P 205 GTI Griffe
#61
Parašyta 2009 gegužės 28 - 11:14
I <3 HATERS
#62
Parašyta 2009 birželio 27 - 23:32
#63
Parašyta 2009 liepos 30 - 07:25
P.S. Dar anksciau pasikeiciau valstybini numeri i teisingesni
P.S.S. Dar anksciau gatveje policija primine, kad laikas technikine praeiti. Simtas litu is si priminima ir po keliu dienu technikine jau praeita.
#64
Parašyta 2010 balandžio 28 - 02:17
Per visą ziemą tvarkiausi tik pavienes smulkmenas: Pasikeičiau neveikiančią bagažinės apšvietimo lemputę; sudėjau kelias plastmases kurių trūko arba kurios ant donoro buvo sveikesnės; išdžiovinau saloną, nes per žiemą po kilimėliais, galinėmis sedynemis buvo dregmės; paslėpiau kelis nevisai teisingai pravestus audio laidus, isidėjau į galinę palangę kolonėles; padailinau tarpus tarp kėbulo, posukių, priekinių žibintų ir priekinio bamperio; išvaliau vieną-kitą fyškę po kapotu; į teisingą vietą pakabinau šiluminę rėlę virš radiatoriaus...
Tai gi pavasaris. Reikia judeti į priekį. Pirmiasia, balandžio pradžioje įsigyjom CAD'ą, o toliau... o toliau laukė greičių dėžės keitimas. Atidėliotas, planuotas ir visoks kitoks, kol galų gale čiupau sparci uz pakarpos ir ėmėmės darbo.
Pasiraitojam rankoves, išsistumiam gti į kiemą ir pradedam keisti greičių dėžę. Darbų pradžia elementari: per porą valandų nusiardėm pusę mašinos: akumuliatorius, oro paėmimo sistema, pakaba, visokios aušinimo šlangos ir t.t.
Atsukom dėžę ir gan nesunkiai nusiridenom ją ant žemės. Iš karto pasimatė kas buvo negerai, pabiro satelitai, keliose vietose praskėlę dėžės korpusą.
Taip pat pasimatė, kad teks keisti ir sankabą, ir išminamąjį guolį, ir jau anksčiau suplanuotą alkūninio veleno riebokšli. Netraukdami į naktį nuskubėjome į InterCars'ą pirkti dalių, po to iškarto link Kauno pas Virzin pirkti dėžės. Grįžtant iš Kauno sukertam po kebabą, pasiemam alaus ir ruošiamės panaktinėti garaže. Kol grįžom atgal į Vilnių jau ir sutemo, dar spėjom persikalti pavarų perjungimo svirtis ir gurkšnodami alų iki 2 val ryto papylėm senąją dėžę.
Rytas. Kavos puodelis. Ir vėl važiuojam į InterCars'ą pirkti išminamojo guolio.
Grįžę nuimam smagratį, pakeičiam riebokšlį ir pradedam mauti greičių dėžę... Apie visą procesą informuojam peugeot klubo chate
Vargais negalais dėžė stoja į savo vietą. Dar pasikeičiu dėžės riebokšlius, į kuriuos maunasi pusašiai, užliejam pilnai sintetinio 75w 90 Shell'o ir pradedam surinkinėjimo procesą. Po poros valandų viskas savo vietoje. Kaip ir reiktų užsivesti, bet užvedimo raktelis nelenda i spyną. wtf? Nervai nebelaiko ir plaktuko, replių bei atsuktuvo pagalba pasuku raktelį ir užsivedu. Raktą nulaužiau spynelėje. Ple.. Guodžia tik tai, kad siaip ar tiap planavau užvedimo spynelę keisti. Ka gi. Teks pasikeisti anksČiau. Pavaros veikia, tačiau įtarimą kelia trumpojo pusašio vidinė granata. Pakrapštom galvas, nuimam guma ir matom, kad granatai polnaj p**dec
Atsidarom alaus. Laikrodis jau perkopia 18:00 o testdrive'o nesimato. Visa laimė, kad šalia gyvena Estr3tor su nemažu gti dalių arsenalu. Visu tempu pas jį, pasiimu pusašį ir skubam mauti jį atgal. Bemaunant šauna mintis, kad naujasis pusašis neturi ABS žiedo, bet kadangi šiuo privalumu šiaip ar taip nesinaudoju, tai užmerkiu į tai akis ir judam toliau. Čia vėl bėda: gti centrinės skylei atsukti reikia 36 mm galvos. Tokios nei aš, nei sparcis, nei estr3tor neturim. Teko pasitelkti prievartą ir brutalumą ir veržlė atsukta. Įstatom pusašį ir reikia sugalvoti ką ant granatos užsukti. Vėl važiuojam pas kaimyną (Estr3tor), nugriebiu saują veržlių mažesniu diametru, tačiau grįžus namo tenka nusivilti - ne viena netinka. Brutualiai užkalam senąją su pažadu kadanors pasikeisti. Vėl susipilam tepalo į gr. dėžę, statom įgrifą ant ratų, mazgojam rankas ir jau norisi važiuoti daryti testdrive'o, bet čia i kiemą įrieda Man-tuzas. Persimetam keliais žodeliais, išlydim jį ir sėdu už grifo vairo. Pirmi įspūdžiai neblogi. Motoras sukasi puikiai, dėžė dirba be priekaištų, variklio garsas nuostabus. Prisistato Est3tor
http://i156.photobuc...e/PIC_00362.jpg
Kadangi benzino bake buvo ne stebūklas, važiuojam į degalinę. Tik nuvažiavus į degalinę topteli, kad raktas nulūžęs ilsisi spynelėje, o bako be jo atidaryti neišeis. Nusispjaunam, pjaunam į vietinę norfą kol dar nėra 22:00, nugriebiam butelaitį lithuanic'os, grįžtant pasiimam Estr3tor iš namų ir važiuojam laistyti darbų.
