Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P 205 GTI Griffe


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 274

#161 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 09:01

O ką plaktuku? Manęs tas pats laukia.
  • 0

#162 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 09:15

Nebutu viskas daroma lauko salygom, gal ir butu atsisukes. :wh: Siaip per siuos metus mirkant, kaitinant, stuksenant panasiu metu peugeotams ~ 10 stuceriu atsukau. Vakar du luzo... :doh:
  • 0
kažkaip.....

#163 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 10:46

O ką plaktuku? Manęs tas pats laukia.

gerai stuktelt reikia plaktuku. ta prasme ne stuktelt o normalei kalt :) atkrecia siek tiek juos.
  • 0

#164 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 18:10

O ką plaktuku? Manęs tas pats laukia.

reikia salia stucerio per suporta, ten kur yra isuktas sriegis gerai pabaladot ir atsoka. be problemu issisuka :good:
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#165 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 21:38

..surinktas..isbandytas.. reikia pareguliuot sankaba, priprast prie shortshifto, sudet lempas, nu ir ziuret kas ir kaip toliau eksploatacijos metu. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#166 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 18:52

Be lampu leket? :clap: Valit?:)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#167 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 19:35

ant zvyro suda te suprasi, daugiau >100 baisu spaust, nes stabdziai neprisidirbe, o zemiau paspaudus kasasi. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#168 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 20:57

reikia salia stucerio per suporta, ten kur yra isuktas sriegis gerai pabaladot ir atsoka. be problemu issisuka :good:

Geriausiai yra pradžiai gerai pakalti per patį štucerį, po to uždedi raktą, įtempi (proto ribose) ir tada dar kali per štucerį. Ir 99% jog atsisuks.
  • 0

#169 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 23:25

Šiandien 1 suportą taip atsukau, kitas nulūžo. Kadangi jau bent kelis nulaužtus suportus turiu - kaip geriausia išsukti nulaužtus?
  • 0

#170 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 rugpjūčio 07 - 08:07

nera kito varianto kaip grezti su labai mazu grazteliu, tada kokiu 3-4 mm o tada bandyt issukinet su issukeju
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#171 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 rugpjūčio 07 - 10:42

Vien dėl įvairovės - yra kitas variantas. Pasiemi veržlę ir ją privirinti prie stucerio. Jeigu pasiseks - atsuksi :) Bet aš irgi balsuoju už gręžimą.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#172 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 10:12

parduotas. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#173 SpaRCis

SpaRCis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 RGTi 1.6l

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 12:25

Nu nu tai kas naujas laimingasis ?
  • 0
.:: P205 GTi ::.

#174 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 20:35

speju padangu nebereikia :blush:
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#175 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 13:11

