Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 347

#241 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2011 liepos 08 - 13:29

Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
  Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
  Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
  Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką  :doh:

pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)

klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.

pas mane guoliai vienos puses nueje buvo, iskeles ant dankrato iskart pastebejau skirtuma, o jei nori gali del kiekvienos smulkmenos i servisus vazineti ;)

tai ten jau ju turbut ir nebebuvo pas tave :ax: O siaip jei tik pradzia nepastebesiplikom rankom :beer:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#242 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 08 - 14:25

Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
  Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
  Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
  Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką  :doh:

pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)

klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.

pas mane guoliai vienos puses nueje buvo, iskeles ant dankrato iskart pastebejau skirtuma, o jei nori gali del kiekvienos smulkmenos i servisus vazineti ;)

tai ten jau ju turbut ir nebebuvo pas tave :ax: O siaip jei tik pradzia nepastebesiplikom rankom :beer:

nesiginciju, tikrai nemazai issimale :))
  • 0

#243 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2011 liepos 08 - 14:52

beje gal ibuti tik guoliai jau defektuoti,dar asies nesuede, tai vien guoliai kainavo 180lt pries pora metu, to tikrai su domkratu pakeles nepastebesi, tai nzn ar tokie pinigai yra smulkmena,jei taip aisku i servisa galima ir nevaziuoti.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#244 Svečias_SuduvietiS_*

Svečias_SuduvietiS_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 23 - 17:54

o kaip su 306 aftermarket dalim sunku rast pvz Lietuvoj, kad ebay pilna tai kas be ko. mane domintų spyruoklės žeminančios amortizatoriai kietesni ir pan
  • 0

#245 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 liepos 23 - 18:37

o kaip su 306 aftermarket dalim sunku rast pvz Lietuvoj, kad ebay pilna tai kas be ko. mane domintų spyruoklės žeminančios amortizatoriai kietesni ir pan

interkars'as turi bet kai pamatysi kainas manau nebenoresi aftermarkinti tu ju. nebent bus negaila uz spiruokles palikti apie 500lt
  • 0

#246 Svečias_SuduvietiS_*

Svečias_SuduvietiS_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 23 - 19:07

nu joo... bet nesinori su bulgarke spyruoklių trumpint. Ką tik supratau kad degiau nes ten gi torsionine pakaba.

Šį pranešimą redagavo SuduvietiS: 2011 liepos 23 - 19:17

  • 0

#247 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 liepos 23 - 20:01

nu joo... bet nesinori su bulgarke spyruoklių trumpint. Ką tik supratau kad degiau nes ten gi torsionine pakaba.

torsijonus suzeminti irgi galima. ir net visai paprastai. bet tik irankiu normaliu reikia ir viskas padaroma. ;)
  • 0

#248 Svečias_Shustras_*

Svečias_Shustras_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 25 - 12:46

Sveiki nekursiu naujos temos, Pegeot 306 1,8 benzinas.95 metu, Kokie dažniausiai būną gedimai jų. i ką atkreipt diemesi?
  • 0

#249 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 25 - 12:56

Sveiki nekursiu naujos temos, Pegeot 306 1,8 benzinas.95 metu, Kokie dažniausiai būną gedimai jų. i ką atkreipt diemesi?

Klausi to paties per ta pati, viska rasi sitoje temoje
  • 0

#250 Svečias_Shustras_*

Svečias_Shustras_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 25 - 12:59

Klausi to paties per ta pati, viska rasi sitoje temoje

kad daugiau nei puse blevyzgos. o informacijos kaip tokios konkrečiai nėrą,
  • 0

#251 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2011 liepos 25 - 20:41

kad daugiau nei puse blevyzgos. o informacijos kaip tokios konkrečiai nėrą,

Nu ne vien blevyzgos, bet iš patirties galiu pasakyti, kuo mažiau apsitepalavęs motoras, neišsižergęs tiltas, neūžianti dėžė, bet pastarasis tik 1,6 galioja, kiek žinau, o šiaip bendra techninė būklė
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#252 Svečias_Shustras_*

Svečias_Shustras_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 25 - 21:15

Blin. na ryt ar poryt kibiras važios į servisą pas pažįstama. tresiu galutini vierdyktą, Nėra kur dėtis kibiras nupirktas žmonai, mokytis važinėt, Gal reiktu kada į meeta atvaryt kad kas kuris jau senai su tokiu auto važinėja apžiūrėtu. B) Kad man iniai gal ir nekuo kaip auto . Bet aš pasimaišes ant Volvo. jau įsigijau trečia. iš eiles ir kiekviena esu patenkintas. , :good:
  • 0

