Apie Peugeot 306
#221
Parašyta 2011 sausio 07 - 09:39
#222
Parašyta 2011 sausio 07 - 09:55
#223
Parašyta 2011 sausio 07 - 10:01
Klysti, pasitaiko isimciu, nor ir labai retai Savaji senaji 406 pardaviau todel, kad norejau daugiau komforto - A/C, autopiloto, krituliu jutiklio ir t.t. Senasis turejo tik odini salona, taciau buvo realiai beges 170 kkm. Pardaviau pilnai techniskai tvarkinga ir paruosta vazinejimui - su keistais dirzais, tepalais, visas filtrais, vaistinele, zapaske, liemene, gesintuvu, Sony magu, pakeistomis kolonelemis (nors senasias irgi turejau), 2 komplektais ratu. Automobilis pilnai atitiko aprasyma - sedi ir vaziuoji. Jau praejo 3 metai, kai automobilis parduotas, o naujasis savininkas per ta laikotarpi tik pasikeite tepalus. Taip kad LT vazineta auto jam papuole be priekaistu.Pritariu.Visi lietuviu vazineti auto parduodant yra su gedimais.Nera nei vieno kuris parduotu idealia masina
Karts nuo karto galvoju ir apie dabartinio savo 406 pardavima, nes seimai reikia didesnes auto - bent jau universalo, arba miniveno, visureigio ir pan. Dabartinio 406 stovis siai akimirkai idealus. Bet jei pardavineciau - kaip reiketu itikinti pirkeja, kad neknisu jam proto ?? Juk dauguma lietuviu butent ir parduoda masinas del to, kad kazkas blogai
#224
Parašyta 2011 sausio 07 - 10:20
#225 Svečias_Euro_*
Parašyta 2011 sausio 07 - 12:03
o zmogau 20t lt nieks nesneka , as ir nesitikiu kad bus ideali maisna juolab uz tokias pinigu sumas , investuot kazka irgi zadu , nu nezinau perdaug issipletet justamsta jus klystat. taciau kai perki masina uz daugiau nei uz 20 tlt, nuwarysiu i servisa pastikrint ir iskratyt..
kaip tu supranti tvarkinga masina? pas mus retai kada surasi lb tvarkinga masina, kuri n metu po LT vazinejo. patikek, pirkdamas is lietuvio irgi daug tiesos nesuzinosi, ir del sawes gali irgi iskart keisti dirzus,+ draudimai, + ir numerius gali pasikeist dl sventos ramybes.
tiesiog musu masinos nlb atlaiko drusku kiekius ir kelius...
sawo 407 pardaviau praktiskai ledini, su istorija.. ir galejo tikrint kur norejo (ir masina LT buvo tik 9 men)..
#226
Parašyta 2011 sausio 07 - 15:22
#227
Parašyta 2011 sausio 07 - 16:59
#228 Svečias_Euro_*
Parašyta 2011 sausio 07 - 17:46
jei masina vaziuoja , nereikalauja dideliu investiciju kaip kad sakei tokia pat suma (nes man tai dideli pinigai) na kiekvienas ziuri pagal save, as ziuriu kad masina vaziuotu ir Nuveztu is tasko A i taska B , o jau po truputi ja tobulini myli priziuri ir kisi pinigus neiskart o palaipsniui ir daraisi kokia isivaizduoji,nori pagal savo norus. na bet juk kiekvienas saurealei susidares esu nuomone kad jei perki mashina iki 3k panasei kiek ji kainavo tiek ir idedi i ja
#229
Parašyta 2011 sausio 09 - 17:04
406 pardaviau tikrai ne del to, kad kazkas blogai buvo.. Tiesiog pasidare per brangu su 2.2 po miesta sukti, o duju deti neketinau. Ir kaip sukle raso pardaviau su vaistinelem, gesintuvais ir t.t.. Nusipirko zmogus kuris ketino dujas isimesti ir sumokejo tikrai virs rinkos vidutines kainos, vien todel kad stovis buvo arti idealaus (kiek tai imanoma naudotam auto).Klysti, pasitaiko isimciu, nor ir labai retai Savaji senaji 406 pardaviau todel, kad norejau daugiau komforto - A/C, autopiloto, krituliu jutiklio ir t.t. Senasis turejo tik odini salona, taciau buvo realiai beges 170 kkm. Pardaviau pilnai techniskai tvarkinga ir paruosta vazinejimui - su keistais dirzais, tepalais, visas filtrais, vaistinele, zapaske, liemene, gesintuvu, Sony magu, pakeistomis kolonelemis (nors senasias irgi turejau), 2 komplektais ratu. Automobilis pilnai atitiko aprasyma - sedi ir vaziuoji. Jau praejo 3 metai, kai automobilis parduotas, o naujasis savininkas per ta laikotarpi tik pasikeite tepalus. Taip kad LT vazineta auto jam papuole be priekaistu.
Karts nuo karto galvoju ir apie dabartinio savo 406 pardavima, nes seimai reikia didesnes auto - bent jau universalo, arba miniveno, visureigio ir pan. Dabartinio 406 stovis siai akimirkai idealus. Bet jei pardavineciau - kaip reiketu itikinti pirkeja, kad neknisu jam proto ?? Juk dauguma lietuviu butent ir parduoda masinas del to, kad kazkas blogai
#230
Parašyta 2011 sausio 10 - 10:04
#231
Parašyta 2011 sausio 10 - 11:24
#232
Parašyta 2011 sausio 10 - 17:57
Labai teisingi zodziai. Dar neskambino del nei vieno mano parduoto auto, kad kazkokios bedos iskart islindo, bet kaip is niekur kartais tie gedimai atsiranda eksploatuojant, taip gali atsirasti ir vos pardavusp.s. bet kada pirkdami " kaip kartais sako automobili SEDI - VAZIUOJI " bukit pasiruose ir netiketumams, jeigu ir savininkas parduoda tikrai ledini automobili niekas nebus garantuotas kad nesuges tarkim valytuvu varikliukas, lanku pakelejas, zvakes nenusprogs ar tarkim kuro siurblys, ir nebutinai po tokiu incidentu reikia kaltinti pardaveja kad tai jis jus apgavo ;) kartais likimas o gal automobiliu kuriems 20m ir daugiau amzius padaro savo ;)
#233 Svečias_klaustukas_*
Parašyta 2011 sausio 21 - 16:59
#234 Svečias_Pezas_*
Parašyta 2011 liepos 07 - 17:54
pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką
#235
Parašyta 2011 liepos 07 - 20:54
#236 Svečias_Pezas_*
Parašyta 2011 liepos 08 - 11:10
ne tik tikimybe, bet dazniau ir genda o siaip teisingai sakai, jei jau gerai isdribe tie ratai tikrai pamatys tiesiog is galo paziurejes )jei jau ratai bus isklise tai is galo oi dar ir kaip matysis del elektros tai cia visose masinose kuo daugiau jos tuo didesne tikimybe kad ji suges.
#237
Parašyta 2011 liepos 08 - 11:18
klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2011 liepos 08 - 11:20
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#238 Svečias_Pezas_*
Parašyta 2011 liepos 08 - 11:44
pas mane guoliai vienos puses nueje buvo, iskeles ant dankrato iskart pastebejau skirtuma, o jei nori gali del kiekvienos smulkmenos i servisus vazineti ;)klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.
#239
Parašyta 2011 liepos 08 - 12:48
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#240 Svečias_Pezas_*
Parašyta 2011 liepos 08 - 13:19
apie tuos paciusne apie stupicos guolius snekama
Apie torciono guolius
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0