Apie Peugeot 406
#221 Svečias_Pawka_*
Posted 2007 June 25 - 12:15
#222
Posted 2007 June 25 - 13:47
#223 Svečias_romske_*
Posted 2007 June 26 - 21:11
#224 Svečias_Pawka_*
Posted 2007 June 27 - 06:43
tai as sakau...ir visur taip..be 600lt neapseisiskambinau i P servisa.sake,kad dirzo pakeitimas-apie 600 lt.pasirodo pats dirzas-80 lt.,darbas-180 lt.,sake lyg 2 guoliukai dar keiciasi.tai ka tie guoliukai-340 lt. ...sito atsakymo negavau
#225 Svečias_KęstasP._*
Posted 2007 June 27 - 07:52
#226 Svečias_DANKAZAS_*
Posted 2007 June 28 - 09:42
Jokiu būdu nepirk 8 vožtuvu :mad: :mad: :mad: turėsi problemų su motoro remontu ir detalėmis...Gal ne 8 RFV o 'B' RFV? 'B' - tobiš sedanas. Kiek googlas man sako, motoras XU10J4R visgi 8 vožtuvų.
http://www.detali.ru pilną VIN'ą suvedęs gal daugiau info gausi ;)
O dėl Vokietijos - nu sorry, bet manau pievos. IMHO nepagrįstas stereotipas.
#227 Svečias_romske_*
Posted 2007 June 28 - 16:30
o,kokios problemos gali iskilti-ar detaliu kainos dideles,ar sunku jas gauti,ar pats variklis nelabai patikimas(jei auto praejes 200t.km gal man dar 50 t. laikys be jokio remonto?)Jokiu būdu nepirk 8 vožtuvu :mad: :mad: :mad: turėsi problemų su motoro remontu ir detalėmis...Gal ne 8 RFV o 'B' RFV? 'B' - tobiš sedanas. Kiek googlas man sako, motoras XU10J4R visgi 8 vožtuvų.
http://www.detali.ru pilną VIN'ą suvedęs gal daugiau info gausi ;)
O dėl Vokietijos - nu sorry, bet manau pievos. IMHO nepagrįstas stereotipas.
#228 Svečias_romske_*
Posted 2007 July 03 - 16:37
#229
Posted 2007 July 03 - 17:16
#230 Svečias_Zvilgsnis_*
Posted 2007 July 05 - 16:14
#231
Posted 2007 July 10 - 13:21
Edited by x|RAY, 2007 July 10 - 13:21.
#232
Posted 2007 July 10 - 16:07
#233
Posted 2007 July 10 - 19:23
sorry, cia tik darbuotojams kuriems reikia darbui tu duomenu.geriau paviesink kaip paziureti aptarnavimus duombazeje
p.s. siandien gariunuose vyrukas is Taurages buvo 406 atvares, tipo 160000
pats zinoma nieko nedares, prancuzai irgi spidometru neatsukineja.
mano ziniom virs 350000 sitas 2000m automobilis. Nesistebiu kad tie pezo
taip nelaiko beje ziurejau Avensius lygiai tas pats ant spidometro 140000,
o pavaru svirties rankenele plika kaip Lenino galva ( taip sudyla kai ryda arti 300Kkm )
irgi tokias itikanamas pasakeles pardavejas seka, truksta zodziu. O siaip jei ne ryda ir visokie
aptrynimai, automobilis visai nesurudyjes, viskas veikia, greiciausiai ir TA be vargo praeitu.
#234
Posted 2007 July 16 - 12:53
Pataisa ne AUDI A6, bet PEUGEOT variklis . Nes audinė irgi su pugo varikliu važineja, kai tai lieče 2,5TDiNa jei vovo s70 su 2.5tdi tai nieko ispudingo ten brangaus nera ten audi a6 varikltis stovis katalogas duoda dirzui pakeisti 2h peugot 2.0hdi 4,4h ;) bet tokiose egzotikose visko gali pasitaikyti. Cia kaip as prie peugeot buvau uzsisikes pirkti Range Roveri 2.5dse kokiu 97-98 metu dyzeliuka ir tt. Nu galvojau taip visureigis bus brangesne explotacija ir tt. Bet kaip pasidomejau kiek kainuoja pakeisti to range roverio orines pakabos paduskas issiziojau. Su darbu gaunasi 10k lt o jas keisti reikia kas 100k km
O tu daba jiems paskambink ir paklausk, kiek kainuos pagrindinio diržo keitimas. as manau dėvėtai auto būtina daryt. Manau vėl susimastysi ;)Na tik nesijuokit... : Ka tik paskambinau i Peugeot atstovybe Vilniuje ir i Volvo (Sostena)
Diagnostika- Volvo- 145Lt. Peugeot- 180Lt. Susimasciau...
#235
Posted 2007 July 16 - 12:56
Ar tikrai? Tikrai tikrai?Nes audinė irgi su pugo varikliu važineja, kai tai lieče 2,5TDi
#236
Posted 2007 July 16 - 15:39
Na viens draugelis ardė, tai po apdaila Liūtą piestum stovinti rado. Kaip ir Opel vectra 2,2DTi irgi liūtas piestum stovintis veisesi. Vat taip taiAr tikrai? Tikrai tikrai?
#237
Posted 2007 July 16 - 15:47
#239
Posted 2007 July 16 - 18:07
As va ir kazkaip netikiuSorry Grynai - bet nu niekaip netikiu
Nei dėl Volvo (nepainioji su Renault?) nei juolab dėl Aubi.
#240 Svečias_Sapro_*
Posted 2007 July 16 - 19:12
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users