#253 Svečias_Svečias Edvinas_*

Svečias_Svečias Edvinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 00:28

kodel mano posta istrynet? dar karta paklausiu bukit geri atrasykit. galvoju pirkti puga 306 1.9 66kw, i pastebejimai tokie jog vairas gan sunkiai sukasi bet uzgazavus jis nepalengveja, cia normalu? aciu labai uz atsakyma! :beer:
  • 0

#254 Svečias_Svečias Edvinas_*

Svečias_Svečias Edvinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 01:49

kodel mano posta istrynet? dar karta paklausiu bukit geri atrasykit.

galvoju pirkti puga 306 1.9 66kw, i pastebejimai tokie jog vairas gan sunkiai sukasi bet uzgazavus jis nepalengveja, cia normalu? aciu labai uz atsakyma! :beer:

as bandydamas pagazavau, nes galvojau kad siurbliukas vairo stiprintuvo blogai veikia, bet efektas tas pats jis sunkiai sukiojasi
  • 0

#255 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 07:55

Iš asmeninių pastebėjimų, tai 306 vairas yra gana "sunkus" lyginant su kitų mašinų vairo stiprintuvais, nebent Audi 80 koks dar "sunkesnis"
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#256 Svečias_gycka_*

Svečias_gycka_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gruodžio 24 - 19:19

Sveiki, per pora dienu planuoju galini 306 tilta 1999 1.6 benzinui universalui nusipirkti. Sorry, jei kazkur jau rasyta. Reikia informacijos ar tiktu tiltas nuo sedano/chacbeko- tvirtinimas, kietumas, aukstis. Esu uk, vietiniai pardavejai zino tik kad turi tilta, o nuo kokio kebulo- ne. Dekingas is anksto.

Šį pranešimą redagavo gycka: 2011 gruodžio 24 - 19:22

  • 0

#257 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 gruodžio 24 - 23:21

Sveiki, per pora dienu planuoju galini 306 tilta 1999 1.6 benzinui universalui nusipirkti. Sorry, jei kazkur jau rasyta. Reikia informacijos ar tiktu tiltas nuo sedano/chacbeko- tvirtinimas, kietumas, aukstis. Esu uk, vietiniai pardavejai zino tik kad turi tilta, o nuo kokio kebulo- ne. Dekingas is anksto.

Tvirtinimai tinka. Aukstis taip pat turi buti tas pats. Kietumas sunkiai pamatuojamas. Visokiu legendu sklando...

Atkreipk demesi ar diskiniai,ar bugniniai stabdziai. Ir ar yra ABS davikliu vietos.
  • 0
kažkaip.....

#258 Svečias_gycka_*

Svečias_gycka_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 00:21

Tai taip, as tiesiog domejausi, ar tiks tvirtinimas ir t.t. del stabdziu ir davikliu viskas aisku... Aciu
  • 0

#259 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 18:13

Dėl vairo ,tai bent pas gti lyginant su kitom atrodo ,kad to stiprintuvo nėra , bet man kaip įpratus tas nesijaučia. Tačiau galiu pasakyt kas labai gerai jaučiasi ir skaitau privalumu. Sukibimas ir kelias jaučiasi per vairą daug geriau negu ,bet kokioj kitoj vairuotoj mašinoj :) kasdieniniam važinėjimui tai neaktualu,bet vistiek :)
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#260 Svečias_gycka_*

Svečias_gycka_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gruodžio 30 - 19:48

Tvirtinimai tinka. Aukstis taip pat turi buti tas pats. Kietumas sunkiai pamatuojamas. Visokiu legendu sklando...

Atkreipk demesi ar diskiniai,ar bugniniai stabdziai. Ir ar yra ABS davikliu vietos.

vakar pasikeiciau tilta. Tvirtinimo taskai sutampa, bet del bugno skersmens (checbeko mazesnis), rankinio trosai gaunasi per ilgi, universalas turi stabdziu kolonele gale kuri, priklausomai nuo krovinio gale mases, didina stabdymo jega galinei asiai, teko pjaut sena privirinta kronsteina ir grezt kiaurymes.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0