Peršokti prie turinio


Žiema ar vaziuot?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 100

#81 Svečias_Strong_*

Svečias_Strong_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 11 - 22:02

As manau kad masina yra tam ir skirta kad vaziuot su ja o ne mastyt ar kurt ar ne kurt. Mano darbas uz 600m nuo namu, as per 6 min nuvaziuoju ir per 6 min nueinu. Bet retai kada einu, kam eit per pliurzas ar per salcius ar per karscius, jei sau uzsikurei ir nurukai :) Man patinka kai mano masina yra netoli manes.
  • 0

#82 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 sausio 11 - 22:11

As manau kad masina yra tam ir skirta kad vaziuot su ja o ne mastyt ar kurt ar ne kurt. Mano darbas uz 600m nuo namu, as per 6 min nuvaziuoju ir per 6 min nueinu. Bet retai kada einu, kam eit per pliurzas ar per salcius ar per karscius, jei sau uzsikurei ir nurukai :) Man patinka kai mano masina yra netoli manes.

Jo, žmogus nėra tobulas... ;]
  • 0
... labai piktas diedas...

#83 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 11 - 22:20

Jo, žmogus nėra tobulas... ;]

Nu cia tai jo :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#84 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2010 sausio 12 - 03:35

nu dar pasakyk, kad zeme yra apvali ir visi isgriutu  :doh:

Kadangi labai protingas tai pasakyk kiek variklis SUSILTU PER KELIAS SEKUNDES?Gal kazkam ir atrodo savaime aisku,o man tai didziausia nesamone.Uzkurus automobili ties ~-20 c dar man tepalo slegio lempuke dega apie ~ 2s.O pajudant reikia ratams iveikti 5cm sniego stori.Kazin kaip man ji ramiai pervaziuot nesueliant apsuku?
Panasu i eilini nevykusiai isversta straipsni :doh:Visi laikom automobilius siltai garazuose....langu nutirpdyti nereikia.

Šį pranešimą redagavo sizus: 2010 sausio 12 - 03:37

  • 0

#85 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2010 sausio 12 - 07:28

as tai irgi manau, kad nesamone jau po 2 sek. vaziuoti. Toks ir instruktorius tas Zbignewas :hmm: Negi gaila keliu ml kuro kuris sudegs ant laisvu apsuku? :rolleyes:
  • 0
Roots to roots

#86 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2010 sausio 12 - 08:46

Deja, neturėjau dar tokios, tai nežinau, kaip su tokia elgtis... :blush:

Moters tokios ar mašinos? :ax:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#87 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 sausio 12 - 08:53

jei masina iki 3-5 metu senumo, tvarkingi tepalai ir pan - uzvedi ir vaziuoji :hmm: Jei senesne - daug kas priklauso nuo bukles. Faktas, kad kuo labiau pavarges motoras, tuo daugiau laiko jam reikia tepalo slegi sukelti. As asmeniskai sildau masina ilgai. ~20 min. Isbegu - uzvedu, grizes isgeriu kavos ir tada vaziuoju. Ne del to, kad masinai geriau. Del to, kad man salta :ax:
  • 0
kažkaip.....

#88 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 sausio 12 - 09:17

Žiūriu kadangi prasidėjo pilstymas iš tuščio į kiaurą, pabandysiu pridėt savo nuomonę. Varikliui pradedant važiuot svarbu ne temperatūra, o tepalo slėgis ir jo išsivaikščiojimas tarp detalių. Variklis labiau dyla ne todėl, kad jam šalta, o todėl, kad susidaro tepalo "badas" tarp besitrinančių detalių. Tarp kitko, net ir vasarą, mašinai po ilgesnio stovėjimo reiktų duot pora sekundžių laisvom padirbt lygiai dėl tos pačios priežasties. Ar tas tepalas šaltas ar šiltas, jokio skirtumo, jeigu galvojat, kad pabirbinę variklį penkias minutes prie -20 labai sušildot tepalą, tai labai klystat, jeigu tepalo siurblys nesukelia spaudimo arba tarpai tarp besisukančių detalių viršija visas padorias normas tai čia jau laiko klausimas kada variklis pasakys mirau ir visas šildymas yra kaip lavonui klizma. Tiesiog patarimas, pilkit tokius kokie priklauso mūsų klimatui tepalus ir sutaupysit kelis gramus kuro. O kas dėl mišinio sudegimo, tai tikrai užtenka keletos sekundžių, kad variklio degimo kameros po kelių taktų jau sušiltų ir nesvarbu, kad aušinimo skystis dar šaltas. Aš asmeniškai irgi užsikuriu anksčiau, bet kaip ir Stopas dėl tos pačios priežasties, kad šalta.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#89 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 sausio 12 - 09:38

