Parašyta 2009 lapkričio 09 - 12:47
Viska dariau neuemus tilto, bet nuemus tilta viskas butu greiciau ir paprasciau (beje tiltas labai paprastai nusiema).
1. Pasikeli masina, nusiemi ratus, stabdziu suportus, diskus....
2. Patariu pradet nuo desines puses, viska labai gerai nusivalyti, susitepti
3. Nusisuki varzta kur laiko gelezine detale kur kabinasi rankinio trosas ir stabdziu slangute (cia i sake jis isuktas)
4. Issukus ta varzta is sakes salia jo desiniau yra seskampis plasmasinis varztas, ji atsargiai issuki, issukus viska issivalai
5. Issukus plasmasini varzta i jo vieta suki ilgesni varzta (nu tokio pat sregio kaip ir plastmasinis) suki tol kol nuo sakes atsiskiria gelezine detale. Ji gali sunkokai suktis nes yra ant slicu, kurie buna uzrudyje. Analogiskai kitoje puseje padarius issiema stabilizatoriaus stanga (ji bana uoda, geltona).
6. Kur ateina torciono stanga (sukasi prie detales kuri sukasi prie kebulo nu tipo laiko tilta prie maisnos) yra seskampis varztas su saiba. Labai gerai isivalyti ta saibuke, varzta ir atsargiai issukti varzta. Issukus varzta lieka saiba, ta saiba yra speciali neiscentruota, ja reikia pastumdyti aukstyn ar zemyn kad issiimtu. Isemus saiba matosi torciono stangos slicai. Taip pat daroma kitoje puseje. Gerai butu papurks kazkuo ir apsivalyti tuos slicus.
7. BUTINAI PASIZYMETI ESAMA TORCIONO STANGOS PADETI. Geriausiai su korektoriumi bruksniuku ant stangos ir sakes. Kitaip bus problemu sugaudyt masinos galo auksti.
8. Nusukti amortiko apatinio ilgo varzto verzle.
9. Desineje puseje "sjomniko" (guoliu nuemejo) pagalba (itvirtinus i sake sjomnika ir jo varzta sukant o trociono stanga, po truputi issitraukineja asis su visa sake) Seip slicai buna uzrudyje ir labai gerai praverstu kuvalda. Po kazkiek laiko tokio vargo issitraukia asis su sake.
10. Ta pati darome kaireje puseje ( as neradau tokio sjomniko tai kaliau kuvalda, bet dvejom masinom dariau ir abiejom pastebejau kad kaires puses asis gan lengvai issitraukia.
11. Istraukus asis matosi ju bukle, jei bukle nepatenkinama, vaziuojat perkat naujas asis ( kaina apie 100lt vienos), vaziuojat pas ka nors i garaziuka kas turi presa, ispresuojat senas asis ir ipresuojat naujas...
12. Toliau guoliu eile. Is stangos issikrapstot salnikus, guolius. Vienas guolis prie pat kita biski toleliau (nu matosi ant asies ju buvimo vietos). Guolius iskrapsciau ismusimo budu su kokiu nors strypu ar vamzdziu.
13. nusiperkat naujus guoliu komplektus (kaina nuo 72lt komplektas - 2 guoliai ir salnikai)
14. Nuleke i senukus nusiperkat pasimatave mazdaug nenuardyto tilto ilgio strypa su sregiu per visa, tris verzles ir saibu vidinio guolio dydzio. Sio strypo ir saibu pagalba galima isipresuoti naujus guolius i vamzdi kur kisasi asis. Ten gaunasi gan nemazos jegos presuojant juos tai bent as susivirinau tris saibas, nes viena saiba linkdavo ir neatlaikydavo. Ant senosios asies pasimatuoti atstuma kur buvo senasis guolis ir i toki gyli presuoti nauaj guoli. O kitus guolius atsargiai tokio pat diametro vamzdzio pagalba ikalti i vieta. Susideti salnikus kaip buvo, viska gerai apsivalyti, susitepti.
15. Sukisus guolius bandyti sukisti naujasias asis i ju vietas. Cia irgi praverte kuvalda.
16. Sutaikyti torcionu stangos slicus i ju vietas (buvote pasizymeje). Tuo pat metu galite pasikelti masinos gala arba pasizeminti, tereikia permesti per viena slico danty.
17. viska surinkti kaip buvo ir dziaugtis darbu.
As pasidariau 2 tepimo taskus. Vienoje ir kitoje puseje tarp guoliu mazdaug per vidury. Issigrezi skylute prasriegi, isuki spec vintili, nusiperki guoliu tepalo, pasiskolini ar perki spec pompa ir po spaudimu per vintilius privarai tepalo. Tik per smarkiai nereik jo privaryt. Kada keiciat masinai tepalus tuo paciu papumpuojat per tuos vintilius guoliu tepalo. Tada tepalas isstumia susirinkusia dregme ir t.t.
PS jei kas nieko nesuprato tai galiu imest foto arba pakonsultuot gyvai