Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 347

#221 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2011 sausio 07 - 09:39

Pritariu.Visi lietuviu vazineti auto parduodant yra su gedimais.Nera nei vieno kuris parduotu idealia masina
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#222 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 sausio 07 - 09:55

idealiu masinu tiesiog nera. nemaciau nei vienos kuri butu tikrai 100% ledas, tvarkinga sutinku bet idiali tikrai ne. paprasciausiai tai nera realu. ;)
  • 0

#223 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2011 sausio 07 - 10:01

Pritariu.Visi lietuviu vazineti auto parduodant yra su gedimais.Nera nei vieno kuris parduotu idealia masina

Klysti, pasitaiko isimciu, nor ir labai retai :) Savaji senaji 406 pardaviau todel, kad norejau daugiau komforto - A/C, autopiloto, krituliu jutiklio ir t.t. Senasis turejo tik odini salona, taciau buvo realiai beges 170 kkm. Pardaviau pilnai techniskai tvarkinga ir paruosta vazinejimui - su keistais dirzais, tepalais, visas filtrais, vaistinele, zapaske, liemene, gesintuvu, Sony magu, pakeistomis kolonelemis (nors senasias irgi turejau), 2 komplektais ratu. Automobilis pilnai atitiko aprasyma - sedi ir vaziuoji. Jau praejo 3 metai, kai automobilis parduotas, o naujasis savininkas per ta laikotarpi tik pasikeite tepalus. Taip kad LT vazineta auto jam papuole be priekaistu.

Karts nuo karto galvoju ir apie dabartinio savo 406 pardavima, nes seimai reikia didesnes auto - bent jau universalo, arba miniveno, visureigio ir pan. Dabartinio 406 stovis siai akimirkai idealus. Bet jei pardavineciau - kaip reiketu itikinti pirkeja, kad neknisu jam proto ?? :D Juk dauguma lietuviu butent ir parduoda masinas del to, kad kazkas blogai :)
  • 0

#224 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2011 sausio 07 - 10:20

Tai va neitikinsi kad viskas pakeista
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#225 Svečias_Euro_*

Svečias_Euro_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 07 - 12:03

tamsta jus klystat. taciau kai perki masina uz daugiau nei uz 20 tlt, nuwarysiu i servisa pastikrint ir iskratyt..
kaip tu supranti tvarkinga masina? pas mus retai kada surasi lb tvarkinga masina, kuri n metu po LT vazinejo. patikek, pirkdamas is lietuvio irgi daug tiesos nesuzinosi, ir del sawes gali irgi iskart keisti dirzus,+ draudimai, + ir numerius gali pasikeist dl sventos ramybes.
tiesiog musu masinos nlb atlaiko drusku kiekius ir kelius...
sawo 407 pardaviau praktiskai ledini, su istorija.. ir galejo tikrint kur norejo (ir masina LT buvo tik 9 men)..

o zmogau 20t lt nieks nesneka , as ir nesitikiu kad bus ideali maisna juolab uz tokias pinigu sumas , investuot kazka irgi zadu , nu nezinau perdaug issipletet jus :ax:
  • 0

#226 Mindeex

Mindeex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Kaunas ir palei ji.
  • Automobilis:AUDI 80 TD, nissan terranno II TD.

Parašyta 2011 sausio 07 - 15:22

Nu vat ir ne visi parduoda tam,kad kazkas jai negerai. Vat,kaip auksciau rase, pardavinejo ir del kt priezasciu. P.S. O 306 pirkciau,man jis visai grazus. Be to,kuo toliau,tuo labiau linkstu prie nuomones,kad kuo maziau pribumbasu ir elektronikos prideta,tuo geriau. Masinos tai vistik 10-15m.
  • 0

#227 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 sausio 07 - 16:59

realei susidares esu nuomone kad jei perki mashina iki 3k panasei kiek ji kainavo tiek ir idedi i ja :)
  • 0

#228 Svečias_Euro_*

Svečias_Euro_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 07 - 17:46

realei susidares esu nuomone kad jei perki mashina iki 3k panasei kiek ji kainavo tiek ir idedi i ja :)

jei masina vaziuoja , nereikalauja dideliu investiciju kaip kad sakei tokia pat suma (nes man tai dideli pinigai) na kiekvienas ziuri pagal save, as ziuriu kad masina vaziuotu ir Nuveztu is tasko A i taska B , o jau po truputi ja tobulini myli priziuri ir kisi pinigus neiskart o palaipsniui ir daraisi kokia isivaizduoji,nori pagal savo norus. na bet juk kiekvienas sau :) :ax:
  • 0

#229 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2011 sausio 09 - 17:04

Klysti, pasitaiko isimciu, nor ir labai retai :) Savaji senaji 406 pardaviau todel, kad norejau daugiau komforto - A/C, autopiloto, krituliu jutiklio ir t.t. Senasis turejo tik odini salona, taciau buvo realiai beges 170 kkm. Pardaviau pilnai techniskai tvarkinga ir paruosta vazinejimui - su keistais dirzais, tepalais, visas filtrais, vaistinele, zapaske, liemene, gesintuvu, Sony magu, pakeistomis kolonelemis (nors senasias irgi turejau), 2 komplektais ratu. Automobilis pilnai atitiko aprasyma - sedi ir vaziuoji. Jau praejo 3 metai, kai automobilis parduotas, o naujasis savininkas per ta laikotarpi tik pasikeite tepalus. Taip kad LT vazineta auto jam papuole be priekaistu.

