


Parašyta 2009 gegužės 03 - 09:07
Parašyta 2009 gegužės 03 - 21:48
Parašyta 2009 gegužės 03 - 23:39
Tai kad tu problemu neturi,nereiskia ,kad ju buti negali.Cia ekonomija lyginant benzinas vs dyzelis.Vien kaina didesne dyzelinio automobilio(nesudroztu motoru) nei benzininio.Ir jei i metus nuvaziuosi 15 k km manau ekonomiskiau bus benzinas.Vis vien benzinas eksploatuojasi paprasciau.Zinoma nera taisykles be issimties.Jei nusipirksi masina uzvaikyta,tai jau cia niekas nesvarbu tada kisi ir kisi piniguskodel sneki iskart apie pensininko rezima?
as jau puse metu turiu HDI ir jokiu problemu neturiu,todel dar nesutikciau kad ka islosi ant ekonomikos prarandi remonte.. manau nevienas tai mano minciai pritartu.. ;)
Parašyta 2009 gegužės 04 - 07:53
na matai sumoki uz dyzeli pradziai brangiau bet kaina jo tiek nenukrenta kiek benzininio, ir parduosi ji brangiau.Tai kad tu problemu neturi,nereiskia ,kad ju buti negali.Cia ekonomija lyginant benzinas vs dyzelis.Vien kaina didesne dyzelinio automobilio(nesudroztu motoru) nei benzininio.Ir jei i metus nuvaziuosi 15 k km manau ekonomiskiau bus benzinas.Vis vien benzinas eksploatuojasi paprasciau.Zinoma nera taisykles be issimties.Jei nusipirksi masina uzvaikyta,tai jau cia niekas nesvarbu tada kisi ir kisi pinigus
TO RICHO: cia forume gali susidaryti ivaizdis,kad visi pezukai luztantys,nes cia pirmiausia uzsuka istikti bedos.As asmeniskai tarp 406 ir 307 pasirinkciau 406.Bet pas ji nejo 1,6 benzinas.Ir negalvok,kad nusipirkes su kuo mazesne kubatura sutaupysi ant kuro.Tas skirtumas tik isryskeja mieste,o uzmiesti susilygina.juolab,kad perki ne nauja masina ir variklis su didesne kubatura turi daugiau resursu.Pas ji buna tvirtesni mazgai.
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
Parašyta 2009 gegužės 04 - 08:38
Šį pranešimą redagavo Provocateur: 2009 gegužės 04 - 08:40
Parašyta 2009 gegužės 04 - 10:28
Parašyta 2009 gegužės 08 - 21:40
Parašyta 2009 gegužės 08 - 21:51
Irgi asmenine nuomone - paskaityk dyzeliniu varikliu temas...tik asmenine nuomone.. geriausias hdi
Parašyta 2009 gegužės 09 - 09:59
Parašyta 2009 gegužės 09 - 11:13
Parašyta 2009 gegužės 09 - 14:17
Parašyta 2009 gegužės 10 - 13:35
Parašyta 2009 gegužės 10 - 14:43
zinai, buvo karburatorius ir naujai atsirades ipurskimas,ka rinktumeis? aisku karbiuratoriu,pilu bet ka,ziklerius isvalau ir toliau varau,tas buvo beveik pries 20metuku... istorija kartojas..Visu pirma apie kokia dinamika mes kalbam? 1.9td turi tuos pacius 66 kw, kaip ir 2.0 hdi be intercoolerio. Bet esminis skirtumas, kad 1.9 td vaziuja praktiskai ant bet kokio kuro. Ko nepasakysi apie Hdi.
Visu antra galiu pasakyt is praktikos, esu isardes 2 406 1.9 td ,skelbimas ejo apie metus laiko , neparduotas nei 1 siurblys, nei 1 turbina. Jie neluztantys.
Ir visu trecia, kaip buvo pastebeta, tegu paraso bent 1 zmogus kuriam dar nebuvo iskile problemu su Hdi. Turbut tokiu nera.
Parašyta 2009 gegužės 10 - 16:11
Parašyta 2009 gegužės 10 - 17:27
Parašyta 2009 gegužės 11 - 19:38
Parašyta 2009 gegužės 11 - 21:37
Turejau gyvenime ir audi ir vw golf, bet dabar 9 metai tik su peugeot. Todel sukaupta patirtis sako tik viena ,rinkciaus tik 1.9 td , del daugelio paprastu priezasciu paminetu anksciau.toks jasmas kad dirbi garaziuke ir remontuoji audi ir vw
nieko asmenisko..
Parašyta 2009 gegužės 11 - 21:48
Parašyta 2009 gegužės 11 - 21:58
Parašyta 2009 gegužės 11 - 22:18
Todel zmogui su tokia gyvenimiska patirtim nereiketu rasyt zodziu, cituoju : zinai BUVO karbiuratorius.siaip man jau virs 40,kazin kam ce patirties reikia?
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0