Šį pranešimą redagavo liuc406: 2009 vasario 26 - 10:33
HDI ir vanduo
Sukūrė liuc406, 2009 Vas 26 10:33
Temoje atsakymų: 10
#1
Parašyta 2009 vasario 26 - 10:33
Jau kelias dienas ieskau info, bet nelabai randu. O buna taip, pralekus per bala, klaipedoj gyvenant to neisvengsi, toks jausmas kad i oro pasiurbima vandens pritraukia ir ja kazkaip uzdaro, ora pradeda imt pro alsuoksi, vaziuoji kaip su paprastu dyzeliu ir labai jau sunkiai, is galo dumu uzdanga, juodu dumu, turbina uzsisuka tik prie 4 tkst apsuku ir tai tik svilpia ir jokios naudos. Pursktukai kartais sukalena, ir vaziuoji kartais tik ant dvieju cilindru. Paskui prasivazinejus po truputy atsistato. Kazkur skaiciau kad HDI apsaugoti nuo hidrosmugio, ale atjungia kura i cilindra. Alsuoklio slangele tokia suspausta visa. Auto 2000m, FAP ner. Pries menesi diagnostika pasake kad sistemos visos norm veikia. Gal ta oro paemimo truba kaip i virsu kelt?Nebezinau jau, kas menesi po pora kartu taip pavazinet ir varikli smaugt jau atsibodo. Gal kas kokiu minciu pasiulys?
#2
Parašyta 2009 vasario 26 - 11:06
Po analogiškų maudynių atidarius oro filtro dėžę - ten rasta vandens, oro filtras šlapias, oro srauto matuoklė (už filtro) taipogi. Įtarimas - kad būtent ji tokiu atveju panikuoja ir turbinos slėgį bypass'ina laukan. Nudžiovinus ją ir ištrynus klaidas (arba tiesiog pastovėjus ar pavažinėjus) viskas atsistato.
Bent man įtariu turėtų pakakti dugno ir sparno apsaugas susitvarkyti. Kol jos buvo sveikos - nebūdavo tokių juokų.
Arba dar paprasčiau (nes esu tinginys) - vengiu kairiu ratu gilias balas greitai imti ;)
Kol kas veiksminga
Bent man įtariu turėtų pakakti dugno ir sparno apsaugas susitvarkyti. Kol jos buvo sveikos - nebūdavo tokių juokų.
Arba dar paprasčiau (nes esu tinginys) - vengiu kairiu ratu gilias balas greitai imti ;)
Kol kas veiksminga
#3
Parašyta 2009 vasario 26 - 11:35
Man irgi anksciau taip daznai nebudavo, bet perdazinejo sona,tai plasmases nekaip surinko. Ne tu vienas tinginys
#4 Svečias_Taskalotas_*
Parašyta 2009 kovo 01 - 12:53
pas mane kol kas viskas tvarkoj, kiek vaziavau, niekas niekur neprisiurbe, o Kaune balu irgi uztenka )
#5
Parašyta 2009 kovo 01 - 13:27
Vakr issivaliau viska,pakeiciau oro filtra, filtras i ledo gabala buvo susales, koks litras vandens isstirpo, srauto matuokle graziai zaliai apzelus. Visas plastmases perinkau, suverziau, alsuoklio slanga pakeiciau, perlinkus buvo. Tai blemba ir arkliai gryzo, ir variklis smagiai dirbt pradejo.
#6 Svečias_ORG_*
Parašyta 2009 kovo 01 - 15:11
`Man ir taip buvo su 406. Apsaugas sulauziau ir kazkaip patingejau nauju ieskot. Vaziavau per lenkija visa nakti per ziauru lietu, tai paryciui, smykt ir dingo truaka ir cheko zenkliukas uzsidege. Bet nebuvo kada ilgai mastyt, po poros valandu vaziavimo sausu keliu viskas gryzo i savo vietas ir kelione tesesi
#7
Parašyta 2009 kovo 02 - 15:20
o gal kas turi kokiu pastabu HDI motoro plovimui su Kercheriu,seip buvau pametes tepalo propke nuo variklio,tai aptaske siek tiek motora.. ar nieko baisaus neatsitiktu jei as ji nuplauciau? ar dirbti su skudureliu kruopsciai?
#8 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2009 kovo 02 - 15:54
Po variklio dangciu su vandeniu geriau nelisti, ypac jei tai Peugeot. Zmones ir taip sandarina apsaugas dugno deda, kad vandens nepapultu... Pavalyk su skudureliu, yra juk purskiamu visokiu putu variklio valymui - tikrai bus geriau nei vanduo aukstu slegiu.
#10
Parašyta 2009 kovo 02 - 18:28
Siaip varikli plauna su garais kazkokiais, bet ne su vandeniu. Bet tikrai nepatariu. Na bet ivairiu firmu, gal kitos su protu plauna. O siaip tie purskalai gera dalykas. As pries technikini biski apvalau ir gerai man.
#11
Parašyta 2009 kovo 02 - 21:20
tai gal ir neberizikuosiu
db pamenu turejau mersiuka,ta, tam kelis kart buvau ploves,nieko net nedengdavau.. nu bet ten nieko ner snekant apie elektra
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0