Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 206


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1010

#981 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gegužės 25 - 06:30

Na tai žodžiu - kasdieniškai :)

Neseniai vienam senoliui kuro žarnelę keičiau nuo vamzdelio, ateinančio iš bako, iki kuro šildytuvo, esančio už variklio. Žarniuko ilgis gal 20-30cm, žodžiu max pusmetris. Žiemą tas žarneles savo analogiškam varikliui visas naujas vedžiojausi ir jungiau, kai variklį keitėm iš paprasto dyzelio į turbo. Tai prisiminęs, kiek ten trukau su ta žarnele, taip drąsiai pusvalandį laiko tam darbui atsidėjau. O kai mašina ant duobės papuolė, prisiminiau, kad kuro žarneles tam savo bolidui būtent pirmiausiai ir suvedžiojau, o be jų toje pačioje skylėje, į kurią tuščią pilnai telpa ranka, būna sukištos dar ir dvi pečiuko žarnos, dvi turbo - žarnos, turbinos tepalo grįžtamasis vamzdelis ir dyzelio grįžtamoji žarnelė. Tai tam raizgalyne, į kurį jau sunkiai telpa vos vienas pirštas, irgi teko kuistis 2h... Nevertinant dar vieno privalumo - žmogus atvažiavo su pilnu baku, o ten labai malonu, kai visas žarnelės ilgis yra žemiau už bako alsuoklį. Tai pajudinus tą į trūkusį žarniuką, jis nulūžo visai, ir kol viską ten pavyko išgraibyti ir pasiekus užkimšti, dyzely įmirkau iki pažąstų. Ovacijos automechaniko specialybei...  :doh: Kitą rytą labai ramus išvažiavau į savo ofisinį darbą prie kompiuterio

 

Bet vis tiek... bent jau yra ką prisiimint :D Bėja diesel labai geri kvepalai :D


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gegužės 25 - 06:33

  • 0

#982 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 25 - 09:05

Aš seniau buvau tų techninių kvapų mėgėjas, bet sukakus gal kokiem 21-22metam dingo visas tas reikalas ir pradėjau dievint nesmirdančias rankas. Mergaitės mano būna tokios, kad nepyksta ir nesuka galvos, bet kad pačiam daug maloniau, kad ir nebaltos, bet nesmirdančios. Benzinas pats nugaruoja, nuo dujų išvis nieko, o saliarką plauk neplovęs - tik piktesniu reikalu nuplausi, o dar jei kokios baltarusiškos žibalu smirdančios iš kanistro užpilta, tai išvis nafig tas aštrus kvapas. Ypač susinervinau, kai žiemą kelionėj kuro filtras užšalo ir teko keistis kasetę lauko sąlygomis. Chemikalų nuplovimui rimtų jokių neturėjom, o visokiais degalinių tualetų muilais dvi dienas truko, kol nusiplovė net ir skandinaviška stotoilinė saliarka.

Pamenu 20ties būdamas iš draugo ispano, kartu su jo mergaite šaipiausi, kad degalinėj saliarką su pirštinaite pila (ay, que scrupoloso...). Dabar, kai saliarką tenka pilt, jei tik randu, visad pats užsidedu :blush:


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#983 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gegužės 25 - 10:47

Aš seniau buvau tų techninių kvapų mėgėjas, bet sukakus gal kokiem 21-22metam dingo visas tas reikalas ir pradėjau dievint nesmirdančias rankas. Mergaitės mano būna tokios, kad nepyksta ir nesuka galvos, bet kad pačiam daug maloniau, kad ir nebaltos, bet nesmirdančios. Benzinas pats nugaruoja, nuo dujų išvis nieko, o saliarką plauk neplovęs - tik piktesniu reikalu nuplausi, o dar jei kokios baltarusiškos žibalu smirdančios iš kanistro užpilta, tai išvis nafig tas aštrus kvapas. Ypač susinervinau, kai žiemą kelionėj kuro filtras užšalo ir teko keistis kasetę lauko sąlygomis. Chemikalų nuplovimui rimtų jokių neturėjom, o visokiais degalinių tualetų muilais dvi dienas truko, kol nusiplovė net ir skandinaviška stotoilinė saliarka.

Pamenu 20ties būdamas iš draugo ispano, kartu su jo mergaite šaipiausi, kad degalinėj saliarką su pirštinaite pila (ay, que scrupoloso...). Dabar, kai saliarką tenka pilt, jei tik randu, visad pats užsidedu :blush:

 

Aš irgi žaidžiau su kanistrom ir pan. bet kai susivarai gerus rūbus, paskaičiuoji sugaištą laiką, išlaistymus ir kvapus ir ypač patraukimus per šlangutę :D - užraukiau :)


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gegužės 25 - 10:47

  • 0

#984 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2015 liepos 21 - 13:49

ahoy, turiu kvailą klausimą. Ar 206 pežų vairo stiprintuvo pompos skiriasi? t.y. skriemuliai skirtingi? Nes mano 1,4 tu3jp jau pradejo dainuot  :huh:


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#985 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 liepos 21 - 18:47

Labas.

