Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 347

#141 Svečias_Rule_*

Svečias_Rule_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 08 - 08:25

o ką tas malonumas gali kainuot? :) tilto keist nereiks?? :D
  • 0

#142 Svečias_Rule_*

Svečias_Rule_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 08 - 08:28

parduotas jau... katik pasiskambinau žmogeliui... :S
  • 0

#143 Svečias_Rule_*

Svečias_Rule_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 08 - 08:45

radau kitą modelį, ar tiesa kad p306 ėjo be vairo stiprintuvo?????? :D man kažkaip nesitiki...
  • 0

#144 Svečias_Agent851_*

Svečias_Agent851_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 08 - 17:48

Ejo ejo. ;) kai sau ziurejau, 306 kelis net maciau be vairo stiprintuvo ir kitu 'pribumbasu'
  • 0

#145 Halu

Halu
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2009 liepos 28 - 18:38

sveiki meginau naudotis paieska, bet nieko gero nerado. norejau paklausti kuro sanaudu 306 pezuko: 1.6, 1.8 ir 2 litru kuro sanaudos. eksplotacija. Gal kas nepatingetu? dekui :beer:
  • 0

#146 Tetux

Tetux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2009 spalio 20 - 09:19

paskaitinejau cia ir padariau isvada, kad jei kuro sanaudos mieste su 1.9 dyzeliu (ant dokumentu kazkodel 68kW) yra (+/-) 7 litrai, tai yra normalu. ar as klystu? ir dar, gal galit pasufleruot, kokia turetu but kompresija tokio motoro? na ne naujo, bet kad ziema nebutu dideliu bedu su uzvedimu. ;) Aciu.
  • 0
Saulės miestas.
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!

306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm
;)
Bon voyage!
Parduodamas

#147 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2009 spalio 20 - 10:02

paskaitinejau cia ir padariau isvada, kad jei kuro sanaudos mieste su 1.9 dyzeliu (ant dokumentu kazkodel 68kW) yra (+/-) 7 litrai, tai yra normalu. ar as klystu?
ir dar, gal galit pasufleruot, kokia turetu but kompresija tokio motoro? na ne naujo, bet kad ziema nebutu dideliu bedu su uzvedimu. ;)
Aciu.

Tikrai, kad normalu, nenustebciau jei kamsty ir 9 pasiektum...
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#148 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2009 lapkričio 06 - 12:20

Jei kas sumastysit keistis galines asies torsionu guolius patys, galiu pakomentuot kaip ka padaryt, ko reik ir t.t. Beje sau pasidariau dar priedo toki dalykeli, kad guoliai tarnautu praktiskai tiek kiek ta masina temps iki savo galo.
  • 0

#149 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2009 lapkričio 06 - 13:00

Jei kas sumastysit keistis galines asies torsionu guolius patys, galiu pakomentuot kaip ka padaryt, ko reik ir t.t.
Beje sau pasidariau dar priedo toki dalykeli, kad guoliai tarnautu praktiskai tiek kiek ta masina temps iki savo galo.

Ir ką tokio pasidarei kad jie tarnautų tiek ilgai? Tepimo taškus susidėjai?
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#150 Tetux

Tetux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2009 lapkričio 06 - 14:35

Jei kas sumastysit keistis galines asies torsionu guolius patys, galiu pakomentuot kaip ka padaryt, ko reik ir t.t.
Beje sau pasidariau dar priedo toki dalykeli, kad guoliai tarnautu praktiskai tiek kiek ta masina temps iki savo galo.

ar imanoma tai padaryt nenuemus tilto?
kaip pacias asis isimt?
gal trumpai galima.
  • 0
Saulės miestas.
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!

306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm
;)
Bon voyage!
Parduodamas

#151 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2009 lapkričio 09 - 12:47

