Su tokiu dar kazkiek galiu vaziuoti?Isminamasis guolis. Turbut max.50 lt. naujas. deze nuiminet, teks, prie to pacio ir dezes salnikus gerai pasikeist.

P406 sankaba- pajudant dreba
#21
Posted 2009 October 19 - 20:35
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#22
Posted 2009 October 20 - 08:16
Naaaaa... Čia jau loterija.Su tokiu dar kazkiek galiu vaziuoti?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Posted 2009 October 20 - 09:02
Jei jau išmynus sankabą garsas dingsta, labai abejočiau dėl to išminamo guolio... Paprastai būna atvirkščiai, t.y. guolis ima kriokti, kai sankaba išminta. Bet kad guoliuką pasikeisti ir tuo pačiu visą sankabos ūkį apžiūrėti yra paprasčiau, nei iškart lupti ir skersti dėžę- faktas. Gal nuo guolio ir vertėtų pradėti.Isminamasis guolis.
#24
Posted 2009 October 21 - 20:34
Ijungus begi ir LABAI LETAI antleidinejant sankaba iki pacio pradinio riedejimo tasko, tas uzimas pasidaro labai caizus ir garsus, lyg kazkas kazkur bruzintusi... Pradejus vaziuoti girdisi, bet ne taip smarkiai... Vaziuosiu ieskoti gedimo, nes taip vazineti kazkaip nebedrasu...Jei jau išmynus sankabą garsas dingsta, labai abejočiau dėl to išminamo guolio... Paprastai būna atvirkščiai, t.y. guolis ima kriokti, kai sankaba išminta. Bet kad guoliuką pasikeisti ir tuo pačiu visą sankabos ūkį apžiūrėti yra paprasčiau, nei iškart lupti ir skersti dėžę- faktas. Gal nuo guolio ir vertėtų pradėti.

Edited by EvX, 2009 October 21 - 20:35.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#25
Posted 2009 October 22 - 11:29
Būtų ME5T dėžė (ėjusi į 2.1TD ir V6 605-us)- iškart ir užsimerkęs pasakyčiau, kad tai pirminio veleno guoliai, nes tai būdingas bugas.Ijungus begi ir LABAI LETAI antleidinejant sankaba iki pacio pradinio riedejimo tasko, tas uzimas pasidaro labai caizus ir garsus, lyg kazkas kazkur bruzintusi...
O dabar, nu ką... Nu vežk meistrams, lai išlupa sankabą, jei ten (įskaitant ir išminamą guolį) neras prie ko prisikabinti, lups ir skers dėžę. Bet tokiu atveju, pasiruošk palei štuką, o gal ir gerokai daugiau.
#26
Posted 2009 October 22 - 17:21
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#27
Posted 2009 October 22 - 18:23
Edited by proffanas, 2009 October 22 - 18:23.
#28
Posted 2010 February 15 - 23:34
#29
Svečias_Bondas_007_*
Posted 2010 February 16 - 14:01
#30
Posted 2010 February 16 - 21:16
Kas del variklio pagalviu tai visos sveikos pas mane. Buvo tokia mintis kilus kad kazkas gali buti su sankabos hidrauliniais mechanizmais, na reikes ziuret ryt. Dekui.Dar turiu itarima kad vibracija galbut kabinant perduodama plysus variklio pagalvem, ypac vidurinei galinei kuriai tokioje vietoje didele dalis apkrovos tenka.
#31
Posted 2010 February 18 - 18:10

#32
Posted 2010 February 18 - 18:11

#33
Posted 2010 February 18 - 18:15
traukutes pareguliuoti reiktu ,turetu susitvarkytsveiki.pas mane ir gi atsirado problema su greiciu deze.nuo 1 iki 4 begio viskas gerai,taciau ijungus 5 pavara,is karto girdimas triuksmas.taciau truputi si pirstu pastumus greiciu dezes svirti i prieki,triuksmas dingsta.gal galite ka patarti,juk nevazinesi vis laikydamas ranka ant svirties
beje,mano 406 1,9td 96m.
#34
Svečias_Bondas_007_*
Posted 2010 February 18 - 21:55

#35
Posted 2010 February 18 - 22:35

#36
Posted 2010 February 20 - 13:17
Pritariu, uz 500Lt galima normaliai persitinkti dezeJokias ten ne traukutes reikia teplioti,o deze tvarkyti,keisti 5 begio dantrati,man taip buvo tai gal pusmeti atvazinejau su tokiu drrrrrrrrrrrr garsu ir vibracija i riciaga,pakeiciau,problema dingo

#37
Posted 2010 October 16 - 12:09

Edited by Alusgeras, 2010 October 16 - 12:17.
#38
Posted 2011 March 02 - 18:13
#39
Posted 2011 March 02 - 18:30
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#40
Svečias_Meshkius_*
Posted 2011 March 06 - 12:42

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users