Geriau pirk 1.6 benzina, 1.4 benzinas labai valgo benziuko ir dar jei ziuri automata dar koki litra pridek, sanaudos bus nuo 7 iki 10 literiu priklausys nuo atstumu.Sveiki, kiek matau tema jau apie remontą.
O gal galit patart į ką atkreipti dėmesi perkant būtent 206 2000m 1,4 automatą? ir kaip jis draugauja su dujom? kokios realios sanaudos būtų. kuriose vietose dažniausiai kyla problemų. Kurias vietas puola rudys.
Ačiū už atsakymus.
Apie Peugeot 206
#1001
Parašyta 2017 vasario 21 - 09:49
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1002
Parašyta 2017 vasario 21 - 11:01
Geriau pirk 1.6 benzina, 1.4 benzinas labai valgo benziuko ir dar jei ziuri automata dar koki litra pridek, sanaudos bus nuo 7 iki 10 literiu priklausys nuo atstumu.
O kaip automatai, ar jie kelia kokiu papildomu problemų?
#1004
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 10:00
trūksta problemų gyvenime, galvoju reik 206 imt, kas gali šitą pakomentuot kuom jis čia toks jau kitoks:
https://autogidas.lt...0133391204.html
ar geriau jamt dyzelini ir apsitvarkyt:
https://autogidas.lt...0133433402.html
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 rugpjūčio 07 - 10:01
#1005
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 10:27
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#1006
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 10:53
#1007
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 11:08
#1008
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 11:25
206, bet jeigu 207 yra su normaliais varikliais, tai gal 207 verta, bet aš kažkaip nenoriu x07 išvis savo kieme teko pavažinėt su 1.4 206 tai patiko, traukos man per akis, aišku norėčiau 1.6 80kw, buvo keli variantai neblogi, bet nepirkau, nes galvojau kokią corrolą pasiimt 1.8/1.6 arba civik`ą, bet kad nėr jų o jeigu yra, tai kaina arti 2000e,o man reik mašinos tik į darbą ir atgal + stovės daug, nes su dviračiu važiuosiu iki sniego arba kaip pvz dabar, sulūžo dviratis, detalės lietuvoj nėra, tik vokečiuose ir laukt mėnesi laiko
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 rugpjūčio 07 - 11:59
#1009
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 12:10
Traukos pas tą variklį 206tukui tikrai sočiai, ypač jei važiuotojas ne ralistas, tik reikia nebijoti jį suktelti. O net jei ir ralistas, tai yra mažas smagus variklis. Su kuriuo trasose nepasipontavosi (bet esu nuvažiavęs tikrai daug kilometrų, tame tarpe ir tarptautiniais maršrutais po kelis tūkstančius kilometrų), bet mieste galima aplenkti 99proc. reikiamų aplenkti automobilių, o visi kiti tai būna su galingais varikliais ir lenktyniaujantys. Tiesa, posūkiuose dažniausiai vistiek pasiduoda, nes išsigąsta.
Jei dar 16V, tai gali būti dar smagiau.
Du metus atvažinėjau su 1.4 8V 55kw. Nuostabus variklis.
Tiesa, gal mano kriterijai gali būti kitokie. Kuro sąnaudų neišmatavau nei karto, nors nuvažiavau apie 35kkm. Ekranėlis pradžioj rodydavo apie 7-7,5 mišriu rėžimu, bet paskui, kai pradėjau važinėti daugiau mieste, ir šiaip išmokau tuo varikliu naudotis, tai gal jau ir apie 10 rodė. Dabar damai atidaviau važinėtis, žiūrėsim kaip jai su sąnaudom seksis. Jei reikia traukos, reikia apsukų, nebijot suktelt trečiu iki 80kmh ar net daugiau, kad perjungus į aukštesnę pavarą, apsukos būtų 3-3,5K ir važiuoji toliau. Iš šono atrodo labai garsiai, bet kitaip neišeina, nes tai seno tipo mažas variklis - pipiras. Be jokių VANOSų, Valvetronikų, trumpų stumoklių eigų ir kitų šiuolaikinių sprendimų. Didelis privalumas prieš seną dyzelį 2,0HDi 66kw, kad nėra jokių turbolagų ir duobių, trauka nuo laisvų nėra didelė, bet tuo metu ji žymiai geresnė už seno dyzelio su wastegate turbina iki jos užpūtimo, ir tolygiai kyla praktiškai iki pat ribotuvo, bet staigaus galios šuolio užpūtus turbai ir be staigaus galios kritimo pasibaigus turbos efektyvumui. Persėdau po tų dviejų metų dabar pats į 2,0HDi 80kw, tai buvau net atpratęs važiuoti su tokiais, pasirodo. Taip, trauka geresnė, bet kai noriu smagiai lėkt, dažnai nepataikau laiku perjungti bėgio ir gaunasi šnipštas. Taurius vakar truputį patobulino programą, tai dabar žymiai geriau, bet vistiek benziuko mažam kėbule pasiilgstu.
