Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 405


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#41 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 spalio 02 - 08:31

Jeigu kalbant bendrai apie OHC ir DOHC privalumus-skirtumus, tai aš su tavim sutikčiau, bet kaip pats sakei nereikia offtopicu ir kalbėkim apie konkrečius PSA matarus: XU9J4 vs XU9JAZ. Tai va kalbant apie normalų važiavimą JAZas yra tikrai smagesnis, kadangi pas jį geresnė sukimo momento kreivė prie žemesnių apsukų, o J4 "iššauna" tik apsukas sukėlus nuo 3,5-4k. J4 savo kumelių perteklių gali realizuot tik grečio rodyklei perlipus 180km/h, šioje vietoje JAZas pasiduoda. Galėčiau paieškot šių variklių charakteristikų diagramas ale bais neturiu laiko. Beje kažkada, buvo užėjus manija J4 matarus grūst į 205 ir laris (toks klubietis) buvo prikišęs diagramų. Šiaip tas J4 mataras daugiau dėl psichologinio komforto, bet realiai ramiam maloniam važinėjimui JAZas yra geriau. Beje, gerai prikrovus į auto šmotkių, J4 pasidaro nekukliai rajus. Žodžiu su "migu" į kaimą nepavažinėsi, o "sriškė" pats tas. p.s Beje, EsTr3ToR, arkliai dar ne viskas, yra kiti parametrai, kurie svarbesni. Reikia palyginimo? Įsidėk iš "britvos" matarą su 150Ag, kad ir į savo 205, bijau kad sudeginsi sankabą, kol pajudinsi auto iš vietos, jau nekalbant apie 405 ir etc. Čia va taip pamastymui.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#42 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 07 - 19:08

Ydomia tema pradejot ^_^ Noriu pasisakyt del migo kuro sanaudu. Kaip zinia, teko neseniai su kabrium nuvaziuot iki Kroatijos. Kol kas mano kabrius vis dar vaziuoja su dujom, ir kol nebus kitos kasdienes masinos, tol teks jam tas dujas ir degint, bet ne apie tai as :blush: Pramynus virs 4.5k km vidutines degalu (pagrinde duju) sanaudos gavosi apie 8 litrus. Aisku autostradoj lekiant 140km/h ar lenkijoj sukant varikly iki redline'o lenkiant furu kolonas, sanaudos isauga, bet ramiai kruizinant Adrijos pakrantes serpantinais, nevirsijant 90 km/h manau tilpau ir y kokius 7 litrus. Nezinia kaip sitie skaiciai butu atrode jei butu teke visa kelia benzinu vaziuot, bet gal ir gerai kad neteko to suzinot :rolleyes: P.S. cia jokia ne agitacija uz dujas, pats zadu ta bereikalinga balasta is kabriaus isimt kai tik bus galimybe :) P.P.S. tiek DOHC tiek SOHC varikliai yra OverHead Camshaft (OHC), tik vienas Dual kitas Single ;)
  • 0

#43 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 spalio 14 - 14:24

Sveiki, Ruosiuos toki aparata pirkt, valtims, varikliams ir siknai veziotis :) Gal kas turit, galit pasakyt y ka demesi atkreipt pries perkant? Silpnus taskus ir t.t. Kaip dyzeliniai varikliai, kaip ekonomika turbininiu dyzeliu ir paprastu ir su kuriuo maziau bedu? Dujos/Benzas ar dyzelis? Gal kas netyc ir parduodat?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#44 Svečias_Awrymazz_*

Svečias_Awrymazz_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 15 - 07:07

Na as parduodu viena toki aparata universala, nes turiu kitu keleta auto, tai sis nereikalingas tapo. Bet pas ji benzas/dujos.... Jei domina, tai http://autogidas.lt/...tml?01.13502835 :) Na o siaip demesi reiktu atkreipt pagrinde i torsionu stovi. Galine pakaba torsionine ir jeigu ji arteja prie galo, tai ratai issiskietineja i sonus (kreivai stovi). Varikliukas (na bent jau mano) tai vaziuoja tikrai normaliai. Na o del pakabos, tai nemeluosiu ir sakysiu, kad keist gan daznai ka nors reix siems automobiliukams.. Na bet uztat komfortas vaziuot nes sedi kaip karalius ir bent kebulas nesupus kaip daugelio senuku.. :) Be to tikrai yra vietos valciai, varikliams ir uzpakaliui :D

