voztuvai
#1 Svečias_vycka11_*
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 15:56
#2
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 18:07
Dyzeliu visu lanksto,buk tikras ;)gal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 18:45
Galejai parasyt kas nutiko, ar dirzas truko, ar persoko. Jei truksta, tai voztuvu uzlenkimu viskas nesibaigia, prie to pacio velenelis luzta ir laikikliai, bei daznai ir perejimas tarp velenelio ir stabdziu vakumo siurblio.gal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#4
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:17
#5
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:37
sugalvoja. pavyzdziui dirzo keitima numatytais intervalais...Ech, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...
#6
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:41
galiu nudziuginti-PSA ta "apsauga" pritaike praktiskai jau pries 12 metu.ir ju dyzeliai-ypatingai HDI (nepasitaike nei vieno),kuris sulankste voztuvus(voztuva) pagrindinio dirzo ,ar hidro "smugio" pasekoje.Ech, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...
;)
#7
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:55
gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?!Dyzeliu visu lanksto,buk tikras ;)
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)
#8
Parašyta 2008 gruodžio 06 - 22:00
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#9
Parašyta 2008 gruodžio 07 - 01:49
Na tada geros naujienos, o kaip jie tai pasieke?galiu nudziuginti-PSA ta "apsauga" pritaike praktiskai jau pries 12 metu.ir ju dyzeliai-ypatingai HDI (nepasitaike nei vieno),kuris sulankste voztuvus(voztuva) pagrindinio dirzo ,ar hidro "smugio" pasekoje.
;)
#10
Parašyta 2008 gruodžio 07 - 02:13
Na reik tiketis del ju amzinumo, o as nusipirkau is vokieciu, pasirodo su atsuktu odometru 2004m. vidurio gimimo 1.6HDI. Tai nubegus jau daugiau nei 240t. km. Dabar ir vargstu, ko pasekoje teko ir kazkokia tarpine prie galvos sandarinti (pusantros dienos darbo autorizuotam servise!!!) ir purkstukus visus sandarinti ir t.t.. Dabar atejo eile ir kuro nesandarumui... purkstukai jau ir ant oro bande vaziuoti. Starteri teko visa diena bandyti bruzinti bandant ivairius variantus, jauciu ir sito remontas jau nebetoli, o dar FAP'as savo eiles laukia. Grysiu uz poros savaiciu i Lietuva, teks bandytis remontuotis. Gaila kad tu toli randies, kitaip nesukciau galvos ka daryti, o dabar temti masina is Marijampoles iki Panevezio 200km ir dar ziema truputi avantiura...gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?!
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)
Zodziu man sito variklio patikimumas ir ekonomiskumas jau seniai atsirugo
Šį pranešimą redagavo lmacys: 2008 gruodžio 07 - 02:15
#11 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2008 gruodžio 07 - 12:16
#12
Parašyta 2008 gruodžio 08 - 00:50
teisingai-geri atsiliepimai tik apie 2,0l ,2,2l hdi iki 2004m. taip pat senukai 1,9l , 2,1l. dadar niekas geru motoru nebegaminaNa reik tiketis del ju amzinumo, o as nusipirkau is vokieciu, pasirodo su atsuktu odometru 2004m. vidurio gimimo 1.6HDI. Tai nubegus jau daugiau nei 240t. km. Dabar ir vargstu, ko pasekoje teko ir kazkokia tarpine prie galvos sandarinti (pusantros dienos darbo autorizuotam servise!!!) ir purkstukus visus sandarinti ir t.t.. Dabar atejo eile ir kuro nesandarumui... purkstukai jau ir ant oro bande vaziuoti. Starteri teko visa diena bandyti bruzinti bandant ivairius variantus, jauciu ir sito remontas jau nebetoli, o dar FAP'as savo eiles laukia. Grysiu uz poros savaiciu i Lietuva, teks bandytis remontuotis. Gaila kad tu toli randies, kitaip nesukciau galvos ka daryti, o dabar temti masina is Marijampoles iki Panevezio 200km ir dar ziema truputi avantiura...gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?!
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)
Zodziu man sito variklio patikimumas ir ekonomiskumas jau seniai atsirugo
#13
Parašyta 2008 gruodžio 08 - 08:27
Tema apie sena TD su VE,VP tipo siurbliu arba mechaniniu valdymu,HDI-seselyje!(nenukrypstam nuo temos) ;)gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?!
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 08 - 08:30
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14 Svečias_saimonas_707_*
Parašyta 2008 gruodžio 10 - 22:55
tikrai nevisuDyzeliu visu lanksto,buk tikras ;)
#15
Parašyta 2008 gruodžio 11 - 11:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#16
Parašyta 2008 gruodžio 12 - 20:00
benzininese yra isimtys kai laimingai baigiasi ;) O dyzeliu....(cia kazkokias nuogirdas isgirdes is fantastikos )tikrai nevisu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2008 gruodžio 12 - 20:16
durna tema Jei pas tave toks variklis, tai tu kaip ir turetum atsakyti lanksto ar negal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje
#18
Parašyta 2008 gruodžio 12 - 22:31
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Parašyta 2008 gruodžio 13 - 15:42
yra tarkim ant Ford bent dyzeliniu warikliu, ant welenelio yra tokie "plaktukeliai" (neitariu kaip jie is ties wadinas) kurie atidarineja voztuvus dirzas truksta stumuoklis per wostuvus tie plaktukeliai nulaksto ir po to keiti tik juos man, paciam taip buwo seip gan protyngai sugalvota tik nesuptantu kodel to neigyvendina kitu markiu varikliu gamintojaiEch, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...
#20
Parašyta 2008 gruodžio 13 - 18:12
Yra sugalvota pas VW R5-TDI 2.5l variklyje nera nei vieno dirzo,viska valdo dantyti smagraciai....bet tame paciame variklyje purkstukas-siurblys viename tai tikra nesamone...(gedimo remontas brangus) Kitas variklis VW FSI (benzinis) voztuvai elektromagnetiniai ir valdomi kompu(gal ir nieko ciptiuningas geras gautusi )taip kad ir pas hdi yra apgalvotas dalykas pries dirzo pazeidima ir pan..(pakelejai),Spakenas minejoyra tarkim ant Ford bent dyzeliniu warikliu, ant welenelio yra tokie "plaktukeliai" (neitariu kaip jie is ties wadinas) kurie atidarineja voztuvus dirzas truksta stumuoklis per wostuvus tie plaktukeliai nulaksto ir po to keiti tik juos man, paciam taip buwo seip gan protyngai sugalvota tik nesuptantu kodel to neigyvendina kitu markiu varikliu gamintojai
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0