Tik ieškokit dar su mechanine gazo sklende, t.y. trosine. Tie su elektrine jaučiamai bukesni ir lėtesni. Gal ne tiek dėl pačios sklendės, bet ta sklendė juk ne šiaip sau buvo uždėta turbūt, o dėl ekologijos. Tai ekologija ne vien sklendėje turbūt, o ir programoj. Jei 8V 55kw, būtinai susireguliuoti vožtuvus reikia, nes dažniausiai būna dar niekad nereguliuota ir iškart stipriai atsigauna. Jei 16V ir netraukia, tai ir nežinau. Diag ir galbūt kompensatorių keitimas. Smagūs tie varikliai, tik reikia jų negailėt, tada gauni džiaugsmą.
Princo pas 206 dar nebuvo, tai dėl to galvos nesukit. Nebent jei žiūrit 206+, bet tai jau visai kita mašina. Bet katalogas nerodo ir pas juos Princo, tai gal ir nebuvo.
206tam labiausiai aktualu kėbulas (rūdija, ypač slenksčiai ir dugnas ties galiniu tiltu ir už jo) ir galinis tiltas. Torsioninis. Kai tvarkingas, labai puikiai veikia ir krauna malkų visiem 207to ir kitų modelių balkiams. Bet kai susidėvi, reikia kokybiško nepigaus remonto, o ne Vadžgirio įvorių, o tokio remonto praktiškai nelabai kas Lietuvoj ir bedaro. Visi perka restauruotus Lenkijoj, o ten kaip pataikysi. Būna tik 40kkm laiko ir vėl kreiva.
Didelis benzino privalumas mergaitei, kad žiemą greičiau šyla.
2.0HDi tikrai ekonomiškesnis ir šitam spirgui pakankamai galingas. Tai gali važiuoti mieste su 5-6L, jei be kamščių didelių, ir vistiek turėti galios, kai jos reikia, kartais ją panaudojant. Bet reikia gerą nupirkti, nes jie jau užjoti. Jie pigiai remontuojasi, dar pigiau keičiasi, bet naudotų dalių pasirinkimas jau darosi prastas, turiu omeny geros būklės dalis.
Sau gal net žiūrėčiau ne dvilitrį, o 1,6 ar 1,4. Jei dyzelį. Buvo 1,6HDi 80kw. Su kintamos geometrijos turbina gi jis jau. Labai smagiai lekia. Tik sunku tokį rasti.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 rugpjūčio 07 - 12:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1010
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 12:47
Tai man ir įdomu ar verta žėt tą 16v ar nebus jam brangesnės dalys ir šiaip retesnis bus daugiau problemų, dyzelis suprantu bus ekonomija, bet man dzin ji, man svarbu retas ir pigus remontas/priežiūra, o to dyzelis pasiūlyt negali su savo purškalais, turbinom ir visais tais sh. kuriuos turi dyzelis + sena mašina, tai klausimas ar nebutus man kaip su 407 kur merki pinigus be galo be krašto nesvarbu ar benzin ar dyzel Gal nuvaryt tą 16v pažėt, į ką atkreipt dėmesį?
#1011
Parašyta 2020 rugpjūčio 07 - 13:09
Salto ir silto uzsikurimas, trauka. Tepalo ir antifrizo spalva ir konsistencija. Ar nepucia labai slangu. Deze ar neskleidzia pasaliniu garsu pirmom trim pavarom.Tai man ir įdomu ar verta žėt tą 16v ar nebus jam brangesnės dalys ir šiaip retesnis bus daugiau problemų, dyzelis suprantu bus ekonomija, bet man dzin ji, man svarbu retas ir pigus remontas/priežiūra, o to dyzelis pasiūlyt negali su savo purškalais, turbinom ir visais tais sh. kuriuos turi dyzelis + sena mašina, tai klausimas ar nebutus man kaip su 407 kur merki pinigus be galo be krašto nesvarbu ar benzin ar dyzel Gal nuvaryt tą 16v pažėt, į ką atkreipt dėmesį?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0