Apie Peugeot 206
#21 Svečias_eiyou_*
Parašyta 2005 balandžio 08 - 14:50
Būsiu dėkingas už info
Eiyou
#22
Parašyta 2005 balandžio 08 - 23:48
Matyt suklydai 380000kmNa Valduk zinok kas iesko tas randa, jei nori pezo 605 95m, tai nesiliauk ieskojas gal pavyks rasti, vat as pasistengiau, ir man pavyko, radau nebrangiai 95m 605 prabegusi tik 38000km 2,0l automatini, bet lengvai dauzta zveriuka, pasakyciau kiek jis man isejo tiksliau, bet beda tame, kad nepilnai ji dar sutvarkiau, seip jis man atsistojo Lietuvoj 1000euru, + dar nezinau kiek isiteksiu i taisyma, bet manau isitekt i 500euru, bet iki pilnos laimes truksta tik priekiniu groteliu su (usais) vadinamais po lempom su jom tai beda nerandu niekur! valduk nenuleisk ranku, ir nepasiduok, tau pavyks surast savo meiles zveriuka!
Tai be abejo, kad skiriasi
Bet ir metai, ir iranga, ir bukle tikriausiai skiriasi.
Kaina biški skiriasiO gal geriau shita? Ir zibinte jau apzhiureta.
206 zibinte
Aš irgi norėtau 95 metu 605, nei 93 Bet kadangi kišenėse vėjai švilpauja, tai ieškau 91-mų
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#23 Svečias_evas_*
Parašyta 2005 balandžio 11 - 22:36
Išsitraukiau seną sąskaitą, tai 2003 metų kainomis situacija tokia (čia Žibinte, netingint galima paieškot pigesnių detalių, įmanomas ir restauravimas tikriausiai, bet tokia informacija negaliu pagelbėt): dešinės pusės svirtis (šarnyras atskirai nesikeičia, keičiasi su visa svirtimi) 380 lt, pakeitimas 41,30 Lt, vairo traukės antgalis 82,37 lt, pakeitimas 16,52, stabilizatoriaus traukė 100 lt, keitimas 16,52. Čia viskas vienos dešinės pusės, detalės su 5% klubine nuolaida. Tai 2003 metais tiek kainavo vienos pusės priekinės važiuoklės bildukų išvarymas iš 206. Kiek kainuoja dabar, turėčiau žinoti penktadienį.Noriu aš panašų žmonai domina kiek maždaug litais priekinės važiuoklės sutvarkymas kainuotu nes važiuoji i pas mane ~50 k per metus tai aš ar iš vis verta i pežą žiūrėti
#24 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2005 balandžio 11 - 23:30
mamadešinės pusės svirtis (šarnyras atskirai nesikeičia, keičiasi su visa svirtimi) 380 lt, pakeitimas 41,30 Lt, vairo traukės antgalis 82,37 lt, pakeitimas 16,52, stabilizatoriaus traukė 100 lt, keitimas 16,52.
man daba tos pacios kainos vaidenasi.
nu gal traukutes perpus pigesnes
#25 Svečias_Vytis_*
Parašyta 2005 balandžio 16 - 23:43
#26
Parašyta 2005 balandžio 18 - 12:33
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#27 Svečias_Vytis_*
Parašyta 2005 balandžio 19 - 01:04
#28
Parašyta 2005 balandžio 19 - 16:43
#29
Parašyta 2005 balandžio 19 - 17:07
206
#30
Parašyta 2005 balandžio 19 - 17:14
Tipo ten supuvusiuose vakaruose visokie ciucmekai ir turkai geriau tvarko? Pasiklausinek vietiniu...Buvusia eksploatacija LT vertinciau kaip minusa vien del to , kad pas mus net autorizuoti servisai neviska sugeba teisingom rankom sutvarkyti. Cia apie kauno Vici.
#31 Svečias_bokstas_*
Parašyta 2005 rugpjūčio 05 - 16:52
#32
Parašyta 2005 rugpjūčio 05 - 17:06
Pavogėm dėžę degtinės, pardavėm, o už gautus pinigus prisigėrėm
#33
Parašyta 2005 rugpjūčio 05 - 17:10
deja 1.6 HDi nera yra tik 1.4HDi ir 2.0HDi, bet pagal parametrus man pasirode, kad beveik panasustik ne 1.4.
labai silpnas variklis. 1.6 jei gautum tai gali ziureti. Na dar priklauso kur ruosiesi vazineti.
Vilnius
#34
Parašyta 2005 rugpjūčio 05 - 17:51
taigi pas tave benzinas, o ne dizelis ir dar aptamatastik ne 1.4.
labai silpnas variklis. 1.6 jei gautum tai gali ziureti. Na dar priklauso kur ruosiesi vazineti.
#35
Parašyta 2005 rugpjūčio 05 - 18:04
Pavogėm dėžę degtinės, pardavėm, o už gautus pinigus prisigėrėm
#36 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2005 rugpjūčio 05 - 19:10
Aciprasau. Bark, cia sneka apie 1,4 HDi. Sitas yr ekonomiskas ir nebais greitas variklis. Tik vat nesu jo ciupinejes ir nieko apie eksploataciją nežinau.tik ne 1.4.
labai silpnas variklis. 1.6 jei gautum tai gali ziureti. Na dar priklauso kur ruosiesi vazineti.
1,6 HDi versija turi but labai smagi, bet komplektuojama tik su geriausiais irangos lygiais, todel brangi ir lietuvoj neparduodama.
Šiaip reik žiūrėt galinį tiltą - bet koks torsionu klibejimas reikš dideles išlaidas, aišku, variklį, koroziją (kažkodėl kai kurie egzemplioriai linkę rūdyti). jeigu priekiniai šarnyrai vientisi su šakėmis (nors 1,4 atveju tuo abejoju) - ir juos. Jeigu yra ABS, kondicionierius ar dar kas - irgi. pažiūrėk ar veikia.
kartais genda eilė visokių elektrinių jungiklių, kurie yra nepigūs ir realiai ne originalių negausi. todėl patikrink visus langus/ ventiliatorius/ valytuvus/ posūkius
iš principo mašina paprasta, todėl nelabai yra kam gesti.
didžiausias neiškumas - kaip bokštą reiktų sutalpint į mažą 206?
#37
Parašyta 2005 rugpjūčio 06 - 08:32
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#38
Parašyta 2005 rugpjūčio 08 - 16:57
#39 Svečias_svetimass_*
Parašyta 2005 rugpjūčio 08 - 17:56
#40 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2005 rugpjūčio 08 - 17:58
kiek man pasakojo zibintieciai, tas skyvas skystas yra tik 2 litru HDi ir tik partneriuose ir 406. tipo, 206 ir 307 su tais paciais varikliais sitos bedos nera.To; Kursis
A kaip cia (1,4HDi; 1,6HDi) su tuo "skyvu": irgi toks pats skystas?
manau, kad kiti varikliai turės kitų pribaūdkų
viens pagyvenęs žibinto darbuotojas išdėstė mintį, kad paskutinė gera mašina buvo pagaminta kokiais 1996 metais. nu neturiu argumentų jam prieštarauti. kažkaip.
Vartotojų skaito šią temą: 19
narių: 0, svečių: 19, slaptų narių: 0