Kazkodel visi persimete ant variklio bei tepalu, bet variklyje nepamirskime, kad yra ir dar skystis, kuris, jei laiku nepasirupinsi, gali neatlaikyt -20. O bevaziuojant temperatura dar labiau krenta ir jei iskart "ant salto" varysi kokiu 60-100, tai yra nemaza tikimybe (aisku ne varikliu) jog gali tekt sustot. kadangi (kaip minejau jei isanksto nepasirupini patikra bei keitimu, reikalui esant) GAli elementariai uzshalt radiatorius. o tada, ar geras tepalas, ar koks yra - vistiek uzkursi tik ji suremontavus arba pakeites. Ir dar vienas momentas, galimas variantas, jei ausinimo skystis netlaiko pvz - 15, o "duos" -20 tai ir pompa shajbom nueit gali. Tad ishvada tik viena - ruosk ruoges priesh ziema !!!! ir nereiks stumdyt, traukiot, ar kaip kitaip kankint savo liutus :pug:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#90 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 sausio 12 - 12:35

Žiūriu kadangi prasidėjo pilstymas iš tuščio į kiaurą, pabandysiu pridėt savo nuomonę. Varikliui pradedant važiuot svarbu ne temperatūra, o tepalo slėgis ir jo išsivaikščiojimas tarp detalių. Variklis labiau dyla ne todėl, kad jam šalta, o todėl, kad susidaro tepalo "badas" tarp besitrinančių detalių. Tarp kitko, net ir vasarą, mašinai po ilgesnio stovėjimo reiktų duot pora sekundžių laisvom padirbt lygiai dėl tos pačios priežasties. Ar tas tepalas šaltas ar šiltas, jokio skirtumo, jeigu galvojat, kad pabirbinę variklį penkias minutes prie -20 labai sušildot tepalą, tai labai klystat, jeigu tepalo siurblys nesukelia spaudimo arba tarpai tarp besisukančių detalių viršija visas padorias normas tai čia jau laiko klausimas kada variklis pasakys mirau ir visas šildymas yra kaip lavonui klizma. Tiesiog patarimas, pilkit tokius kokie priklauso mūsų klimatui tepalus ir sutaupysit kelis gramus kuro. O kas dėl mišinio sudegimo, tai tikrai užtenka keletos sekundžių, kad variklio degimo kameros po kelių taktų jau sušiltų ir nesvarbu, kad aušinimo skystis dar šaltas.

Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...
  • 0
... labai piktas diedas...

#91 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 sausio 12 - 13:13

Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...

Visų pirma nereikia lygint žigulinės smalos su normaliu tepalu, antras dalykas žigulio siurblio konstrukcija ir bent jau pežinio švelniai tariant skiriasi. O dėl ramesnio važiavimo tai reikalinga visai kitiems dalykams.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#92 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 sausio 12 - 13:15

Kazkodel visi persimete ant variklio bei tepalu, bet variklyje nepamirskime, kad yra ir dar skystis, kuris, jei laiku nepasirupinsi, gali neatlaikyt -20. O bevaziuojant temperatura dar labiau krenta ir jei iskart "ant salto" varysi kokiu 60-100, tai yra nemaza tikimybe (aisku ne varikliu) jog gali tekt sustot. kadangi (kaip minejau jei isanksto nepasirupini patikra bei keitimu, reikalui esant) GAli elementariai uzshalt radiatorius. o tada, ar geras tepalas, ar koks yra - vistiek uzkursi tik ji suremontavus arba pakeites.
Ir dar vienas momentas, galimas variantas, jei ausinimo skystis netlaiko pvz - 15, o "duos" -20 tai ir pompa shajbom nueit gali.

