ilgesnis tarnavimo laikas, ryskesne sviesa, artimesne dienos sviesai, berods ir energijos sanaudos mazesnes jei tam paciam apsvietimo stiprumui pasiekti ir t.t.Norėčiau sužinot kuom jie praktiškiau?
Isidejus LED i gabaritus meta klaida
#21 Svečias_zbigis_*
Posted 2009 January 15 - 10:31
#22
Posted 2009 January 15 - 10:43
Dėl ilgesnio tarnavimo laiko suabejočiau (made in china), ryškumas priklauso nuo diodų kiekio plafone, dienos šviesa stopuose iš vis ne prie ko, vienintelis pliusas - mažesnė apkrova mašinos el. sistemai tam pačiam šviesos intensyvumui...ilgesnis tarnavimo laikas, ryskesne sviesa, artimesne dienos sviesai, berods ir energijos sanaudos mazesnes jei tam paciam apsvietimo stiprumui pasiekti ir t.t.
Paskutiniame "A-Z" numeryje yra neblogas straipsnis apie LED technologijas. Tiesa, ten pagrinde apie buitinį apšvietimą. Įdomus pastebėjimas iš ten pat: nuo š.m. kažkurio mėnesio ES uždraus prekybą 100W kaitrinėm lemputėm...
#23
Posted 2009 January 15 - 12:58
tie ledai buvo sugalvoti del mazesniu energijos sanaudu ir ryskesnes sviesos. Bet tapo daugiau mados ir "madrumo" reikalu. Kalbu apie senesnes masinas o ipacv apie golpusNorėčiau sužinot kuom jie praktiškiau?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#24
Posted 2009 January 15 - 17:33
#25
Posted 2009 January 15 - 18:05
Kaitrines - senatis, xenon - dabartis, LED - ateitis cia is atomobilizmo puses.Dėl ilgesnio tarnavimo laiko suabejočiau (made in china), ryškumas priklauso nuo diodų kiekio plafone, dienos šviesa stopuose iš vis ne prie ko, vienintelis pliusas - mažesnė apkrova mašinos el. sistemai tam pačiam šviesos intensyvumui...
Paskutiniame "A-Z" numeryje yra neblogas straipsnis apie LED technologijas. Tiesa, ten pagrinde apie buitinį apšvietimą. Įdomus pastebėjimas iš ten pat: nuo š.m. kažkurio mėnesio ES uždraus prekybą 100W kaitrinėm lemputėm...
#26
Posted 2009 January 15 - 20:37
#27
Posted 2009 January 15 - 21:21
tai kokio galingumo turetu but 1kOHM varza, kad ja galima butu lygiagreciai lituot? lygiagreciai prilitavus geriausiu atveju sudegs saugiklis, jei varza silpna tai ji sudegs, zodz neiseitis lygiagretint varzaTautieciai baikit cia spelioti, su LED sprendimas paprastas, jei pirkti LED sertifikuotus zibintus tai jokiu klaidu nemes, nes ten jau ta problema isspresta, o jei savarankiskai isistatete LED lemputes, tai perkat tarkim parduotuveje UAB "LEMONA" varzas 1 kiloomo, ir lituojat lygegreciai, vat ir masinos kompas apgautas, o vat jei kada perdegs tas LED tai jau zinoma kompas to neparodys. Sekmes.
#28
Posted 2009 January 15 - 21:24
kokius konkreciai pirkai?Na papasakosiu ir as apie LED gabarituose is savo patirties.Isidejau lemonoje pirktus gabaritus su LED ir kaip metai ramiai vazineju.Jokiu problemu su liutu neturejau
#29
Posted 2009 January 15 - 21:37
http://www.lemona.lt...ges/ACLL05W.JPGkokius konkreciai pirkai?
ACLL05W Lemputė 12V su šviesos diodu W2.1x9.5d Ø11.5x26mm, balta vnt. 4.00 Lt
1.16 €
http://www.lemona.lt...182&page_numb=4
Tiesa, kai istatot sia lempute apkeitaliokit jos kontaktus pusem, jeigu nedega, nes man taip buvo
#30
Posted 2009 January 15 - 22:09
Edited by jawasaki, 2009 January 15 - 22:09.
#31
Posted 2009 January 16 - 07:22
O kaip tau atrodo pati kaitrine lempute varzos neturi? Beto nemaisyk varzos ir diodo. |Dioda idejus tai sutinku kad poksteltu saugikliai.tai kokio galingumo turetu but 1kOHM varza, kad ja galima butu lygiagreciai lituot? lygiagreciai prilitavus geriausiu atveju sudegs saugiklis, jei varza silpna tai ji sudegs, zodz neiseitis lygiagretint varza
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#32
Posted 2009 January 16 - 11:29
#33
Posted 2009 January 16 - 11:39
Galiu sulytuot jei nori. ;)O as kazkaip pabandziau susideti LED lemputes i gabaritus 406 porestailui ir man nepatiko. Sviest sviecia, bet spindulius skleidzia ne i visas puses kaip kaitrinis gabaritas, o tiesiai, panasiai, kaip lesine lempute. Todel neisnaudojamas lempos reflektorius ir tie LED gabaritai atrodo kaip prastas golpo tiuningas - baltas svieciantis taskas. Tai vat dabar pasidare idomu - ar buna LED gabaritu, kurie spindulius skaido i visas puses ir isnaudoja lempos reflektoriu?
© J. Erlickas
#34
Posted 2009 January 16 - 13:45
Buna, tiesiog pirkdamas paprasyk, kad duotu su kuo didesniu svietimo kampu....ar buna LED gabaritu, kurie spindulius skaido i visas puses ir isnaudoja lempos reflektoriu?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#35
Posted 2009 January 16 - 17:01
#36
Posted 2009 January 16 - 20:57
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#37
Posted 2009 January 17 - 13:29
#38
Posted 2009 January 17 - 21:14
Taip, bet yra ir artimu/ilguju lempuciu, kurios sviecia balciau- ypac pasaka vaziuojant nakti ir lyjant . Tik ju komplektas kainuoja apie +-80lt.bet tai cia tik gabaritai??
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#39 Svečias_zbigis_*
Posted 2009 January 17 - 22:32
Neapsimoka pirkti tarkim Philips uz 80 Lt, kai xenon galima nukauti uz tarkim 250 - nes xenon ir sviecia geriau ir ilgaamziskesnes.Taip, bet yra ir artimu/ilguju lempuciu, kurios sviecia balciau- ypac pasaka vaziuojant nakti ir lyjant . Tik ju komplektas kainuoja apie +-80lt.
#40
Posted 2009 January 18 - 10:42
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users