Na 406-uko bėdos dažniausiai su galine važiuokle, klausyk ar ten nebilda, nes nors ir pigios ten tos traukutės, bet vistiek kainai numušt bldėjimas gale padės, o jei nebildės bent TA praeisi ramiai. Daugiau kaip ir jokių dažnų ligų nepastebėta šitame modelyje eksploatacijos metu. Žinoma, kaip ir betkurios kitos žiūrėk ar AIRBAG vietoj, ar nesimato taisymo žymių, nu aišku kėbulą tikrink, ž-džiu kaip ir bet kuriai kitai mašinai apžiūros tokios pačios reikia. Nes šiaip mašina gana kantri ši, silpnų vietų daug neturi. Na dar tiesa, patikrink ar visa elektronika veikia (klima, langai, veidrodėliai, ir pan) nes ten jei sugenda kas tai pažaidimo yra ieškant gedimoAčiū už atsakymus. O į ką labiausiai atkreipt dėmesį perkant, ką "paklausyt", ką "pabaladot"?
Apie Peugeot 406
#1421
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 18:51
#1422
Parašyta 2012 gruodžio 13 - 17:25
#1423
Parašyta 2012 gruodžio 13 - 17:48
#1424
Parašyta 2012 gruodžio 13 - 17:49
#1425
Parašyta 2012 gruodžio 13 - 21:13
#1426
Parašyta 2012 gruodžio 13 - 22:49
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#1427
Parašyta 2012 gruodžio 14 - 07:20
Mano manymu nudroztas salonas byloja apie buvusio seimininko nevalyvuma ir nesirupinima automobiliu. Todel jei nesugebedavo salono issikuopt, tai ka bekalbet apie vaziuokle ir motora. Kebulo defektai labai slidus, nes gali remontas kainuot pakankamai brangiai, arba gali veliau turet santykiu su rudim. Manau jei nori nupirkt pigiai ir verta demesio varianta, tai ieskok su motoro, pavaru dezes, sankabos defektai. Nes susitvarkysi kaip sau ir vazinesi zinodamas ka turi.tai aš tokio atsakymo ir tikėjaus nežinau, kurį parametrą paaukot
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1428
Parašyta 2012 gruodžio 14 - 08:32
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 gruodžio 14 - 08:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1429
Parašyta 2012 gruodžio 14 - 08:52
Aš kažkaip nesutinku. Pagal mane svarbiausias dalykas yra sveikas kebulas. Variklį, dėžę, pakabą gali pakeisti. Kėbulo gi nevirinsi kaip donoro. Ką norite sakykite ,bet nevirintas kėbulas be rūdžių tai auksas. ;)Mano manymu nudroztas salonas byloja apie buvusio seimininko nevalyvuma ir nesirupinima automobiliu. Todel jei nesugebedavo salono issikuopt, tai ka bekalbet apie vaziuokle ir motora. Kebulo defektai labai slidus, nes gali remontas kainuot pakankamai brangiai, arba gali veliau turet santykiu su rudim. Manau jei nori nupirkt pigiai ir verta demesio varianta, tai ieskok su motoro, pavaru dezes, sankabos defektai. Nes susitvarkysi kaip sau ir vazinesi zinodamas ka turi.
#1430
Parašyta 2012 gruodžio 14 - 10:44
Na čia mes matyt skirtingai suprantam kėbulo defektus, apie tokius kur jau virint reikia, ir špakliaus kilogramais reikia dėt, tai nieks ir nekalba, kalbama apie tokius, kur keičiamos dalys naujomis, arba minimaliai špakliaus, tik dažymas, gal koks patiesinimas švelnus. Muštos mašinos stipriai sau nenorėčiau irgi, bet vėlgi priklauso kur ir kaip gavusiAš kažkaip nesutinku. Pagal mane svarbiausias dalykas yra sveikas kebulas. Variklį, dėžę, pakabą gali pakeisti. Kėbulo gi nevirinsi kaip donoro. Ką norite sakykite ,bet nevirintas kėbulas be rūdžių tai auksas. ;)
#1431
Parašyta 2012 gruodžio 14 - 11:01
ten kur slenksciu jau nebera., salone esantis turtas per dugna krenta., o spaklius krenta kilogramais tai tokios nei pats neimciausi prikelimui. kalbejau apie tokia, kuri reikalauja siokio tokio minimalaus pataisymoAš kažkaip nesutinku. Pagal mane svarbiausias dalykas yra sveikas kebulas. Variklį, dėžę, pakabą gali pakeisti. Kėbulo gi nevirinsi kaip donoro. Ką norite sakykite ,bet nevirintas kėbulas be rūdžių tai auksas. ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1432
Parašyta 2012 gruodžio 14 - 17:48
Na gerai nusiperki masina su nesurudijusiu kebulu, bet linkusiu motoru, sankabos praktiskai nebera o deze kaukia belekaip, keliu begiu net nera, vaziukle visa bildanti, duslintuvas kiauras. Viska susitvarkai sukisi neviena ir ne du tukstancius o tada pradeda lyst sekancios bedos, pradeda gesti motoro periferija, davikliai vienas po kito eina saibom. Peciukas prakiura, konforto iranga pradeda byret ir t.t. Ir visa tai gali vykt ne vienu ipu, o tarkim pusmecio begyje. Ir galima dar vardint ir vardint. Todel nupirkus automobili su tvarkingu kebulu ir akivaizdziai nepriziureta gali veliau sukist gerokai daugiau nei pirkdamas automobili kuris butu priziuretas, bet su linkusiu motoru.Aš kažkaip nesutinku. Pagal mane svarbiausias dalykas yra sveikas kebulas. Variklį, dėžę, pakabą gali pakeisti. Kėbulo gi nevirinsi kaip donoro. Ką norite sakykite ,bet nevirintas kėbulas be rūdžių tai auksas. ;)
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1433
Parašyta 2013 sausio 02 - 16:43
2012 metų automobilio Peugeot 406 HDI 80 kw 1999 m. gedimų, profilaktikos ir išlaidų sąrašas
Bildesys gale dešinėje pusėje.