Pratesiant sia, 5 metu senumo tema, pasireiksiu ir as :) Istorija tokia: Sedim su kolega virtuvej, gurksnojam kavute, ir taip pakrypsta kalba, kad uzsimenu jog noreciau 205 GTI, smagi maza miesto masinyte. Kolega nukerta mane ir sako, kad jo draugas siuo metu kaip tik surinkineja viena salotini GTI. Iskart susidomiu, bandau isklausti, kas cia per salotine spalva, salotine kaip tiuninginiu masinu salotine ar normali zalia kaip ir priklauso grifui. Po ilgos diskusijos ir internetiniu paiesku issiaiskinu, kad tai vis delto Griffas, vienas is mazdaug 3000 pagamintu. Tai dar labiau suintriguoja mane, bandau iskvosti kuo daugiau informacijos, deja, jis pats nelabai zino. Po trumpos paieskos peugeot forume atrandu sia tema. Viska nuodugniai perskaitau keleta kartu. Bloga karma turi sis automobiliukas, bloga, bet gal as ji sugebeciau pakeisti? Neilgai trukus susisiekiu su Ramunu, pasiderinam siek tiek ir laukiu apie menesi kol atliks butiniausius darbus (Variklio swapas, greiciu dezes prijungimas ir po test drive islindusius nesklandumus). Prabega berods keletas menesiu nuo tos dienos kai pradejau dometis sio automobiliuko istorija ir remonto eiga ir atsiranda proga nuvaziuoti savo akim pamatyti Griffa. Atvykstame i taska, is tolo vaizdelis neblogas. Bet tik is tolo, atejus arciau pasimato daugybe kosmetiniu automobiliuko trukumu: Kapotas pilnai neuzsidaro is keleivio puses (kaip Ramunas paaiskina, surudijo ir nuluzo varztas laikantis keleivio puses kapota tinkamame aukstyje) Apie moldingus su bamperiais kalba net neina, apsilupineje, papilkeje, vietom nepritvirtinti prie kebulo, atsokineje ir pan. Bagazines dangtis be groteliu (nzn kodel, pakeistas buvo turbut kadaise po ivykio kokio ar pan.), suskilinejes, ne pacios geriausios bukles. Priekinis bamperis paluzes. Sen bei ten rudeles, pabraukimai, bet ka jau cia padarysi. Einam toliau, salonas: Tik atidarius duris pasitinka malonus seniai stovejusio automobilio kvapas (panasus buvo senelio 21-oj volgoj po to kai ji 10 metu prastovejo). Ka nors liesti nera didelio noro, kaip ne kaip, i darba dar grizti reikes. Laaabbbbaaaiii purvina viskas, gerai reikes padirbeti pries pradedant eksplotuoti. (Zmona pasiule is betos akcija pilna salono valymo nusipirkti ir nuvezti, bus jiems atrakcija :D) Saugikliu blokas kabo, bet ka jau cia padarysi, net nesiruosia uzsidaryti jis. Test Drive: Uzkuriam automobili, susisneketi nebeiseina, plerpia per varikli, iskart po keleivio sedyne ir dar per dusliara. Neina isiklausyti i variklio darba, na, bet pasitikm Ramunu, jei jau pakeite, tikekimes i gera :) Pirma Ramunas praveza, kad parodytu ka gali automobilis. Keista, bet traukos nesijaucia, paspaudzia ir nieko. O po to pramuse, tik spejau ziureti i kelia, visas gyvenimas pries akis prabego ir dar 500 simuliaciju kas butu jeigu butu. Kaip kolega po to sake, kuris dar gale sedejo, apie 110 buvo ant siauro zvyrkelio su ne per daugiausiai pratestuotu automobiliu. Atgal griztu pats, vairuojasi maloniai, jauciasi maloniai, traukos yra, nors ant zvyro netaip ir jauciasi. susipakuojam ir griztam i darbus, po to namo. Kelias dienas svarstau, galvoju, dvejoju. juk uz tokia suma galima pasiimti normalia apie 97 metu su pilnais patogumais masina. Galbut reikes i ja kazkiek investuoti, bet bus normalus daily car'as. Vis delto, po ilgu svarstymu nusprendziu, kad noriu Griffo. Pasiimu grifa ir atsargiai, dairydamasis patruliu, traukiu namo. Dupenktukas baubia per kelis kilometrus, kas labai vargina ir atima dali vairavimo malonumo. However, vaziuodamas jauciu pasitenkinima, kad tai ir sena, netvarkinga ir toli grazu iki idealios kondicijos masina, vis delto, ji mano ir ji man patinka. Sekmingai griztu iki namu, numetu grifa ir palieku. Kita diena nebeuzsiveda, su Ramunu paziurim, kontakto nelabai yra prie kuro siurblio, matomai reikes pakeisti pries pradedant eksplotuoti. Dar centriniui kazkas atsitinka, nuolat dega avarinis, teko atjungti signalke, neradau priesnuodzio dar. Uzkurus nuvaziuoju iki garazo ir pradedu idemiau apziurineti. Sviesos tik truksta bet ka padarysi, neturiu idealiu salygu :) Is smulkesniu problemu pastebiu, kad liukas neatsidaro kad ir kaip stengciausi, reikes paieskoti internete galimu sprendimu nenulauziant visko. Numerio apsvietimo lemputes pilnos zvyro, net bijau pagalvoti kur ir kaip buvo eksplotuojamas vargsas Grifas. tikrai ne ramiam miesto pasivazinejimui. Nulupau moldingus, bandziau atsveisti, nesigavo, nusipirkau dazu nuemeja, viena karta pertepiau, pasveiciau, siek tiek nusivale, bet toli grazu iki idealaus varianto. Pamastau, kad reikes i soda nusvezti, sutepti dar karteli ir karcheriu persinesti. Padarau ta pati bamperiam, panasu kad ten daug didesnis sluoksnis dazu, be to nuvalius juos pradeda lysti nubraukimai, baltos demes ir pan. Pradzioj galvojau nuvalysiu ir bus gerai, bet pradedu galvoti kad teks juos dazyti, nes nesigaus kitaip graziai padaryti. Tolimesni planai: Susitvarkyti su moldingais, bamperiais ir "antdeklais". Susirasti tinkamas padangas, pasitiesinti viena ratlanki. Isimti sedynes, jei ne per daug pimpnios tai ir kilima. Tuomet padaryti kapitalini salono valyma. Keleivio puses langas labai sunkiai uzsidaro (el.) Rankini pasiverzti (tikiuosi nereikes supportu perrinkineti) Neatsidarantis liukas, gerai butu padaryti atsidaranciu, bet cia ne taip urgent. Susivirinti dusliara (tikiuosi uzteks to, nebuvau palindes po masina dar, ir bijau ta daryti, tikiuosi nebus ispuve kiaurai :D). Nesu tikras, kad spydas gerai greiti rodo, nes labai jau greitai uzkildavo man, o gal as tiesiog prie grifo neprates :) Benzo rodykle sokineja nuo tuscio iki puspilnio, variklio lempute nuolat dega. Na, greiciausiai cablingo problemos. Kadangi ziaurus laiko ir irankiu trukumas, tai velnias zino kiek as cia uztruksiu, bet taip jau noretusi pradeti eksplotuoti. Kai susitvarkysiu sias basic problemeles ir technikine praeis automobilis, vesiu meistriukam (rekomendavo Stopa :)) padaryti einamuosius darbus: Filtrai, tepalai, dirzai ir zinoma kurio siurblio el. kontaktus. Tai va tokia trumpa istorija. Nuotrauku bus veliau, tiek kad dabar daug prasciau grifas atrodo nei kol buvo pas Stopa rankose :)
  • 0

