio greicio...
  • 0

#237 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 19:04

O koks vaizdelis nuteiktu geriau? Tokiu greiciu i stacionaru stulpa 406 taip pat graziai susiraitytu. Paskutiniu saugumo elementu prifarsiruoti automobiliai gal ir pasirodytu tokiam teste geriau... Bent jau lavona lengviau atpazinti butu.  :dntknw:


Beje, gal kaip pirmam 205-tam nori pasiimti mano melyna dyzeli?  :ax:

Na tai vat ir įdomu kodėl raliniai geriau atrodo. Priekyje virina kokius nors rėmus ar ne? :/

Čia tu kaltas Stopai ir tavo mėlynas 205. :D Bet daug pinigų prašysi, o man pagrindė tik kėbulo reikėtu, nes variklis mėtosi kažkoks. Jeigu neklystu Passato. Dabar žvalgausi, bet kad ieškosiu kol nerasiu tai tikrai. ;)

tipo pasato varikli zadi isidet ar kazka panasaus? :unsure:
kiek tau metu? vairuotojo pazymejimo turbut dar neturi ir po kapotu tik read-only teisemis esi lankesis? :hmm:

ralinems masinoms po kapotu turbut nieko nevirina, bet vairuotojo ir sturmano vietos apsaugomos nuo smugiu is visu pusiu, ne tik nuo vertimosi.

kas liecia ta filmuka, tai nors NCAP'e sito testo nera, bet naujesnese masinose salono erdve turetu daug maziau deformuotis, vairuotojas su keleiviu turbut atsipirktu koju luziais.
beje, testuojamas nuliovas, nuo konvejerio tik nuriedejes egzempliorius, o realybeje 25 metu senumo kelisyk dauztas-tampytas puvekas gali daug blogiau pasirodyti ir prie mazesnio greicio...

Na na, na kodėl gi taip nuvertini. Jeigu tik ramiau tau nuo to bus. Teisių neturiu, bet mėgstu skraidyti lėktuvu. :) Rankų gana kurios supranta. Nematome problemų turint svarkę ir rankas įkišti variklį kur reikia. Aišku čia dar toli, bet darbas ir prasideda nuo planavimo.

Vat būtent man ir įdomu kaip šturmano ir vairuotojo priekis apsaugotas. Teste 70km ir taip susilenkė mašina, ralyje nemanau ,kad lėčiau važiuoja ,bet tokio efekto nebūna. Mane ir domina kur ten kas virinasi kad nesilanksto taip. Internete iš nuotraukų daug maž aišku kur virinti reikėtu (norint daryti) nuo virtimo ar šoninio smūgio, bet kaip dėl priekio? Nesimato niekur. ;) Tikiuosi aiškiai paaiškinau. :ax:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#238 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 19:58

Na na, na kodėl gi taip nuvertini. Jeigu tik ramiau tau nuo to bus. Teisių neturiu, bet mėgstu skraidyti lėktuvu. :) Rankų gana kurios supranta. Nematome problemų turint svarkę ir rankas įkišti variklį kur reikia. Aišku čia dar toli, bet darbas ir prasideda nuo planavimo.

Vat būtent man ir įdomu kaip šturmano ir vairuotojo priekis apsaugotas. Teste 70km ir taip susilenkė mašina, ralyje nemanau ,kad lėčiau važiuoja ,bet tokio efekto nebūna. Mane ir domina kur ten kas virinasi kad nesilanksto taip. Internete iš nuotraukų daug maž aišku kur virinti reikėtu (norint daryti) nuo virtimo ar šoninio smūgio, bet kaip dėl priekio? Nesimato niekur. ;) Tikiuosi aiškiai paaiškinau. :ax:

tikiu, kad svarkes pagalba daug ka po kapotu galima ikisti.
taciau nepamirsk, kad kruvos diplomuotu inzinieriu projektuoja variklio tvirtinimus ir padeti taip, kad jis avarijos atveju kuo maziau pavojaus keltu zmonems, esant dideliam smugiui variklis tiesiog iskrenta ir lieka po masina, o ne sueina keleiviui i glebi. nemanau jog sugebesi pasato varikli atitinkamai itvirtinti. o jei jau saugumas pofik, tai ko apie lankus svaigsti?

ralyje vaziuoja profesionalus vairuotojai ir i stulpa tiesiai priekiu netaiko.
be to, tokio smugio atveju tik geriau, kad kuo labiau deformuotusi sugerdamos smugius kitos detales, o ne kabina. o kabina is visu pusiu saugo lankai, pvz http://www.afganasir...es/brezinys.gif
  • 0

#239 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 21:06

Na na, na kodėl gi taip nuvertini. Jeigu tik ramiau tau nuo to bus. Teisių neturiu, bet mėgstu skraidyti lėktuvu. :) Rankų gana kurios supranta. Nematome problemų turint svarkę ir rankas įkišti variklį kur reikia. Aišku čia dar toli, bet darbas ir prasideda nuo planavimo.