http://i156.photobuc...fe/PIC_0037.jpg
Perkopus vidurnakčiui dar išgręžiu seną bako spyna ir pasikeitęs dangtelį įstatau kamštį nuo donoro.
http://i156.photobuc...fe/PIC_0042.jpg
Toliau tvarkom su sparciu butelaiti
http://i156.photobuc...fe/PIC_0041.jpg
apkalbam ką dar reikėtų pasitvarkyti... Liko tik nusiprausiti ir griūti miegoti.
O kas toliau? Vasara... Gal pavyks kažkiek pasimėgauti šiuo žaislu, nes per pusantrų metų jis puse laiko nevažiavo, kitą puse važiavo ne taip kaip reikia. Jei bus entuziasmo, toliau po truputį prikelinėsiu. Reiktų pasikeisti galinį dangtį, susisiūti prairusias siūles sėdynėse, susirasti/pasidaryti teisingus užrašus ant galinės stoikės, nusidažyti pilkai moldingų/bamperių juosteles, gal ABS'ą susitvarkyti, įsigyti originalias papildomas ilgasias, nusidažyti ratus kaip priklauso, gal šiek tiek arklių skaičių padidinti... Žiūriu užsivedu. Svarbiausia, kad grifas gyvas ir tikiuosi dar ilgai gyvens. Laikysim GTI'šnikų frontą
Ačiū už dėmesį.
#65
Parašyta 2010 balandžio 28 - 02:34
#66
Parašyta 2010 balandžio 28 - 03:50
#67
Parašyta 2010 balandžio 28 - 07:33
#68
Parašyta 2010 balandžio 28 - 07:39
206
#69
Parašyta 2010 balandžio 28 - 10:26
#70
Parašyta 2010 balandžio 28 - 12:42
Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 balandžio 28 - 12:43
#71
Parašyta 2010 balandžio 28 - 13:16
#72
Parašyta 2010 balandžio 29 - 09:29
radija:
#73
Parašyta 2010 balandžio 29 - 09:55
DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass 106 (p 106) >>> Nissan Cube
#74
Parašyta 2010 balandžio 29 - 09:58
nu atsiprašau - gal pas mane ir neoriginalus tvirtinimas, bet atsivėpęs blokas nekabosaugikliu blokas
kaip pas daugeli
#75
Parašyta 2010 balandžio 29 - 10:00
nu tai as ir sakau kaip pas daugeli o ne kaip pas visusnu atsiprašau - gal pas mane ir neoriginalus tvirtinimas, bet atsivėpęs blokas nekabosaugikliu blokas
kaip pas daugeli
DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass 106 (p 106) >>> Nissan Cube
#76
Parašyta 2010 balandžio 29 - 10:05
Pas man irgi nekabo...nu atsiprašau - gal pas mane ir neoriginalus tvirtinimas, bet atsivėpęs blokas nekabosaugikliu blokas
kaip pas daugeli
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#77
Parašyta 2010 balandžio 29 - 10:15
#78
Parašyta 2010 balandžio 29 - 10:35
Jei vazineji ant duju, tai ta oro paemimo slanga (groteles-oro filtro deze) numauk nuo oro paemejo ir nulenk zemyn, nes tipo greit vaziuojant oras priverstinai paduodamas varikliui ir tada uzsiliesina duju misinys. Benzui tai ytakos neturi, nes kompas pats paduoda daugiau kuro, gaves daugiau oro, bet su tom senom dujom (kurios pagal vakuuma ysiurbimo kolektoriuje padavineja dujas) taip nesigauna.
Visa kita atrodo super, dar jei speedlainus tamsiai pilkai nudazius, moldingu juosteles irgi tokia pacia spalva nuspalvavus, geltonus (kazka panasaus y orginalius) halogenus sudejus butu tikras griffe. Nu dar bagazines dangtis, galines bakavinos moldingas su GRIFFE uzrasu ir galima det y muzieju
#79
Parašyta 2010 balandžio 29 - 10:51
#80
Parašyta 2010 balandžio 29 - 11:03
Va, va.... Taip ir galo nesimato. I muzieju kol kas netaikau, bet neduoda ramybes tie niekuciai Na del duju tai dar dilema sprendziasi ar jas ismesti, ar persidaryti i tesiogines, ar susitvarkyti sitasdar jei speedlainus tamsiai pilkai nudazius, moldingu juosteles irgi tokia pacia spalva nuspalvavus, geltonus (kazka panasaus y orginalius) halogenus sudejus butu tikras griffe. Nu dar bagazines dangtis, galines bakavinos moldingas su GRIFFE uzrasu ir ...
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0