Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kur ieškoti "galų"?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2008 rugsėjo 10 - 20:18

Respect visiems
Savaitė kankinuosi, ne kaip sekasi surasti kame šaknys .. Posted Image
Yra keletas nuomonių, bet jos pakankamai skirtingos (guolis, stabilizatorius, gumos).
Sukant ratą, ūžimo nėra. Važiuojant per duobes, kartais dunksėjimas.
Nenoriu visko keisti iš eilės ...
Gal kas galėtų pakomentuoti ... :blush:
P.S. ratas priveržtas Posted Image
Posted Image
Posted Image

Šį pranešimą redagavo arthuras: 2008 rugsėjo 10 - 20:41

  • 0
arthuras

Nuotrauka

#2 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2008 rugsėjo 11 - 08:17

Stabilizatoriai. Horizontalius galima patikrinti pakelus automobilio gala ir rata sukiojant i sonus. Neturi buti laisvumo. Vertikalius patikrinti galima kilnojant masinos gala ausktyn zemyn.
  • 0

#3 Svečias_dariukas_t_*

Svečias_dariukas_t_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 11 - 08:43

gali buti jei ratas tikrai kliba, tai bus suvedimo trauke.
  • 0

#4 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2008 rugsėjo 11 - 09:48

gali buti jei ratas tikrai kliba, tai bus suvedimo trauke.

Parašyk skaičių iš brėžinio.
Bo visi šneka šneka, bet ....
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#5 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 rugsėjo 11 - 12:55

suvedimo trauke pagal tavo parodymus 1, del jos gali judet i sonus ratas, bandant ja klibint lomais, kartais sunku diagnozuot, geriau rata pakelt ir patraukinet uz jo ne silpnai, uztenka ir silpnai jei labai isdilus :) isdilti gali abiejuose galuose ir atskirai, siaip pagrindiniai kalimai eina is sitos traukutes, apatinio plaukiojancio selenbloko (berods nr. 7, del ju ir girgzdet gali per duobes), ir stabiliztoriaus gumu ar taukuciu. Paklibink ir duslintuva, baka kuro (aukstyn zemyn, visouse kampuiose), bei zapaske paziurek...

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2008 rugsėjo 11 - 12:56

  • 0

#6 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2008 rugsėjo 12 - 13:54

pas mane buvo Nr 4 tavo zymejime. ir niekas nerado (tampe su visokiom mantiruotem ir visokiais meslais lankste ratus) , o kai vaziuodavau bildedavo tokiu durnu dungsejimu ir lyg ir tampydavos galas kazkaip. 60 lt + pakeitimas ir viskas ledas.

Šį pranešimą redagavo Mariukas: 2008 rugsėjo 12 - 13:55

  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#7 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2008 rugsėjo 15 - 10:20

Labiausiai tiketina, kad #1 bus :)
  • 0

#8 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2008 rugsėjo 15 - 15:02

Visiems "nisky poklon" ir :beer: . Pasikeičiau Nr.1 ir Nr.4. Kadangi Nr.4 korpusas buvo plastikinis, Robete paėmiau metalinę. Vistiek vienas krapštymasis išėjo, tai "susigundžiau" ;) Dabar galvoju gal vertėtų ir kitą pusę keisti :blink: Nors .....

Šį pranešimą redagavo arthuras: 2008 rugsėjo 15 - 19:47

  • 0
arthuras

Nuotrauka

#9 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2008 rugsėjo 16 - 09:19

As asmeniskai kai keiciu tai keiciu abieju pusiu ;)
  • 0

#10 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2008 spalio 03 - 01:26

Pas mane irgi buvo tokie pat simptomai:rato dungsejimas per duoes ir rato klibejimas is sonu.......Pagalvojau nuvarysiu i technikine apziura ir man ten kvalifikuotai apziures ir diagnozuos.Susimokejau tuos 10 litu uz vaziuokles apziurejima ,pasakiau kokios bedos.O tas tikrino tikrino ir pasake sorry nieko padeti negaliu visos gumos geros....Se tau ir lietuvoj technine apziura geriau irasys kokia slapia slanga slanga nei ziures esminius dalykus.Griztant prie temos po to nuvariau i serviza pakelem masina.As klibinau rata,o mechanikas uz kiekvienos gumos kiso mantiruote ,kol liausis klibejimas.Pas mane pasirode detale NR1 kur is vienos puses sarnyras,o is kitos salen blokas.Ir masinos stabilumas pagerejo 100 proc.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0