Vat būtent man ir įdomu kaip šturmano ir vairuotojo priekis apsaugotas. Teste 70km ir taip susilenkė mašina, ralyje nemanau ,kad lėčiau važiuoja ,bet tokio efekto nebūna. Mane ir domina kur ten kas virinasi kad nesilanksto taip. Internete iš nuotraukų daug maž aišku kur virinti reikėtu (norint daryti) nuo virtimo ar šoninio smūgio, bet kaip dėl priekio? Nesimato niekur. ;) Tikiuosi aiškiai paaiškinau.  :ax:

tikiu, kad svarkes pagalba daug ka po kapotu galima ikisti.
taciau nepamirsk, kad kruvos diplomuotu inzinieriu projektuoja variklio tvirtinimus ir padeti taip, kad jis avarijos atveju kuo maziau pavojaus keltu zmonems, esant dideliam smugiui variklis tiesiog iskrenta ir lieka po masina, o ne sueina keleiviui i glebi. nemanau jog sugebesi pasato varikli atitinkamai itvirtinti. o jei jau saugumas pofik, tai ko apie lankus svaigsti?

ralyje vaziuoja profesionalus vairuotojai ir i stulpa tiesiai priekiu netaiko.
be to, tokio smugio atveju tik geriau, kad kuo labiau deformuotusi sugerdamos smugius kitos detales, o ne kabina. o kabina is visu pusiu saugo lankai, pvz http://www.afganasir...es/brezinys.gif

Nediplomuotas. Tik užsiminiau jog voliojasi, gal ir keliaus 1.9td. Nežinia, čia dar toli.
Ir dar kartą kartoju, tiesigo informaciją renku.

Vat vat, brėžinys yra, bet man kažkodėl atrodo,kad kažką dar gal ties kojom ar ties bamperiu ką nors tvirtina, nes stockinis 205 tiesiog ten gerė smūgį kur buvo stulpas. :/

Va, radau gerą video. Reno naudoją kitokią geležį, bet vat ties bamperiu kažkoks geležis yra kuris paskirsto smūgį tolygiai. Šiaip gerai tu sakai,kad detalės turi sugerti, bet taip ankščiau galvojo. Praktikoje ne kažką su tokiu mąstymu būdavo. :D
Anyway, ačiū už info. :hmm:


  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#240 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 21:37

As nelabai suprantu prie ko cia ralis ir stulpai... Pirmiausia, gyvenime mazai buna tokiu stulpu kaip tame video. Paprastas kelio zenklas, ar elektros stulpas nuo automobilio smugio linksta, luzta, issivercia is zemes. Tame video masina ivaroma i nejudanti stulpa per centra. Pasiziurek panasiu avariju nuotraukas realybeje. Masina apsizioja stulpa taip pat sekmingai, tik tiek, kad dali smugio stulpas pasiima. Virinti kazka priekyje, kad masina maziau deformuotusi - ne tik kvaila, bet ir pavojinga. Jei masinos priekis nesideformuotu, prie zemisku greiciu zmogus zutu nuo inercijos apkrovos. Aktualu nebent nori issaugoti kuo daugiau organu transplantaijai... Realiame gyvenime smugiai dazniausiai kliuna i dali priekio (zinoma geriausia lupti per visa plota...) lanzeronai kuriami taip, kad smugio jega aplenktu salona ir istaskytu kita masina. Auto sporte masinos pagrinde saugomos nuo kabinos deformavimo verciantis. P.S. Ir jei jau saugumas yra tarp prioritetu, tai nereikia pamirsti, kad automobiliuose varikliai montuojami taip, kad avarijos metu listu po masina, o ne i salona. Jei planuoji po kapotu imontuoti kito gamintojo varikli ar planuose numatyta atlikti keleta crash testu, kad issiaiskinti kur ir kaip eina variklis :lol:
  • 0
kažkaip.....




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0