Šį pranešimą redagavo Awrymazz: 2008 spalio 15 - 07:13

  • 0

#45 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 spalio 15 - 08:54

Is dalies dujos geriau del to butu kad pazystamas variklis 88kw... Lygiai toks kaip pas mano GTi, tai ir daliu jam turim ir siaip "periferijos". Na o dyzelis aisku vis tiek pigiau biski gaunas jei is sono pilsi, bet jokiu atsarginiu daliu ir neperdidziausias supratimas apie dyzelinius variklius. Tavo skelbima buvau nuziurejes, radau kita 1.6 su dujom ir uz 2000lt + ten metai naujesni buvo... Siaip lyg ir nieko atrodo, o kas tam stogui ten nutiko? :)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#46 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 spalio 15 - 10:14

Kaip senas 405 gerbejas tai siulyciau 1.9 su mono ipurskimu imt , turi 80 kw, nera oro srauto matuokles, tai net saunant dujom nera kam suluzt.Tikrai geras varijantas. 1.9 dyzelis pats patikimiausias,vien geri prisiminimai,jei nereik lakstyt pats tas. Atskira kalba 1.8 ar 1.9 td, dedi benzus i vieta,kuro sanaudos nedideles,tik kaina laiko sitie, pardaviau savo 94 su gausia komplektacija uz1250 e. Vaziuokle paprasta, kainos daliu pigios. Geras, tvirtas darbinis arklys. Del galinio tilto nera ko verkt, net i isklisusi viena kart investavai apie350-400ir uzmirsai.Cia jums ne 406 vaziuokle,kur viskas bilda,plaukioja. Vienas malonumas su405 ieit i posuki, stovi kaip prikaltas,aisku jei sutvarkyta vaziuokle. Tiesa del dyzeliu, tai svarbiausia, geras didelis akumas, geros pakaitinimo zvakes(ne iskra o BERU arCHAMPION) ir ziema geras kuras, daugelis kaimynu savo benzu neuzvesdavo o as savo dyzeliuka ir prie -20 uzkurdavau. Tiesa dyzeliui butina iskart pasikeist paskirstymo dirza, nes jam trukus ar persokus lauzomas velenelis ir laikikliai.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#47 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 spalio 15 - 10:56

Vaziuokle paprasta, kainos daliu pigios. Geras, tvirtas darbinis arklys.
Del galinio tilto nera ko verkt, net i isklisusi viena kart investavai apie350-400ir uzmirsai.Cia jums ne 406 vaziuokle,kur viskas bilda,plaukioja.
Vienas malonumas su405 ieit i posuki, stovi kaip prikaltas,aisku jei sutvarkyta vaziuokle.
Tiesa del dyzeliu, tai svarbiausia, geras didelis akumas, geros pakaitinimo zvakes(ne iskra o BERU arCHAMPION) ir ziema geras kuras, daugelis kaimynu savo benzu neuzvesdavo o as savo dyzeliuka ir prie -20 uzkurdavau.

turejau (ir turiu) du 405 po 93 metu - su tiltu jokiu problemu nebuvo (cia sedanai jeigu ka). ant kelio stabilus tai jau tikrai - dar ir dabar su 3 plysusiais sailentblokais (nuo birzelio men. neturiu laiko kada ju pasikeisti) Jonavos pirma zieda isimu nestabdes 3 saiba (gaunasi nerealiai smagus S posukis) :D .
Pas mane benzas - dar nebuvo tokios ziemos, kad neuzsikurtu. Zodziu kai kasdienine masina, tai unreal. Gavau nesenai pasiulyma daryti upgreida i 406 - sakiau aciu. Jeigu darysiu 405 upgreida tai tik i 407, bo mano 95' 405 ne ka blogesnis uz 96' 406 :P

P.S. siaip su pirmu 405 2 metus su vaziuokle jokiu problemu nebuvo. Sitam nelaiko gumos, bo daznai tenka per gelz. begius sokineti (kiekviena diena ir po n- kartu)
  • 0
Roots to roots

#48 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2008 spalio 15 - 12:00

nu pakabos gumos nelaiko cia jau tikrai- net ir nesokinejant per begius. kas 1,5m reik pakeist :D. kai ipranti visai lengva. maniskis p 405 1,9 mono ipurskimas 80kw ir dar apdujintas (ne karto nesove). kuro sanaudos galetu but ir mazesnes, vaziuot visai malonu.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#49 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 spalio 15 - 12:06

