Šį pranešimą redagavo Doomis: 2009 vasario 23 - 17:44
Sportiniai Oro filtrai
#1 Svečias_Doomis_*
Parašyta 2009 vasario 23 - 17:38
#2
Parašyta 2009 vasario 23 - 17:43
Dar gali tarpine pasikeist! nes ryskiai matosi, kad truksta dar...Sveiki ;) Turiu Pege 97m. 1.9 TD. Svelniai tariant "Pensininku masina" Chipuot neiseina, nes nestovi kompas. Kuras paduodamas mechaniskai.. Nu zodziu chipo neisidesi... tai galvoju ismest SPORTINI oro filtra. Nors kaskiek arkliu turetu damest? Ka manot? Ar neverta ismest pinigus?
#3 Svečias_Doomis_*
Parašyta 2009 vasario 23 - 17:47
#4
Parašyta 2009 vasario 23 - 18:04
+++++Dar gali tarpine pasikeist! nes ryskiai matosi, kad truksta dar...
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#5
Parašyta 2009 vasario 23 - 18:34
Manau turejo omeni apie ta tarpine,kuri yra tarp vairo ir sodynes.....Wyki, smukiau jai gali...
Kaimas - negaliu.Matei ka perki.
#6
Parašyta 2009 vasario 23 - 18:42
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#7
Parašyta 2009 vasario 23 - 21:36
#8
Parašyta 2009 vasario 23 - 22:26
Ir ka tai duoda,jei nera ko pragramuot(ecu-nera)???Padidinsi oro kieki o kuro kiekis lieka standartiskas(nera nei map nei maf) garantuotai isdeges stumoklis su laiku....Toks bukas patarimas-pliurpalai tusti ;)doomis, jei nera ka perprogramuoti, nereiskia kad nera ir ka reguliuoti, sportinis filtras duos tau ziauru garsa is po kapoto net ant laisvu, siulyciau uzmesti aki, ar nera galimybes pareguliuoti wastegate traukutes ilgi paprastu rakteliu, taip galetum sukelti turbinos slegi, jei nepavarges siurblys, kuro sugebes ipusti ir daugiau
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2009 vasario 23 - 22:57
#10
Parašyta 2009 vasario 23 - 23:01
#11
Parašyta 2009 vasario 23 - 23:15
O tu dar nezinojai jei map yra tai ir ecu....jeigu siurblys elektroniniu valdymu tada ir map buna pas td.ir programiskai susikelia galia.ziuriu postus kaip klaviaturinis kaubojus rankiojijei ramus dar nezinojai, tai td siurblys reguliuoja kuro kieki pagal slegi isiurbimo kolektoriuje
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2009 vasario 23 - 23:50
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#13
Parašyta 2009 vasario 23 - 23:52
#14 Svečias_Doomis_*
Parašyta 2009 vasario 24 - 16:40
#15
Parašyta 2009 vasario 24 - 16:50
Jei nori normaliu eik i http://golp2tiuningklubas.bambalis.ruGalvojau cia normalus renkasi, bet klydau.
© J. Erlickas
#16
Parašyta 2009 vasario 24 - 17:54
#17
Parašyta 2009 vasario 24 - 18:57
#18
Parašyta 2009 vasario 24 - 19:42
ECU - engine control unit, paprasciausia ecu "kompo" savybe, skaicioja, kiek kuro buvo ipurksta i cilindra kiekvienam variklio darbo cikleKas tas MAP ir kas tas ECU? mandras raidziu junginys kolukieciam neaiskus speju
MAP - manifold absolute pressure sensor, buna tiesioginiu ipurskimo vidaus degimo varikliose. Paprastai tiekia visa info auksciau paminetam ECU. Sitas MAP padeda paskaicioti kiek oro reikalinga, kad pagamintu optimalu misini (degalu ir oro)
liaudiskai isaiskint nlb moku
Šį pranešimą redagavo wikkys: 2009 vasario 24 - 19:42
#19
Parašyta 2009 vasario 24 - 20:02
O pats tamsta ar "normalus" kad kitus tepi... jei 1.9td vadini "pensininku masina",tai zvalgykis i Chevrolet Corvette...-ir bus tau dziaugsmas (su galingumu) ;) ....manau jie geresni specialistai nei wisi kiti, kurie cia tik loja! savo garazo specai! Galvojau cia normalus renkasi, bet klydau.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20 Svečias_joris_*
Parašyta 2009 vasario 24 - 21:56
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0