tai ten jau ju turbut ir nebebuvo pas tave O siaip jei tik pradzia nepastebesiplikom rankompas mane guoliai vienos puses nueje buvo, iskeles ant dankrato iskart pastebejau skirtuma, o jei nori gali del kiekvienos smulkmenos i servisus vazineti ;)
klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.
Apie Peugeot 306
#241
Parašyta 2011 liepos 08 - 13:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#242 Svečias_Pezas_*
Parašyta 2011 liepos 08 - 14:25
nesiginciju, tikrai nemazai issimale )tai ten jau ju turbut ir nebebuvo pas tave O siaip jei tik pradzia nepastebesiplikom rankom
pas mane guoliai vienos puses nueje buvo, iskeles ant dankrato iskart pastebejau skirtuma, o jei nori gali del kiekvienos smulkmenos i servisus vazineti ;)
klibink neklibines rankom to tikrai nenustatysi, o ratai gali buti ir neisklise visai, jei jau guoliams chana. Vienintelis patikrinimas tai ismanaciam servise, padrasko su stanga ir tada viskas matosi.
pasikelk auto ant dankrato ir paklibink rata, jei nezales, tikrai suprasi kada jau guoliai i pabaiga ;)Sveiki. Turiu kelis klausimėlius, gal atsiras išmanantis ir pakonsultuos. Labai nepykit, jei kažkur forume buvo apie tai rašyta - pajieška naudotis man sunkiai sekasi.
Ieškau sau automobiliuko, žiūrinėju į P306 ir Citroen Xsara. Rinkčiausi universalą, dyzelį su mechanine pavarų dėže. Biudžetas 7-8t Lt pačiam automobiliui (pasilieku truputėlį rezervo diržų keitimui ir pan.). Gal net kas nors kažką parekomenduos iš skelbimų, ar kažkuris iš forumiečių kažką nedamušto parduoda?
Kokie pagrindiniai konstrukciniai skirtumai tarp P306 ir Citroen Xsara? Ten ta pati bazė/važiuoklė ar ne? Kad kėbulas skiriasi, tai matau. Gal kažkuris iš jų kažkiek didesnis (salonas/bagažinė)? Xsaros nuo ~2001m. (nu kur apvaliom lempom) važiuoklė jau kita ar ne?
Kaip turguje ar šiaip pas pardavėja nustatyti galinio tilto buklę? Na ar ratai jau išklišę (savo galimybe nustatyti "iš akies" abejoju - gal pvz su rulete pamatuot tarpašinį rato viršuje/apačioje? Kiek ten leistinas skirtumas, ar visai nusišneku?), ar torsiono guoliams jau mišios, ar dar leisgyiai? Tarkim, kad nuvaryti i servisa galimybės nėra.
Automobiliuose žalias nesu, tiesiog su tokia pakaba automobilio neturėjau. Na studentavimo laikais turėjau AX1,4D bet ten neteko sužinoti apie tiltą nieko, nors pramyniau 150t km tikrai ne autostradom.
Ai, dar: Ar elektros gedimų kaip ir anksčiau pas peugeot/citroen ar nuo kažkurių metų kažką patvarkė? Teko ~2m. važinėt su P605, tai patapau pusiau elektriku per tą laiką
Del elektros problemu nera pas 306, bo mazai jos tenai. Pirk tik HDI!
Kitas dalykas kaip ten del panasumo su Xsara, nzn, bet turetu buti viskas analogiska, kalbant apie vaziuokle. Siaip Peugeot Partneris tai 1:1 turi vaziuokle kaip ir 306.
#243
Parašyta 2011 liepos 08 - 14:52
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#244 Svečias_SuduvietiS_*
Parašyta 2011 liepos 23 - 17:54
#245
Parašyta 2011 liepos 23 - 18:37
interkars'as turi bet kai pamatysi kainas manau nebenoresi aftermarkinti tu ju. nebent bus negaila uz spiruokles palikti apie 500lto kaip su 306 aftermarket dalim sunku rast pvz Lietuvoj, kad ebay pilna tai kas be ko. mane domintų spyruoklės žeminančios amortizatoriai kietesni ir pan
#246 Svečias_SuduvietiS_*
Parašyta 2011 liepos 23 - 19:07
Šį pranešimą redagavo SuduvietiS: 2011 liepos 23 - 19:17
#247
Parašyta 2011 liepos 23 - 20:01
torsijonus suzeminti irgi galima. ir net visai paprastai. bet tik irankiu normaliu reikia ir viskas padaroma. ;)nu joo... bet nesinori su bulgarke spyruoklių trumpint. Ką tik supratau kad degiau nes ten gi torsionine pakaba.
