P406 variklio temperatura
#21
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 20:57
#22
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 21:05
83-tai turetu prie tiek atsidaryti ar kaip?ir kodel tada norm uzsilus laikosi apie 90?pas mane idėtas 83 laipsnių termostatas, šilta ora pučia gan greit, vos po poros minučių, o užkaitus normaliai motorui rodyklė stovi ties 90 padala.
#23
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 21:12
#24
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 21:20
#25
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 22:11
... tai termostatas 100%...O pas mane isvis temperaturos nerodo Rodykle truputi pakyla ir viskas
#26
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 00:50
po kapitalinio neberodo ant tawo pezo.termostatas gerasO pas mane isvis temperaturos nerodo Rodykle truputi pakyla ir viskas
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#27
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 00:56
klysti wisus 100%... tai termostatas 100%...
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#28 Svečias_Sildytuvas_*
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 01:02
#29
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 02:11
O neturetu neveikti A/C kai freono nera?Bei neturetu isijungti kompresorius?Kai man kaito variklis atsisukdavau max temperatura ant max ventiliatoriaus.Kiek esu pastebejes benzinu termostatai atsidaro ~90 laipsniu(bent mano tureti),o jei nukrenta zemyn temperatura,reiskiasi kazkas negerai....nu ka as zinau, vazineju antru pezu ir trasoje temperatura apie 78 visada laikosi, cia taip ir ant dabartinio ir ant senojo, mieste iki 90 kyla,jei matau kad kaista daugiau isijungiu A/C, nelaukiu kol iki 100 pakils, kadangi freono nera, tai kuro sanaudos nedideja del sio dalyko ir viskas, isijungus A/C temperatura laikosi apie 85, cia jei kamsciai, jei normaliai vaziuoju krenta iki 78, dabartinis automatas pries tai manualas buvo ir kaip jau minejau temperatura ant abieju labai panasiai vaiksto, varikliai identiski.
Pas mano dabartini peza rodykle kaip ikalta stovi vietoj,kartais net neramu pasidaro.Ar kamstyje stovint ar autostradoje....Skiriasi tik ventiliatoriaus apsukos.
#30 Svečias_Sildytuvas_*
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 09:19
Tai A/C ir neveikia, tesiog paspaudus mygtukas uzsikuria abu ventiliatoriai, kuriu pagalba islaikoma normali variklio temperatura. Kompresorius isijungia kiek suprantu, bet sistemoje spaudimo nera, tad tai nesijaucia, anskciau kai buvo freono isijungus A/C siek tiek pridusdavo variklis, dabar gi, nieko panasaus nebera. ant senojo pezo jei ne sis budas tai po miesta nebuciau pavazinejes, nes jam kildavo temperatua kamsciuose ir net nezadedavo ventiliatoriai savo noru pradet dirbti abu.O neturetu neveikti A/C kai freono nera?Bei neturetu isijungti kompresorius?Kai man kaito variklis atsisukdavau max temperatura ant max ventiliatoriaus.Kiek esu pastebejes benzinu termostatai atsidaro ~90 laipsniu(bent mano tureti),o jei nukrenta zemyn temperatura,reiskiasi kazkas negerai....
Pas mano dabartini peza rodykle kaip ikalta stovi vietoj,kartais net neramu pasidaro.Ar kamstyje stovint ar autostradoje....Skiriasi tik ventiliatoriaus apsukos.