Pakeista stabilizatoriaus traukė TRW – 42 Lt.
Už darbą – 30 Lt.
Dalių ir darbo bendra suma 72 Lt
.
Pakeista variklio alyva Shell Helix Diesel Ultra 5W – 40 – 120 Lt.
Pakeistas alyvos filtras Knecht – 18 Lt.
Bendra suma - 138 Lt.
Sugedo vairuotojo pusės lango kėliklis, susidėvėjo plastikinis varikliuko dantratis.
Nupirkau padėvėtą, kitos pusės ir su kitokia jungtimi, varikliuką už 30 Lt.
Nupirktas varikliukas buvo išardytas ir dantratis perkeltas ant mano senojo varikliuko. Už darbą 60 Lt.
Dalių ir darbo bendra suma - 90 Lt.
Pakeistos naujos žieminės padangos Roadstone – 700 Lt.
Ratų montavimas, plius profilaktinis važiuoklės patikrinimas – 50 Lt.
Dalių ir darbo bendra suma – 750 Lt.
Pakeistas oro filtras Mature – 18 Lt.
Pakeistas kuro filtras Knecht – 47 Lt.
Pakeistos kelios lemputės – 25 Lt.
Profilaktiškai patikrinta važiuoklė - 10 Lt.
Iš viso mašinos remontui ir profilaktikai per metus išleidau 1150 Lt.
Šios skyriaus 62 puslapyje galima rasti to paties automobilio 2011 metų gedimų ir išlaidų sąrašą.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 sausio 13 - 10:52
#1434
Parašyta 2013 sausio 02 - 16:49
Na, anot žurnalistų, "Žibinto" ir visų kitų, P406 yra rečiausiai gendantis automobilis iš peugeot vėliau jau eina 206. Aš investavimo į automobilį neskaičiuoju, bet nejaučiu jog jis labai plonintų kišenę savo gedimais.
Iš viso mašinos remontui ir profilaktikai per metus išleidau 1150 Lt.
Šios skyriaus 42 puslapyje galima rasti to paties automobilio 2011 metų gedimų ir išlaidų sąrašą.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#1435
Parašyta 2013 sausio 02 - 18:02
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1436
Parašyta 2013 sausio 02 - 18:07
Nebuvo keičiama ir prieš tai nebuvo keičiama, bet ir nevarva niekada. Net nežinojau, kad ją reikia keisti. Iš kokio materiolo ji gaminama? Kokia jos paskirtis, ar kad nevarvėtų tepalas, ar, kad lengviau atsisuktų išleidimo varžtas?Siek tiek pasigilinant i tepalo keitimo kaina ir sarasa kazkaip nepamineta vienkiartine tarpine po karterio varztu. Ar ji nebuvo keiciama ar tiesiog neparasei?
#1437
Parašyta 2013 sausio 02 - 18:21
#1438
Parašyta 2013 sausio 02 - 19:30
Tai ka ji 1 lt. kainuoja tai jau griekas butu nekeistiSiek tiek pasigilinant i tepalo keitimo kaina ir sarasa kazkaip nepamineta vienkiartine tarpine po karterio varztu. Ar ji nebuvo keiciama ar tiesiog neparasei?
#1439
Parašyta 2013 sausio 02 - 19:35
pritariu...busui 500 000 km jau ta pacia tarpine naudoju keisdamas tepalus,tik apverciu kita puse vis keisdamas..anei laso nepraleidzia..Varine ji. Siaip esant po ranka naujai, geriau pakeisti. Neturint naujos ir jei vizualiai ji nebuvo perverzta, galima naudoti ne viena karta. As pirkes masina dejau nauja, po to pora kartu keiciausi tepalus su ta pacia
#1440
Parašyta 2013 sausio 02 - 20:45
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0