

Žiema ar vaziuot?
#81
Svečias_Strong_*
Posted 2010 January 11 - 22:02

#82
Posted 2010 January 11 - 22:11
Jo, žmogus nėra tobulas...As manau kad masina yra tam ir skirta kad vaziuot su ja o ne mastyt ar kurt ar ne kurt. Mano darbas uz 600m nuo namu, as per 6 min nuvaziuoju ir per 6 min nueinu. Bet retai kada einu, kam eit per pliurzas ar per salcius ar per karscius, jei sau uzsikurei ir nurukai
Man patinka kai mano masina yra netoli manes.
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#83
Posted 2010 January 11 - 22:20
Nu cia tai joJo, žmogus nėra tobulas...

#84
Posted 2010 January 12 - 03:35
Kadangi labai protingas tai pasakyk kiek variklis SUSILTU PER KELIAS SEKUNDES?Gal kazkam ir atrodo savaime aisku,o man tai didziausia nesamone.Uzkurus automobili ties ~-20 c dar man tepalo slegio lempuke dega apie ~ 2s.O pajudant reikia ratams iveikti 5cm sniego stori.Kazin kaip man ji ramiai pervaziuot nesueliant apsuku?nu dar pasakyk, kad zeme yra apvali ir visi isgriutu
Panasu i eilini nevykusiai isversta straipsni :doh:Visi laikom automobilius siltai garazuose....langu nutirpdyti nereikia.
Edited by sizus, 2010 January 12 - 03:37.
#85
Posted 2010 January 12 - 07:28


#86
Posted 2010 January 12 - 08:46
Moters tokios ar mašinos?Deja, neturėjau dar tokios, tai nežinau, kaip su tokia elgtis...

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#87
Posted 2010 January 12 - 08:53


#88
Posted 2010 January 12 - 09:17
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#89
Posted 2010 January 12 - 09:38

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#90
Posted 2010 January 12 - 12:35
Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.Žiūriu kadangi prasidėjo pilstymas iš tuščio į kiaurą, pabandysiu pridėt savo nuomonę. Varikliui pradedant važiuot svarbu ne temperatūra, o tepalo slėgis ir jo išsivaikščiojimas tarp detalių. Variklis labiau dyla ne todėl, kad jam šalta, o todėl, kad susidaro tepalo "badas" tarp besitrinančių detalių. Tarp kitko, net ir vasarą, mašinai po ilgesnio stovėjimo reiktų duot pora sekundžių laisvom padirbt lygiai dėl tos pačios priežasties. Ar tas tepalas šaltas ar šiltas, jokio skirtumo, jeigu galvojat, kad pabirbinę variklį penkias minutes prie -20 labai sušildot tepalą, tai labai klystat, jeigu tepalo siurblys nesukelia spaudimo arba tarpai tarp besisukančių detalių viršija visas padorias normas tai čia jau laiko klausimas kada variklis pasakys mirau ir visas šildymas yra kaip lavonui klizma. Tiesiog patarimas, pilkit tokius kokie priklauso mūsų klimatui tepalus ir sutaupysit kelis gramus kuro. O kas dėl mišinio sudegimo, tai tikrai užtenka keletos sekundžių, kad variklio degimo kameros po kelių taktų jau sušiltų ir nesvarbu, kad aušinimo skystis dar šaltas.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...
#91
Posted 2010 January 12 - 13:13
Visų pirma nereikia lygint žigulinės smalos su normaliu tepalu, antras dalykas žigulio siurblio konstrukcija ir bent jau pežinio švelniai tariant skiriasi. O dėl ramesnio važiavimo tai reikalinga visai kitiems dalykams.Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#92
Posted 2010 January 12 - 13:15
Jeigu radiatoriuje buvo grynas vanduo, tada sušals į ledą, jeigu buvo aušinimo skystis, kuris laiko iki -15, tai žemesnėje temperatūroje jisai kristalizuojasi į sniegą. Vandens pompos nenuraus, bet geriau nedasileist iki tokio lygioKazkodel visi persimete ant variklio bei tepalu, bet variklyje nepamirskime, kad yra ir dar skystis, kuris, jei laiku nepasirupinsi, gali neatlaikyt -20. O bevaziuojant temperatura dar labiau krenta ir jei iskart "ant salto" varysi kokiu 60-100, tai yra nemaza tikimybe (aisku ne varikliu) jog gali tekt sustot. kadangi (kaip minejau jei isanksto nepasirupini patikra bei keitimu, reikalui esant) GAli elementariai uzshalt radiatorius. o tada, ar geras tepalas, ar koks yra - vistiek uzkursi tik ji suremontavus arba pakeites.
Ir dar vienas momentas, galimas variantas, jei ausinimo skystis netlaiko pvz - 15, o "duos" -20 tai ir pompa shajbom nueit gali.
Tad ishvada tik viena - ruosk ruoges priesh ziema !!!! ir nereiks stumdyt, traukiot, ar kaip kitaip kankint savo liutus
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#93
Svečias_aliosha_*
Posted 2010 January 12 - 13:31
Nei moters 30 metų senumo, nei mašinos...Moters tokios ar mašinos?