Na dėl pakabos gumų galėčiau kolegoms paprieštaraut. Mige po pirkimo buvo sudėtos originalios gumos ir su juo atbildėta apie 130kkm, praeitos 3 tech. abžiūros ir jokių priekabių prie gumų. O va 405 grabovežiui vienai šakei keičiau fig znajet kokias gumas ir atlaikė vos metus ir išplyšo ofigienai baisiai. Taip kad pasakyti vienareikšmiškai kas ir kaip gal ir nevertėtų.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#50 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 spalio 15 - 13:53

Va va, kaina jie gera laiko... Komplektaciju pas dauguma ju neblogu yra :) Turbut teks prie dyzelio apsistot :) Tai tas gumas man ir paciam neproblema pasikeist, beto ir galini tilta 405Mi-16 turiu... Dekui visiem uz issamius atsakymus :beer:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#51 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2008 spalio 15 - 14:24

galini tilta 405Mi-16 turiu...

Ten nevisai Mi16 :) ten nuo SRi Extra sport, biski minkstensis.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#52 Elcapomiros

Elcapomiros
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 162
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 LX 2.0l 1999; 3.0l 1998; 2.0l turbo 1998;Corvette cabrio 1987 5.7l

Parašyta 2008 spalio 16 - 13:01

Cia jums ne 406 vaziuokle,kur viskas bilda,plaukioja.

:D Nejaugi ten taip ir viskas bilda,kazko nepastebejau,jau ketvirti metai blaskausi,ir nieko. O posukiu,placios padangos ir bus prikalta kokia nori masina,net ir laivas ;)
  • 0

#53 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2010 liepos 27 - 20:54

405 turetojai - kuom sikriasi durys iki 93 ir po ju? Kazkuom vyriai skiriasi. Pas kuriuos plonesni ejo? :ax:
  • 0
Roots to roots

#54 Svečias_Batista_*

Svečias_Batista_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 17:14

Verta imti 95m 2.0 automata? Seip isvaizda tikrai nenusivyliau,i ka reiktu kreipti demesi perkant?
  • 0

#55 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2012 rugsėjo 12 - 15:52

Sveiki, kolegos :beer: Neispudingai daug informacijos radau siame forume apie P405 Mi16x4. Ieskau ziemai kazko quattro, ir uzkliuvo akis uz keliu parduodamu 405. Kaina beveik uz dyka, apie 700-900eu. Benzino sanaudos man neidomios, vaziuokle jei ka manau rasciau LT kur patvarkyt, motoriukai kiek girdejau patvarus (tinkamai priziurint). Kas juose negerai, i ka tureciau atkreipt demesi pirkdamas 405 Mi16x4? Ar buvo kazkas geriau nei sis modelis, neskaitant T16x4? Ir aplamai, kaip reikalai su peugeot 4x4 sistema? Jei butu pasiteisine, tai gal butu ir i kitus modelius deje, o dabar nei info normalios, nei atsiliepimu... Skaiciau, kad galas berods ant hidraulikos pakabintas ir visi 4 issijungia pasiekus 30km/h. Jei jau ateiciau i posuki susiskersaves, tai tikrai noreciau, kad visi 4 ratai man tuo metu kabintu. Zodziu laukiu visokiu ideju ir patarimu :beer: P.S. Temperatura toj vietoj, kur butu eksploatuojama masina, kartais nukrenta zemiau 30 ir daugiau, ar neuzsaltu man hidraulika? P.S.2. Taip pat svarstomi ir kiti 4x4 variantai, tarkim audzi s4, s6 seno modelio su 2.2 turbo arba 4.2 varikliais. Suprantu, kad cia ne apie jas puslapis, bet gal kas kokiu idomiu minciu turesit :)
  • 0

#56 DrakulA

DrakulA
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Vilnius - Raseiniai
  • Automobilis:Peugeot 405

Parašyta 2012 rugsėjo 26 - 11:31

Realiai jei svarstai apie audi ar peugeot aš asmeniškai patarčiau audi. Daug daugiau informacijos apie jas ir jas tvarko kur kas daugiau žmonių. O šiaip apie peugeot 4x4 neteko niekur nieko daug girdėt tad papasakot nelabai turiu ką. Tiem kas ieško :pug: 405 varomo priekiniais ratais tai galiu papasakot iš patirties, kad labai žiūrėkit galinį tiltą. O šiaip pasiėmiau 1.8l GRD turbo ir kol kas nekeikiu jei tik ne tas prakeiktasis galinis tiltas.
  • 0
Nuotrauka




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0