Peršokti prie turinio


voztuvai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#1 Svečias_vycka11_*

Svečias_vycka11_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 15:56

gal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje
  • 0

#2 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 18:07

gal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje

Dyzeliu visu lanksto,buk tikras ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 18:45

gal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje

Galejai parasyt kas nutiko, ar dirzas truko, ar persoko. Jei truksta, tai voztuvu uzlenkimu viskas nesibaigia, prie to pacio velenelis luzta ir laikikliai, bei daznai ir perejimas tarp velenelio ir stabdziu vakumo siurblio.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#4 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:17

Ech, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...
  • 0

#5 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:37

Ech, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...

sugalvoja. pavyzdziui dirzo keitima numatytais intervalais...
  • 0

#6 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:41

Ech, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...

galiu nudziuginti-PSA ta "apsauga" pritaike praktiskai jau pries 12 metu.ir ju dyzeliai-ypatingai HDI (nepasitaike nei vieno),kuris sulankste voztuvus(voztuva) pagrindinio dirzo ,ar hidro "smugio" pasekoje.
;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#7 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:55

Dyzeliu visu lanksto,buk tikras ;)

gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?! :rolleyes:
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#8 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 22:00

Manau kad hdi turi 3 pagrindinius privalumus , tylesni darba, patvaresni motora, mazesnes sanaudas. Bet reik neuzmirst, kad hdi turi oro srauto matuokle, slegio reguliatoriu, purkstukus, siurbly, kurie genda ir kelia zmonem daug nemalonumu. Tuo tarpu turedamas 1.9 td tu su jais dazniausiai nesusiduri, jei tik laiku pasikeiti dirza su itempejais, ir neuzmirsti jo patemt, nes daugelis galvoja, kad va dirza pakeiciau ir dabar be vargo vaziuosiu 80000. O dirzo trukimas 1.9 dyzeliui, ant kart nemazos islaidos.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#9 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2008 gruodžio 07 - 01:49

galiu nudziuginti-PSA ta "apsauga" pritaike praktiskai jau pries 12 metu.ir ju dyzeliai-ypatingai HDI (nepasitaike nei vieno),kuris sulankste voztuvus(voztuva) pagrindinio dirzo ,ar hidro "smugio" pasekoje.
;)

Na tada geros naujienos, o kaip jie tai pasieke? :rolleyes:
  • 0

#10 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2008 gruodžio 07 - 02:13

gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?! :rolleyes:
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)

Na reik tiketis del ju amzinumo, o as nusipirkau is vokieciu, pasirodo su atsuktu odometru 2004m. vidurio gimimo 1.6HDI. Tai nubegus jau daugiau nei 240t. km. Dabar ir vargstu, ko pasekoje teko ir kazkokia tarpine prie galvos sandarinti (pusantros dienos darbo autorizuotam servise!!!) ir purkstukus visus sandarinti ir t.t.. Dabar atejo eile ir kuro nesandarumui... purkstukai jau ir ant oro bande vaziuoti. Starteri teko visa diena bandyti bruzinti bandant ivairius variantus, jauciu ir sito remontas jau nebetoli, o dar FAP'as savo eiles laukia. Grysiu uz poros savaiciu i Lietuva, teks bandytis remontuotis. Gaila kad tu toli randies, kitaip nesukciau galvos ka daryti, o dabar temti masina is Marijampoles iki Panevezio 200km ir dar ziema truputi avantiura... :(
Zodziu man sito variklio patikimumas ir ekonomiskumas jau seniai atsirugo :angry:

Šį pranešimą redagavo lmacys: 2008 gruodžio 07 - 02:15

  • 0

#11 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 07 - 12:16

Siaip man susidare toks ispudis, kad 1.6 HDI (analogiskai ir citroeno toks pat HDI, Ford 1.6 TDCi, Mazda DIT - 110AG/80 kW) yra ne itin patikimi. Teko vaziuoti su 120 tukst. rida C-Max - eina kaip uoga, traukia smagiai. Po to su 170 tukst Focus - jau lavonas. Mazda3 su 110 tukst. - trauke gerai, bet jau ejo mazi burbuliukai ausunimo skyscio pletimosi bakeli. Teko daug matyti 407 ir c5 su 1.6 HDI variklio defektais. Susidare ispudis, kad variklis yra pakankamai lepus. Del dinaminiu savybiu ir ekonomijos man sitas variklis patiko ziauriai ir tikrai rimtai ziurejau tiek mazda 3, tiek Ford C-Max butent situo varikliu, bet gal ir gerai, kad nenusipirkau, nes kai reiketutaisyti, butu pinigu debesis.
  • 0

#12 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 08 - 00:50

gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?! :rolleyes:
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)