Taip, skriemuliai būna skirtingo skersmens, tai dėl šito galiu garantuoti.
O va kaip yra su diržo pločiu/juostų kiekių, tai nepasakysiu nieko protingo. Pas mane 6.  

Bet dėl skersmens tikrai esu tikras, kad būna skirtingų.
 


  • 0

#986 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 liepos 21 - 22:20

Skersmuo skiriasi priklausomai nuo variklio tipo (skiriasi pagrindinio skriemulio diametras, t.y. perdavimo santykis) ir nuo to, benzinas ar dyzelis (šiek tiek skiriasi darbinės apsukos). Vis dėl to, liaudyje naudojami metodai, kai siurblys keičiamas ir skriemulys nėra perpresuojamas ar persukamas į teisingą. Tuomet siurblys sukasi greičiau ir greičiau dyla bei stipriau kaitina skystį, arba sukasi lėčiau ir trūksta slėgio ir debito vairui. Arba netrūksta ir viskas būna gerai, nes vistiek viskas skaičiuota su tam tikra atsarga, kad vairas suktųsi lengvai net laisvomis apsukomis.

Tik dirželį pritaikyt reikia jau beveik visada, jei skirtumas nemažas, o kartais ir neuždėsi, jei labai maži atstumai iki kitų skriemulių ar tepimo guolių.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#987 Donciulis

Donciulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 14:48

Gal kas domejosi ir gales atsakyti ar buvo komplektuojami (gaminami) peugeot 206 modelio masiniukai be vairo stiprintuvo? Nes lyg ir yra variantas toks ir pardavejas itikineja, kad ten nera vairo stiprintuvo, bet nuojauta sako, kad kazkas nelogisjai jai 2003 metu laidos pezukas ir be vairo stiprintuvo butu.


  • 0

#988 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 16:32

O tu pakiši galvą po kapotu ir žiūri, ar yra siurblys ir žiūri, ar kolonėlėj numatyti vamzdeliai.

O paprasčiausia pagal VIN patikrinti, nes tuomet tikrai matysi, ar iš gamyklos jau taip buvo, ar perdirbtas.

Šiaip jau toks variantas kaip ir buvo, ir kolonėlę tokią galima nupirkti, bet klausimas, kiek dažnai montuotas ir į kokius modelius. Mašiniukas juk gamintas nuo 98tų metų, ir čia ne koks TATA :) Galiu pagal VIN pažiūrėt, jei jį suveikt į PM.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#989 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 19:44

Buvo ir be vairo stiprintuvo, esu vieną kartą susidūręs su tokiu. Istorija buvo iš tų, kaip tipo "labai sunkiai vairas sukasi, kas čia gali būti, tokią pirkom jau".  Atsidarom kapotą, o ten siurblio nėr. Pasitikrinau autodatoj, nu tikrai buvo ir tokių variantų.


  • 0

#990 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 20:22

Aš esu matęs tokių, kad siurblio nėra, bet kolonėlė tai stiprintuvinė ir dar keli vamzdeliai likę. Tai jau lietuviški bajeriai.

O kai stiprintuvo nėra, tai iš kolonėlės reduktoriaus galvutės matos iškart, o ir pati kolonėlė plona mažytė.

 

Nereikia verkti dėl tų "labai sunkiai". Visų pirma, tai reikia žinot ir galvot, ką perki, nes šiais laikais toks variantas jau tikrai retas ir išskirtinis, nebent turit potraukį seniems automobiliams. Antra, mašinoj be stiprintuvo padangų slėgis NEPAPRASTAI STIPRIAI groja automobilio valdomumui ir vairo lengvumui/sunkumui. Be to, su bestiprintuvine mašina visai kitaip važiuojama ir vairuojama, negu turint stiprintuvą.

Jau tris metus kasdien vairuoju kelis bolidus be stiprintuvų ir galiu pasakyt, kad nejaučiu beveik jokių problemų, išskyrus tada, kai reikia sukinėtis, t.y. prisiparkuoti itin siauroje erdvėje - tuomet sunkoka sukti.