Tad ishvada tik viena - ruosk ruoges priesh ziema !!!! ir nereiks stumdyt, traukiot, ar kaip kitaip kankint savo liutus :pug:

Jeigu radiatoriuje buvo grynas vanduo, tada sušals į ledą, jeigu buvo aušinimo skystis, kuris laiko iki -15, tai žemesnėje temperatūroje jisai kristalizuojasi į sniegą. Vandens pompos nenuraus, bet geriau nedasileist iki tokio lygio
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#93 Svečias_aliosha_*

Svečias_aliosha_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 12 - 13:31

Moters tokios ar mašinos? :ax:

Nei moters 30 metų senumo, nei mašinos... :lol: :blush:
  • 0

#94 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 sausio 12 - 13:34

Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...

Visų pirma nereikia lygint žigulinės smalos su normaliu tepalu, antras dalykas žigulio siurblio konstrukcija ir bent jau pežinio švelniai tariant skiriasi. O dėl ramesnio važiavimo tai reikalinga visai kitiems dalykams.

Ar rizikuotum pripylęs labai gero pusiausintetinio, prie kokių -25C ar daugiau tik užkūręs mygtelt smagiau gazą? Net ir darant prielaidą, kad pežo siurblys tobulesnis? Kažkodėl manau, kad ne...
O kaip išsukt nuo namų gatvėn į intensyvų eismą? Jei neužgreži ir lauki, tai darai tą patį - šildai variklį...
  • 0
... labai piktas diedas...

#95 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 12 - 16:01

Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...

Visų pirma nereikia lygint žigulinės smalos su normaliu tepalu, antras dalykas žigulio siurblio konstrukcija ir bent jau pežinio švelniai tariant skiriasi. O dėl ramesnio važiavimo tai reikalinga visai kitiems dalykams.

Ka jus turit pries ziguliukus? Jus ka galvojat zigiliuose tik smala? neeee.... vo pas mani zaibelyje pusiau sintetinis Valvoline'as supiltas. uzkuriu ziaga kai salta ir praejus 5-10 sek nevirsydamas 2k apsuku judu miestan :)

O kiek tas ziagas idomu uzmiestyje suryja ir koks variklis?Visai noreciau kada koki tvarkinga pirmuka isigyti, tik antra puse labai skersai i mane paziuretu...

Šį pranešimą redagavo roccas: 2010 sausio 12 - 16:02

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#96 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 sausio 12 - 16:09

O kiek tas ziagas idomu uzmiestyje suryja ir koks variklis?

Vieną normą šimtui km... :unsure:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#97 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 sausio 12 - 16:11

Ar rizikuotum pripylęs labai gero pusiausintetinio, prie kokių -25C ar daugiau tik užkūręs mygtelt smagiau gazą? Net ir darant prielaidą, kad pežo siurblys tobulesnis? Kažkodėl manau, kad ne...
O kaip išsukt nuo namų gatvėn į intensyvų eismą? Jei neužgreži ir lauki, tai darai tą patį - šildai variklį...

Retai pas mus būna tas -25, bet šiom dienom tenka ir iki 3000 dakelt, bo kitaip iš kiemo sunkiai išlįščiau.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#98 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2010 sausio 12 - 16:20

Aš asmeniškai irgi užsikuriu anksčiau, bet kaip ir Stopas dėl tos pačios priežasties, kad šalta.

Prisijungiu prie nemylinčių šalčio. Tik man 20 min nebereikia. Sėdynės per dvi sušyla iki normos.
  • 0

#99 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 sausio 13 - 11:12

issiunciau ;)

Gavau ;)
Tesiant tema - ziu pro langa, ogi puse "kaimynu" siandie stovi aneikrust ish vietos ;)
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#100 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2010 sausio 13 - 11:16

Siandien??tai kad Kaune -6 tiktai,kaip Vilniuj nezinau
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0