Na reik tiketis del ju amzinumo, o as nusipirkau is vokieciu, pasirodo su atsuktu odometru 2004m. vidurio gimimo 1.6HDI. Tai nubegus jau daugiau nei 240t. km. Dabar ir vargstu, ko pasekoje teko ir kazkokia tarpine prie galvos sandarinti (pusantros dienos darbo autorizuotam servise!!!) ir purkstukus visus sandarinti ir t.t.. Dabar atejo eile ir kuro nesandarumui... purkstukai jau ir ant oro bande vaziuoti. Starteri teko visa diena bandyti bruzinti bandant ivairius variantus, jauciu ir sito remontas jau nebetoli, o dar FAP'as savo eiles laukia. Grysiu uz poros savaiciu i Lietuva, teks bandytis remontuotis. Gaila kad tu toli randies, kitaip nesukciau galvos ka daryti, o dabar temti masina is Marijampoles iki Panevezio 200km ir dar ziema truputi avantiura... :(
Zodziu man sito variklio patikimumas ir ekonomiskumas jau seniai atsirugo :angry:

teisingai-geri atsiliepimai tik apie 2,0l ,2,2l hdi iki 2004m. taip pat senukai 1,9l , 2,1l. dadar niekas geru motoru nebegamina :angry: :angry: :angry:
  • 0
spakenas@gmail .com

#13 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 08 - 08:27

gal parodytum nors viena HDI motora,kuriam linko voztuvas!?! :rolleyes:
net musu motoristas(BMW fanatas) DABAR sutinka-PSA motorai (dyzeliai)geriausi,patikimiausi,istvermingiausi,ir LENGVIAUSIAI remontuojami.!!
iki 2004m 2,0l 2,2l motoru kainos "srote" nuo 700-900lt(panevezyje),pasvalyje-nuo 350lt(anglu-jie maziau vaziuoja) !!!!!!
tai todel,kad jie "amzini",net jei ir "perkaitinsi","uzkalsi"-ne problema. ;)

Tema apie sena TD su VE,VP tipo siurbliu arba mechaniniu valdymu,HDI-seselyje!(nenukrypstam nuo temos) ;) :D

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 08 - 08:30

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#14 Svečias_saimonas_707_*

Svečias_saimonas_707_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 gruodžio 10 - 22:55

Dyzeliu visu lanksto,buk tikras ;)

tikrai nevisu
  • 0

#15 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2008 gruodžio 11 - 11:34

prasviesk mane tuomet, kuriu nelanksto?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 12 - 20:00

tikrai nevisu

benzininese yra isimtys kai laimingai baigiasi ;) O dyzeliu....(cia kazkokias nuogirdas isgirdes is fantastikos :D )
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2008 gruodžio 12 - 20:16

gal kas zinot ar lanksto voztuvus 406 1.9 td variklyje

durna tema :lol: Jei pas tave toks variklis, tai tu kaip ir turetum atsakyti lanksto ar ne :blush:
  • 0
kažkaip.....

#18 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 12 - 22:31

Va tik neaisku ka "temos autorius" turejo galvoj....lanksto(dirzeli keist nekeist,aj .... :unsure: )ar jau buvo nutrukes dirzas ir sirdis nerami :lol:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#19 andrelka

andrelka
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2008 gruodžio 13 - 15:42

Ech, galetu gamintojai sugalvoti tam apsauga kokia nors...

yra tarkim ant Ford bent dyzeliniu warikliu, ant welenelio yra tokie "plaktukeliai" (neitariu kaip jie is ties wadinas) kurie atidarineja voztuvus dirzas truksta stumuoklis per wostuvus tie plaktukeliai nulaksto ir po to keiti tik juos man, paciam taip buwo seip gan protyngai sugalvota tik nesuptantu kodel to neigyvendina kitu markiu varikliu gamintojai
  • 0

#20 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 13 - 18:12

yra tarkim ant Ford bent dyzeliniu warikliu, ant welenelio yra tokie "plaktukeliai" (neitariu kaip jie is ties wadinas) kurie atidarineja voztuvus dirzas truksta stumuoklis per wostuvus tie plaktukeliai nulaksto ir po to keiti tik juos man, paciam taip buwo seip gan protyngai sugalvota tik nesuptantu kodel to neigyvendina kitu markiu varikliu gamintojai

Yra sugalvota pas VW R5-TDI 2.5l variklyje nera nei vieno dirzo,viska valdo dantyti smagraciai....bet tame paciame variklyje purkstukas-siurblys viename tai tikra nesamone...(gedimo remontas brangus) B) Kitas variklis VW FSI (benzinis) voztuvai elektromagnetiniai ir valdomi kompu(gal ir nieko ciptiuningas geras gautusi :)~ )taip kad ir pas hdi yra apgalvotas dalykas pries dirzo pazeidima ir pan..(pakelejai),Spakenas minejo :)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0