#176 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 13:41

Nu napik kiek jam dar visko reik... :doh: Ir kiek tu už jį sumokėjai? :mellow:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#177 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 14:03

As tai neskaitau to ka cia isvardijau daug :) Technine puse dar neaisku kaip atrestauruota, jei niekas nelus bus gerai, jei lus - permokejau. O siaip ar taip tokiu automobiliu kaina labai priklauso nuo to, pabirs kas ar ne, jei nepabirs - kaina normali, jei pabirs, kaip minejau, per daug :)
  • 0

#178 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 17:05

Apie moldingus su bamperiais kalba net neina, apsilupineje, papilkeje, vietom nepritvirtinti prie kebulo, atsokineje ir pan.

jei jau dazysi bamperius, siulau iskart lupti visus moldingus ir susideti kaip priklauso. Kai as pasiemiau grifa - viskas buvo ant dvipuses lipnios juostos suklijuota ir nuolat kazkas atsilupdavo, nukrisdavo ir pan. Kazkurie moldingai jau turi originalius laikiklius. Pagal pavizdi susirask likusius ir pamirsi sia beda.

Bagazines dangtis be groteliu (nzn kodel, pakeistas buvo turbut kadaise po ivykio kokio ar pan.), suskilinejes, ne pacios geriausios bukles.

Atidziau isiziurejes pamatytum, kad ant dangcio koks kilogramas spakliaus ir nekeiciant dangcio groteliu net neuzdesi. Berods dar pas Koala (5 savininkai atgal) grifas buvo gaves gerai i gala. Ant galiniu sparnu taip pat matosi paskilinejes spaklius, o atidarius bagazine apatine jos linija plika akimi matosi, kad kreiva. Prieki Maiklas buvo stuktelejes, po to speju atsirado trupantys bamperiai ir juosteles. Nors pries kelis metus viskas dar puse velnio atrode.


Sen bei ten rudeles

Emmmm... Priekiniai lanzeronai, bagazines dugnas ir t.t. Yra cia daugiau ka papasakoti. Kai buvau isemes varikli vvariklio skyriu buvau pradejes ruosti dazymui ir antikorozijai. Viskas liko pusiau skusta, pusiau lupta...

Saugikliu blokas kabo del signalizacijos laidu. O ir siaip ne pati stipriausia 205 vieta. Is praktikos kai jis nusileides - po juo atsiranda gera sleptuve piniginei ar dokumentams :lol:

Is smulkesniu problemu pastebiu, kad liukas neatsidaro kad ir kaip stengciausi,

Ziurek ar iki jo ateina vakumas. Po valytuvu grotelemis keleivio puseje eina plona vakumo zarnele.

Susirasti tinkamas padangas, pasitiesinti viena ratlanki.

Du ratalankiai suvaziavo i bardiura ant 50 km/h. Dar vienas gera duobe mieste pasigaves. Pasitikrink visus pries vezdamas tiesinti.



