P 205 GTI Griffe
#161
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 09:01
#162
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 09:15
#163
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 10:46
gerai stuktelt reikia plaktuku. ta prasme ne stuktelt o normalei kalt atkrecia siek tiek juos.O ką plaktuku? Manęs tas pats laukia.
#164
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 18:10
reikia salia stucerio per suporta, ten kur yra isuktas sriegis gerai pabaladot ir atsoka. be problemu issisukaO ką plaktuku? Manęs tas pats laukia.
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#165
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 21:38
#166
Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 18:52
#167
Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 19:35
#168
Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 20:57
Geriausiai yra pradžiai gerai pakalti per patį štucerį, po to uždedi raktą, įtempi (proto ribose) ir tada dar kali per štucerį. Ir 99% jog atsisuks.reikia salia stucerio per suporta, ten kur yra isuktas sriegis gerai pabaladot ir atsoka. be problemu issisuka
#169
Parašyta 2012 rugpjūčio 05 - 23:25
#170
Parašyta 2012 rugpjūčio 07 - 08:07
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#171
Parašyta 2012 rugpjūčio 07 - 10:42
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#172
Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 10:12
#173
Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 12:25
#174
Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 20:35
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#175
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 13:11
#176
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 13:41
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#177
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 14:03
#178
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 17:05
jei jau dazysi bamperius, siulau iskart lupti visus moldingus ir susideti kaip priklauso. Kai as pasiemiau grifa - viskas buvo ant dvipuses lipnios juostos suklijuota ir nuolat kazkas atsilupdavo, nukrisdavo ir pan. Kazkurie moldingai jau turi originalius laikiklius. Pagal pavizdi susirask likusius ir pamirsi sia beda.Apie moldingus su bamperiais kalba net neina, apsilupineje, papilkeje, vietom nepritvirtinti prie kebulo, atsokineje ir pan.
Atidziau isiziurejes pamatytum, kad ant dangcio koks kilogramas spakliaus ir nekeiciant dangcio groteliu net neuzdesi. Berods dar pas Koala (5 savininkai atgal) grifas buvo gaves gerai i gala. Ant galiniu sparnu taip pat matosi paskilinejes spaklius, o atidarius bagazine apatine jos linija plika akimi matosi, kad kreiva. Prieki Maiklas buvo stuktelejes, po to speju atsirado trupantys bamperiai ir juosteles. Nors pries kelis metus viskas dar puse velnio atrode.Bagazines dangtis be groteliu (nzn kodel, pakeistas buvo turbut kadaise po ivykio kokio ar pan.), suskilinejes, ne pacios geriausios bukles.
Emmmm... Priekiniai lanzeronai, bagazines dugnas ir t.t. Yra cia daugiau ka papasakoti. Kai buvau isemes varikli vvariklio skyriu buvau pradejes ruosti dazymui ir antikorozijai. Viskas liko pusiau skusta, pusiau lupta...Sen bei ten rudeles
Saugikliu blokas kabo del signalizacijos laidu. O ir siaip ne pati stipriausia 205 vieta. Is praktikos kai jis nusileides - po juo atsiranda gera sleptuve piniginei ar dokumentams
Ziurek ar iki jo ateina vakumas. Po valytuvu grotelemis keleivio puseje eina plona vakumo zarnele.Is smulkesniu problemu pastebiu, kad liukas neatsidaro kad ir kaip stengciausi,
Du ratalankiai suvaziavo i bardiura ant 50 km/h. Dar vienas gera duobe mieste pasigaves. Pasitikrink visus pries vezdamas tiesinti.Susirasti tinkamas padangas, pasitiesinti viena ratlanki.
Kilima isimti butina. Kai as nusipirkau grifa pirmiausia keiciausi salono radiatoriu, nes bego ausinimo skystis i salona. Plius stovejimo metu salone tikrai nemazai dregmes buvo. Geriau islupk kilima ir pasikeisk garso izoliacija, susitvarkyk rudis ir t.t. Modeliuose su diskiniais stabdziais rankinis silpnas. Palauk kol apsitrins stabdziai gal tiek cia tos bedos.Isimti sedynes, jei ne per daug pimpnios tai ir kilima. Tuomet padaryti kapitalini salono valyma.
Keleivio puses langas labai sunkiai uzsidaro (el.)
Rankini pasiverzti (tikiuosi nereikes supportu perrinkineti)
Susivirinti dusliara (tikiuosi uzteks to, nebuvau palindes po masina dar, ir bijau ta daryti, tikiuosi nebus ispuve kiaurai ).
Duslintuvas nekiauras. Nors ir parudijes. Reikia naujo ziedo tarp kolektoriaus ir duslintuvo ( jis vienkartinis, o ramuns pamirso nauja ideti). Taip pat ten vietoj galinio bakelio ivirintas rezonatorius. Del to garsas smarkiai virsija standartus. Jei ka turiu geros bukles standartini duslintuva nuo acidalo 1.9 automato.
keleivio puses langas taip pat visu reciau eksplotuojamu peugeotu beda.Isrinkti, sutepti....
Benzo rodykle sokineja nuo tuscio iki puspilnio
Visu senu masinu beda. Bakas plokscias, pludes eiga maza.
Siulau atvaziuoti si savaitgali i 205 meeta. Daug klausimu issiaiskintum, daug patarimu gautum. Is principo grifas editionas ne eilinis ir vertas vargo. Bet.... bedu ( ar bloga karma) si masina turi. Kantrybes, kantrybes, kantrybes....
#179
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 17:50
#180
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 20:39
Jau kazka stopai uzrukei siandien per riebiai. 50 km/h stabdymo kelias ant asfalto yra >15m, o buvo sustota per puse bazes nenaudojant stabdziu.. teoriskai koks 15km/h ar maziau? Siaip vizualiai as juos apziurejau, tai tas vienas yra su vizualiniais pazeidimais, kiti bent jau mano akim atrodo normalus. Aisku kol ant stendo neprasuksi, nieko nesuzinosi, bet nereik zmoniu gazdint savo paranojom.Du ratalankiai suvaziavo i bardiura ant 50 km/h. Dar vienas gera duobe mieste pasigaves. Pasitikrink visus pries vezdamas tiesinti.
R
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0