#248 Svečias_Shustras_*
Parašyta 2011 liepos 25 - 12:46
#249 Svečias_Pezas_*
Parašyta 2011 liepos 25 - 12:56
Klausi to paties per ta pati, viska rasi sitoje temojeSveiki nekursiu naujos temos, Pegeot 306 1,8 benzinas.95 metu, Kokie dažniausiai būną gedimai jų. i ką atkreipt diemesi?
#250 Svečias_Shustras_*
Parašyta 2011 liepos 25 - 12:59
kad daugiau nei puse blevyzgos. o informacijos kaip tokios konkrečiai nėrą,Klausi to paties per ta pati, viska rasi sitoje temoje
#251
Parašyta 2011 liepos 25 - 20:41
Nu ne vien blevyzgos, bet iš patirties galiu pasakyti, kuo mažiau apsitepalavęs motoras, neišsižergęs tiltas, neūžianti dėžė, bet pastarasis tik 1,6 galioja, kiek žinau, o šiaip bendra techninė būklėkad daugiau nei puse blevyzgos. o informacijos kaip tokios konkrečiai nėrą,
#252 Svečias_Shustras_*
Parašyta 2011 liepos 25 - 21:15
#253 Svečias_Svečias Edvinas_*
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 00:28
#254 Svečias_Svečias Edvinas_*
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 01:49
as bandydamas pagazavau, nes galvojau kad siurbliukas vairo stiprintuvo blogai veikia, bet efektas tas pats jis sunkiai sukiojasikodel mano posta istrynet? dar karta paklausiu bukit geri atrasykit.
galvoju pirkti puga 306 1.9 66kw, i pastebejimai tokie jog vairas gan sunkiai sukasi bet uzgazavus jis nepalengveja, cia normalu? aciu labai uz atsakyma!
#255
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 07:55
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#256 Svečias_gycka_*
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 19:19
Šį pranešimą redagavo gycka: 2011 gruodžio 24 - 19:22
#257
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 23:21
Tvirtinimai tinka. Aukstis taip pat turi buti tas pats. Kietumas sunkiai pamatuojamas. Visokiu legendu sklando...Sveiki, per pora dienu planuoju galini 306 tilta 1999 1.6 benzinui universalui nusipirkti. Sorry, jei kazkur jau rasyta. Reikia informacijos ar tiktu tiltas nuo sedano/chacbeko- tvirtinimas, kietumas, aukstis. Esu uk, vietiniai pardavejai zino tik kad turi tilta, o nuo kokio kebulo- ne. Dekingas is anksto.
Atkreipk demesi ar diskiniai,ar bugniniai stabdziai. Ir ar yra ABS davikliu vietos.
#258 Svečias_gycka_*
Parašyta 2011 gruodžio 25 - 00:21
#259
Parašyta 2011 gruodžio 25 - 18:13
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#260 Svečias_gycka_*
Parašyta 2011 gruodžio 30 - 19:48
vakar pasikeiciau tilta. Tvirtinimo taskai sutampa, bet del bugno skersmens (checbeko mazesnis), rankinio trosai gaunasi per ilgi, universalas turi stabdziu kolonele gale kuri, priklausomai nuo krovinio gale mases, didina stabdymo jega galinei asiai, teko pjaut sena privirinta kronsteina ir grezt kiaurymes.Tvirtinimai tinka. Aukstis taip pat turi buti tas pats. Kietumas sunkiai pamatuojamas. Visokiu legendu sklando...
Atkreipk demesi ar diskiniai,ar bugniniai stabdziai. Ir ar yra ABS davikliu vietos.
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0