Apie Peugeot 406
#801 Svečias_richo_*
Posted 2009 May 03 - 09:07
#802
Posted 2009 May 03 - 21:48
#803
Posted 2009 May 03 - 23:39
Tai kad tu problemu neturi,nereiskia ,kad ju buti negali.Cia ekonomija lyginant benzinas vs dyzelis.Vien kaina didesne dyzelinio automobilio(nesudroztu motoru) nei benzininio.Ir jei i metus nuvaziuosi 15 k km manau ekonomiskiau bus benzinas.Vis vien benzinas eksploatuojasi paprasciau.Zinoma nera taisykles be issimties.Jei nusipirksi masina uzvaikyta,tai jau cia niekas nesvarbu tada kisi ir kisi piniguskodel sneki iskart apie pensininko rezima? as jau puse metu turiu HDI ir jokiu problemu neturiu,todel dar nesutikciau kad ka islosi ant ekonomikos prarandi remonte.. manau nevienas tai mano minciai pritartu.. ;)
TO RICHO: cia forume gali susidaryti ivaizdis,kad visi pezukai luztantys,nes cia pirmiausia uzsuka istikti bedos.As asmeniskai tarp 406 ir 307 pasirinkciau 406.Bet pas ji nejo 1,6 benzinas.Ir negalvok,kad nusipirkes su kuo mazesne kubatura sutaupysi ant kuro.Tas skirtumas tik isryskeja mieste,o uzmiesti susilygina.juolab,kad perki ne nauja masina ir variklis su didesne kubatura turi daugiau resursu.Pas ji buna tvirtesni mazgai.
#804
Posted 2009 May 04 - 07:53
na matai sumoki uz dyzeli pradziai brangiau bet kaina jo tiek nenukrenta kiek benzininio, ir parduosi ji brangiau.Tai kad tu problemu neturi,nereiskia ,kad ju buti negali.Cia ekonomija lyginant benzinas vs dyzelis.Vien kaina didesne dyzelinio automobilio(nesudroztu motoru) nei benzininio.Ir jei i metus nuvaziuosi 15 k km manau ekonomiskiau bus benzinas.Vis vien benzinas eksploatuojasi paprasciau.Zinoma nera taisykles be issimties.Jei nusipirksi masina uzvaikyta,tai jau cia niekas nesvarbu tada kisi ir kisi pinigus
TO RICHO: cia forume gali susidaryti ivaizdis,kad visi pezukai luztantys,nes cia pirmiausia uzsuka istikti bedos.As asmeniskai tarp 406 ir 307 pasirinkciau 406.Bet pas ji nejo 1,6 benzinas.Ir negalvok,kad nusipirkes su kuo mazesne kubatura sutaupysi ant kuro.Tas skirtumas tik isryskeja mieste,o uzmiesti susilygina.juolab,kad perki ne nauja masina ir variklis su didesne kubatura turi daugiau resursu.Pas ji buna tvirtesni mazgai.
o jei nesiruosi daug vazinet tai tada, dyzelio nelabai apsimoka pirkt. As asmeniskai turiu sena 406 dyzeliuka ir labai dziaugiuosi motoras tikrai netiek mandras kad benzininiu zymiai primityvesnis ir jame yra maziau mazgu kur gest nei bezininiam
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#805
Posted 2009 May 04 - 08:38
Edited by Provocateur, 2009 May 04 - 08:40.
#806
Posted 2009 May 04 - 10:28
#807
Posted 2009 May 08 - 21:40
#808 Svečias_telsiskis_*
Posted 2009 May 08 - 21:51
Irgi asmenine nuomone - paskaityk dyzeliniu varikliu temas...tik asmenine nuomone.. geriausias hdi
pagrindines: "sugedo hdi", "nesikuria hdi", "hdi skyvo problemos" "hdi uzgeso" ,"FAP filtro problema","netraukia hdi"
Apie TD problemas gal 5 procentai temu.
Manau vertas apmastymo argumentas ;)
#809
Posted 2009 May 09 - 09:59
#810
Posted 2009 May 09 - 11:13
#811
Posted 2009 May 09 - 14:17
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#812
Posted 2009 May 10 - 13:35
#813
Posted 2009 May 10 - 14:43
zinai, buvo karburatorius ir naujai atsirades ipurskimas,ka rinktumeis? aisku karbiuratoriu,pilu bet ka,ziklerius isvalau ir toliau varau,tas buvo beveik pries 20metuku... istorija kartojas.. as uz hdi jis visa galva aukstesnisVisu pirma apie kokia dinamika mes kalbam? 1.9td turi tuos pacius 66 kw, kaip ir 2.0 hdi be intercoolerio. Bet esminis skirtumas, kad 1.9 td vaziuja praktiskai ant bet kokio kuro. Ko nepasakysi apie Hdi.
Visu antra galiu pasakyt is praktikos, esu isardes 2 406 1.9 td ,skelbimas ejo apie metus laiko , neparduotas nei 1 siurblys, nei 1 turbina. Jie neluztantys.
Ir visu trecia, kaip buvo pastebeta, tegu paraso bent 1 zmogus kuriam dar nebuvo iskile problemu su Hdi. Turbut tokiu nera.
#814
Posted 2009 May 10 - 16:11
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#815
Posted 2009 May 10 - 17:27
#816
Posted 2009 May 11 - 19:38
#817
Posted 2009 May 11 - 21:37
Turejau gyvenime ir audi ir vw golf, bet dabar 9 metai tik su peugeot. Todel sukaupta patirtis sako tik viena ,rinkciaus tik 1.9 td , del daugelio paprastu priezasciu paminetu anksciau.toks jasmas kad dirbi garaziuke ir remontuoji audi ir vw nieko asmenisko..
O tau kaip jaucias jaunuoliui siulyciau pasidomet tokia kompanija kaip WEBER , ir jei ieskosi google tai pridek tokius skaicius kaip 40,45,48 nu ir didesnius, pasidomek, gauta info tikrai pravers, gal tada nerasinesi tokiu nesamoniu kurias dabar rasai. Sekmes kaupiant gyvenimiska patirti.
Nieko asmeniska.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#818
Posted 2009 May 11 - 21:48
#819
Posted 2009 May 11 - 21:58
#820
Posted 2009 May 11 - 22:18
Todel zmogui su tokia gyvenimiska patirtim nereiketu rasyt zodziu, cituoju : zinai BUVO karbiuratorius.siaip man jau virs 40,kazin kam ce patirties reikia?
Va perejom i asmeniskumus.O forume to visai nereik.
Beje visi 2.1 td gerbejai, jei sekat foruma, tai siandien nusprogo eilinis Lucas siurblys, ko nepasakysi apie senesniu metu 2.1 su Bosch.
Vienu zodziu perkat 406 su 1.9 td, uzteks dinamikos, kuro sanaudos geros, ir nereikes kurt temu gelbekit, padekit, suluzo, neveikia ir t.t.
Respect visiems 1.9d ir 1.9 td turetojams.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users