


Posted 2009 July 26 - 18:56
Posted 2009 August 08 - 08:58
Posted 2009 August 08 - 21:38
su tuo plastiku-tai europos biurokratai gamintojams(pardavejamas) ivede utilizacijos mokesti(kaip ir buteliu bamintojams),tik matuojama keletu tukstanciu euru.plastmasė tai ne metalas, ją sukežinus keiti kita nauja detale, reta kuri išlieka remontuotina. Mano konkrečiu atveju "veidelį" reikėjo keisti visą iki pat tos vietos kur prasideda metalinia lanžeronai, vienintelė išlikusi sveika plastmasinė detalė buvo, plokštė-balkis jungiantis kairį ir dešnijį lanžeronus apatinėjė dalyje ant kurio statosi televizorius su radiatoriais, jei smūgis būtų žemiau būtų ir jam šakės. Taigi ką noriu pasakyti pluoštinė plastmasė gerai apsorbuoja smūgį, bet visiškai subyra, ji nerūdyja, bet po menkiausio bakstelėjimo reikia rimto remonto arba jos keitimo. Monolitinė plastmasė kuri naudojama apdailos detaėms pasiduoda litavinui, bet jei ji ištampyta ją i pradinę padėti nebesugražinsi, jei ji pertrūko tada remontas galimas.
Kas liečia pigumą tai neabejoju, plastikas juk pigiau nei metalas, o ją ir apdirbti pigiau, be to auto lengvesnis, reiškia kuro sanaudos mažesnės, ekonomija ir pliusas ŽALIŪJŲ naudai.
Posted 2009 August 10 - 12:33
Ar tikrai, ar lyginai tarkim audi a sesi ir csesto kainas?issuki mete ir citroenas(pigiu,labai kokybisku liaudziai masinu kurejas-net C6 limuzinas-pigiausias vos ne du kartus uz konkurentus)-paleides i rinka CITROEN GTI.aisku ,kad tai tik akcija(rinkai numatyta TIK 6 vienetai),tipo ir mes gaminsime tik ferarius,kuriems mokesciai-dzin.
stai tau ir sunkmetis-nusimato vel metalo(ar kompozito) grizimas,ir kokybes kilimas,o tai nuo 2005 m tik prastyn . ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2009 August 13 - 23:04
Edited by shift, 2009 August 13 - 23:05.
Posted 2009 August 14 - 07:03
Rinkciau du nol septinta.Sveiki, planuoju keleto menesiu begyje pirkti Pezuka dyzeli. Svarstau tarp 207(2006) ir 307 (2005m.), taip pat akis uzkliuvo ir uz Citroen C4(4 durys). Gal zinote kokiu objektyviu faktu, kurie padetu man konkreciau apsispresti. Masinos dydis nera man svarbu, noriu taupaus ir judraus automobilio. Dideli prioriteta teikiu saugumui, 207 ir C4 turi 5 zvaigzdutes EuroNCAP, man tai imponuoja. Laukiu atsiliepimu...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2009 August 27 - 11:54
Posted 2009 August 27 - 22:46
Posted 2009 September 20 - 20:56
Edited by Justin, 2009 September 20 - 20:57.
Posted 2010 June 26 - 21:31
Posted 2010 June 27 - 09:50
Posted 2010 June 27 - 22:29
Tai tas ir yra,kad 1,6 hdi su FAP mane siek tiek gasdina,todel pradejau dairytis benzininio.Bet kaip itariu,benzas nebus toks taupus.Noriu pirkti 07-08 metu su nedidesniu kaip 50-60k pravaziavimu,tokio kaina siekia apie 50-70% naujo kainos.o tai 1,6 HDi neturi FAP'o? bet del jo dideliu problemu nekelciau, viskas yra pataisoma, ir daug kas vazineja su tais Fap'ais ir bedu neturi.. aisku daug priklauso nuo planuojamos sumos išleisti
Edited by mariussthlm, 2010 June 27 - 22:30.
Posted 2010 June 28 - 19:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2010 June 28 - 21:46
Kalba apie 1,6hdi 1101.6 HDI 60 ag yra be FAP'o
Posted 2010 June 29 - 20:20
Tada bijociau FAP'o jei rida arti 130000 ar tai 1500000,kada keiciasiskystis, bais brangu tadumKalba apie 1,6hdi 110
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2010 June 30 - 09:40
Posted 2010 June 30 - 20:38
cia panasiai, issikastruoji ri gyveni toliauislupi FAP nafig ir vaziuoji toliau...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Posted 2011 February 05 - 22:07
Posted 2011 February 22 - 02:26
cia panasiai, issikastruoji ri gyveni toliau
QUOTE (Algirdas @ Jun 30 2010, 09:40 AM)
islupi FAP nafig ir vaziuoji toliau...
cia panasiai, issikastruoji ri gyveni toliau ph34r.gif
0 members, 2 guests, 0 anonymous users