Autosportas
#61
Parašyta 2004 sausio 16 - 21:23
#62
Parašyta 2004 sausio 18 - 20:46
#63
Parašyta 2004 sausio 18 - 21:18
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#64 Svečias_liuka_*
Parašyta 2004 sausio 18 - 22:55
#65
Parašyta 2004 sausio 18 - 23:35
#66 Svečias_DerClown_*
Parašyta 2004 sausio 18 - 23:39
#67
Parašyta 2004 sausio 18 - 23:46
#68
Parašyta 2004 sausio 18 - 23:47
paprastam slalome ne galioj esmePavydzhiu ash jum ralistai...
Man, tai su 1,6 tai.....
#69
Parašyta 2004 sausio 19 - 11:45
Na galioj irgi, mes su draugeliu bandem tokia trasa, tipo mazas stadionas, viena puse vazioji tiesiai, apsisuki, ten reikia ratukus apvaziuoti, ir apsisuki prie finiso. Po 3 ratukus darem, tai as su Migu akivaizdziai geriau vaziavau nei su dizeliniu Passatu. ;)paprastam slalome ne galioj esme
Be to , sakei Mi16 - 160ag, pas tave taip, toks vienintelis motoras, pas mane 150ag, nors ka ten zinai apie arklius!? As ziurejau kad visi linksta i labai galingu klasiu puse ralyje, bet as galvoju, kad geriau buti profu 1,6 klaseje, nei teptis uz 3,5 klase. Varyklio tobulinti yra kur(be turbinu), ir tai pigiau nei 3,5, nors kaip paziurejau labai rimtu varzovu kaip ir nera beveik, ju isviso mazai, net 2,0 klaseje tik Renaultas Wiliamsas Clio, kazkaip neidomu, net Lietuvos ralio chemp. visi atsisedo uz Lanceriu, nera i ka paziureti, idomu ar sugebes skirtingai nudazyti!
Vilnius
#70 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 sausio 19 - 11:59
B grupes standartams padaryta maza serija. gale (vietoj sedyniu) 1,8 litro turbininis 16V matars, galia, jeigu neklystu - nuo 280 iki ~500 AG, visas plastikinis, visi varomi ratai. Dukart is eiles (ibo tik du metus dalyvavo ) pasaulio ralio cempionas ir ar tai du ar tris kartus - Dakaro. Anglijoj maceu toki gatvej, siaip - tik parodose . Kolekcinis ir klaikiai brangus eksponatas.O kas tas 205 T16 jei ne paslaptis?
#71
Parašyta 2004 sausio 19 - 14:21
Civiline versija, ejusi is gamyklos, nesieke 200Ag(vietoj sedyniu) 1,8 litro turbininis 16V matars, galia, jeigu neklystu - nuo 280 iki ~500 AG
Pries pora metu, anojo kaina buvo $30k+. Dabar gi 45k evraiKolekcinis ir klaikiai brangus eksponatas.
#72
Parašyta 2004 sausio 19 - 16:13
Butinai pranesiuKaip pirmam kartui, tai adrenalino buvo sociai.
bet o ko marijampole mum nepranese?
Ot balwonai matyt bijojo gaut i kaulus
tai jei nuo to buvo adrenalino tai kitakart i jutos organizuojamus greituminius slalomus atlekit, va ten 3saiba dugnas eina, kartais net 4
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#73 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 sausio 19 - 17:21
slabo... gal apie 180 AG buvo? kazkaip uzsifixavo, kad lygtai adeqvatus dabartiniu evolutionu galingumuiCiviline versija, ejusi is gamyklos, nesieke 200Ag
#74
Parašyta 2004 sausio 19 - 17:44
Negaliu nei patvirtinti nei paneigti....Bet kazkoks panasus skaicius kazkokiame tai kontekste tikrai uzsifiksavoslabo... gal apie 180 AG buvo? kazkaip uzsifixavo,Civiline versija, ejusi is gamyklos, nesieke 200Ag
Kiek teko skaityti, ivairus saltiniai mini skaicius nuo 180 iki 200Ag.....
bet nelabai adekvatus automobiliai....svoriai truputi skiriasi ;) Nors variklio galingumo bei sukimo momento charakteristikas palyginti butu netgi labai idomu..kad lygtai adeqvatus dabartiniu evolutionu galingumui
#75 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 sausio 19 - 17:54
aha, butu. kiek prisimenu is bendro issilavinimo, momenta realiai gerinti pradejo tik po to, kai uzribojo galinguma. tai daba gali buti geriau. nors girdejau, kad Subaru ir Miciaus WRC varikliai siekia iki 380 AG vietoje deklaruojamu 300.variklio galingumo bei sukimo momento charakteristikas palyginti butu netgi labai idomu..
205 T16 buvo daromas labai placiose galimybese. man neduoda ramybes gerosios mataro versijos. atrodo, kad 500 AG nesieke. idomu, kox ju resursas gali buti?
#77
Parašyta 2004 sausio 21 - 11:18
Vilnius
#78
Parašyta 2004 sausio 21 - 14:35
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#79
Parašyta 2004 sausio 21 - 14:43
#80 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 sausio 21 - 14:50
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0