#31
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 09:47
#32
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 10:57
#33 Svečias_Sildytuvas_*
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 15:48
mmm, tai taip tiksliai as ir nezinau ar jis isijungia ar ne, garsu jokiu nesigirdi, veriklis neprislopsta. o tai kaip cia suzinot jis isijungia ar ne? nes siaip gi jis visada sukasiKompresorius be freono neisijungti turetu. Jei isijungia, bet nesaldo, yra tikimybe, kad sistemoje liko tik dujine faze, o tai nera gerai, nes freonas buna kartu su tepalu kompresoriui tepti. Todel kompresoriaus veikimas be freono labai greitai gali baigtis kompresoriaus neveikimu nei su, nei be freono
#34
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 17:56
Taip, termostatas ir servise sake kad geras (beje naujo kaina Eolte 51Lt), o temperaturos visus daviklius prabande ir vistiek nerodo, ten jau skydelyje problemapo kapitalinio neberodo ant tawo pezo.termostatas geras
#35
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 10:38
Užvesk, atsidaryk kapotą ir klausyk, įjungus A/C knopkę gana garsus "klakt" girdisi kai magnetas kompresoriuje kontaktą pritraukia. O be freono tai tikrai neisijungs, nuvažiuok kur pildo ir jie patikrins.mmm, tai taip tiksliai as ir nezinau ar jis isijungia ar ne, garsu jokiu nesigirdi, veriklis neprislopsta. o tai kaip cia suzinot jis isijungia ar ne? nes siaip gi jis visada sukasi
#36
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 11:09
paprasciau tariant pazoiurek ar pajungus A/C isijungia ventiliatoriai, kurie yra uz buferioUžvesk, atsidaryk kapotą ir klausyk, įjungus A/C knopkę gana garsus "klakt" girdisi kai magnetas kompresoriuje kontaktą pritraukia. O be freono tai tikrai neisijungs, nuvažiuok kur pildo ir jie patikrins.
#37
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 18:06
Jei nori padiskutuot, tai nereiktų neigti visiems žinomų akivaizdžių dalykų. Jei rodyklė tik vos kilsteli - arba termostatas užstrigęs atviroj padėty, arba jis visai išimtas.klysti wisus 100%
Jei nori atsilygint už "nuorinimo pedalą aušinimo sistemai", galėjai ir protingiau...
#38
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 20:20
tu nesupratai ka norejai pasakyti.as ta peza gerai zinau.zinau visas jo bedas.ir zinau tikrai kad ten termostatas geras.su tuo pezu aas daug pravazinejau.taip kad nesigincyk siuo klausimu. ;) termosttas vietoj.ir ziema sildydavo liux.tik kad nerode temperaturisJei nori padiskutuot, tai nereiktų neigti visiems žinomų akivaizdžių dalykų. Jei rodyklė tik vos kilsteli - arba termostatas užstrigęs atviroj padėty, arba jis visai išimtas.
Jei nori atsilygint už "nuorinimo pedalą aušinimo sistemai", galėjai ir protingiau...
o atsilyginti neturiu uz ka.as uz jumora kolega
ir beje galetum pasakyti kaip ten su tuo nuorinimu.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#39
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 20:39
Nežinau, kaip pas kitus variantus, bet pas mano dvilitrį procesas vyko sekančiai:ir beje galetum pasakyti kaip ten su tuo nuorinimu.
Pripildpmas išsiplėtimo bakelis. Užkūrimas. Bakelio papildymas. Prie termostato (truputį žemiau) yra toks plonas atvamzdis, ant kurio užmauta juoda guma (bendradarbis pavadino kandonu...) su chomutu. Tas chomutas toks paprastas, replėm spaudžiamas. Tą gumą ne numaunam, bet truputį atsmaukus pakreipiam šonu. Pradžioj pasirodo garas, po to jau pats skystis. Šildymo pečiukas turi būti nustatytas ant max šilumos. Kai atsidaro termostatas ir pakartotinai paorinus per tą "patrubką", operacija baigta...
#40
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 20:41
oki,dekui ;) prie progos pasikeisiu.bo ziema prasidedaNežinau, kaip pas kitus variantus, bet pas mano dvilitrį procesas vyko sekančiai:
ir beje galetum pasakyti kaip ten su tuo nuorinimu.
Pripildpmas išsiplėtimo bakelis. Užkūrimas. Bakelio papildymas. Prie termostato (truputį žemiau) yra toks plonas atvamzdis, ant kurio užmauta juoda guma (bendradarbis pavadino kandonu...) su chomutu. Tas chomutas toks paprastas, replėm spaudžiamas. Tą gumą ne numaunam, bet truputį atsmaukus pakreipiam šonu. Pradžioj pasirodo garas, po to jau pats skystis. Šildymo pečiukas turi būti nustatytas ant max šilumos. Kai atsidaro termostatas ir pakartotinai paorinus per tą "patrubką", operacija baigta...
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0