Edited by Doomis, 2009 February 23 - 17:44.
Sportiniai Oro filtrai
#1 Svečias_Doomis_*
Posted 2009 February 23 - 17:38
#2
Posted 2009 February 23 - 17:43
Dar gali tarpine pasikeist! nes ryskiai matosi, kad truksta dar...Sveiki ;) Turiu Pege 97m. 1.9 TD. Svelniai tariant "Pensininku masina" Chipuot neiseina, nes nestovi kompas. Kuras paduodamas mechaniskai.. Nu zodziu chipo neisidesi... tai galvoju ismest SPORTINI oro filtra. Nors kaskiek arkliu turetu damest? Ka manot? Ar neverta ismest pinigus?
#3 Svečias_Doomis_*
Posted 2009 February 23 - 17:47
#4
Posted 2009 February 23 - 18:04
+++++Dar gali tarpine pasikeist! nes ryskiai matosi, kad truksta dar...
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#5
Posted 2009 February 23 - 18:34
Manau turejo omeni apie ta tarpine,kuri yra tarp vairo ir sodynes.....Wyki, smukiau jai gali...
Kaimas - negaliu.Matei ka perki.
#6
Posted 2009 February 23 - 18:42
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#7
Posted 2009 February 23 - 21:36
#8
Posted 2009 February 23 - 22:26
Ir ka tai duoda,jei nera ko pragramuot(ecu-nera)???Padidinsi oro kieki o kuro kiekis lieka standartiskas(nera nei map nei maf) garantuotai isdeges stumoklis su laiku....Toks bukas patarimas-pliurpalai tusti ;)doomis, jei nera ka perprogramuoti, nereiskia kad nera ir ka reguliuoti, sportinis filtras duos tau ziauru garsa is po kapoto net ant laisvu, siulyciau uzmesti aki, ar nera galimybes pareguliuoti wastegate traukutes ilgi paprastu rakteliu, taip galetum sukelti turbinos slegi, jei nepavarges siurblys, kuro sugebes ipusti ir daugiau
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Posted 2009 February 23 - 22:57
#10
Posted 2009 February 23 - 23:01
#11
Posted 2009 February 23 - 23:15
O tu dar nezinojai jei map yra tai ir ecu....jeigu siurblys elektroniniu valdymu tada ir map buna pas td.ir programiskai susikelia galia.ziuriu postus kaip klaviaturinis kaubojus rankiojijei ramus dar nezinojai, tai td siurblys reguliuoja kuro kieki pagal slegi isiurbimo kolektoriuje
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Posted 2009 February 23 - 23:50
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#13
Posted 2009 February 23 - 23:52
#14 Svečias_Doomis_*
Posted 2009 February 24 - 16:40
#15
Posted 2009 February 24 - 16:50
Jei nori normaliu eik i http://golp2tiuningklubas.bambalis.ruGalvojau cia normalus renkasi, bet klydau.
© J. Erlickas
#16
Posted 2009 February 24 - 17:54
#17
Posted 2009 February 24 - 18:57
#18
Posted 2009 February 24 - 19:42
ECU - engine control unit, paprasciausia ecu "kompo" savybe, skaicioja, kiek kuro buvo ipurksta i cilindra kiekvienam variklio darbo cikleKas tas MAP ir kas tas ECU? mandras raidziu junginys kolukieciam neaiskus speju
MAP - manifold absolute pressure sensor, buna tiesioginiu ipurskimo vidaus degimo varikliose. Paprastai tiekia visa info auksciau paminetam ECU. Sitas MAP padeda paskaicioti kiek oro reikalinga, kad pagamintu optimalu misini (degalu ir oro)
liaudiskai isaiskint nlb moku
Edited by wikkys, 2009 February 24 - 19:42.
#19
Posted 2009 February 24 - 20:02
O pats tamsta ar "normalus" kad kitus tepi... jei 1.9td vadini "pensininku masina",tai zvalgykis i Chevrolet Corvette...-ir bus tau dziaugsmas (su galingumu) ;) ....manau jie geresni specialistai nei wisi kiti, kurie cia tik loja! savo garazo specai! Galvojau cia normalus renkasi, bet klydau.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20 Svečias_joris_*
Posted 2009 February 24 - 21:56
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users