Apie peugeot 207
#21 Svečias_Svečias Petras_*
Parašyta 2009 liepos 26 - 18:56
#23 Svečias_Justin_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 08 - 08:58
#24
Parašyta 2009 rugpjūčio 08 - 21:38
su tuo plastiku-tai europos biurokratai gamintojams(pardavejamas) ivede utilizacijos mokesti(kaip ir buteliu bamintojams),tik matuojama keletu tukstanciu euru.plastmasė tai ne metalas, ją sukežinus keiti kita nauja detale, reta kuri išlieka remontuotina. Mano konkrečiu atveju "veidelį" reikėjo keisti visą iki pat tos vietos kur prasideda metalinia lanžeronai, vienintelė išlikusi sveika plastmasinė detalė buvo, plokštė-balkis jungiantis kairį ir dešnijį lanžeronus apatinėjė dalyje ant kurio statosi televizorius su radiatoriais, jei smūgis būtų žemiau būtų ir jam šakės. Taigi ką noriu pasakyti pluoštinė plastmasė gerai apsorbuoja smūgį, bet visiškai subyra, ji nerūdyja, bet po menkiausio bakstelėjimo reikia rimto remonto arba jos keitimo. Monolitinė plastmasė kuri naudojama apdailos detaėms pasiduoda litavinui, bet jei ji ištampyta ją i pradinę padėti nebesugražinsi, jei ji pertrūko tada remontas galimas.
Kas liečia pigumą tai neabejoju, plastikas juk pigiau nei metalas, o ją ir apdirbti pigiau, be to auto lengvesnis, reiškia kuro sanaudos mažesnės, ekonomija ir pliusas ŽALIŪJŲ naudai.
HONDAi-tas mokestis netaikomas-pas juos plasmases(uzkasus zemese)suyra per 20metu.
metalas(bet koks) geriau sugeria smugius(deformuojasi),todel palikta(aplink zmones)metaline konstrukcija(su plastiko uzpildais linkimo vietose)-todel saugumo testuose pirmauja.
taip pat tu paciu biurokratu ivesti reikalavimai(pagal klase,kaina,prestiza) riboja metalu naudojima(ypac spalvotu-varis,bronza,ir t.t)
tai kas belieka pigesniu modeliu kurejams?o del plasmasiu utilizavimo mokescio vokieciai (MB,BMW)pries eropos biurokratus numate pakovoti-kam sudaro geresnes salygas azijatams(nors ivesti apribojimai ne europos sajungos salims).
issuki mete ir citroenas(pigiu,labai kokybisku liaudziai masinu kurejas-net C6 limuzinas-pigiausias vos ne du kartus uz konkurentus)-paleides i rinka CITROEN GTI.aisku ,kad tai tik akcija(rinkai numatyta TIK 6 vienetai),tipo ir mes gaminsime tik ferarius,kuriems mokesciai-dzin.
stai tau ir sunkmetis-nusimato vel metalo(ar kompozito) grizimas,ir kokybes kilimas,o tai nuo 2005 m tik prastyn . ;)
#25
Parašyta 2009 rugpjūčio 10 - 12:33
Ar tikrai, ar lyginai tarkim audi a sesi ir csesto kainas?issuki mete ir citroenas(pigiu,labai kokybisku liaudziai masinu kurejas-net C6 limuzinas-pigiausias vos ne du kartus uz konkurentus)-paleides i rinka CITROEN GTI.aisku ,kad tai tik akcija(rinkai numatyta TIK 6 vienetai),tipo ir mes gaminsime tik ferarius,kuriems mokesciai-dzin.
stai tau ir sunkmetis-nusimato vel metalo(ar kompozito) grizimas,ir kokybes kilimas,o tai nuo 2005 m tik prastyn . ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#26 Svečias_shift_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 23:04
Šį pranešimą redagavo shift: 2009 rugpjūčio 13 - 23:05
#27
Parašyta 2009 rugpjūčio 14 - 07:03
Rinkciau du nol septinta.Sveiki, planuoju keleto menesiu begyje pirkti Pezuka dyzeli. Svarstau tarp 207(2006) ir 307 (2005m.), taip pat akis uzkliuvo ir uz Citroen C4(4 durys). Gal zinote kokiu objektyviu faktu, kurie padetu man konkreciau apsispresti. Masinos dydis nera man svarbu, noriu taupaus ir judraus automobilio. Dideli prioriteta teikiu saugumui, 207 ir C4 turi 5 zvaigzdutes EuroNCAP, man tai imponuoja. Laukiu atsiliepimu...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#28 Svečias_shift_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 27 - 11:54
#29 Svečias_praeivis_*
Parašyta 2009 rugpjūčio 27 - 22:46
#30 Svečias_Justin_*
Parašyta 2009 rugsėjo 20 - 20:56
Šį pranešimą redagavo Justin: 2009 rugsėjo 20 - 20:57
#31 Svečias_mariussthlm_*
Parašyta 2010 birželio 26 - 21:31
#32
Parašyta 2010 birželio 27 - 09:50
#33 Svečias_mariussthlm_*
Parašyta 2010 birželio 27 - 22:29
Tai tas ir yra,kad 1,6 hdi su FAP mane siek tiek gasdina,todel pradejau dairytis benzininio.Bet kaip itariu,benzas nebus toks taupus.Noriu pirkti 07-08 metu su nedidesniu kaip 50-60k pravaziavimu,tokio kaina siekia apie 50-70% naujo kainos.o tai 1,6 HDi neturi FAP'o? bet del jo dideliu problemu nekelciau, viskas yra pataisoma, ir daug kas vazineja su tais Fap'ais ir bedu neturi.. aisku daug priklauso nuo planuojamos sumos išleisti
Šį pranešimą redagavo mariussthlm: 2010 birželio 27 - 22:30
#34
Parašyta 2010 birželio 28 - 19:29
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#35 Svečias_mariussthlm_*
Parašyta 2010 birželio 28 - 21:46
Kalba apie 1,6hdi 1101.6 HDI 60 ag yra be FAP'o
#36
Parašyta 2010 birželio 29 - 20:20
Tada bijociau FAP'o jei rida arti 130000 ar tai 1500000,kada keiciasiskystis, bais brangu tadumKalba apie 1,6hdi 110
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#37
Parašyta 2010 birželio 30 - 09:40
#38
Parašyta 2010 birželio 30 - 20:38
cia panasiai, issikastruoji ri gyveni toliauislupi FAP nafig ir vaziuoji toliau...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#39 Svečias_zanaz_*
Parašyta 2011 vasario 05 - 22:07
#40 Svečias_Svečias Edvinas_*
Parašyta 2011 vasario 22 - 02:26
cia panasiai, issikastruoji ri gyveni toliau
QUOTE (Algirdas @ Jun 30 2010, 09:40 AM)
islupi FAP nafig ir vaziuoji toliau...
cia panasiai, issikastruoji ri gyveni toliau ph34r.gif
ir kuom blogai tai kad fap pasalini??
beja kurie dyzeliukai geresni 1.6hdi ar 1.4? dar noriu paklausti kokios apsukos butu prie 100km/h 5 begiu? )
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0