Viska dariau neuemus tilto, bet nuemus tilta viskas butu greiciau ir paprasciau (beje tiltas labai paprastai nusiema). 1. Pasikeli masina, nusiemi ratus, stabdziu suportus, diskus.... 2. Patariu pradet nuo desines puses, viska labai gerai nusivalyti, susitepti 3. Nusisuki varzta kur laiko gelezine detale kur kabinasi rankinio trosas ir stabdziu slangute (cia i sake jis isuktas) 4. Issukus ta varzta is sakes salia jo desiniau yra seskampis plasmasinis varztas, ji atsargiai issuki, issukus viska issivalai 5. Issukus plasmasini varzta i jo vieta suki ilgesni varzta (nu tokio pat sregio kaip ir plastmasinis) suki tol kol nuo sakes atsiskiria gelezine detale. Ji gali sunkokai suktis nes yra ant slicu, kurie buna uzrudyje. Analogiskai kitoje puseje padarius issiema stabilizatoriaus stanga (ji bana uoda, geltona). 6. Kur ateina torciono stanga (sukasi prie detales kuri sukasi prie kebulo nu tipo laiko tilta prie maisnos) yra seskampis varztas su saiba. Labai gerai isivalyti ta saibuke, varzta ir atsargiai issukti varzta. Issukus varzta lieka saiba, ta saiba yra speciali neiscentruota, ja reikia pastumdyti aukstyn ar zemyn kad issiimtu. Isemus saiba matosi torciono stangos slicai. Taip pat daroma kitoje puseje. Gerai butu papurks kazkuo ir apsivalyti tuos slicus. 7. BUTINAI PASIZYMETI ESAMA TORCIONO STANGOS PADETI. Geriausiai su korektoriumi bruksniuku ant stangos ir sakes. Kitaip bus problemu sugaudyt masinos galo auksti. 8. Nusukti amortiko apatinio ilgo varzto verzle. 9. Desineje puseje "sjomniko" (guoliu nuemejo) pagalba (itvirtinus i sake sjomnika ir jo varzta sukant o trociono stanga, po truputi issitraukineja asis su visa sake) Seip slicai buna uzrudyje ir labai gerai praverstu kuvalda. Po kazkiek laiko tokio vargo issitraukia asis su sake. 10. Ta pati darome kaireje puseje ( as neradau tokio sjomniko tai kaliau kuvalda, bet dvejom masinom dariau ir abiejom pastebejau kad kaires puses asis gan lengvai issitraukia. 11. Istraukus asis matosi ju bukle, jei bukle nepatenkinama, vaziuojat perkat naujas asis ( kaina apie 100lt vienos), vaziuojat pas ka nors i garaziuka kas turi presa, ispresuojat senas asis ir ipresuojat naujas... 12. Toliau guoliu eile. Is stangos issikrapstot salnikus, guolius. Vienas guolis prie pat kita biski toleliau (nu matosi ant asies ju buvimo vietos). Guolius iskrapsciau ismusimo budu su kokiu nors strypu ar vamzdziu. 13. nusiperkat naujus guoliu komplektus (kaina nuo 72lt komplektas - 2 guoliai ir salnikai) 14. Nuleke i senukus nusiperkat pasimatave mazdaug nenuardyto tilto ilgio strypa su sregiu per visa, tris verzles ir saibu vidinio guolio dydzio. Sio strypo ir saibu pagalba galima isipresuoti naujus guolius i vamzdi kur kisasi asis. Ten gaunasi gan nemazos jegos presuojant juos tai bent as susivirinau tris saibas, nes viena saiba linkdavo ir neatlaikydavo. Ant senosios asies pasimatuoti atstuma kur buvo senasis guolis ir i toki gyli presuoti nauaj guoli. O kitus guolius atsargiai tokio pat diametro vamzdzio pagalba ikalti i vieta. Susideti salnikus kaip buvo, viska gerai apsivalyti, susitepti. 15. Sukisus guolius bandyti sukisti naujasias asis i ju vietas. Cia irgi praverte kuvalda. 16. Sutaikyti torcionu stangos slicus i ju vietas (buvote pasizymeje). Tuo pat metu galite pasikelti masinos gala arba pasizeminti, tereikia permesti per viena slico danty. 17. viska surinkti kaip buvo ir dziaugtis darbu. As pasidariau 2 tepimo taskus. Vienoje ir kitoje puseje tarp guoliu mazdaug per vidury. Issigrezi skylute prasriegi, isuki spec vintili, nusiperki guoliu tepalo, pasiskolini ar perki spec pompa ir po spaudimu per vintilius privarai tepalo. Tik per smarkiai nereik jo privaryt. Kada keiciat masinai tepalus tuo paciu papumpuojat per tuos vintilius guoliu tepalo. Tada tepalas isstumia susirinkusia dregme ir t.t. PS jei kas nieko nesuprato tai galiu imest foto arba pakonsultuot gyvai
  • 0

#152 Tetux

Tetux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2009 lapkričio 09 - 13:53

Aciu, tikiuos, darbo metu bus viskas aisku, jei sugalvosiu pats keist viska ;) zinoma, foto nebutu pamaisiusios :rolleyes:
  • 0
Saulės miestas.
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!