Isimti sedynes, jei ne per daug pimpnios tai ir kilima. Tuomet padaryti kapitalini salono valyma.
Keleivio puses langas labai sunkiai uzsidaro (el.)
Rankini pasiverzti (tikiuosi nereikes supportu perrinkineti)
Susivirinti dusliara (tikiuosi uzteks to, nebuvau palindes po masina dar, ir bijau ta daryti, tikiuosi nebus ispuve kiaurai :D).

Kilima isimti butina. Kai as nusipirkau grifa pirmiausia keiciausi salono radiatoriu, nes bego ausinimo skystis i salona. Plius stovejimo metu salone tikrai nemazai dregmes buvo. Geriau islupk kilima ir pasikeisk garso izoliacija, susitvarkyk rudis ir t.t. Modeliuose su diskiniais stabdziais rankinis silpnas. Palauk kol apsitrins stabdziai gal tiek cia tos bedos.
Duslintuvas nekiauras. Nors ir parudijes. Reikia naujo ziedo tarp kolektoriaus ir duslintuvo ( jis vienkartinis, o ramuns pamirso nauja ideti). Taip pat ten vietoj galinio bakelio ivirintas rezonatorius. Del to garsas smarkiai virsija standartus. Jei ka turiu geros bukles standartini duslintuva nuo acidalo 1.9 automato.
keleivio puses langas taip pat visu reciau eksplotuojamu peugeotu beda.Isrinkti, sutepti....

Benzo rodykle sokineja nuo tuscio iki puspilnio

Visu senu masinu beda. Bakas plokscias, pludes eiga maza.



Siulau atvaziuoti si savaitgali i 205 meeta. Daug klausimu issiaiskintum, daug patarimu gautum. Is principo grifas editionas ne eilinis ir vertas vargo. Bet.... bedu ( ar bloga karma) si masina turi. Kantrybes, kantrybes, kantrybes....
  • 0
kažkaip.....

#179 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 17:50

Planu jau pilnas savaitgalis buvo dar pries isigyjant grifa, tai ne pro kur, kad ir kaip smagu butu. Jop, isigijau bedele :) Pradzioj as ji noreciau pasiruosti kiek imanoma, kad galeciau eksplotuoti, o veliau, kai savaitgalis koks laisvesnis istaikys, bus galima didesniu darbu imtis. Kolkas uzteks dusliara, kuro siurbliuka, signalizacija gerai butu, nes nepatogu per keleivio puses dureles laipioti butu. O po to kitas smulkmes :) Moldingai jau nulupti ir valomi, sunkiai pasiduoda man, net dazu nuemejas nepadeda. Ir dar dvipuse lipniaske masina apvaryta kaip ir minejai, sunku ir ta nugramdyti nepazeidziant kebulo, tai atsargiai nagais ar skuduriukais apvyniojes astresni daikta gramdau po truputi. Moldingu laikikliu suradau kokius 8 per abi puses, dar truksta keletos, taigi, jei kas turi atliekamu, mielai priglausciau :) Idomu kiek tie sparnai spakliuoti buvo, matosi, kad atsokineje dazai, bet ne per baisiausiai. Tikiuosi nebuvo suplotas iki galiniu sedyniu. dangtis tai dangtis, uzsimeti kita ir vargo nera, o va pats kebulas jau kita kalba, nepakeisi nauju. Siaip ar taip, grifas atriedes iki tavo garazo dar, kad pasiremontuoti tai kur as ranku tikrai nekisiu, nes dar blogiau bus, tai ir ziuresim tada ka ir kuo pakeisti. Dekui uz informacija, kad ir nera labai linksma ji =]
  • 0

#180 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 20:39

Du ratalankiai suvaziavo i bardiura ant 50 km/h. Dar vienas gera duobe mieste pasigaves. Pasitikrink visus pries vezdamas tiesinti.



Jau kazka stopai uzrukei siandien per riebiai. 50 km/h stabdymo kelias ant asfalto yra >15m, o buvo sustota per puse bazes nenaudojant stabdziu.. teoriskai koks 15km/h ar maziau? Siaip vizualiai as juos apziurejau, tai tas vienas yra su vizualiniais pazeidimais, kiti bent jau mano akim atrodo normalus. Aisku kol ant stendo neprasuksi, nieko nesuzinosi, bet nereik zmoniu gazdint savo paranojom.

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0