Karts nuo karto galvoju ir apie dabartinio savo 406 pardavima, nes seimai reikia didesnes auto - bent jau universalo, arba miniveno, visureigio ir pan. Dabartinio 406 stovis siai akimirkai idealus. Bet jei pardavineciau - kaip reiketu itikinti pirkeja, kad neknisu jam proto ?? :D Juk dauguma lietuviu butent ir parduoda masinas del to, kad kazkas blogai :)

406 pardaviau tikrai ne del to, kad kazkas blogai buvo.. Tiesiog pasidare per brangu su 2.2 po miesta sukti, o duju deti neketinau. Ir kaip sukle raso pardaviau su vaistinelem, gesintuvais ir t.t.. Nusipirko zmogus kuris ketino dujas isimesti ir sumokejo tikrai virs rinkos vidutines kainos, vien todel kad stovis buvo arti idealaus (kiek tai imanoma naudotam auto).
  • 0

#230 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2011 sausio 10 - 10:04

Dejai, bet tokiu variantu pasitaiko nelebai daznai :) Pats savo dabartini irgi pirkau LT vazineta 2 metus. Bet jau pirkdamas iskart radau trukumu, ko pasekoje buvo mazinama kaina.
  • 0

#231 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 sausio 10 - 11:24

as savo pirkau irgi jau vazinetas buvo lietuvoi, pagal kaina buvau susidares nuomone apie automobili daug maz pries vykdamas jo apziureti, kadangi nuvykes pamaciau is isvaizdos dar pakankamai neparmusta automobili ( neskaitant vieno stipresnio sparno ilenkimo ), variklis uzsikure :) daugiau kaip ir nieko nereikejo. na zinoma galinis tiltas is galo atrode daug maz taip /-- :) tai buvo turbut viena rimtesniu bedu tam automobiliui, na zinoma buvo ir keletas kitu minusu, tai paluzus vairuotojo sedyne, peciuko radijatorius uzsikises, sarnyrai abu ir panasi smulkme, zinoma ta smulkme sudare panasia kaina kaip ir kainavo automobilis bet kolkas nesiskundziu juo :) manau i rinkos kaina vistiek itilpau su juo :) taigi bet kokiu budu perkant ar tvarkinga masina ar nevisai reikia pasverti kiek kainuoti gali papildomi darbeliai prie jo, aisku logiskai pasidereti kaina ir manau visi liks patenkinti. p.s. bet kada pirkdami " kaip kartais sako automobili SEDI - VAZIUOJI " bukit pasiruose ir netiketumams, jeigu ir savininkas parduoda tikrai ledini automobili niekas nebus garantuotas kad nesuges tarkim valytuvu varikliukas, lanku pakelejas, zvakes nenusprogs ar tarkim kuro siurblys, ir nebutinai po tokiu incidentu reikia kaltinti pardaveja kad tai jis jus apgavo ;) kartais likimas o gal automobiliu kuriems 20m ir daugiau amzius padaro savo ;)
  • 0

#232 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2011 sausio 10 - 17:57

p.s. bet kada pirkdami " kaip kartais sako automobili SEDI - VAZIUOJI " bukit pasiruose ir netiketumams, jeigu ir savininkas parduoda tikrai ledini automobili niekas nebus garantuotas kad nesuges tarkim valytuvu varikliukas, lanku pakelejas, zvakes nenusprogs ar tarkim kuro siurblys, ir nebutinai po tokiu incidentu reikia kaltinti pardaveja kad tai jis jus apgavo ;) kartais likimas o gal automobiliu kuriems 20m ir daugiau amzius padaro savo ;)

Labai teisingi zodziai. :good: Dar neskambino del nei vieno mano parduoto auto, kad kazkokios bedos iskart islindo, bet kaip is niekur kartais tie gedimai atsiranda eksploatuojant, taip gali atsirasti ir vos pardavus ;]
  • 0

#233 Svečias_klaustukas_*

Svečias_klaustukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 21 - 16:59

Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi. Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda? Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne? Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra. Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom. Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką :doh:
  • 0

#234 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 07 - 17:54

Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką :doh:

pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)
  • 0

#235 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 liepos 07 - 20:54

jei jau ratai bus isklise tai is galo oi dar ir kaip matysis :) del elektros tai cia visose masinose kuo daugiau jos tuo didesne tikimybe kad ji suges.
  • 0

#236 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 08 - 11:10

jei jau ratai bus isklise tai is galo oi dar ir kaip matysis :) del elektros tai cia visose masinose kuo daugiau jos tuo didesne tikimybe kad ji suges.

ne tik tikimybe, bet dazniau ir genda :wh: o siaip teisingai sakai, jei jau gerai isdribe tie ratai tikrai pamatys tiesiog is galo paziurejes :))
  • 0

#237 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2011 liepos 08 - 11:18

Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
  Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
  Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
  Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką  :doh:

pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)

klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.

Šį pranešimą redagavo Francis: 2011 liepos 08 - 11:20

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#238 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 08 - 11:44

Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
  Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
  Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
  Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką  :doh:

pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)

klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.

pas mane guoliai vienos puses nueje buvo, iskeles ant dankrato iskart pastebejau skirtuma, o jei nori gali del kiekvienos smulkmenos i servisus vazineti ;)
  • 0

#239 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2011 liepos 08 - 12:48

ne apie stupicos guolius snekama :wacko: Apie torciono guolius
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#240 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 08 - 13:19

ne apie stupicos guolius snekama :wacko:

Apie torciono guolius

apie tuos pacius :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0