306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm
;)
Bon voyage!
Parduodamas

#153 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 lapkričio 09 - 17:56

spakenas buvo imetes minti kitoj temoj, kad geriau ne guoliu tepalo pripumpuot, o ipilt skystos atrabotkes, bet tada alsuoklius vietoje tepimo tasku statyt...
  • 0

#154 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 13:45

manau kad atrabotke butu negerai. Nes pagrindine guoliu sudilimo priezastis yra salnikas, kuris susidevi ir praleidzia vandeni, druskas ant guoliu, ko pasekoje pradeda rudyt, strigt ir t.t. guoliai. Atrabotke per skysta. Guoliu tepalas gan tirsta mase kuri nepraleis per salnika vendens ir t.t. O dapuciant tepalo jis per salnika isstums vandeni.... Na cia mano nuomone. Dar nepaminejau anam poste kad torciono stangu viename gale yra seskampis su ta sustra saiba, o kitame gale spec varztas ir verzle, jis reikalyngas stangos iverzimui, ji sukant asis tempesi, kad neliktu tarpelio tarp salniko, aisku jo negalime perverzti nes salnikas deformuojasi......
  • 0

#155 Svečias_Adas XM_*

Svečias_Adas XM_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 14 - 10:34

Sveiki,
Uzsiciklinau ir as ieskodamas 106 ar 306 dizeliuko. Labiau linkes i 106 nes imponuoja ekonomiskumas, bet jau 2-3 men. nerandu normalesnio varianto is pigesniu.
1. Gal kas ciupinejot autogide skelbtas, ar gal atsitiktinai kurio is klubistu:
http://www.autogidas...0118465215.html
http://www.autogidas...0118508605.html
2. Radau nebloga 306 varianta Vokietijoje, bet seimininkas aiskina, kad parejus "servopumpe". Kaip suprantu tai vairo stiprintuvo siurblys. Kazkur forume esu mates, kad kazkas jau keites ta daikta, gal kas nors galite pakomentuoti ar tai galima pasidaryt sakykim kiemo salygom, ar duoti nuoroda i manuala, kad bent isivazduot kaip peze tai atrodo?
Is anksto dekingas uz komentarus.
  • 0

#156 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2009 lapkričio 16 - 11:56

siulyciau imti 306 su 2.0l hdi motoru. Tikrai gerai vaziuoja, ne toks kibiras kaip 106, kuro sanaudos labai mazos vid. kuro sanaudos 4.3l dyzelio.
  • 0

#157 Tetux

Tetux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2009 lapkričio 17 - 16:18

issiardziau tilta :doh: ir vienoje puseje nerasta guoliu :hmm: ir paties "vamzdzio" krastas nuestas... nelabai ten butu galima guoli istatyt :doh: speju, kad nepavyks man jo atrestauruot... kokiu turit minciu? aciu .
  • 0
Saulės miestas.
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!

306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm
;)
Bon voyage!
Parduodamas

#158 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2009 lapkričio 19 - 11:51

Speju isorinio guolio vietoje vamzdis suestas. Variantai yra keli, vezi virint ir tkint, arba ieskai srote kito tilto normalaus. Seip dar vienas variantas, bent as kiek ziurejau tai ta vieta kur dedasi isorinis guolis nera tas vamzdis o yra tas liejinys, gal kazkas ardesi toki tilta ir pirko kita ra panasiai, gali nupresuot ta dali ir uzpresuot nesuesta guolio.
  • 0

#159 Tetux

Tetux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2009 lapkričio 20 - 10:08

veziau i dvi vietas, kur tvarko tokius, verdiktas - nepataisoma! arba bereikalingas vargas ir investicijos... ieskosim kito, dar tinkancio ekspluatacijai :ax: gal kas turit koki atliekama viena kita tilta? :D
  • 0
Saulės miestas.
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!

306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm
;)
Bon voyage!
Parduodamas

#160 Svečias_vilmuttee_*

Svečias_vilmuttee_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 10 - 23:47

Sveiki, Noreciau jusu patarimo.. Esu panele ir siuo metu ieskau automobilio, nusiziurejau peugeot 306, 1995metu dyzeli.. Kokie trukumai ir privalumai? Aciu :))))
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0