#94
Posted 2010 January 12 - 13:34
Ar rizikuotum pripylęs labai gero pusiausintetinio, prie kokių -25C ar daugiau tik užkūręs mygtelt smagiau gazą? Net ir darant prielaidą, kad pežo siurblys tobulesnis? Kažkodėl manau, kad ne...Visų pirma nereikia lygint žigulinės smalos su normaliu tepalu, antras dalykas žigulio siurblio konstrukcija ir bent jau pežinio švelniai tariant skiriasi. O dėl ramesnio važiavimo tai reikalinga visai kitiems dalykams.Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...
O kaip išsukt nuo namų gatvėn į intensyvų eismą? Jei neužgreži ir lauki, tai darai tą patį - šildai variklį...
#95
Posted 2010 January 12 - 16:01
O kiek tas ziagas idomu uzmiestyje suryja ir koks variklis?Visai noreciau kada koki tvarkinga pirmuka isigyti, tik antra puse labai skersai i mane paziuretu...Ka jus turit pries ziguliukus? Jus ka galvojat zigiliuose tik smala? neeee.... vo pas mani zaibelyje pusiau sintetinis Valvoline'as supiltas. uzkuriu ziaga kai salta ir praejus 5-10 sek nevirsydamas 2k apsuku judu miestan
Visų pirma nereikia lygint žigulinės smalos su normaliu tepalu, antras dalykas žigulio siurblio konstrukcija ir bent jau pežinio švelniai tariant skiriasi. O dėl ramesnio važiavimo tai reikalinga visai kitiems dalykams.Tai dabar sakyk vis tik, kodėl tame straipsnelyje "specialistas" nerekomenduoja kelt apsukų? Įtariu, baiminamasi dėl tepalo siurblio, kurį tirštas tepalas gali suplėšyt (konkrečiai dėl redukcinio vožtuvo)? Žiguliukams buvo atvejų, kad apsukos šaltam nusukdavo ilgąją siurblio ašelę.
Vadinasi, tos kelios sekundės - per mažai. Kad ir kiek naujesnės auto patobulėjo savo elektroniniu valdymu, kuro padavimu, tačiau mechaninė dalis išliko mažai pakitusi.
Vasarą - sutinku, bet žiemos sezonui p. Zbigniewas nugrybavo vienareikšmiai savo žiniom...![]()
Edited by roccas, 2010 January 12 - 16:02.
#96
Posted 2010 January 12 - 16:09
Vieną normą šimtui km...O kiek tas ziagas idomu uzmiestyje suryja ir koks variklis?

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#97
Posted 2010 January 12 - 16:11
Retai pas mus būna tas -25, bet šiom dienom tenka ir iki 3000 dakelt, bo kitaip iš kiemo sunkiai išlįščiau.Ar rizikuotum pripylęs labai gero pusiausintetinio, prie kokių -25C ar daugiau tik užkūręs mygtelt smagiau gazą? Net ir darant prielaidą, kad pežo siurblys tobulesnis? Kažkodėl manau, kad ne...
O kaip išsukt nuo namų gatvėn į intensyvų eismą? Jei neužgreži ir lauki, tai darai tą patį - šildai variklį...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#98
Posted 2010 January 12 - 16:20
Prisijungiu prie nemylinčių šalčio. Tik man 20 min nebereikia. Sėdynės per dvi sušyla iki normos.Aš asmeniškai irgi užsikuriu anksčiau, bet kaip ir Stopas dėl tos pačios priežasties, kad šalta.
#99
Posted 2010 January 13 - 11:12
Gavau ;)issiunciau ;)
Tesiant tema - ziu pro langa, ogi puse "kaimynu" siandie stovi aneikrust ish vietos ;)
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#100
Posted 2010 January 13 - 11:16
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users