Apie Peugeot 406
#1441
Parašyta 2013 sausio 02 - 21:46
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1442
Parašyta 2013 sausio 06 - 14:12
#1443
Parašyta 2013 sausio 07 - 09:05
sveikas., manau kad vertas is foto ziurint., uz tokia kaina turetu but tikrai geros bukles ir islaikytas peziukas - neprastos komplektacijos.. autopilotas., borto kompassveiki, vertas demesio sitas pezukas? http://www.autogidas...0124523591.html
draugas pries metus nusipirko universala parvaryta is vokietijos uz 5000lt hdi 80kw., kiek skurdesnes komplektacijos., tereikejo perdazyti sparna galini.
taigis, vaziuok ziureti, gal pavyks kiek nusideret
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1444
Parašyta 2013 sausio 08 - 20:44
pvz kodel???kas gali atsitikt??Tarpine kainuoja niekingus kelis litus todel nepakeitus tiek tekainuojancios tarpinjes veliau gali tekt gerokai labiau pinigine paplonint ir nusigrauzt nagus.
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2013 sausio 08 - 20:47
#1445
Parašyta 2013 sausio 08 - 21:35
O kam dedama tarpine po galva? Kodel karteris klijuojamas arba dedama tarpine? Ta tarpine sumazina tepalo prasisunkimo tikimybe.pvz kodel???kas gali atsitikt??
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1446
Parašyta 2013 sausio 08 - 21:39
Komplektacija gera, sedynes galbut pakeistos is sviesiu odiniu i dabar esancius. Bet automobilis pakankamai nersenai registruotas, todel naturaliai kyla klausimas kodel neilgai vazinejus parduoda?sveiki, vertas demesio sitas pezukas? http://www.autogidas...0124523591.html
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1447
Parašyta 2013 sausio 09 - 21:25
Linai biskuti skirkim gal kur tarpine po galva o kur varinis ziedelis tepalo probkej,dar kart patvirtinu kad uz tuos 2 litus kuriuos reiktu ismest tam ziedeliui galit alaus nusipirkt ir det ta pati zieda vel ir vel ir vel ir vel,mano atveju 500000/25000=20kartu jau dejau ir ne laso tepalo nepraleidzia....20*2litai=40lt buciau i bala ismetesO kam dedama tarpine po galva? Kodel karteris klijuojamas arba dedama tarpine? Ta tarpine sumazina tepalo prasisunkimo tikimybe.
#1449
Parašyta 2013 sausio 17 - 18:00
#1450
Parašyta 2013 sausio 17 - 20:51
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1451
Parašyta 2013 sausio 18 - 09:07
#1452
Parašyta 2013 sausio 21 - 21:10
#1453
Parašyta 2013 sausio 21 - 21:14
#1454
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:09
Manau situ HDI resursas tikrai gerokai didesnis, tik klausimas ar rida tikra. Jei prie dabartiniu temperaturu gerai kuriasi, tai del variklio manyciau gali but ramus. Is brangesniu remontu reikia ziuret skyvas ar nevibruoja, sankaba ar ne kieta, nes 80kW eina su plaukiancia=brangia sankaba. Taip pat atkreipk demesi ar klima gerai veikia, nes jei grybauja, tai ten daug darbo ir turbut $, kad sutvarkyt.Noriu grizt prie 406. Snd aptikau patrauklu universala: 2001m, 2.0 hdi, 80kw, interkuleris; nubeges 300 000km
Kokiu problemu galima tiketis is tiek nubegusio tokio variklio?
#1455
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:23
Apžiūrėjau vieną man labai patinkantį pežą, tvarkingas ir nedaug prabėgęs (1996), bet:
užvedus ir sujungus visą elektrą su pečiuku kurį laiką lengvai džeržgė dirželis (gal dėl to, kad buvo ilgai stovėjęs?); nieko cia ypatingo - gal tik patempt reikia dirza arba pasikeist reiks - menkniekis.
tachometras atsigavo tik po poros minučių variklio darbo - irgi manau neverta pergyventi - suges, tai ir be jo gyvent galima arba skydeli pasikeist;
pečiuko reguliavimas (galingumo padėtys) truputėlį nekontačina, nes tai veikia, tai ne, reikia visą panelę spustelt, kad veiktų - reiktu ardyt ir ieskot kur nkontaktuoja. elektrikui turbut juoku darbas;
Klausimas: ar tai gedimai, kurie gali sukelti labai daug išlaidų ir sunkaus darbo, norint juos sutvarkyti? manau, kad ne
Kitas dalykas: kaip manot, įsivaizduokim, kad automobilis yra įbrėžtas šone per dureles, bet negiliai, pažeisti tik dažai. Ar jūsų, kaip estetų, lygmuo toks, kad atsisakytumėt bet kokio automobilio dėl vidutiniško, nesukeliančio rūdžių, įbrėžimo? Neturiu, kas drąsiai patartų šiuo klausimu... tokiu metu masinai kur kas svarbiau techninis stovis, o ne isoriniai kosmetiniai trukumai. Svarbu, kad nesupuves kebulas butu.
Iš anksto dėkoju
komentarai prie tavo klausimu, kazkodel nesigauna ju kita spalva padaryti
Šį pranešimą redagavo Liova: 2013 sausio 22 - 08:25
#1456
Parašyta 2013 sausio 22 - 20:54
#1457
Parašyta 2013 sausio 24 - 15:14
Manau, kad tai normali rida kaip tokiu metu mašinai (aisku gerai kad ji tikra butu), ir jokiu bajeriu nereiktų is jo tiketis jeigu laiku keisti tepalai, filtrai ir pan. Pats 5 metus važinėju su p406 HDI ir esu patenkintas, dabar rida 370000km, variklis kaip laikrodukas, pravaziaves esu jau 100 000km.. daugiau reiktu atkreipti dėmesį i bendrą auto būkle, aišku viskas devisi, is daug smulkmenų susideda ir nemažas galvos skausmas. Sankaba, AC, guoliai..labiau atkreiptini dalykai..Noriu grizt prie 406. Snd aptikau patrauklu universala: 2001m, 2.0 hdi, 80kw, interkuleris; nubeges 300 000km
Kokiu problemu galima tiketis is tiek nubegusio tokio variklio?
#1458
Parašyta 2013 vasario 04 - 20:39
#1459
Parašyta 2013 vasario 04 - 21:06
#1460
Parašyta 2013 vasario 04 - 21:14
Dekui, dabar vazineju su 105kw. Ieskosiu 80kw, bet jei rasiu gera variant 66kw manau ir toki imsiuBukumas bukumui nelygu. Žiūrint su kuo lygini, ir su kokia važinėji iki šiol. 66kw aišku nesportinis bolidas, bet tempia pagal savo galią tikrai neblogai, mieste pakankamai galios, na o trasoje staigiau lenkt sunkoka, bet tereikia priprast ir iš toliau pradėt greitį imt. 80kw jau stipresnis, važiuot maloniau bus. Sau jei ieškočiau, visgi ieškočiausi 80kw versijos.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0