Apie Peugeot 406
#1821
Parašyta 2020 balandžio 09 - 21:16
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1822
Parašyta 2020 balandžio 09 - 21:55
#1823
Parašyta 2020 balandžio 09 - 22:18
Cia super feisliftas 😁fl modelis su 407 bamperiu?
Vyciaus geltonas geriau ziurisi...
#1824
Parašyta 2020 balandžio 09 - 22:36
#1825
Parašyta 2020 balandžio 11 - 21:12
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1826
Parašyta 2020 balandžio 13 - 15:35
Porestailui ne tik automatines, bet ir dienos sviesas aktyvuot galima. Perechodai nors ir jau su BSI, bet pas juos tokios funkcijos nera.Nors ir yra manualai naudojimo, bet pas save porestainyje ( kur jau rankeneles posukiu apvalios yra), ant posukio rankeneles is galo paspaudus ir ilgiau palaikius aktyvuojasi automatines sviesos, tai pas ka yra ir spaudosi is galo ir turbut jei aktyvuotos ant kompo gali pamegint pasiziuret paspaudinejus, turbut cia stebuklo nepasakiau bet...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1827
Parašyta 2020 balandžio 21 - 14:04
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1828
Parašyta 2020 balandžio 21 - 14:14
tai kad šiaip mobile.de kainos kostmonautų, čia kaip su bet kokiu daigtu, pardavinėjau garso stiprintuvą už 100lt (LITŲ) austrišką visi išjuokė mane, įdėjau į ebay už 500lt pardaviau Paiimi mobile.de svajuonių bwm f10 2010 su 150k rida pvz nuj ir ką 20k eur`ų kainoj, o savoj žemelėj perkam po 10-11k eur`ų, gal rida didesnė biškioką, bet kaina per pus mažesnė. Kažkada senai senai buvo čia ta diskusija kodėl ten tokios kainos ir pan. kad gerų mašinų niekas nepardavinėja ir panašus briedas. O ta paslaptis čiuju labai paprasta, tiesiog ten žmonės gali sau daugiau leist arba ieško durnesnių, bet nereiškia, kad ten mašinos 2x geresnės.
p.s. Angluose mašinos pigesnės nei Lietuvoje, bet tai nereiškia, kad jos blogesnės 2x už čia parduodamas arba 4x blogesnės už mobile.de pardavinėjamas, tiesiog RINKA. (neskaitant to jog vairas kitoj pusėj.)
#1829
Parašyta 2020 balandžio 21 - 15:19
tai kad šiaip mobile.de kainos kostmonautų, čia kaip su bet kokiu daigtu, pardavinėjau garso stiprintuvą už 100lt (LITŲ) austrišką visi išjuokė mane, įdėjau į ebay už 500lt pardaviau Paiimi mobile.de svajuonių bwm f10 2010 su 150k rida pvz nuj ir ką 20k eur`ų kainoj, o savoj žemelėj perkam po 10-11k eur`ų, gal rida didesnė biškioką, bet kaina per pus mažesnė. Kažkada senai senai buvo čia ta diskusija kodėl ten tokios kainos ir pan. kad gerų mašinų niekas nepardavinėja ir panašus briedas. O ta paslaptis čiuju labai paprasta, tiesiog ten žmonės gali sau daugiau leist arba ieško durnesnių, bet nereiškia, kad ten mašinos 2x geresnės.
p.s. Angluose mašinos pigesnės nei Lietuvoje, bet tai nereiškia, kad jos blogesnės 2x už čia parduodamas arba 4x blogesnės už mobile.de pardavinėjamas, tiesiog RINKA. (neskaitant to jog vairas kitoj pusėj.)
Viskas dėl to, kad ten darbo jėga labai brangi. Kiekvienas meistro prisilietimas ten mūsų vidutinę algą kainuoja. Pas mus už 2k jau visą mašiną perdažys. Ten tik buferį, kapotą ir sparną pamaliavos. Ir tai koks atgrubnagis babajus. Ir šiaip ten kultūra kita. Bent jau vakarų vokietyjoj. Ten viskas tik oem dalym keičiama ir dar servise kuriam meistrai laisvu laiku ant sėdmaišių sėdi ir stalo futbola kapoja. O kai mašina neberentabili eina į pardavimą ar į metalo laužą. O kai laužą pardavinėji, tai žmonės irgi primeta serviso čekius. Kiek sukišta buvo atitinkamai ir pardavimo kaina.
Perki iš UK. Vairas netoj pusėj. Perki iš skandinavų - supuvus. Italuose - viskas nulaupyta, saulėj nusvilę ir su tuo pačiu tepalu visą gyvenimą važinėta. Isapaniška tas pats, bet dar viskas diržėliais ir virvutėm suraišiota. Nu prižiūri vokiečiai mašinas. Todėl ir WWII prapiso, nes kol kiekviena tanką išcackindavo, ruskis vietoj to dar 10 iš špižinių radiatorių išliedavo (neskaitant to, kad pusė nedavažiuodavo).
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1830
Parašyta 2020 balandžio 21 - 16:05
Viskas dėl to, kad ten darbo jėga labai brangi. Kiekvienas meistro prisilietimas ten mūsų vidutinę algą kainuoja. Pas mus už 2k jau visą mašiną perdažys. Ten tik buferį, kapotą ir sparną pamaliavos. Ir tai koks atgrubnagis babajus. Ir šiaip ten kultūra kita. Bent jau vakarų vokietyjoj. Ten viskas tik oem dalym keičiama ir dar servise kuriam meistrai laisvu laiku ant sėdmaišių sėdi ir stalo futbola kapoja. O kai mašina neberentabili eina į pardavimą ar į metalo laužą. O kai laužą pardavinėji, tai žmonės irgi primeta serviso čekius. Kiek sukišta buvo atitinkamai ir pardavimo kaina.
Perki iš UK. Vairas netoj pusėj. Perki iš skandinavų - supuvus. Italuose - viskas nulaupyta, saulėj nusvilę ir su tuo pačiu tepalu visą gyvenimą važinėta. Isapaniška tas pats, bet dar viskas diržėliais ir virvutėm suraišiota. Nu prižiūri vokiečiai mašinas. Todėl ir WWII prapiso, nes kol kiekviena tanką išcackindavo, ruskis vietoj to dar 10 iš špižinių radiatorių išliedavo (neskaitant to, kad pusė nedavažiuodavo).
bet anglams tai vairas teisingoj pusėj, paslaugos brangios, draudimai brangūs - mašinos pigios. Amerika irgi vairas teisingoj pusėj, mašinos antrinėj rinkoje pigios, bet ten turbūt kiti niuansai.
#1831
Parašyta 2022 balandžio 13 - 07:18
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0