Tadai, suprantu, kad turi asmeniškumų (diskutavimo istorija) ir negali būti objektyvus, bet, jei gerbi save, reikėtų bent jau stengtis
1) Jei tu ten turi omenyje seną diskusiją, kur ukw pasižadėjo apsiimt sutvarkyt sklendes ir pasiūlė kainą, žmogui tiko, bet ukw kažkur dingo savaitei, tai biškį keisti tavo samprotavimai, nes tebesilaikau nuomonės, kad jei meistras forume pasiūlo kažką sutvarkyti už tam tikrą kainą (nepalikdamas savo kontaktų), tai logiška, kad klientas lauks to meistro apsireiškimo forume, jei jį ta kaina tenkina. Koks tikslas siūlyt sutvarkyt ir net sumą nurodyt, jei paskui dingsti kaip į vandenį savaitei? Suprantu, su ukw turit bendrų reikalų, tai į ta pačią dūdą solidariai ir pučiat, nesvabu, kad komentuojat visiškai nelogiškai
2) Nesuprantu, prie ko kiši tą bendravimą sms, jei su pardavėju viską sutariau telefonu? Telefonu skambinau ir atvykęs į vietą, o sms vieną parašiau tarp daugybės nesėkmingų mėginimų sutartu laiku atvykus prisiskambinti.
Žodžiu, man susidarė vaizdas, kad tamstai ir ponui ukw yra norma nesilaikyti žodžio ir rimtus pirkėjus laikyti kvailio vietoje, nes nerandu logiško paaiškinimo, kaip galima teisinti kiauliškai pasielgusį ir žodžio nesilaikiusį pardavėją Jei taip, tai mane irgi labai džiugins visi nerimti klientai, kurie tamstai stums ragus. Ateisiu ir sakysiu, kad teisūs jie, o tamsta pats kaltas