uzsiregistruoji cia public.servicebox.peugeot.com, ivedi VIN'a ir matysi visa komplektacija ir informacija apie konkretu Peugeot automobili.Yra koks nors budas, kad ir paprastam zmogui paziurejus kur nors masinoje, suprasti kad tai buves anglas?
P.S. Labai nedurninkit uz durna klausima
nebeleidzia eksploatuoti...
#61
Parašyta 2009 kovo 03 - 10:59
#62
Parašyta 2009 kovo 03 - 11:14
8-663-63443.
#63
Parašyta 2009 balandžio 10 - 07:48
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#64 Svečias_Rasele_*
Parašyta 2009 gegužės 14 - 15:08
Šį pranešimą redagavo Rasele: 2009 gegužės 14 - 15:14
#65
Parašyta 2009 gegužės 15 - 07:13
tavo zinute tiktu i humoro skilti....jei ko enzinai...tai geriau nerasyk.....jei nori perdaryti angla turi tureti v5 dokumentus, o jie nemazai kainuoja, veliau juk reikia puse salono keisti, valytuvus reikia keisti, nes i kita puse valo, lempos ir sviecia kitaip, nu jei issiardo tai tik ta blizguti-reflektoriu uztektu pakeisti, zodiu pigiau nusipirkt normalu europini varianta nei varkti su anglu, nes sukiši pinigus, pedarysi ta mašinyte, o registruojant domumentuose koks žodelis užklius ir viskas neįregistruosi mašinytes.
Patarimas neprasidek
nes pigiau nieko nebus tik daug nervu, pinigu ir laiko kainuos
#66 Svečias_Rasele_*
Parašyta 2009 gegužės 15 - 08:11
gal ir tiktu i humoro skilti, , tik jau nesakyk, kad visiska nesamone parasiau, šiaip jau žinau ka šneku,tavo zinute tiktu i humoro skilti....jei ko enzinai...tai geriau nerasyk.....jei nori perdaryti angla turi tureti v5 dokumentus, o jie nemazai kainuoja, veliau juk reikia puse salono keisti, valytuvus reikia keisti, nes i kita puse valo, lempos ir sviecia kitaip, nu jei issiardo tai tik ta blizguti-reflektoriu uztektu pakeisti, zodiu pigiau nusipirkt normalu europini varianta nei varkti su anglu, nes sukiši pinigus, pedarysi ta mašinyte, o registruojant domumentuose koks žodelis užklius ir viskas neįregistruosi mašinytes.
Patarimas neprasidek
nes pigiau nieko nebus tik daug nervu, pinigu ir laiko kainuos
geriau nusipirkti normalia masina nei perdarineti angla, nu bet cia tik mano nuomone
#67
Parašyta 2009 gegužės 15 - 09:27
Joks čia humoras. Jau žinau kelis atvejus, kai perdarytus gavo ardyt padaliam...tavo zinute tiktu i humoro skilti....jei ko enzinai...tai geriau nerasyk.....jei nori perdaryti angla turi tureti v5 dokumentus, o jie nemazai kainuoja, veliau juk reikia puse salono keisti, valytuvus reikia keisti, nes i kita puse valo, lempos ir sviecia kitaip, nu jei issiardo tai tik ta blizguti-reflektoriu uztektu pakeisti, zodiu pigiau nusipirkt normalu europini varianta nei varkti su anglu, nes sukiši pinigus, pedarysi ta mašinyte, o registruojant domumentuose koks žodelis užklius ir viskas neįregistruosi mašinytes.
Patarimas neprasidek
nes pigiau nieko nebus tik daug nervu, pinigu ir laiko kainuos
Bėje, dabar kolegos daro Mazda 6. Jei kas fantazuosit tokią perdarinėt - meskit mintį. Variklį išimt, stiklą išpjaut, pertvarą tarp variklio skyriaus ir salono - VISĄ išpjaut ir pakeist. Net stiklas netinka dėl apatinės linijos...
#68 Svečias_Rasele_*
Parašyta 2009 gegužės 15 - 11:01
#69
Parašyta 2009 gegužės 15 - 11:34
V5 yra paprasciausi masinos dokumentai ir jie nieko nekainuoja.jei nori perdaryti angla turi tureti v5 dokumentus, o jie nemazai kainuoja...
#70
Parašyta 2009 gegužės 15 - 13:14
Pradžiai. Oficialūs atstovai tokia fignia neužsiima, čia yra gamyklos reikalas. Taip kad tokius atvejus daro tik garažiniai. Antras dalykas, yra krūva modelių, kuriuos perdaryt labai paprasta, net virint nieko nereikia (pavyzdys 307 pežas) ir yra krūvos modelių, kuriuos perdarinėt absoliutus mazochizmas. Taip kad nereikia kurpt viską ant vieno kurpaliaus.va apie ką aš ir kalbėjau, kad darbo nenormaliai, o veliau tiek privargus kai neleidzia registruoti tai nors nusišauk, kad angliško varianto mašiną ledova nupirkti galima tai tikrai, bet kiek visko reikia kad perdatyti vaira į kaire puse, tai baisu, o žmonėms visokie garažų meistrai, priburia, kad čia labai lengva, perdaryti, kad pigiau gaunasi, o kai prasideda visi pjaustymai, detaliu ieškojimai, tada jau pigumas dingsta, nu bet čia tik techninė pusė, dar baisiau, registravimas zinau, kad opeli persidarė žmogus, mašinyte super gavosi, o kai nuvažiavo registruoti, neregistravo, nes anglai kitaip rašo žodį opel, ir viskas tipo ne ta mašina, va tik del šito turejo mašinyte ant daliu paleisti, todel kas jau sugalvojot vaira į kita puse dėti, varykit ne pas garažų meistrus, o pas tuos, kas oficialiai tuo užsiima, aišku mokesit pinigus didesnius, bet bėdų bus mažiau.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#71
Parašyta 2009 gegužės 19 - 19:27
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#72
Parašyta 2009 gegužės 19 - 19:32
Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2009 gegužės 19 - 19:33
8-663-63443.
#73
Parašyta 2009 gegužės 19 - 19:41
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#74
Parašyta 2009 gegužės 19 - 20:24
8-663-63443.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0