Visais kitais atvejais vairą suki tik arba jau pajudėjęs, arba, kai prieš sustodamas žinai, kad pajudant reikės iškart sukti, susisuki prieš galutinai sustodamas. Va tuo ir skirias nuo stiprintuvinių, ir prie to persėdus nuo stiprintuvines, pradžioj sunku priprast. Kad jei stoji praleist mašinų, nes suksi kairėn, tai vairą truputį pasisukti kairėn yra patogu dar prieš sustojant ir kad stovint vairo nesinorės sukti :)

 

Už tai pas bolidus be vairo stiprintuvų žymiai ilgiau laiko vairo traukės ir jų antgaliukai, nes mažiau makaluojama vairu stovint, kai jie labiausiai apkraunami. Na bet mechaninės kolonėlės daugiau dyla ir greičiau susidėvi arba susidėvi tokiose vietoje, kuriose hidraulinės kolonėlės praktiškai amžinos, kur visada šlapia. Tai štoko guoliai pagrinde, nes pas mechaninę sukinėjantis mašinai stovint, jie labai stipriai laužiami, o pas hidraulinę visada tepale ir dar dirbant varikliui ten jėgos beveik nėra - viską daro hidraulinis cilindras. Pas mechaninės ten būna tiek išdyla, kad susiskersuoja štokas ir užstringa kolonėlė mirtinai.

Faktas, kad mergaitėms tokie bolidai nepatinka, todėl jei automobilis bus skirtas dailiosios lyties atstovei, labai nerekomenduoju. Nes kiek duodu kelioms kartais pavairuoti saviškius, tai miške ar ant žvyro nesiskundžia, viskas normaliai. O kai asfaltu ilgiau pavažinėt, vargsta jų rankenėlės nepratusios :) O ir pats jaučiu, kad jeigu jau visą dieną važinėju po miestą su reikalais, tai vakare riešai šiaip sau būna :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#991 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 lapkričio 27 - 22:03

Pala pala, tuoj prisnigs, vairas sukinėsis lengvai :)


  • 0

#992 Donciulis

Donciulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2015 lapkričio 28 - 16:01

O tarkim pakeist vairo kolonele ir isidet siurbli kazi daug knisalynes? Nes gal apsimoka koki donora nutverus is jo pasiskolint sias dalis ir pasidaryti masina su stiprintuvu :) realus toks variantas?


  • 0

#993 cip0linas

cip0linas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 206 1,9 51kw

Parašyta 2016 vasario 06 - 23:45

Sveiki neradau poteisybe temos kurioj galima pasiteirauti apie 206. Tai vat isigijau 206 1,9 51kw teko vaziuoti iki pajurio ir pasidare keista nes masina vaziuoja tik iki 110km/h ar tai yra normalu jaj buna siokia tokia nuokalne 130 vos ne vos. kokia beda gali buti? ar taip ir turi buti ?


  • 0

#994 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 vasario 07 - 12:40

Tai tikrai nenormalu. Reikia diagnostika pasidaryt, tada butu aiskiau, kur yra prpblema. :)
  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#995 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2016 vasario 08 - 09:26

Diagnostika tokiam varikliui gali nieko ir neparodyt, reik šiaip nusimanančio žmogaus.

Forume pas mus tokių ne vienas yra, susirask temą.


  • 0

I <3 HATERS


#996 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 balandžio 06 - 14:52

Na kas pasakys, kiek butu vertas 1.4 benzinas, 3duru, jei isvaryciau ji i srota? :)
  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#997 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2016 balandžio 06 - 15:39

Kolegai pasiūlė ~200-300 eur, nuo stovio priklausomai


  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#998 agnietute00

agnietute00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 10
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:peugeot 206

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 14:29

Sveiki, gal yra žinančių nuo kokių dar auto tinka greičių dėžė p206 1.6 16V 80kw ?


  • 0

#999 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 rugpjūčio 09 - 19:10

Sveiki, gal yra žinančių nuo kokių dar auto tinka greičių dėžė p206 1.6 16V 80kw ?

Pati greičių dežė tinka nuo daugelio PSA modelių, kurie turėjo TU serijos variklius (1,1-1,6 benzinai). Skirtumai bus pačios dežės viduriuose, nes skirsis pavarų perdavimo santykiai. Ant dežės būna lipdukas su juos tiksliu pavadinimu, pvz: 2CA63  ;]


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#1000 boubas

boubas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2017 vasario 21 - 09:13

Sveiki, kiek matau tema jau apie remontą.

O gal galit patart į ką atkreipti dėmesi perkant būtent 206 2000m 1,4 automatą? ir kaip jis draugauja su dujom? kokios realios sanaudos būtų. kuriose vietose dažniausiai kyla problemų. Kurias vietas puola rudys.

Ačiū už atsakymus.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0